128 dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet, lette niet op, maar iets van 129 en ik kon het nu niet maar nu wel![]()
![]()
Oh op die fietsquote:
je vergeet een equote:
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je vergeet een e
't is nog altijdt: Heeren van het goeden leeven.
Of kan dat nog oudhollandscher?
Da's toch jammer hequote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...
goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
Nope, me broertje kijkt rtl7quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand toevallig veronica aanstaan?
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijksquote:
southpark is nog wel eens geinigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijks
Nu staat south park op.
hoe heet persoon X ??quote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
heulemaal niet...quote:
Nee joh! Niet zonder te zeggen natuurlijkquote:
die PI zegt hier helemaal niet zoveelquote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Die PI zegt dat de opmerking niet gewaardeerd werd, zal maar zwijgen.
Jawel! Het is ongeschreven regel dat de PI de emotie van de post uitdruktquote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
die PI zegt hier helemaal niet zoveel
je mag hier zeggen wat je wilt...![]()
![]()
weet ik wel, maar ik gebruik ze altijd te pas en te onpas...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel! Het is ongeschreven regel dat de PI de emotie van de post uitdrukt
Goed, ik zal rekening met je houden!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ben een gevoelig ..tje hoor, dus oppassen welke je dan plaatst.![]()
Zonder speciale reden?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
ik gebruik ze meestal ook vrij random...
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Nog een bakje voor het slapen gaan?
Drinken jullie eigenlijk koffie 's avonds?
Nee man, ik doe het nooit. Drink liever iets fris in de avond en denk niet dat ik met koffie op goed slaap.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Het is juist goed tegen de warmte.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Niet altijd.
Ik heb het nu erg warm en dan sla ik weleens een avondje over!![]()
Maar een bakkie in de avond gaat er doorgaans dus wel in!![]()
Je denkt het, je weet het dus niet zeker? Nooit geprobeerd?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee man, ik doe het nooit. Drink liever iets fris in de avond en denk niet dat ik met koffie op goed slaap.
nee joh, ben jij gekquote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Nope, nooit geprobeerd. Maar als het ooit vakantie is en ik hoef toch niet op tijd in bed te liggen en ik heb zin in koffie, dan zal ik het echt wel proberen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt het, je weet het dus niet zeker? Nooit geprobeerd?
Hey Muckquote:
Ja gek op capp.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, ben jij gek
Ik drink liever een glas wijn dan een bak koffie 's avonds, anders kan ik echt niet pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |