Jaap opdragen Brian aan te pakken zou voor de verandering eens een goede inmenging van de redactie zijn. Die gladde gozer glibbert overal tussendoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt Brian nooit het leven zuur gemaakt?
Kunnen ze Jaap niet doorgeven dat hij heeft gezegd dat Jaap zielig is dat hij al na drie weken gaat trouwen?
Brian voegt werkelijk niks toe, hij staat op de achtergrond een beetje te giegelen........ thats about it.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap opdragen Brian aan te pakken zou voor de verandering eens een goede inmenging van de redactie zijn. Die gladde gozer glibbert overal tussendoor.
Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap opdragen Brian aan te pakken zou voor de verandering eens een goede inmenging van de redactie zijn. Die gladde gozer glibbert overal tussendoor.
Toen Eric even wegliep zei Sylvia ook... misschien moet ik het Eric ook maar vertellen.. en toen kwam hij weer binnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
En Eric komt erbij en ze stoppen met voorlezen.
Na Sylvisaai hebben we nu Braaisaaiquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk!
Hij bemoeit zich ook nergens meer mee en zit alleen andere mensen te pushen en opte stoken.
Zelf gaat hij alles uit de weg
En hij strijkt met de eer..althans dat vind hij. Hoe hij walgelijk Jaap er in hield..en nu is Jaap opeens een vijand..lolquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian voegt werkelijk niks toe, hij staat op de achtergrond een beetje te giegelen........ thats about it.
Mjah moet je dan stil zijn? Ik geloof niet dat hij de dood van zijn moeder zal uitmelken voor televisie zendtijd..dat vind ik een beetje te doordacht. Eric is een irritante kutpisnicht, maar ik denk niet dat ie zo vals zou zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Toen Eric even wegliep zei Sylvia ook... misschien moet ik het Eric ook maar vertellen.. en toen kwam hij weer binnen.
Eric zit trouwens erg 'zwelgje' te zijn. Het is vandaag 10 jaar geleden dat zijn moeder is overleden. 'k Snap dat dat een moment is waar je bij stil staat. Maar het komt op mij over of hij het gebruikt als tv moment. Hij heeft het er de hele week al over en vanmorgen toen hij terug kwam van het tentamen moest hij het ook weer direct zeggen. Dat zielige gezicht kan er nu wel weer af...
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na Sylvisaai hebben we nu Braaisaai
Hij Braait maar geen einde aan zijn verhalen..hij braait zoveel dat ie een hele kledingcollectie heeft gebraaitquote:Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na Sylvisaai hebben we nu Braaisaai
Oké.. dat levert betere tv opquote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mjah moet je dan stil zijn? Ik geloof niet dat hij de dood van zijn moeder zal uitmelken voor televisie zendtijd..dat vind ik een beetje te doordacht. Eric is een irritante kutpisnicht, maar ik denk niet dat ie zo vals zou zijn.
Als hij de as van zijn moeder uit zijn koffer trekt en het opsnuift als Keith Richards dan is dat weer wel een tv momentje wat ie opzoekt..maar gewoon erover praten lijkt me dat niet.
Ik moet meteen denken aan Requim for a Dream. Die moeder had ook zo'n mooi rood jurkje...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
Nog even en Amanda houdt zo'n aluminium plaat onder haar gezicht tijdens het zonnen.
Je moet er wel rekening mee houden dat we alles kunnen zien wat ze doen hè, dat hij het er vandaag moeilijk mee heeft verbaast me niets. Daar zou hij buiten de villa ook bij stilstaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Oké.. dat levert betere tv op![]()
Maar het is ook niet nodig om de hele dag zielig te doen en zo proberen de aandacht te trekken
niet samen met Cora iig , want zolang kennen ze elkaar nog niet....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Paris_Texas het volgende:
Mooie OP![]()
Het kantoor is kennelijk verbouwd tot "Het sprookje van 1001-nacht" voor het huwelijksaanzoek van Jaap, lijkt me sterk dat ie dat zelf bedacht heeft, zou hij een paar maanden geleden in de Efteling geweest zijn?
Zouden ze niet romantisch naar de winterefteling zijn geweest?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef farceman het volgende:
[..]
niet samen met Cora iig , want zolang kennen ze elkaar nog niet....
Op die manier had Natas Wilgo een aanzoek willen doen, dus dat script lag er nog.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Paris_Texas het volgende:
Mooie OP![]()
Het kantoor is kennelijk verbouwd tot "Het sprookje van 1001-nacht" voor het huwelijksaanzoek van Jaap, lijkt me sterk dat ie dat zelf bedacht heeft, zou hij een paar maanden geleden in de Efteling geweest zijn?
Erger nog: ze mogen niet alleen zo rondlopen, ze mogen zich ook zo gedragenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amanda is werkelijk echt smerig en stro. Het niveau van het programma loopt inderdaad gigantisch achteruit. In het begin moesten de miljonairs er uit zien als miljonairs en nu mogen ze rond lopen als hoeren en tokkies.
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Op die manier had Natas Wilgo een aanzoek willen doen, dus dat script lag er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |