HELL YEAH!quote:Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
Pfff Bommie hier ook al,
Tarzan en Bommie in 1 zin...dat kan ik dan wel begrijpen!quote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal,
zoooooooo vanmiddag lekker genoten van Tarzan en nu ff bommie zieken![]()
![]()
haaaiquote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal,
zoooooooo vanmiddag lekker genoten van Tarzan en nu ff bommie zieken![]()
![]()
want?quote:
Tja misschien ook terecht want twee van die bakvisjes kunnen mij niet alleen handelen!quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Is het hier the one man show vanavond ??
zo hoor ik het graagquote:
Het stinkt hier!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja misschien ook terecht want twee van die bakvisjes kunnen mij niet alleen handelen!![]()
dus zo zie je mij ?quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja misschien ook terecht want twee van die bakvisjes kunnen mij niet alleen handelen!![]()
euh ja maar wel een leuk bakvisje?quote:
ff je bovenlip wassen schat!quote:
Kom nu eindelijk eens met wat originelers.quote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je bovenlip wassen schat!
of je onderlippen!![]()
tis maar goed dat ik weet wie het zegtquote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ja maar wel een leuk bakvisje?![]()
als jij ze gewassen hebtquote:Op zondag 22 april 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom nu eindelijk eens met wat originelers.![]()
goh dat is al driequote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Bakvis present!
Kut stekkertje, wie had me stekkertje gesaboteerd??? Jij zeker weerquote:Op zondag 22 april 2007 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij ze gewassen hebtIk ruik je door mijn speakers heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |