Welke betouwbare bron? Dat kan iedereen zeggen nl.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:20 schreef lady1 het volgende:
uit vertrouwbare bron vernomen dat diana ook nooit meer komt, er was veel meer aan de hand, en ze zocht daar aandacht
Kleding wordt gedaan door stylistes van DGK.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen.
Ze heeft nooit eens iets normaals aan.
heel betrouwbaar , ze is nl ook geestelijk ziekquote:Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke betouwbare bron? Dat kan iedereen zeggen nl.
Jaap zit is bezig met zijn weblogquote:Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef solara4 het volgende:
waarom staat jaap niet op de foto's
Ze hebben nog geen les over panorama foto's gehadquote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef solara4 het volgende:
waarom staat jaap niet op de foto
Ik zie het verband niet tussen het een en het ander.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef lady1 het volgende:
[..]
heel betrouwbaar , ze is nl ook geestelijk ziek
De bron?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef lady1 het volgende:
[..]
borderline persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen het een en het ander.
Jij gooit het bommetje en wij moeten nadenken?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:26 schreef lady1 het volgende:
waarom komt er geen contact meer, denk eens na
De mensen hier denken over het algemeen genoeg na om te kunnen weten dat een betrouwbare bron zonder nadere specificatie van die bron, of op zijn minst een indicatie van waarom die bron zo betrouwbaar is, geen betrouwbare bron genoemd kan wordenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:26 schreef lady1 het volgende:
waarom komt er geen contact meer, denk eens na
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef lady1 het volgende:
ze heeft nl. ook deze ziekte en dat zegt genoeg Schizofrenie
Als dat zo is vind ik eigenlijk dat Talpa met een officiële verklaring moet komen, naar de kijkers en de bewoners. Zonder teveel in details te treden trouwens, maar dit roept meer vragen en indianen verhalen op.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef lady1 het volgende:
ze heeft nl. ook deze ziekte en dat zegt genoeg Schizofrenie
Nee, helaas zegt het tot dusverre meer over jouquote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef lady1 het volgende:
ik kan geen naam noemen, wat ik weet n.a.v. dat ze daar is geweest, heeft een familiielid contact opgenomen met tien, dat ze die andere ziekte dus ook had, waarom bron noemen geloof me maar, er is toch geen contact meer???? zegt toch genoeg hoor je de bewoners er nog over????
Ja, geestelijk zieken vormen altijd een goede bron!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef lady1 het volgende:
[..]
Kon ook haast niet anders, vond het al een raar mens om dat zo te doenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef lady1 het volgende:
ik kan geen naam noemen, wat ik weet n.a.v. dat ze daar is geweest, heeft een familiielid contact opgenomen met tien, dat ze die andere ziekte dus ook had, waarom bron noemen geloof me maar, er is toch geen contact meer???? zegt toch genoeg hoor je de bewoners er nog over????
Eergisteren nog. Toen noemde Natas haar een lolly. 'Eerst geven ze je een lolly en dan pakken ze het je af.'quote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef lady1 het volgende:
zegt toch genoeg hoor je de bewoners er nog over????
wat je wilt geen probleem ik weet wel dat ik de waarheid vertelquote:Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helaas zegt het tot dusverre meer over jou![]()
en omdat ze zgn lijdt aan een psychische stoornis en kanker heeft is ze om te kotsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Kon ook haast niet anders, vond het al een raar mens om dat zo te doen![]()
Misschien heeft ze die ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
en omdat ze zgn lijdt aan een psychische stoornis en kanker heeft is ze om te kotsen?
Het lijkt mij gewoon flink klote voor haar en haar gezin.
het was idd wel duidelijk dat er meer aan de hand was, jammer alleen dat redactie niet met een verklaring komt.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef lady1 het volgende:
[..]
wat je wilt geen probleem ik weet wel dat ik de waarheid vertel
Maar wel in H&Mquote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Gigageil het volgende:
Amanda is zo'n beetje het speeltje van DGK geworden......![]()
Een gezin.quote:
Ze hebben het wel eens over hoe familie van de bewoners zich moet voelen, maar zijn er geen familielelden van Amanda die zich helemaal kapot generen voor haar gedrag...?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Gigageil het volgende:
Amanda is zo'n beetje het speeltje van DGK geworden......![]()
Syl houdt niet zo van de zon, daarom woont ze in Barcelona.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Meganog het volgende:
Is Sylvia al buiten geweest op deze zonovergoten dag?
Haar moeder zit constant ergens in een vakantiehuis in Benidorm ofzo, ik heb zo het vermoeden dat het haar al allemaal worst zal wezen zolang ze zelf maar op het strand kan liggen bakken dan wel een dure winkelstraat kan afstruinen op zoek naar een nieuw krokodillenleren tasje.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze hebben het wel eens over hoe familie van de bewoners zich moet voelen, maar zijn er geen familielelden van Amanda die zich helemaal kapot generen voor haar gedrag...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |