Goed gesproken...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
Syl: het gevoel dat ik hier moest zijn he. Dat heb ik al een tijdje niet meer.
Eric: hmmmm
Ik weet niet wie het is, maar dat is toch meer een Nena type.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Amanda staat op de cover van de Beau Monde.
Donatella Versace.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar dat is toch meer een Nena type.
Nena? No way, Donatella is een Amanda type.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar dat is toch meer een Nena type.
Ik herstelde mezelf al.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nena? No way, Donatella is een Amanda type.
Ga even een plaatje googlen voor je.
Er is één geval in mijn leven waarbij ik blij ben dat ik me gevoel heb gevolgd.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
Kolere, je zal maar zo leven als Sylvia, alléén je gevoel volgen...
Zijn jullie vergeten dat Amanda wel gebeld is door Playboy, en wilde dit samen met Nena doen...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een lelijk smerig wijf die Amanda, die schoenen maken haar korte beentjes nog dikker en korten. Nena werd na 3 dagen al gebeld door Playboy en FHM Amanda door niemand!!! Dikke domme lelijke hoer.
Ik geloof niet dat ik gebeld worden door Playboy of FHM nou per sé zo een ontzettend compliment voor vrouwelijk schoon vind...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een lelijk smerig wijf die Amanda, die schoenen maken haar korte beentjes nog dikker en korten. Nena werd na 3 dagen al gebeld door Playboy en FHM Amanda door niemand!!! Dikke domme lelijke hoer.
Ik kan me dat echt niet herinneren. Ik weet nog wel dat Nena gebeld is.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zijn jullie vergeten dat Amanda wel gebeld is door Playboy, en wilde dit samen met Nena doen...
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Te bruin, te goud en te blond, bosschenaar![]()
Playboy had alleen interesse in Amanda samen met Nena...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zijn jullie vergeten dat Amanda wel gebeld is door Playboy, en wilde dit samen met Nena doen...
Waarom zou een Playboy Amanda in haar blad willen hebben>?>>>>???? Elke dag is ze met haar afgeneukte getatoeerde lichaam op tv te zien, naakt of bij Brian in bed. Kan me niet echt voorstellen welke man dit dan nog wil bekijken in een tijdschrift. Okay, dit is mijn mening kan zijn dat mannen hier anders over denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Playboy had alleen interesse in Amanda samen met Nena...
Amanda alleen komt echt niet verder dan de Panorama. Misschien dat de Nieuwe Revu haar nog belt als ze weer buiten is.
Natasja inmiddels ook. Maar als Mevr. D. Flens bij de FEBO zit, mag dit. Alleen niet als Huub het doet. Klotewijf.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
Brian is in DIEPE slaap!
FF de stem door het huis, aub!
Dit soort lulverhalen trekt niemand. Huub had ongeveer dezelfde quasi-geinteresseerde houding.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:21 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt alsof Eric het niet zoveel boeit, good riddence denkt hij wel...
Tsja, dat jij haar niet trekt dat is dan iets in jezelf. Daar kom je dan nog wel een keer achter als het tijd is, dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een SHE fan van het eerste uur, maar ik trek Syl op dit moment echt niet. Dat gezeik over die kutkaaarten, de Carieb en Barcelona , kunnen me inmiddels gestolen worden. Jammer, her is de enige redelijk normale daar.
Vanwaar je verbazing? Op de foto's van Brainless heerst nou eenmaal rust. En het hondje kijkt tenminste.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
Zit Brian nu de foto's van Huub te bekritiseren?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Dit moet er sexy uit zien maar ik vind dit toch echt sexier.
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Loop even over de markt in Den Bosch en kijk om je heenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
Ik ga direct een kaart trekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, dat jij haar niet trekt dat is dan iets in jezelf. Daar kom je dan nog wel een keer achter als het tijd is, dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.
Op de foto's van Brian was de schaduw van Brian ook steeds prominent aanwezigquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanwaar je verbazing? Op de foto's van Brainless heerst nou eenmaal rust. En het hondje kijkt tenminste.![]()
Ja, te donker, te veel achtergrond, te weinig amanda. Hij pakt zijn eigen toestel en zegt steeds KIJK, Kijk, alleen Amanda blijft naar de foto's van Huub kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |