Tien is maar een onderdeel van Talpa:quote:Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talpa? Heeft de redactie zelf niet eens door dat de naamsverandering naar Tien al lang en breed een feit is?
Inderdaad dat decor was vast al betaald. Zonde om niet te gebruikenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Op die manier had Natas Wilgo een aanzoek willen doen, dus dat script lag er nog.
En dat terwijl het "1001-nacht" thema veel beter bij Jaap en Cora past dan bij Natasia en Wilgoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Op die manier had Natas Wilgo een aanzoek willen doen, dus dat script lag er nog.
Veel brievenschrijvers hadden het ook over "De Gouden Zooi" en Huub vroeg aan Tilly of ze dat vaker gehoord had, Tilly zei van niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amanda is werkelijk echt smerig en stro. Het niveau van het programma loopt inderdaad gigantisch achteruit. In het begin moesten de miljonairs er uit zien als miljonairs en nu mogen ze rond lopen als hoeren en tokkies.
Ja dat staat in het script.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Palma gaat Amanda nu wijsmaken dat ze verliefd is op Brian?
Ze verteld het ook tegen niemand verderquote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Palma: we zijn nu alleen...Volgens mij ben je wel verliefd op Brian. Ik zag je snoetje op de streams.
wijsmaken? Ze loopt als een hondje achter hem aanquote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
BLABLABLAquote:Op woensdag 25 april 2007 13:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tien is maar een onderdeel van Talpa:
Talpa Media Holding. De meest in het oog springende onderdelen van het bedrijf zijn het televisiestation Tien en de Nederlandse radiodivisie Talpa Radio met Radio 538, Radio 10 Gold, Juize.FM en het platform Radio Digitaal.
Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek en voor de ontwikkeling van content, onder meer voor televisie. Talpa Producties en Talpa Digital zijn de twee jongste bedrijfsonderdelen. Talpa Producties maakt verschillende programma's die voor de eigen tv-zender zijn ontwikkeld. Talpa Digital werkt aan nieuwe internet- en mobiele platformen naast radio en TV. Tevens ontwikkelt Talpa Digital crossmediale formats en worden bestaande formats met
nieuwe toepassingen verrijkt.
![]()
Palma heeft helaas wel gelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef noekje het volgende:
Palma: volgens mij heb jij nog niet gegeten..
Natas: nee, ik heb vanmorgen...
Palma: ik had je ook niet meer gezien..
Natas: nee, ik moet nog..
Palma: zo, deze kan naar Tilly.
Palma is zelfs nog sneller met haar bek dan Natas.
Hoe reageerde Amanda hier eigenlijk op?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Ik heb wel gevoelens, maar ben niet verliefd.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoe reageerde Amanda hier eigenlijk op?
Dan zegt ze tegen Palma dus 't zelfde als tegen Brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoelens, maar ben niet verliefd.
Ach even zonnebanken en hij kan dat ook weer lezen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef ThomasCrown het volgende:
Hoop censuur in die brief
[afbeelding]
Goh heeft het Pentagon die documenten dan toch eindelijk vrijgegeven?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef ThomasCrown het volgende:
Hoop censuur in die brief
[afbeelding]
En dat zal wel geen onbelegd toastje zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Amanda: "Ik eet geen brood meer"
"Toastje?" vaagt Palma
"Oh ja, dat is wel lekker.".
Ze is er nog niet uit, veel gespeculeer dat dit Sylvia's manier is om een tv momentje te scoren.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag iedereen. Begrijp ik nu goed, na het lezen van Cossen, dat Sylvia werkelijk gaat vertrekken of is ze ze er zelf nog niet helemaal uit?
Ze is er nog niet uit. Ze heeft het er alleen nog maar met Huub en Tilly over gehad.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag iedereen. Begrijp ik nu goed, na het lezen van Cossen, dat Sylvia werkelijk gaat vertrekken of is ze ze er zelf nog niet helemaal uit?
Dat ze in elkaar geslagen en ondergespuugd werd in het ziekenhuis waren zeker 'te gretige fans die een stukje Palma wilden'quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef Clank het volgende:
Palma is gisteren in het ziekenhuis erg veel herkend.. ze snapt het niet want het gaat toch om de bewoners en niet om de huishouding... zegt ze![]()
![]()
Bedankt. Zelf geeft ze aan niet gelukkig te zijn mijn gevoel zegt me dat ze wegloopt voor iets. Persoonlijk vind ik het jammer dat als ze weg zou gaan. Er blijft dan alleen nog maar schorrie morrie over.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze is er nog niet uit, veel gespeculeer dat dit Sylvia's manier is om een tv momentje te scoren.
Dat zijn allemaal mensen die Huub grappig zien doen aldus Brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Huub had ook post gehad waarin stond dat ik zo rustig werd.
Brian: nou, dan ga je maar lekker zuipen!
Brian voelde zich gelijk aangevallen. Ja Brian, jij bent niet zo levenslustig grappig type.
90% van de wereld dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal mensen die Huub grappig zien doen aldus Brian.
Als ze wordt getoneelhaakt krijgt ze die vast terug.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp aan het eventuele vertrek van Sylvia. Ik vind haar altijd een beetje krenterig overkomen en beschermt haar spulletjes heel goed. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vrijwillig die 10K laat schieten.
Dat heet de toneelhaak. De redactie geeft aan dat Sylvia meer pit moet geven, dit kan of wil ze niet...dan wordt het dus zo gedraaid dat het lijkt alsof Sylvia ongelukkig is in het huis en vertrekt..de redactie geeft haar dan haar 10.000 euro terug:D en doet naar de buitenwereld overkomen alsof Sylvia haar 10.000 heeft moeten afstaan. Zo kan de redactie een nieuwe bewoner in het huis zetten i.p.v. te wachten tot de in hun ogen saaie sylvia wordt weggestemd....dus Sylvia acteert waarschijnlijk dat ze weg wil..of omdat ze tv momenten wil maken of omdat ze het geloofwaaridg moet waken mocht ze vrijwillig opstappen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp aan het eventuele vertrek van Sylvia. Ik vind haar altijd een beetje krenterig overkomen en beschermt haar spulletjes heel goed. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vrijwillig die 10K laat schieten.
Ik zat nou niet echt op Diana te wachten.... maar toch triest dat ze er zo uitgegooid wordt.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Diana is overigens ook van 'het toneel' verdwenen...Eric en Huub mochten haar niet meer bellen. Wat de reden hiervan is is onduidelijk. Ging het fysiek weer TE goed met Diana waardoor haar verhaal niet kon worden uitgemolken? Wilde Diana te graag op tv? Gaat het slecht met Diana? ...we weten het niet..maar Diana komt voorlopig even niet meer aan bod.
Same here, ze past gewoon niet in het concept van DGK.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat nou niet echt op Diana te wachten.... maar toch triest dat ze er zo uitgegooid wordt.
Dat is zeker in het geval van de tot pulp geslagen hersens van Amanda dr zusje een beetje bot.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
Syl begint weer over dat het zo hoorde te zijn. Amanda vertelt over haar zusjes en dat zij de rol van oudste zus heeft moeten overnemen.
Ook haar zus heeft dat verschrikkelijke mee moeten maken omdat ze iets moest leren.
Haar zus gaat 5 dagen per week revalideren en ze gaat goed vooruit.
Maar dat gelul van Syl..ik vind het zo makkelijk om alles maar dood te slaan met, zo hoort het dan te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |