Syl houdt niet zo van water, daarom is ze matroos geworden.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl houdt niet zo van de zon, daarom woont ze in Barcelona.
Iets beters dan de rest, hoop ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Wat is die klojo aan het doen dan dat de streams daar weer op terug moetne ?
Tja alleen Jaap mag gek doen natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
En Huub wordt teruggefloten door achter.
Niet met mij!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef petraa het volgende:
Deminssssssssss heeft Jaap nu al gedoest ???? HIj moet toch fris en fruitig ruiken als Cora komt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, immer nog onsmakelijk gelukkig...
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de streams aan kan pleuren zonder een slag voor mijn harses te krijgenquote:
Ik zou het niet wagen denk ik!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de streams aan kan pleuren zonder een slag voor mijn harses te krijgen![]()
Dat roep ik al zolang! Maar... ze is goudeerlijk en integer binnen haar eigen kleine universum!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Kinga het volgende:
Amanda je bent leeeeeeelijk.
Ik zou me ff gedragen en dan kan je ze misschien vanavond aanslingeren als Jaap zijn aanzoek gaat doen en de rest Terror gaat plegen.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou me ff gedragen en dan kan je ze misschien vanavond aanslingeren als Jaap zijn aanzoek gaat doen en de rest Terror gaat plegen.![]()
Je gedraagt je heul wat?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik mis ECHT heel veel...![]()
En ik gedraag me overigens heul altijd.
Unlike Japio merk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |