kutquote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Maar Muck, hoe is het verder?
Heb je een griepje ofzo...
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook 2 fok-liefdes gehad hoor
nooit uitgezocht of doorgelicht
ja, echtquote:Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Hoelang heb je je huidige vent al dan?
zuurquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
kut
koorts (al duurde het even voor ik dat door had met dit weer) barstende hoofdpijn, misselijk...
blegh
nee, ik heb meer dan 14 uur geslapen vandaag...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuur
Sowieso al niet echt goed als je er de hele dag voor op bed moet liggen...
dan ga je toch weer lekker slapen.....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb meer dan 14 uur geslapen vandaag...
en nu ben ik nog moe
Ik ben ook altijd helemaal brak/naar de klote als ik zo lang slaap..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb meer dan 14 uur geslapen vandaag...
en nu ben ik nog moe
nah, i kwil zo NCIS kijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ga je toch weer lekker slapen.......
![]()
![]()
ik ook hoor, maar had mijn slaap blijkbaar nodig ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd helemaal brak/naar de klote als ik zo lang slaap..
Ik moet echt niet meer dan 7 uur in m'n bed liggen, anders word ik alleen maar moeier..
je hebt echt onafgebroken geslapen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar had mijn slaap blijkbaar nodig ofzo
ik dacht na 2 dagen: "ah fuck it, dit is dus echt helemaal niks voor mij" en besloot mijn profiel er weer af te halen, maar toen kreeg ik een berichtje van Lars.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt.....en ik dus niet geloven in dat soort sites....
![]()
hey cross.......quote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
En weer terug! Inclusief nieuwe zonnebril, nieuwe gel en een middag terrassen en grasveldje liggen
cool........quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht na 2 dagen: "ah fuck it, dit is dus echt helemaal niks voor mij" en besloot mijn profiel er weer af te halen, maar toen kreeg ik een berichtje van Lars.
Na heel veel maanden msnen en smsen en bellen hebben we een keer afgesproken en tja, sindsdien issie niet meer weg gedaan eigenlijk
Oh, 't is nog waar ookquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht na 2 dagen: "ah fuck it, dit is dus echt helemaal niks voor mij" en besloot mijn profiel er weer af te halen, maar toen kreeg ik een berichtje van Lars.
Na heel veel maanden msnen en smsen en bellen hebben we een keer afgesproken en tja, sindsdien issie niet meer weg gedaan eigenlijk
echt welquote:
Jaquote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]![]()
woensdag NCIS dag
!!!
Kom Muck, ik heb nog wel een schaal popcorn, gaan we samen NCIS kijken.![]()
Ohja, lekker makkelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt series en series he...![]()
bij mij doet Net5 het al maanden niet meer....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Ja![]()
en criminal minds en numb3rs?
ik hoop alleen dat veronica niet zo loopt te kutten als vorige week
ja, dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool........![]()
..dus ht kan echt....
![]()
ja, ik meen het!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, 't is nog waar ook
Ik dacht dat je een grapje maakte...
Leuk wel
Wist idd niet dat er ook nog serieus wat uitkwam
hoe raar is datquote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij doet Net5 het al maanden niet meer....![]()
numb3rs heb ik allemaal al gezienquote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Ja![]()
ff doorscannen met je tv, heeft een andere plek op de kabel gekregen denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij doet Net5 het al maanden niet meer....![]()
Je moet wel even de PI's lezen schatquote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij had het over series die zo'n 30 minuten duren, dit zijn "echte" series...![]()
nope, al geprobeerd..nergens goed te vinden....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ff doorscannen met je tv, heeft een andere plek op de kabel gekregen denk ik.
doei, veel plezierquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben weg...moet nog koken enzo..![]()
..veel plezier nog...en tot morgen vrijdag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja lieverd...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet wel even de PI's lezen schat
ik ben ook weg, tot morgen/vannacht iedereenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben weg...moet nog koken enzo..![]()
..veel plezier nog...en tot morgen vrijdag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NCIS keek ik principieel niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Ja![]()
daar heb ik heul geen tijd voor johquote:Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
numb3rs heb ik allemaal al gezien
usenet ftw
NCIS en Criminal minds kijkenquote:
Ik kijk ook nooit tv.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
NCIS en Criminal minds kijken![]()
de enige twee series die ik volg. Voor de rest kijk ik nauwelijks tot geen tv![]()
Questce-que tu vas faire dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef crossover het volgende:
Ben er nog, maar nog ff geen tijd om uitgebreid te komen slowchatten
Ben net thuis, met allerlei kleine dingetjes bezig. Als ik thuis kom duurt het altijd ff voor ik het rustig hebquote:
Uh, rechten?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb de rechten, wat moet ik nu? wat was het nieuws?
128 dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet, lette niet op, maar iets van 129 en ik kon het nu niet maar nu wel![]()
![]()
Oh op die fietsquote:
je vergeet een equote:
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je vergeet een e
't is nog altijdt: Heeren van het goeden leeven.
Of kan dat nog oudhollandscher?
Da's toch jammer hequote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...
goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
Nope, me broertje kijkt rtl7quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand toevallig veronica aanstaan?
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijksquote:
southpark is nog wel eens geinigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijks
Nu staat south park op.
hoe heet persoon X ??quote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
heulemaal niet...quote:
Nee joh! Niet zonder te zeggen natuurlijkquote:
die PI zegt hier helemaal niet zoveelquote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Die PI zegt dat de opmerking niet gewaardeerd werd, zal maar zwijgen.
Jawel! Het is ongeschreven regel dat de PI de emotie van de post uitdruktquote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
die PI zegt hier helemaal niet zoveel
je mag hier zeggen wat je wilt...![]()
![]()
weet ik wel, maar ik gebruik ze altijd te pas en te onpas...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel! Het is ongeschreven regel dat de PI de emotie van de post uitdrukt
Goed, ik zal rekening met je houden!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ben een gevoelig ..tje hoor, dus oppassen welke je dan plaatst.![]()
Zonder speciale reden?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
ik gebruik ze meestal ook vrij random...
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Nog een bakje voor het slapen gaan?
Drinken jullie eigenlijk koffie 's avonds?
Nee man, ik doe het nooit. Drink liever iets fris in de avond en denk niet dat ik met koffie op goed slaap.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Het is juist goed tegen de warmte.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Niet altijd.
Ik heb het nu erg warm en dan sla ik weleens een avondje over!![]()
Maar een bakkie in de avond gaat er doorgaans dus wel in!![]()
Je denkt het, je weet het dus niet zeker? Nooit geprobeerd?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee man, ik doe het nooit. Drink liever iets fris in de avond en denk niet dat ik met koffie op goed slaap.
nee joh, ben jij gekquote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Nope, nooit geprobeerd. Maar als het ooit vakantie is en ik hoef toch niet op tijd in bed te liggen en ik heb zin in koffie, dan zal ik het echt wel proberen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt het, je weet het dus niet zeker? Nooit geprobeerd?
Hey Muckquote:
Ja gek op capp.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, ben jij gek
Ik drink liever een glas wijn dan een bak koffie 's avonds, anders kan ik echt niet pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |