Begint ze daar nu pas mee?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
Haar zus gaat 5 dagen per week revalideren en ze gaat goed vooruit.
De familie van Brian blijft het proberen om spelinfo via een brief naarbinnen te krijgen maar dat lukt dus voor geen meter. Wel dom dat ze het blijven proberen. Ze zouden natuurlijk ook gewoon wat meer persoonlijk kunnen doen in de brief.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef ThomasCrown het volgende:
Hoop censuur in die brief
[afbeelding]
Dat is dus het probleem: Palma verwacht applaus te krijgen omdat ze gewoon haar werk doetquote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Verbaasd me niks dat Palma als eerste begint te klappen als het vliegtuig is geland...
*gaat verder dweilen*
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat we alles kunnen zien wat ze doen hè, dat hij het er vandaag moeilijk mee heeft verbaast me niets. Daar zou hij buiten de villa ook bij stilstaan.
Dat wij dat helemaal meekrijgen is een keuze van de regie... beetje bot om Eric te verwijten met de dood van zijn moeder TV te willen maken.
Ik denk dat ze nog steeds revalideert. Ik heb zelf gewerkt met mensen die moesten revalideren en sommigen deden daar 3 jaar over voordat de limiet bereikt was. Zolang er vooruitgang in zit zal men dat doorzetten. Gelukkig ook maar.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begint ze daar nu pas mee?
Mijn schoonzus heeft driekwart jaar geleden ook een zware beroertje gehad en ging, meteen toen ze van de stroke afdeling kwam, linea rec(h)ta doornaar het revalidatiecentrum. Eerst fulltime en nu nog steeds drie dagen per week.
Een triest zooitje die familie van Brainquote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
De familie van Brian blijft het proberen om spelinfo via een brief naarbinnen te krijgen maar dat lukt dus voor geen meter. Wel dom dat ze het blijven proberen. Ze zouden natuurlijk ook gewoon wat meer persoonlijk kunnen doen in de brief.
beetje voorbarig, mss heeft ze zelf wel besloten om rustiger aan te doen, je weet niet hoe haar omgeving heeft gereageerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat nou niet echt op Diana te wachten.... maar toch triest dat ze er zo uitgegooid wordt.
Vraag me wel af wát er dan geschreven wordt, want in principe wordt er best nog veel toegelaten. Huub las vanmorgen ook voor dat Amanda maar's wat meer met hem op moest trekken omdat ze bij hem veel leuker was dan bij Brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
De familie van Brian blijft het proberen om spelinfo via een brief naarbinnen te krijgen maar dat lukt dus voor geen meter. Wel dom dat ze het blijven proberen. Ze zouden natuurlijk ook gewoon wat meer persoonlijk kunnen doen in de brief.
Selectief doorlaten. Wat speltechnisch leuk is wel en wat ff niet uitkomt niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Vraag me wel af wát er dan geschreven wordt, want in principe wordt er best nog veel toegelaten. Huub las vanmorgen ook voor dat Amanda maar's wat meer met hem op moest trekken omdat ze bij hem veel leuker was dan bij Brian.
Die is zelf ook niet helemaal wijs gok ik zo.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef noekje het volgende:
Ik krijg wel altijd een nare smaak in mijn mond als ik Amanda hoor vertellen over haar zusjes. Haar moeder komt dan ook helemaal niet voor in die verhalen. Wat is er toch aan de hand met die moeder?
neequote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef solara4 het volgende:
oke, heb op mijn werk meegelezen, kom net thuis, kheb een paar vragen...
1 zijn er filmpjes van vanmorgen
2 gaat jaap echt trouwen
3 is Syl naar huis
algehele stream lockquote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef Clank het volgende:
streamlock op het gesprek Jaap/Brian??
Ze gingen een photoshoot doen in casual of badkleding. Misschien zijn daar mensen bij die we niet mogen zien.quote:
Zal het ook nog even vertalen..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
Brian: Snap je nu hoe ik speel.. héél rustig héél vlak... héél apart.
nee!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef solara4 het volgende:
maar is syl nu definitief naar huis???
Sorry ik was even met Gaby aan het MSN-en...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat heet de toneelhaak. De redactie geeft aan dat Sylvia meer pit moet geven, dit kan of wil ze niet...dan wordt het dus zo gedraaid dat het lijkt alsof Sylvia ongelukkig is in het huis en vertrekt..de redactie geeft haar dan haar 10.000 euro terug:D en doet naar de buitenwereld overkomen alsof Sylvia haar 10.000 heeft moeten afstaan. Zo kan de redactie een nieuwe bewoner in het huis zetten i.p.v. te wachten tot de in hun ogen saaie sylvia wordt weggestemd....dus Sylvia acteert waarschijnlijk dat ze weg wil..of omdat ze tv momenten wil maken of omdat ze het geloofwaaridg moet waken mocht ze vrijwillig opstappen.
Iemand als Nena bji voorbeeld heeft waarschijnlijk nooit haar 10.000 euro betaald omdat de makers zaten te springen om haar te hebben.
Wat je ook bedoeld ....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij Braait maar geen einde aan zijn verhalen..hij braait zoveel dat ie een hele kledingcollectie heeft gebraait
Ik vond Diana ook niet echt een onderwerp voor DGK.... zou haar meer schaden dan helpen... streamkijkers zijn hardquote:Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Diana is overigens ook van 'het toneel' verdwenen...Eric en Huub mochten haar niet meer bellen. Wat de reden hiervan is is onduidelijk. Ging het fysiek weer TE goed met Diana waardoor haar verhaal niet kon worden uitgemolken? Wilde Diana te graag op tv? Gaat het slecht met Diana? ...we weten het niet..maar Diana komt voorlopig even niet meer aan bod.
Nee hoor, is gewoon aard van het beestje.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij hebben ze Amanda een contract laten tekenen waarin staat dat ze er verplicht als een snolletje moet bijlopen en zich ook zo dient te gedragen.
Kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon aard van het beestje.
Vlak na haar geboorte, zeker?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij hebben ze Amanda een contract laten tekenen waarin staat dat ze er verplicht als een snolletje moet bijlopen en zich ook zo dient te gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |