quote:Op woensdag 25 april 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij denkt: om het duidelijk te maken, quote ik 'm maar 2 keer?
I blame my new laptop...quote:
eet smakelijk enzulks, en succes met zuipen straks.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef MPG het volgende:
Maar ik zie dat het buffet klaargezet gaat worden
Laters allemaal
doedoei lieverd....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef MPG het volgende:
Maar ik zie dat het buffet klaargezet gaat worden
Laters allemaal
Ja!quote:
Jeweettoch!quote:
Jeweets! Swa...quote:
zo 2002...quote:
jij bent toch ook een bakra?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En ikkuh!
Is dat een witmans met slavendrijvers als voorouders?quote:
Hé, fa waka Bakra! Mi lamboe doisrie!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een witmans met slavendrijvers als voorouders?
Yep, dat ben ik!![]()
![]()
constructieve bijdrage 14.gifquote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef Sebasser het volgende:
tvp
jeweets...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hé, fa waka Bakra! Mi lamboe doisrie!
ik heb geen flauw idee wat daar staat..
Nee, maar voor zover ik begrepen heb is een bakra gewoon een blanke ja
Al dan niet met slavendrijvers als voorouders
dan maak ik mijzelf koffieadmin, en ik ga zorgen dat er tol betaald moet worden voor elke postquote:
WAAAAT???quote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan maak ik mijzelf koffieadmin, en ik ga zorgen dat er tol betaald moet worden voor elke post
Als het niet rekt dan scheurt het wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef Kuukske het volgende:
Pas je op dat je dat kleine sneetje niet verder uitscheurt.
Lief en onschuldig. Check.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
pervers meisje jij hoor kuukske.
Snel, stop een dot watten in je oren.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
omg, ik luister nu een jumpstyle nummer
en niet van jackal en hyde, en toch issie precies hetzelfde, op 2 dingen na dan.
de naam van de artiest is anders,en het begin is ietsje anders.
neuh, shift delete.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Snel, stop een dot watten in je oren.
Belachelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WAAAAT???En arrogant cashen over andersmans ideeen en harde werk???
Ben jij een amerikaan of zo?
![]()
Hm, dat zou een goed punt kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef Sebasser het volgende:
Je debug programma heeft een aantal grote bugs volgens mij.
post 't eens op internet.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Sebasser het volgende:
whehehehe, net op mijn mobiel gebeld door iemand van vakantiekaart.nl
nooit van gehoord.
bleek dat ik een enqeunte kutwoord ergens had ingevuld, en dat ik daarom in aanmerking kom voor een Vakantie kaart, waarmee ik mijn leven lang 5 procent korting krijg (en alle personen die meereizen) als ik via hun boek.
die kaart kon ik 2 weken op proef bestellen, en daarna eenmalig 45 euro betalen, welke ik terugkrijg in waarde bonnen.
En ik zo vragen of ik mocht weten waar ze mijn gegevens dan vandaan heeft..
" Joah dat weet ik niet hoor meneer"![]()
![]()
Jamaar mevrouw, als u mijn gegevens heeft, dan lijkt mij dat u ook weet waar u ze vandaan heeft.
" Oh, ja, ik zal het even vragen meneer, heeft u een ogenblikje?"
"Ja, u heeft een tijd terug een enqeunte dinges kutwoord ingevuld, en daarom mogen wij u deze vakantie kaart aanbieden"
En als ik dan zeg dat ik hem niet hoef, gaat ze wild doen, joah, joah, maar dinges, en dit.
En ik zo maffia stijl "Misschien als u mij een aanbod kunt doen dat ik niet af kan slaan"
opgenomen trouwens, mobiel met opneem functie FTW.
Maar best wel vaag dus, volgens mij moeten ze wel kenbaar kunnen maken hoe ze aan mijn nummer + naam! komen toch?
Das wel weer leuk.quote:Laagste prijsgarantie
Gegarandeerd de laagste prijs voor uw reis. Elders goedkoper dan ontvangt u het verschil plus EUR 100 euro zakgeld.
Ja, dat ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat?
dat opgenomen gesprek?
k, eerst ff mijn achternaam er uit filteren.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat ja.
Je achternaam boeit me niet.
Ohja, wel, want dan kan ik met mijn 1337 h4x0r 5ki115 je adres fixen en al je privegegevens opvragen![]()
primaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh mij boeit het ook niks als jij mijn achternaam weet, maar er zijn ook andere mensen op fok, en die kunnen het ook downloaden.
anders pm ik hem zo wel ff
eerst ff BT stickie zoeken
wat had je daarmee willen doen dan...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef Sebasser het volgende:
damn, ik had moeten vragen of ze me terug kon bellen.
dan kon ik ff wat info inslaan over dit gedoe
ze om de oren willen slaan met iets over een privacy wet of zulks, en ik had gehoopt dat ik een wet zou kunnen vinden die ze verplicht te melden waar ze mijn info vandaan hebben ofzoot.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat had je daarmee willen doen dan...
haha, okquote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ze om de oren willen slaan met iets over een privacy wet of zulks, en ik had gehoopt dat ik een wet zou kunnen vinden die ze verplicht te melden waar ze mijn info vandaan hebben ofzoot.
ik had gewoon naar haar chef moeten vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ja, dat zijn altijd wel mooie dingen om ze mee te confronteren
whehe, wat een idioten...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=27303
ze zijn al vanaf circa 2005 bezig, en steeds andere voorwaarden cq kosten, bij de een zoveel, en de andere opeens 10 keer duurder.
old news...very old news.....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
JJ doet het met Papier?
Ok...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog niet.......over een uurtje pas...
![]()
JJquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckie....lieverd....![]()
![]()
...waar was je vandaag....
...kheb je gemist..
![]()
![]()
scherpe constatering kuukquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
JJ doet het met Papier?
wtf...de hele dag.....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ
ik heb bijna de hele dag geslapen
ik heb jou ook gemist![]()
GODSAMME. Sinds wanneer?quote:
jajaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moest iets eerst ophalen voor zijn pc....![]()
whehehehe, nee egypte heeft maar een uurtje tijdverschilquote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo heb je zo lang geslapen?
Heb je je vriends jet-lag overgenomen?
Ja Fok liefdes worden toch altijd tot op de bodem uitgezocht en doorgelicht?quote:
ohja, da's waar ookquote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehehe, nee egypte heeft maar een uurtje tijdverschil
wij willen geen babies.....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja Fok liefdes worden toch altijd tot op de bodem uitgezocht en doorgelicht?
Als jullie een Fok baby krijgen moet je dat ook laten weten.
awwwwwquote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...meissie toch.......hier een heleboel knuffels...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zouden ze 'm dan ook Fok noemen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik heb ook 2 fok-liefdes gehad hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |