abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48702387
Natasia is boos op Huub en Jaap want ze komen aan haar Wilgootje en haar kindjes. Dat is niet makkelijk voor onze Natas maar gelukkig is Brian er nog om haar te vertellen dat ze zo goed bezig is. Jaap vindt hij een eikel omdat hij na 3 weken al wil trouwen. Natasia weet tenminste wat echte liefde is aldus Brian. Wilgootje zelf denkt daar wel iets anders over volgens mij want die kijkt alleen maar zo naar Natasia.
Sylvia wil nog steeds haar gevoel volgen. Ze wil weg maar dat kan morgen weer anders zijn.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 39] Met de snelheid van een postduif!

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS#7

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2
of klik op Active Topics of Nieuwe Topics boven aan deze pagina

Voor wie Gert op deze zware dag een hart onder de riem wil steken: Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)

[ Bericht 46% gewijzigd door Noek op 25-04-2007 13:15:47 ]
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 13:12:06 #2
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_48702463
Liet lang op zich wachten.. (tevens tvp)
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_48702515
wat zou ze gaan doen zou ze echt weg gaan?
Ik hoop van niet ik vind het een leuke meid en ze komt uit brabant en ik zelf ook vind het daardoor extra jammer.
Hoop dat ze dan toch nog blijft dat zullen we dan zien
pi_48702543
sylvia naar huis... sylvia naar huis... JOEPIE JOEPIE... SYLVIA NAAR HUIS!!
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_48702589
Pffff, wie neemt Sylvia nou eigenlijk in de maling met haar spirituele gelul? Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis! Ik vind haar wel aardig, maar ze is zo nietszeggend. Jammer dat Brian dit dan weer als overwinning ziet.
pi_48702608
Huub doet er bepaald niet alles aan om Sylvia in de kooi te houden. Hij voelt zich sterk genoeg om ook zonder haar te winnen.
pi_48702693
Ze is niet ongelukkig, maar haar geluk is niet meer in de kooi...
pi_48702730
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Meganog het volgende:
Huub doet er bepaald niet alles aan om Sylvia in de kooi te houden. Hij voelt zich sterk genoeg om ook zonder haar te winnen.
Hij heeft gisteren gezegd, als jij hier weg wil, moet je je niet druk maken om mij. Want als ik evt. zou winnen, moet dat ook wel kunnen zonder jou als backup. En dat is hoe een echte vriend met iemand praat. Belang van andere persoon voor laten gaan op eigen belang.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48702752
Gesprek beeindigd...een eindeloze herhaling van zetten...
pi_48702758
Sylvia: gelukkig, gevoel, geen geld en Barcelona.

Wat een gemis.
Go hard or go home
pi_48702798
Een voordeel als Sylvia weg is is Huub met niets meer in de villa te raken.
pi_48702826
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef petraa het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren gezegd, als jij hier weg wil, moet je je niet druk maken om mij. Want als ik evt. zou winnen, moet dat ook wel kunnen zonder jou als backup. En dat is hoe een echte vriend met iemand praat. Belang van andere persoon voor laten gaan op eigen belang.
Dat kan wel zijn, maar ik word echt kriegel van dat kleffe gedoe..
pi_48702839
Huub stemt nu Jaap zeker niet meer weg.
pi_48702868
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Meganog het volgende:
Huub zou alles willen doen om Sylvia daar te houden als hij wist hoe!! Maar omdat Sylvia niet aan kan geven waarom ze weg wil.. kán Huub niets doen. Juist door de manier waarop hij reageert bevestigt hij de goede vriendschap die ze hebben.
pi_48702886
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef daWeasel het volgende:
Huub stemt nu Jaap zeker niet meer weg.
Dat denk ik ook niet. Jaap is ook belangrijk voor de 'strijd' tegen Brian. Die toch redelijk sterk staat.
pi_48702893
Amanda heeft een ketting gekregen maar ze weet niet van wie. Er staat alleen maar Talpa.
Go hard or go home
pi_48702910
Volgens mij zegt Sylvia dat ze weg wil, om zo dagenlang TV te maken. . Gaat ze wel of gaat ze niet.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:24:14 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48702922
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een zonnebril gekregen en een ketting maar ze weet niet van wie. Er staat alleen maar Talpa.
Talpa? Heeft de redactie zelf niet eens door dat de naamsverandering naar Tien al lang en breed een feit is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48702941
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub zou alles willen doen om Sylvia daar te houden als hij wist hoe!! Maar omdat Sylvia niet aan kan geven waarom ze weg wil.. kán Huub niets doen. Juist door de manier waarop hij reageert bevestigt hij de goede vriendschap die ze hebben.
Het klopt wel dat door de compleet vage, nietszeggende en zweverige motivatie er niets concreets tegenin te brengen valt.
pi_48702963
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een ketting gekregen maar ze weet niet van wie. Er staat alleen maar Talpa.
Huub steekt zijn vinger op.
Hij zegt het erge is als ik 3 keer zeg dat ik het gestuurd heb, gelooft ze het nog ook!
pi_48702966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Talpa? Heeft de redactie zelf niet eens door dat de naamsverandering naar Tien al lang en breed een feit is?
Alleen een ketting volgens mij.
De redactie weet sowieso niet veel en volgens mij denken ze dat Joop vd Ende hun baas is.
Go hard or go home
pi_48703002
Syl haar brieven zijn net zo vaag als Syl zelf. Ze groeten de zon en bedanken Syl voor wie ze is.
Go hard or go home
pi_48703031
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Syl haar brieven zijn net zo vaag als Syl zelf. Ze groeten de zon en bedanken Syl voor wie ze is.
Hahaha ja echt vreselijk die teksten op die kaarten.
pi_48703086
En Eric komt erbij en ze stoppen met voorlezen.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:29:18 #25
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48703096
Huub begint dat vage spirituele gelul van Sylvisaai ook zat te worden volgens mij.....
Werd tijd ook.
Ze had gewoon lekker in Barcelona moeten blijven. Op Ramblas lopen net zulke types, dus lekker slonsy en op sandalen, rond. Daar past ze goed.
Uiteindelijk is het kapitaal-verkrachting als ze zou winnen, want ze heeft al meerdere keren aangegeven de Villa meteen te verkopen en met het geld naar Spanje te vertrekken. Om wat te doen eigenlijk, aangezien ze niet van zon en strand houdt
pi_48703145
Waarom wordt Brian nooit het leven zuur gemaakt?
Kunnen ze Jaap niet doorgeven dat hij heeft gezegd dat Jaap zielig is dat hij al na drie weken gaat trouwen?
Of nog beter kan huub niet achter Amanda aangaan?
pi_48703172
De scholen zijn zeker weer vrij?? Even inzoomen op Amanda...
  woensdag 25 april 2007 @ 13:32:46 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48703203
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt Brian nooit het leven zuur gemaakt?
Kunnen ze Jaap niet doorgeven dat hij heeft gezegd dat Jaap zielig is dat hij al na drie weken gaat trouwen?
Jaap opdragen Brian aan te pakken zou voor de verandering eens een goede inmenging van de redactie zijn. Die gladde gozer glibbert overal tussendoor.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:35:00 #29
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48703274
Een brief aan Huub waarin gezegd wordt dat Amanda begint in te kakken en dat ze niet aan de broekspijp van Brian moet blijven hangen, dat hebben ze nou wel gezien.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_48703307
Zit Brian nu in de keuken..ik hoor op de radio "there's a rat in the kitchen..what you gonna do?"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48703313
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jaap opdragen Brian aan te pakken zou voor de verandering eens een goede inmenging van de redactie zijn. Die gladde gozer glibbert overal tussendoor.
Brian voegt werkelijk niks toe, hij staat op de achtergrond een beetje te giegelen........ thats about it.
pi_48703320
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk!

Hij bemoeit zich ook nergens meer mee en zit alleen andere mensen te pushen en opte stoken.
Zelf gaat hij alles uit de weg
pi_48703396
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
En Eric komt erbij en ze stoppen met voorlezen.
Toen Eric even wegliep zei Sylvia ook... misschien moet ik het Eric ook maar vertellen.. en toen kwam hij weer binnen.

Eric zit trouwens erg 'zwelgje' te zijn. Het is vandaag 10 jaar geleden dat zijn moeder is overleden. 'k Snap dat dat een moment is waar je bij stil staat. Maar het komt op mij over of hij het gebruikt als tv moment. Hij heeft het er de hele week al over en vanmorgen toen hij terug kwam van het tentamen moest hij het ook weer direct zeggen. Dat zielige gezicht kan er nu wel weer af...
  woensdag 25 april 2007 @ 13:38:57 #34
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48703409
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef farceman het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk!

Hij bemoeit zich ook nergens meer mee en zit alleen andere mensen te pushen en opte stoken.
Zelf gaat hij alles uit de weg
Na Sylvisaai hebben we nu Braaisaai
pi_48703429
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Brian voegt werkelijk niks toe, hij staat op de achtergrond een beetje te giegelen........ thats about it.
En hij strijkt met de eer..althans dat vind hij. Hoe hij walgelijk Jaap er in hield..en nu is Jaap opeens een vijand..lol
pi_48703475
Nog even en Amanda houdt zo'n aluminium plaat onder haar gezicht tijdens het zonnen.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 13:41:04 #37
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48703489
Huub:" Wat slaat die Hans ongelofelijk hard zeg! Ik wilde wel graag hard terugslaan, maar ik durfde niet, ik was bang dat ik dan een paar rake klappen zou krijgen. Viel het op, dat ik bang was?"
pi_48703495
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Clank het volgende:

[..]

Toen Eric even wegliep zei Sylvia ook... misschien moet ik het Eric ook maar vertellen.. en toen kwam hij weer binnen.

Eric zit trouwens erg 'zwelgje' te zijn. Het is vandaag 10 jaar geleden dat zijn moeder is overleden. 'k Snap dat dat een moment is waar je bij stil staat. Maar het komt op mij over of hij het gebruikt als tv moment. Hij heeft het er de hele week al over en vanmorgen toen hij terug kwam van het tentamen moest hij het ook weer direct zeggen. Dat zielige gezicht kan er nu wel weer af...
Mjah moet je dan stil zijn? Ik geloof niet dat hij de dood van zijn moeder zal uitmelken voor televisie zendtijd..dat vind ik een beetje te doordacht. Eric is een irritante kutpisnicht, maar ik denk niet dat ie zo vals zou zijn.
Als hij de as van zijn moeder uit zijn koffer trekt en het opsnuift als Keith Richards dan is dat weer wel een tv momentje wat ie opzoekt..maar gewoon erover praten lijkt me dat niet.
pi_48703508
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:

[..]

pi_48703577
Mooie OP

Het kantoor is kennelijk verbouwd tot "Het sprookje van 1001-nacht" voor het huwelijksaanzoek van Jaap, lijkt me sterk dat ie dat zelf bedacht heeft, zou hij een paar maanden geleden in de Efteling geweest zijn?
Syl moet winnen!
pi_48703607
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Hij Braait maar geen einde aan zijn verhalen..hij braait zoveel dat ie een hele kledingcollectie heeft gebraait
pi_48703612
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Mjah moet je dan stil zijn? Ik geloof niet dat hij de dood van zijn moeder zal uitmelken voor televisie zendtijd..dat vind ik een beetje te doordacht. Eric is een irritante kutpisnicht, maar ik denk niet dat ie zo vals zou zijn.
Als hij de as van zijn moeder uit zijn koffer trekt en het opsnuift als Keith Richards dan is dat weer wel een tv momentje wat ie opzoekt..maar gewoon erover praten lijkt me dat niet.
Oké.. dat levert betere tv op
Maar het is ook niet nodig om de hele dag zielig te doen en zo proberen de aandacht te trekken
  woensdag 25 april 2007 @ 13:44:20 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48703634
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
Nog even en Amanda houdt zo'n aluminium plaat onder haar gezicht tijdens het zonnen.
Ik moet meteen denken aan Requim for a Dream. Die moeder had ook zo'n mooi rood jurkje...
pi_48703677
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef Clank het volgende:

[..]

Oké.. dat levert betere tv op
Maar het is ook niet nodig om de hele dag zielig te doen en zo proberen de aandacht te trekken
Je moet er wel rekening mee houden dat we alles kunnen zien wat ze doen hè, dat hij het er vandaag moeilijk mee heeft verbaast me niets. Daar zou hij buiten de villa ook bij stilstaan.
Dat wij dat helemaal meekrijgen is een keuze van de regie... beetje bot om Eric te verwijten met de dood van zijn moeder TV te willen maken.
Syl moet winnen!
pi_48703686
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Paris_Texas het volgende:
Mooie OP

Het kantoor is kennelijk verbouwd tot "Het sprookje van 1001-nacht" voor het huwelijksaanzoek van Jaap, lijkt me sterk dat ie dat zelf bedacht heeft, zou hij een paar maanden geleden in de Efteling geweest zijn?
niet samen met Cora iig , want zolang kennen ze elkaar nog niet....
pi_48703737
Dat haar van Amanda is werkelijk echt smerig en stro. Het niveau van het programma loopt inderdaad gigantisch achteruit. In het begin moesten de miljonairs er uit zien als miljonairs en nu mogen ze rond lopen als hoeren en tokkies.
pi_48703752
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef farceman het volgende:

[..]

niet samen met Cora iig , want zolang kennen ze elkaar nog niet....
Zouden ze niet romantisch naar de winterefteling zijn geweest?
Syl moet winnen!
pi_48703762
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Paris_Texas het volgende:
Mooie OP

Op die manier had Natas Wilgo een aanzoek willen doen, dus dat script lag er nog.
pi_48703795
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amanda is werkelijk echt smerig en stro. Het niveau van het programma loopt inderdaad gigantisch achteruit. In het begin moesten de miljonairs er uit zien als miljonairs en nu mogen ze rond lopen als hoeren en tokkies.
Erger nog: ze mogen niet alleen zo rondlopen, ze mogen zich ook zo gedragen
Syl moet winnen!
pi_48703826
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Op die manier had Natas Wilgo een aanzoek willen doen, dus dat script lag er nog.

Weet Natasia al hoe het eruit ziet??
pi_48703837
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tien is maar een onderdeel van Talpa:

Talpa Media Holding. De meest in het oog springende onderdelen van het bedrijf zijn het televisiestation Tien en de Nederlandse radiodivisie Talpa Radio met Radio 538, Radio 10 Gold, Juize.FM en het platform Radio Digitaal.

Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek en voor de ontwikkeling van content, onder meer voor televisie. Talpa Producties en Talpa Digital zijn de twee jongste bedrijfsonderdelen. Talpa Producties maakt verschillende programma's die voor de eigen tv-zender zijn ontwikkeld. Talpa Digital werkt aan nieuwe internet- en mobiele platformen naast radio en TV. Tevens ontwikkelt Talpa Digital crossmediale formats en worden bestaande formats met
nieuwe toepassingen verrijkt.

pi_48703858
quote:

[..]

Inderdaad dat decor was vast al betaald. Zonde om niet te gebruiken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48703859
quote:

[..]

En dat terwijl het "1001-nacht" thema veel beter bij Jaap en Cora past dan bij Natasia en Wilgo
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:50:17 #54
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48703889
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
Veel brievenschrijvers hadden het ook over "De Gouden Zooi" en Huub vroeg aan Tilly of ze dat vaker gehoord had, Tilly zei van niet.
pi_48703965
Palma: we zijn nu alleen...Volgens mij ben je wel verliefd op Brian. Ik zag je snoetje op de streams.
Go hard or go home
pi_48703977
Palma gaat Amanda nu wijsmaken dat ze verliefd is op Brian?
pi_48703991
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Ja dat staat in het script.
pi_48703992
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Palma: we zijn nu alleen...Volgens mij ben je wel verliefd op Brian. Ik zag je snoetje op de streams.
Ze verteld het ook tegen niemand verder
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48704007
quote:
wijsmaken? Ze loopt als een hondje achter hem aan
  woensdag 25 april 2007 @ 13:53:24 #60
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48704010
hoeveel maten te klein is dat broekje van Amanda
pi_48704023
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:49 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Tien is maar een onderdeel van Talpa:

Talpa Media Holding. De meest in het oog springende onderdelen van het bedrijf zijn het televisiestation Tien en de Nederlandse radiodivisie Talpa Radio met Radio 538, Radio 10 Gold, Juize.FM en het platform Radio Digitaal.

Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek en voor de ontwikkeling van content, onder meer voor televisie. Talpa Producties en Talpa Digital zijn de twee jongste bedrijfsonderdelen. Talpa Producties maakt verschillende programma's die voor de eigen tv-zender zijn ontwikkeld. Talpa Digital werkt aan nieuwe internet- en mobiele platformen naast radio en TV. Tevens ontwikkelt Talpa Digital crossmediale formats en worden bestaande formats met
nieuwe toepassingen verrijkt.

BLABLABLA
pi_48704052
Palma: volgens mij heb jij nog niet gegeten..
Natas: nee, ik heb vanmorgen...
Palma: ik had je ook niet meer gezien..
Natas: nee, ik moet nog..
Palma: zo, deze kan naar Tilly.

Palma is zelfs nog sneller met haar bek dan Natas.
Go hard or go home
pi_48704057
Amanda denkt als de voorkant van me haar maar goed ziet, de achterkant is niet belangrijk.
pi_48704078
quote:
Palma heeft helaas wel gelijk
Syl moet winnen!
pi_48704116
Die gozer kan niet normaal praten. Altijd op zo'n kindertoontje.
pi_48704120
Van een van de bladen van de brief die Amanda had gekregen was ongeveer 99% zwart gemaakt
  woensdag 25 april 2007 @ 13:56:21 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48704122
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef noekje het volgende:
Palma: volgens mij heb jij nog niet gegeten..
Natas: nee, ik heb vanmorgen...
Palma: ik had je ook niet meer gezien..
Natas: nee, ik moet nog..
Palma: zo, deze kan naar Tilly.

Palma is zelfs nog sneller met haar bek dan Natas.
pi_48704143
Amanda schijnt een sexy rode jurk te hebben gekregen van iemand maar die is achtergehouden.
Deborah gaat zeker lekker sloeren vanavond.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 13:57:22 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48704158
Als ik die hond was had ik met 1 snelle bijt die ijsco uit Brians bek getrokken.
pi_48704211
quote:
Hoe reageerde Amanda hier eigenlijk op?
pi_48704274
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Clank het volgende:

[..]

Hoe reageerde Amanda hier eigenlijk op?
Ik heb wel gevoelens, maar ben niet verliefd.
pi_48704336
Ik snap trouwens niet dat er voor Brian nog geen Toneelhaak dreigt, want wat voegt hij toe, behalve de neuksessies met Amanda.
pi_48704381
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik heb wel gevoelens, maar ben niet verliefd.
Dan zegt ze tegen Palma dus 't zelfde als tegen Brian.
Amanda zit te wachten op het moment dat Brian zegt dat híj verliefd op haar is.. dan pas zal ze toegeven dat die 'gevoelens' van haar ook wat dieper gaan... (denk ik )
pi_48704392
Het is ordinair geworden door de komst van Amanda en Eric, Huub was het al met zijn hoeren en Brian ook! Die stomme feestjes.
pi_48704393
Hoop censuur in die brief

Count from one to ten... and die, before you live again!
pi_48704407
Amanda: "Ik eet geen brood meer"
"Toastje?" vaagt Palma
"Oh ja, dat is wel lekker."

.
pi_48704446
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef ThomasCrown het volgende:

[afbeelding]
Ach even zonnebanken en hij kan dat ook weer lezen.
Inspiratieloos!
pi_48704478
Wanneer gingen die hondjes weg.?
Inspiratieloos!
pi_48704485
quote:

[afbeelding]
Goh heeft het Pentagon die documenten dan toch eindelijk vrijgegeven?
  woensdag 25 april 2007 @ 14:06:59 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48704493
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Amanda: "Ik eet geen brood meer"
"Toastje?" vaagt Palma
"Oh ja, dat is wel lekker."

.
En dat zal wel geen onbelegd toastje zijn?
pi_48704541
Palma is gisteren in het ziekenhuis erg veel herkend.. ze snapt het niet want het gaat toch om de bewoners en niet om de huishouding... zegt ze
  woensdag 25 april 2007 @ 14:08:46 #82
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48704565
Goedemiddag iedereen. Begrijp ik nu goed, na het lezen van Cossen, dat Sylvia werkelijk gaat vertrekken of is ze ze er zelf nog niet helemaal uit?
Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag iedereen. Begrijp ik nu goed, na het lezen van Cossen, dat Sylvia werkelijk gaat vertrekken of is ze ze er zelf nog niet helemaal uit?
Ze is er nog niet uit, veel gespeculeer dat dit Sylvia's manier is om een tv momentje te scoren.
pi_48704624
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
Ze is er nog niet uit. Ze heeft het er alleen nog maar met Huub en Tilly over gehad.
pi_48704637
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef Clank het volgende:
Palma is gisteren in het ziekenhuis erg veel herkend.. ze snapt het niet want het gaat toch om de bewoners en niet om de huishouding... zegt ze
Dat ze in elkaar geslagen en ondergespuugd werd in het ziekenhuis waren zeker 'te gretige fans die een stukje Palma wilden'

of riepen ze:

"hey dat is die transsexueel uit dat kuthuis"
  woensdag 25 april 2007 @ 14:11:45 #86
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48704695
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ze is er nog niet uit, veel gespeculeer dat dit Sylvia's manier is om een tv momentje te scoren.
Bedankt. Zelf geeft ze aan niet gelukkig te zijn mijn gevoel zegt me dat ze wegloopt voor iets. Persoonlijk vind ik het jammer dat als ze weg zou gaan. Er blijft dan alleen nog maar schorrie morrie over.
Brian: nou, dan ga je maar lekker zuipen!

Brian voelde zich gelijk aangevallen. Ja Brian, jij bent niet zo levenslustig grappig type.
Go hard or go home
pi_48704751
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Huub had ook post gehad waarin stond dat ik zo rustig werd.
Brian: nou, dan ga je maar lekker zuipen!

Brian voelde zich gelijk aangevallen. Ja Brian, jij bent niet zo levenslustig grappig type.
Dat zijn allemaal mensen die Huub grappig zien doen aldus Brian.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:15:57 #89
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48704853
Wat ik niet begrijp aan het eventuele vertrek van Sylvia. Ik vind haar altijd een beetje krenterig overkomen en beschermt haar spulletjes heel goed. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vrijwillig die 10K laat schieten.
Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal mensen die Huub grappig zien doen aldus Brian.
90% van de wereld dus.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:18:42 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48704937
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp aan het eventuele vertrek van Sylvia. Ik vind haar altijd een beetje krenterig overkomen en beschermt haar spulletjes heel goed. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vrijwillig die 10K laat schieten.
Als ze wordt getoneelhaakt krijgt ze die vast terug.
pi_48705030
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef akveor het volgende:
Dat heet de toneelhaak. De redactie geeft aan dat Sylvia meer pit moet geven, dit kan of wil ze niet...dan wordt het dus zo gedraaid dat het lijkt alsof Sylvia ongelukkig is in het huis en vertrekt..de redactie geeft haar dan haar 10.000 euro terug:D en doet naar de buitenwereld overkomen alsof Sylvia haar 10.000 heeft moeten afstaan. Zo kan de redactie een nieuwe bewoner in het huis zetten i.p.v. te wachten tot de in hun ogen saaie sylvia wordt weggestemd....dus Sylvia acteert waarschijnlijk dat ze weg wil..of omdat ze tv momenten wil maken of omdat ze het geloofwaaridg moet waken mocht ze vrijwillig opstappen.

Iemand als Nena bji voorbeeld heeft waarschijnlijk nooit haar 10.000 euro betaald omdat de makers zaten te springen om haar te hebben.
pi_48705084
Nou ja de saaiheid en sukkeligheid en gescriptheid in het huis, maakt wel dat ik veel vrije tijd heb. Dus de groeten ik ga de zon in. tvp
pi_48705091
Diana is overigens ook van 'het toneel' verdwenen...Eric en Huub mochten haar niet meer bellen. Wat de reden hiervan is is onduidelijk. Ging het fysiek weer TE goed met Diana waardoor haar verhaal niet kon worden uitgemolken? Wilde Diana te graag op tv? Gaat het slecht met Diana? ...we weten het niet..maar Diana komt voorlopig even niet meer aan bod.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:23:37 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_48705113
Gezellig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_48705133
Syl begint weer over dat het zo hoorde te zijn. Amanda vertelt over haar zusjes en dat zij de rol van oudste zus heeft moeten overnemen.
Ook haar zus heeft dat verschrikkelijke mee moeten maken omdat ze iets moest leren.
Haar zus gaat 5 dagen per week revalideren en ze gaat goed vooruit.

Maar dat gelul van Syl..ik vind het zo makkelijk om alles maar dood te slaan met, zo hoort het dan te zijn.
Go hard or go home
pi_48705135
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Diana is overigens ook van 'het toneel' verdwenen...Eric en Huub mochten haar niet meer bellen. Wat de reden hiervan is is onduidelijk. Ging het fysiek weer TE goed met Diana waardoor haar verhaal niet kon worden uitgemolken? Wilde Diana te graag op tv? Gaat het slecht met Diana? ...we weten het niet..maar Diana komt voorlopig even niet meer aan bod.
Ik zat nou niet echt op Diana te wachten.... maar toch triest dat ze er zo uitgegooid wordt.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:24:38 #98
130755 Kinga
versier hier
pi_48705145
Wat lelijk die ketting wat Amanda gekregen heeft...
  woensdag 25 april 2007 @ 14:25:34 #99
130755 Kinga
versier hier
pi_48705191
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zat nou niet echt op Diana te wachten.... maar toch triest dat ze er zo uitgegooid wordt.
Same here, ze past gewoon niet in het concept van DGK.
pi_48705194
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
Syl begint weer over dat het zo hoorde te zijn. Amanda vertelt over haar zusjes en dat zij de rol van oudste zus heeft moeten overnemen.
Ook haar zus heeft dat verschrikkelijke mee moeten maken omdat ze iets moest leren.

Maar dat gelul van Syl..ik vind het zo makkelijk om alles maar dood te slaan met, zo hoort het dan te zijn.
Dat is zeker in het geval van de tot pulp geslagen hersens van Amanda dr zusje een beetje bot.
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 14:26:11 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48705217
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef noekje het volgende:

Begint ze daar nu pas mee?
Mijn schoonzus heeft driekwart jaar geleden ook een zware beroertje gehad en ging, meteen toen ze van de stroke afdeling kwam, linea rec(h)ta doornaar het revalidatiecentrum. Eerst fulltime en nu nog steeds drie dagen per week.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:26:18 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_48705225
Verbaasd me niks dat Palma als eerste begint te klappen als het vliegtuig is geland...
*gaat verder dweilen *
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 25 april 2007 @ 14:26:27 #103
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48705234
quote:

[afbeelding]
De familie van Brian blijft het proberen om spelinfo via een brief naarbinnen te krijgen maar dat lukt dus voor geen meter. Wel dom dat ze het blijven proberen. Ze zouden natuurlijk ook gewoon wat meer persoonlijk kunnen doen in de brief.
pi_48705268
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Verbaasd me niks dat Palma als eerste begint te klappen als het vliegtuig is geland...
*gaat verder dweilen *
Dat is dus het probleem: Palma verwacht applaus te krijgen omdat ze gewoon haar werk doet
Syl moet winnen!
pi_48705292
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Je moet er wel rekening mee houden dat we alles kunnen zien wat ze doen hè, dat hij het er vandaag moeilijk mee heeft verbaast me niets. Daar zou hij buiten de villa ook bij stilstaan.
Dat wij dat helemaal meekrijgen is een keuze van de regie... beetje bot om Eric te verwijten met de dood van zijn moeder TV te willen maken.
eens, iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48705307
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Begint ze daar nu pas mee?
Mijn schoonzus heeft driekwart jaar geleden ook een zware beroertje gehad en ging, meteen toen ze van de stroke afdeling kwam, linea rec(h)ta doornaar het revalidatiecentrum. Eerst fulltime en nu nog steeds drie dagen per week.
Ik denk dat ze nog steeds revalideert. Ik heb zelf gewerkt met mensen die moesten revalideren en sommigen deden daar 3 jaar over voordat de limiet bereikt was. Zolang er vooruitgang in zit zal men dat doorzetten. Gelukkig ook maar.
Go hard or go home
pi_48705325
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef marky het volgende:

[..]

De familie van Brian blijft het proberen om spelinfo via een brief naarbinnen te krijgen maar dat lukt dus voor geen meter. Wel dom dat ze het blijven proberen. Ze zouden natuurlijk ook gewoon wat meer persoonlijk kunnen doen in de brief.
Een triest zooitje die familie van Brain
X
X
X
pi_48705332
Brian zegt tegen Palma dat hij over zijn angst heen is om iemand neer te hoeken.
pi_48705372
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef mootie het volgende:

[..]

beetje voorbarig, mss heeft ze zelf wel besloten om rustiger aan te doen, je weet niet hoe haar omgeving heeft gereageerd.
pi_48705379
Ik krijg wel altijd een nare smaak in mijn mond als ik Amanda hoor vertellen over haar zusjes. Haar moeder komt dan ook helemaal niet voor in die verhalen. Wat is er toch aan de hand met die moeder?
Go hard or go home
pi_48705442
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef marky het volgende:

[..]

Vraag me wel af wát er dan geschreven wordt, want in principe wordt er best nog veel toegelaten. Huub las vanmorgen ook voor dat Amanda maar's wat meer met hem op moest trekken omdat ze bij hem veel leuker was dan bij Brian.
pi_48705539
Brian snijdt een broodje en zet het mes terug in het messenblok!!! NATASIAAAA!!!!! .. grijp hem!!!
  woensdag 25 april 2007 @ 14:40:20 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48705705
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef Clank het volgende:

[..]

Vraag me wel af wát er dan geschreven wordt, want in principe wordt er best nog veel toegelaten. Huub las vanmorgen ook voor dat Amanda maar's wat meer met hem op moest trekken omdat ze bij hem veel leuker was dan bij Brian.
Selectief doorlaten. Wat speltechnisch leuk is wel en wat ff niet uitkomt niet.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:41:15 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48705727
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef noekje het volgende:
Ik krijg wel altijd een nare smaak in mijn mond als ik Amanda hoor vertellen over haar zusjes. Haar moeder komt dan ook helemaal niet voor in die verhalen. Wat is er toch aan de hand met die moeder?
Die is zelf ook niet helemaal wijs gok ik zo.
pi_48705776
Brian wil 'vakantie' van ontslagrondes.. hij wil dat Nicolaas de eerste is die er uit gaat.
Brian is als de dood dat anders Amanda of Natasia in de gevarenzone komen.
pi_48705847
Brian is Jaap maar vooral zichzelf wéér aan het ophemelen. Jaap heeft kwaliteiten maar Brian is zo goed dat hij dat heeft ingezien.
Go hard or go home
pi_48705850
Brian: Snap je nu hoe ik speel.. héél rustig héél vlak... héél apart.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 14:48:32 #118
137949 Disana
pi_48705886
Nog even dit: Jaap vertelt Brian dat Cora boos op hem is vanwege zijn acties in de Kooi. Het was heftiger dan ze had verwacht. Jaap is nu een overzicht van zijn verdere plannen aan het opstellen zodat ze kan aangeven wat ze nog aankan.
pi_48705896
streamlock op het gesprek Jaap/Brian??
pi_48705897
oke, heb op mijn werk meegelezen, kom net thuis, kheb een paar vragen...
1 zijn er filmpjes van vanmorgen
2 gaat jaap echt trouwen
3 is Syl naar huis
  woensdag 25 april 2007 @ 14:49:45 #121
130054 demins
We weten niks
pi_48705911
Brian schiet ook vaak tekort in zijn crisismanagement! Alleen bij Amanda heeft hij een soort van schijnsucces.
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 25 april 2007 @ 14:50:02 #122
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48705920
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef solara4 het volgende:
oke, heb op mijn werk meegelezen, kom net thuis, kheb een paar vragen...
1 zijn er filmpjes van vanmorgen
2 gaat jaap echt trouwen
3 is Syl naar huis
nee
ja
ja
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 25 april 2007 @ 14:50:17 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48705924
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef Clank het volgende:
streamlock op het gesprek Jaap/Brian??
algehele stream lock
  woensdag 25 april 2007 @ 14:50:38 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48705945
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

algehele stream lock
ivm de fotoshoot vermoed ik.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 14:52:01 #126
137949 Disana
pi_48705961
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:50 schreef Prosac het volgende:
HUH?

4x fontein
Ze gingen een photoshoot doen in casual of badkleding. Misschien zijn daar mensen bij die we niet mogen zien.
pi_48705962
Wat een boeiende middag in de gouden kooi
pi_48705990
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
Brian: Snap je nu hoe ik speel.. héél rustig héél vlak... héél apart.
Zal het ook nog even vertalen..

Brian: Snap je nu hoe ik speel.. héél sneaky héél misselijk.. héél achterbaks.
pi_48706031
Amanda roept Nicky en Eric zegt dat Jaap moet oprotten.
Go hard or go home
pi_48706085
maar is syl nu definitief naar huis???
pi_48706094
Eric: blijf met je klauwen van me af. Wat ben je nou aan het doen?
Go hard or go home
pi_48706141
Ze hebben Champagne. Huub schreeuwt het over heel Eemnes heen.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 14:59:24 #133
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48706147
Ze hebben champagne, hoor ik Huub enthousiast roepen.
En plop ...... de kurk knalt.
eurobilltracker.com
pi_48706162
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef solara4 het volgende:
maar is syl nu definitief naar huis???
nee!
  woensdag 25 april 2007 @ 15:05:00 #135
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48706286
Palma gaat weg, ze zegt " veel plezier", en Huub zegt, "Je moet geen dingen zeggen die je niet meent."
  woensdag 25 april 2007 @ 15:08:24 #136
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48706363
ze waren iets aan het opnemen maar wat?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:09:31 #137
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48706399
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Dat heet de toneelhaak. De redactie geeft aan dat Sylvia meer pit moet geven, dit kan of wil ze niet...dan wordt het dus zo gedraaid dat het lijkt alsof Sylvia ongelukkig is in het huis en vertrekt..de redactie geeft haar dan haar 10.000 euro terug:D en doet naar de buitenwereld overkomen alsof Sylvia haar 10.000 heeft moeten afstaan. Zo kan de redactie een nieuwe bewoner in het huis zetten i.p.v. te wachten tot de in hun ogen saaie sylvia wordt weggestemd....dus Sylvia acteert waarschijnlijk dat ze weg wil..of omdat ze tv momenten wil maken of omdat ze het geloofwaaridg moet waken mocht ze vrijwillig opstappen.

Iemand als Nena bji voorbeeld heeft waarschijnlijk nooit haar 10.000 euro betaald omdat de makers zaten te springen om haar te hebben.
Sorry ik was even met Gaby aan het MSN-en...
Dan zou ik kunnen begrijpen dat Sylvia gaat.... maar toch snap ik niet dat ze op geeft... of het moet gedwongen zijn maar dat geloof ik ook niet.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:10:09 #138
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48706417
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Hij Braait maar geen einde aan zijn verhalen..hij braait zoveel dat ie een hele kledingcollectie heeft gebraait
Wat je ook bedoeld ....
  woensdag 25 april 2007 @ 15:11:10 #139
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48706437
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond Diana ook niet echt een onderwerp voor DGK.... zou haar meer schaden dan helpen... streamkijkers zijn hard
pi_48706513
en Amanda blijft haar glas champagne maar omhoog houden.

Zo is ze dan weer bijna kinderlijk schattig.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 15:15:13 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48706531
Stream 1 & 2 op het personeel, stream 3 & 4 op de bewoners.
pi_48706550
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:17:26 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_48706581
Japio heeft nog nooit van een bord gehoord, wat een lompe boer is het ook.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48706597
Volgens mij hebben ze Amanda een contract laten tekenen waarin staat dat ze er verplicht als een snolletje moet bijlopen en zich ook zo dient te gedragen.
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:18:41 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_48706623
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij hebben ze Amanda een contract laten tekenen waarin staat dat ze er verplicht als een snolletje moet bijlopen en zich ook zo dient te gedragen.
Nee hoor, is gewoon aard van het beestje.
― Mark Twain
pi_48706679
uit vertrouwbare bron vernomen dat diana ook nooit meer komt, er was veel meer aan de hand, en ze zocht daar aandacht
pi_48706688
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee hoor, is gewoon aard van het beestje.
Kan het me bijna niet voorstellen.
Ze heeft nooit eens iets normaals aan.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_48706699
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef Lobasca het volgende:
Vlak na haar geboorte, zeker?
pi_48706721
waarom staat jaap niet op de foto's
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:22:24 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_48706726
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:20 schreef lady1 het volgende:
uit vertrouwbare bron vernomen dat diana ook nooit meer komt, er was veel meer aan de hand, en ze zocht daar aandacht
Welke betouwbare bron? Dat kan iedereen zeggen nl.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:22:37 #152
137949 Disana
pi_48706736
Hond Nicky rende blaffend naar het hek van waarachter mensen stonden te schreeuwen. Terwijl ik me afvroeg wat mensen met het hondje zouden doen als het het terrein zou verlaten, sprong de stream op het zwembad.
pi_48706755
waarom staat jaap niet op de foto
pi_48706756
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Kan het me bijna niet voorstellen.
Ze heeft nooit eens iets normaals aan.
Kleding wordt gedaan door stylistes van DGK.
pi_48706766
oei oei oei wat een lelijk dik mokkeltje is aDEL inmiddels verworden
pi_48706767
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Welke betouwbare bron? Dat kan iedereen zeggen nl.
heel betrouwbaar , ze is nl ook geestelijk ziek
pi_48706783
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef solara4 het volgende:
waarom staat jaap niet op de foto's
Jaap zit is bezig met zijn weblog

pi_48706788
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef solara4 het volgende:
waarom staat jaap niet op de foto
Ze hebben nog geen les over panorama foto's gehad
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:25:51 #159
137949 Disana
pi_48706812
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef lady1 het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet tussen het een en het ander.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:25:57 #160
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48706815
Poliep in het pannetje, wil die omgebouwde.....
pi_48706825
quote:

[..]

De bron?

Klinkt heel betrouwbaar, inderdaad.
pi_48706831
waarom komt er geen contact meer, denk eens na
pi_48706859
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet tussen het een en het ander.
borderline persoonlijkheidsstoornis
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_48706864
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
Zoals Del erbij zit
Toch niet gepast
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_48706872
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:26 schreef lady1 het volgende:
Jij gooit het bommetje en wij moeten nadenken?
Of vertel alles of zeg niks.
Go hard or go home
pi_48706881
ze heeft nl. ook deze ziekte en dat zegt genoeg Schizofrenie
pi_48706930
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:26 schreef lady1 het volgende:
De mensen hier denken over het algemeen genoeg na om te kunnen weten dat een betrouwbare bron zonder nadere specificatie van die bron, of op zijn minst een indicatie van waarom die bron zo betrouwbaar is, geen betrouwbare bron genoemd kan worden
pi_48706934
Palma zou toch oprotten..rot op lelijk kutwijf.
pi_48706936
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef lady1 het volgende:
hoe weet jij dat?
pi_48706993
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef lady1 het volgende:
Als dat zo is vind ik eigenlijk dat Talpa met een officiële verklaring moet komen, naar de kijkers en de bewoners. Zonder teveel in details te treden trouwens, maar dit roept meer vragen en indianen verhalen op.
pi_48707035
ik kan geen naam noemen, wat ik weet n.a.v. dat ze daar is geweest, heeft een familiielid contact opgenomen met tien, dat ze die andere ziekte dus ook had, waarom bron noemen geloof me maar, er is toch geen contact meer???? zegt toch genoeg hoor je de bewoners er nog over????
pi_48707069
Hahaha, classic, nu alweer aan de champagne...

Een groot deel van bewoners kan na hun vertrek uit DGK meteen afgezet worden aan de poort van de afkickkliniek.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:34:30 #173
137949 Disana
pi_48707082
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef lady1 het volgende:
ik kan geen naam noemen, wat ik weet n.a.v. dat ze daar is geweest, heeft een familiielid contact opgenomen met tien, dat ze die andere ziekte dus ook had, waarom bron noemen geloof me maar, er is toch geen contact meer???? zegt toch genoeg hoor je de bewoners er nog over????
Nee, helaas zegt het tot dusverre meer over jou
pi_48707083
waarom, ze heeft zelf talpa misleid blijkbaar
  woensdag 25 april 2007 @ 15:34:42 #175
130054 demins
We weten niks
pi_48707093
quote:

[..]

Ja, geestelijk zieken vormen altijd een goede bron!

Ik denk wel dat het waar zou kunnen zijn overigens. Het bevestigt mijn vermoedens.
pi_48707095
quote:
Kon ook haast niet anders, vond het al een raar mens om dat zo te doen
pi_48707102
ik ken genoeg schizofrene mensen maar ik heb nooit gemerkt dat ze verlangens hadden met hun hele hebben en houwen naar buiten te treden ..........nog sterker in DGK te gaan!
Dit wijst meer op een persoonlijkheidsstoornis en dus zat ze in DGK prima !! lotgenoten contact zeg maar.
pi_48707107
quote:
zegt toch genoeg hoor je de bewoners er nog over????
Eergisteren nog. Toen noemde Natas haar een lolly. 'Eerst geven ze je een lolly en dan pakken ze het je af.'
Is Diana behalve schizofreen ook een chupa chup? Natas is ook redelijk betrouwbaar als bron.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:35:11 #179
137949 Disana
pi_48707111
Huub tegen Amanda: Joh, als je met Brian blijft rondhangen, word je saai.
pi_48707116
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, helaas zegt het tot dusverre meer over jou
wat je wilt geen probleem ik weet wel dat ik de waarheid vertel
  woensdag 25 april 2007 @ 15:37:06 #181
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48707173
Amanda is zo'n beetje het speeltje van DGK geworden......
pi_48707206
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Kon ook haast niet anders, vond het al een raar mens om dat zo te doen
en omdat ze zgn lijdt aan een psychische stoornis en kanker heeft is ze om te kotsen?
Het lijkt mij gewoon flink klote voor haar en haar gezin.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:39:00 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_48707247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:

[..]

en omdat ze zgn lijdt aan een psychische stoornis en kanker heeft is ze om te kotsen?
Het lijkt mij gewoon flink klote voor haar en haar gezin.
Misschien heeft ze die ook niet
― Mark Twain
pi_48707249
Jaap gaat zijn aanzoek voorbereiden

pi_48707263
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien heeft ze die ook niet
Wat niet?
Go hard or go home
pi_48707273
"King Jaap spreekt tot U" hahaha
  woensdag 25 april 2007 @ 15:40:11 #187
130755 Kinga
versier hier
pi_48707285
jaap
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:40:18 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_48707287
Huub probeert AmanDel over te halen op topless te poseren. Tot nu toe nog niet gelukt helaas. Ik wil Brainless wel over de zeik zien.
― Mark Twain
pi_48707288
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef lady1 het volgende:

[..]

wat je wilt geen probleem ik weet wel dat ik de waarheid vertel
het was idd wel duidelijk dat er meer aan de hand was, jammer alleen dat redactie niet met een verklaring komt.
pi_48707294
Man, who cares anyway, al was ze een voormalige tankbestuurster uit de Oekraïne met een zware vorm van narcolepsie en een voorliefde voor kaasfondue met jonge kittens aan het vorkje.

Iedereen die aan DGK deelneemt heeft ergens wel een steekje los. Behalve Nicolaas dan, want die zit er voor de drank.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:40:44 #191
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48707304
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Gigageil het volgende:
Maar wel in H&M
  woensdag 25 april 2007 @ 15:40:52 #192
130755 Kinga
versier hier
pi_48707312
Die gast is echt hilarisch.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:41:08 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_48707321
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat niet?
Een gezin.
― Mark Twain
pi_48707323
jaap wil zijn rode loper schoongemaakt hebben die vindt ie te ranzig
pi_48707337
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Gigageil het volgende:
Ze hebben het wel eens over hoe familie van de bewoners zich moet voelen, maar zijn er geen familielelden van Amanda die zich helemaal kapot generen voor haar gedrag...?
pi_48707344
quote:
[b]Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef ThomasCrown het volgende:[/b

[afbeelding]

[afbeelding]
Ahaha, wat is Jaap aan het doen. Een harem aan het inrichten?
pi_48707361
Is Sylvia al buiten geweest op deze zonovergoten dag?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:42:48 #198
130755 Kinga
versier hier
pi_48707390
Volgens mij moet Japio het zelf doen
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:43:56 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_48707440
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Meganog het volgende:
Is Sylvia al buiten geweest op deze zonovergoten dag?
Syl houdt niet zo van de zon, daarom woont ze in Barcelona.
― Mark Twain
pi_48707446
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ze hebben het wel eens over hoe familie van de bewoners zich moet voelen, maar zijn er geen familielelden van Amanda die zich helemaal kapot generen voor haar gedrag...?
Haar moeder zit constant ergens in een vakantiehuis in Benidorm ofzo, ik heb zo het vermoeden dat het haar al allemaal worst zal wezen zolang ze zelf maar op het strand kan liggen bakken dan wel een dure winkelstraat kan afstruinen op zoek naar een nieuw krokodillenleren tasje.
pi_48707489
Streams terug op koning Japio, bitte!
pi_48707529
Wat is die klojo aan het doen dan dat de streams daar weer op terug moetne ?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:46:43 #203
130054 demins
We weten niks
pi_48707552
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:

[..]

Syl houdt niet zo van de zon, daarom woont ze in Barcelona.
Syl houdt niet zo van water, daarom is ze matroos geworden.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:47:04 #204
137949 Disana
pi_48707563
Jaap heeft een queeste voor Huub, Nicolaas en Amanda. Hij als hun leider heeft het plan in werking gesteld het rode tapijt in zijn nieuwe huis te reinigen. Echter zijn nobele handen kunnen het niet aan. Kortom: wie weigert mee te werken.
pi_48707588
Heeft Japio al gedoest ????? Cora komt toch vanavond?
pi_48707593
Vreemd, niemand wil meewerken.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:48:03 #207
130054 demins
We weten niks
pi_48707600
Jaap valt af. Zijn borsten beginnen te hangen.
pi_48707616
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Wat is die klojo aan het doen dan dat de streams daar weer op terug moetne ?
Iets beters dan de rest, hoop ik.

Tegen beter weten in...
pi_48707623
Omdat iedereen niet meehelpt gaat Jaap Amanda straffen. Jullie tarten mij.
Go hard or go home
pi_48707673
Nicolaas weet je zeker dat je mij wilt tarten?
Nicolaas: jongen ga lekker je tapijt schoonmaken.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 15:49:38 #211
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48707675
Ik zou geen aanzoek in dat kantoor willen hebben hoor. Ziet er gewoon armoedig en slordig uit.
Het past wel weer bij jaap
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 15:50:36 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_48707715
Huub gaat chloor op het rode tapijt gooien.
― Mark Twain
pi_48707728
Huub wil met bleek het tapijt schoonmaken.
Jaaaaaap! We helpen je!!
Go hard or go home
pi_48707789
En Huub wordt teruggefloten door achter.
pi_48707807
Huub en Amanda gaan foto's maken bij de fontein.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:52:38 #216
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48707813
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
En Huub wordt teruggefloten door achter.
Tja alleen Jaap mag gek doen natuurlijk
pi_48707825
eieren over het tapijt misschien een idee?
pi_48707953
Deminssssssssss heeft Jaap nu al gedoest ???? HIj moet toch fris en fruitig ruiken als Cora komt.
pi_48708000
Amanda ziet er echt TE ordi uit....... bruin met dat geblondeerde haar....... mini-hondje onder haar arm
  woensdag 25 april 2007 @ 15:57:26 #220
130054 demins
We weten niks
pi_48708009
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef petraa het volgende:
Deminssssssssss heeft Jaap nu al gedoest ???? HIj moet toch fris en fruitig ruiken als Cora komt.
Niet met mij!
pi_48708022
pi_48708048
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
Ben benieuwd wanneer Playboy gaat bellen.
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 15:58:24 #223
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708050
quote:
[afbeelding]
Ah, immer nog onsmakelijk gelukkig...
pi_48708067
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ah, immer nog onsmakelijk gelukkig...
  woensdag 25 april 2007 @ 15:59:01 #225
130755 Kinga
versier hier
pi_48708078
Amanda je bent leeeeeeelijk.
pi_48708094
Haha Amanda kijkt 'verleidelijk'
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 15:59:31 #227
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708100
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de streams aan kan pleuren zonder een slag voor mijn harses te krijgen
pi_48708135
Natasia geeft de schuld van haar overgewicht aan de weegschaal.
pi_48708136
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de streams aan kan pleuren zonder een slag voor mijn harses te krijgen
Ik zou het niet wagen denk ik!!!
  woensdag 25 april 2007 @ 16:01:07 #230
130054 demins
We weten niks
pi_48708155
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Kinga het volgende:
Amanda je bent leeeeeeelijk.
Dat roep ik al zolang! Maar... ze is goudeerlijk en integer binnen haar eigen kleine universum!
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 16:01:12 #231
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708159
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:00 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik zou het niet wagen denk ik!!!
Maar ik heb al zoveel gemist!
pi_48708172
Toch jammer dat Amanda van die kromme pootjes heeft.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:01:31 #233
130755 Kinga
versier hier
pi_48708173
Is Amanda nu theoretisch niet af? Met haar arm buiten de poort...
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:01:51 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_48708186
― Mark Twain
pi_48708193
quote:
[afbeelding]
Te bruin, te goud en te blond, bosschenaar
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_48708222
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Maar ik heb al zoveel gemist!
Ik zou me ff gedragen en dan kan je ze misschien vanavond aanslingeren als Jaap zijn aanzoek gaat doen en de rest Terror gaat plegen.
pi_48708240
Ze hangt nu in het hek.
Goede waakbitch, durft geen hond naar binnen nu.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 16:03:24 #238
130755 Kinga
versier hier
pi_48708246
Die gore haarbos van haar ook
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 16:03:34 #239
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708254
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:02 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik zou me ff gedragen en dan kan je ze misschien vanavond aanslingeren als Jaap zijn aanzoek gaat doen en de rest Terror gaat plegen.

Ik mis ECHT heel veel...
En ik gedraag me overigens heul altijd.
Unlike Japio merk ik
pi_48708288

pi_48708303
Ik heb medelijde met de honden
  woensdag 25 april 2007 @ 16:05:19 #242
130755 Kinga
versier hier
pi_48708322
Die troep die Brian nu op zijn wratten smeert werkt voor geen meter
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:05:24 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_48708327
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik mis ECHT heel veel...
En ik gedraag me overigens heul altijd.
Unlike Japio merk ik
Je gedraagt je heul wat?
― Mark Twain
pi_48708328
Amanda denkt echt dat ze superlekker is
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 16:06:06 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708355
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je gedraagt je heul wat?
Heul liev, jeweets.
pi_48708371

Dit moet er sexy uit zien maar ik vind dit toch echt sexier.

pi_48708416
Amanda staat op de cover van de Beau Monde.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:07:52 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_48708420
Natasja is echt van slag. Ze is zo rustig, en dat na een uitbarsting van vanochtend. Haar garantie begint echt te verlopen.
― Mark Twain
  woensdag 25 april 2007 @ 16:08:19 #249
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48708442
SYLVIA WIL WEG ! ! ! ! !
pi_48708451
Syl: het gevoel dat ik hier moest zijn he. Dat heb ik al een tijdje niet meer.
Eric: hmmmm
Go hard or go home
pi_48708472
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:08 schreef Gigageil het volgende:
SYLVIA WIL WEG ! ! ! ! !
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 16:09:13 #252
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708485
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
Syl: het gevoel dat ik hier moest zijn he. Dat heb ik al een tijdje niet meer.
Eric: hmmmm
Goed gesproken...
  woensdag 25 april 2007 @ 16:09:18 #253
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48708488
En dat ben ik nou niet meerrrrrrrrr
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:09:26 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_48708491
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Amanda staat op de cover van de Beau Monde.
Ik weet niet wie het is, maar dat is toch meer een Nena type.
Edit: Ik zie het al, Donatella Versace, vreselijk, sorry Nena.
― Mark Twain
  woensdag 25 april 2007 @ 16:09:26 #255
130755 Kinga
versier hier
pi_48708492
Komt Sylvia weer met haar vage gevoelspraatje..
  woensdag 25 april 2007 @ 16:09:51 #256
130755 Kinga
versier hier
pi_48708505
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Donatella Versace.
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 16:10:11 #257
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708523
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:

[..]

Donatella Versace.
pi_48708540
Ik denk dat Eric wel bang is voor zijn back up
pi_48708558
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nena? No way, Donatella is een Amanda type.
Ga even een plaatje googlen voor je.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 16:11:20 #260
130755 Kinga
versier hier
pi_48708574
Kolere, je zal maar zo leven als Sylvia, alléén je gevoel volgen...
pi_48708580
Nou daar komt dat verhaal weer van Sylvia.
pi_48708598
Amanda over 15 jaar:
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:11:57 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_48708604
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef noekje het volgende:

[..]

Nena? No way, Donatella is een Amanda type.
Ga even een plaatje googlen voor je.
Ik herstelde mezelf al.
― Mark Twain
pi_48708607
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
Kolere, je zal maar zo leven als Sylvia, alléén je gevoel volgen...
Er is één geval in mijn leven waarbij ik blij ben dat ik me gevoel heb gevolgd.
pi_48708628
Wat een lelijk smerig wijf die Amanda, die schoenen maken haar korte beentjes nog dikker en korten. Nena werd na 3 dagen al gebeld door Playboy en FHM Amanda door niemand!!! Dikke domme lelijke hoer.
pi_48708646
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik herstelde mezelf al.
*scrollt naar boven* Ah, ik zie het. Gelukkig maar.
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 16:13:39 #267
130755 Kinga
versier hier
pi_48708671
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een lelijk smerig wijf die Amanda, die schoenen maken haar korte beentjes nog dikker en korten. Nena werd na 3 dagen al gebeld door Playboy en FHM Amanda door niemand!!! Dikke domme lelijke hoer.
Zijn jullie vergeten dat Amanda wel gebeld is door Playboy, en wilde dit samen met Nena doen...
  FOK!Babe woensdag 25 april 2007 @ 16:13:55 #268
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48708678
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef carpediem23 het volgende:
Ik geloof niet dat ik gebeld worden door Playboy of FHM nou per sé zo een ontzettend compliment voor vrouwelijk schoon vind...

Maar Amanda is wel lelijk.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:14:00 #269
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48708680
Ze zit gewoon te soliciteren op een wegstemming.......ze wil die 10 ruggen natuurlijk niet verliezen.......veel bla bla......ik hoop dat TIEN daar doorheen kijkt.
pi_48708719
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef Kinga het volgende:

[..]

Zijn jullie vergeten dat Amanda wel gebeld is door Playboy, en wilde dit samen met Nena doen...
Ik kan me dat echt niet herinneren. Ik weet nog wel dat Nena gebeld is.
Go hard or go home
pi_48708721
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Te bruin, te goud en te blond, bosschenaar
hoezo?
pi_48708730
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef Kinga het volgende:

[..]

Playboy had alleen interesse in Amanda samen met Nena...
Amanda alleen komt echt niet verder dan de Panorama. Misschien dat de Nieuwe Revu haar nog belt als ze weer buiten is.
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 16:16:03 #273
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48708733
Brian is in DIEPE slaap!
FF de stem door het huis, aub!
  woensdag 25 april 2007 @ 16:18:49 #274
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48708798
kan die zweefteef dr bek niet houden? als je vogels wilt horen ga je maar naar het bos
pi_48708803
Nou dan heeft Eric Huub helemaal voor zichzelf...
pi_48708816
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:15 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Playboy had alleen interesse in Amanda samen met Nena...
Amanda alleen komt echt niet verder dan de Panorama. Misschien dat de Nieuwe Revu haar nog belt als ze weer buiten is.
Waarom zou een Playboy Amanda in haar blad willen hebben>?>>>>???? Elke dag is ze met haar afgeneukte getatoeerde lichaam op tv te zien, naakt of bij Brian in bed. Kan me niet echt voorstellen welke man dit dan nog wil bekijken in een tijdschrift. Okay, dit is mijn mening kan zijn dat mannen hier anders over denken.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:19:53 #277
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48708827
Sylvia is echt het vaagste wijf wat ik ooit gezien en gehoord heb in mijn leven......

Ik heb toch de indruk dat ze zich weg laat pesten door Jaap......dat cocaïne-gebruik en rotte tanden- verhaal doet haar de das om......
  woensdag 25 april 2007 @ 16:21:50 #278
130755 Kinga
versier hier
pi_48708884
Het lijkt alsof Eric het niet zoveel boeit, good riddence denkt hij wel...
pi_48708890
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:22:15 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_48708897
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
Brian is in DIEPE slaap!
FF de stem door het huis, aub!
Natasja inmiddels ook. Maar als Mevr. D. Flens bij de FEBO zit, mag dit. Alleen niet als Huub het doet. Klotewijf.
― Mark Twain
pi_48708904
Gevoel...ik moest hier zijn...Barcelona...

Hou alsjeblieft op!
  woensdag 25 april 2007 @ 16:23:28 #282
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48708915
Wat was de reden.....?
En als je van de trap af valt ben je vlug beneden

Man man, ga naar Tibet of zo......
pi_48708916
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:21 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt alsof Eric het niet zoveel boeit, good riddence denkt hij wel...
Dit soort lulverhalen trekt niemand. Huub had ongeveer dezelfde quasi-geinteresseerde houding.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:23:31 #284
130054 demins
We weten niks
pi_48708917
Wat zit Sylvia er weer vreselijk naast te praten! Doe dat thuis maar. In wat was het ook alweer? Barcelona. Een treinkaartje brengt je eerder in het paradijs dan die Tarotkaarten!
pi_48708930
Eric: hebben je kaarten er iets over gezegd?
Syl: ze zeiden..het klopte wel een beetje.
Go hard or go home
pi_48708956
Zit Brian nu de foto's van Huub te bekritiseren?
pi_48708981
tis toch wel makkelijk hoor, zo te leven. Maakt niet uit wat je doet, het heeft zo moeten zijn!
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:25:58 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_48709002
Ik ben een SHE fan van het eerste uur, maar ik trek Syl op dit moment echt niet. Dat gezeik over die kutkaaarten, de Carieb en Barcelona , kunnen me inmiddels gestolen worden. Jammer, her is de enige redelijk normale daar.
― Mark Twain
pi_48709060
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een SHE fan van het eerste uur, maar ik trek Syl op dit moment echt niet. Dat gezeik over die kutkaaarten, de Carieb en Barcelona , kunnen me inmiddels gestolen worden. Jammer, her is de enige redelijk normale daar.
Tsja, dat jij haar niet trekt dat is dan iets in jezelf. Daar kom je dan nog wel een keer achter als het tijd is, dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:28:27 #290
130755 Kinga
versier hier
pi_48709069
Als Sylvia eruit gaat is het einde van SHE... er kwam toch 1 miljonair bij? Die kan waarschijnlijk ook immuniteit uitdelen, nou als dat Eric of Huub wordt is het gedaan....
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:29:04 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_48709084
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
Vanwaar je verbazing? Op de foto's van Brainless heerst nou eenmaal rust. En het hondje kijkt tenminste.
― Mark Twain
pi_48709091
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]

Dit moet er sexy uit zien maar ik vind dit toch echt sexier.

[afbeelding]
pi_48709097
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:15 schreef 2live het volgende:

[..]

hoezo?
Loop even over de markt in Den Bosch en kijk om je heen
als je niets doet kan er niets gebeuren
  woensdag 25 april 2007 @ 16:29:42 #294
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48709098
quote:
Yep, verkeerd licht, verkeerde plek, teveel rommel opde achtergrond, z'n flash kaatst terug van de poort, ze staan aan de lelijke kant van de poort.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:30:14 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_48709114
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Tsja, dat jij haar niet trekt dat is dan iets in jezelf. Daar kom je dan nog wel een keer achter als het tijd is, dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.
Ik ga direct een kaart trekken.
― Mark Twain
pi_48709119
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vanwaar je verbazing? Op de foto's van Brainless heerst nou eenmaal rust. En het hondje kijkt tenminste.
Op de foto's van Brian was de schaduw van Brian ook steeds prominent aanwezig
pi_48709140
quote:
Ja, te donker, te veel achtergrond, te weinig amanda. Hij pakt zijn eigen toestel en zegt steeds KIJK, Kijk, alleen Amanda blijft naar de foto's van Huub kijken.
pi_48709166
Brian heeft alleen maar negatef commentaar op de foto's
Wat een weggooier die gozer
Hij was overigens ook een stuk lyrischer over Melissa als model...
  woensdag 25 april 2007 @ 16:32:58 #299
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48709179
Strontziek wordt ik van dat wazige heksengelul....
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 16:33:12 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_48709185
De trap loopt schuin op de foto van Huub. Hoe zou de trap er bij Brainless uitzien?
― Mark Twain
pi_48709192
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Niet lekker geslapen ofzo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')