quote:*** U heeft nog 7 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:
Ja, sorry, het duurde effequote:Op maandag 23 april 2007 22:50 schreef BrandX het volgende:
nou, nu nog vijf bakkies
vraagt zich af wanneer het kwartje valt bij eer-ik
quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, sorry, het duurde effe
Ik ben ook absoluut niet scherp...
Vrij bar hequote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... 2 van de 4 stappen, waaronder de meest essentiële (3) missen... Dat gaat niet werken.... ben ff out of ideas
truste BrandXquote:Op maandag 23 april 2007 22:55 schreef BrandX het volgende:
FOK! is mega traag, ik ga slapen.![]()
wel te rusten allemaal en tot morgen!![]()
![]()
![]()
waar heb je precies gelegen Cross? Ik ben bang dat ik je straal voorbij ben gelopen van de TU naar het stationquote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef crossover het volgende:
Oh, ja, ik ben dus weer thuis. De hele dag op een grasveldje bij station eindhoven gelegen met iemand uit m'n klas (nee niet persoon X) en daarna de kroeg in gegaan tot half 7. Toen ff snel gegeten thuis en naar de repetitie, ben ik net van terug.
goeie zaakquote:Op maandag 23 april 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
Geen dank eer-ik, als ik kan helpen doe ik dat
Als je vanuit het station aan de kant van de AH/Burger King naar buitenloopt, meteen links en dan recht vooruit op zo'n schuin grasveldjequote:Op maandag 23 april 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
waar heb je precies gelegen Croos? Ik ben bang dat ik je straal voorbij ben gelopen van de TU naar het station
hebben we een beetje verzaakt?quote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
Ik zie trouwens dat ik ekkes de wiki in moet
tot zo... ben zo trug uit de wiki
een heel klein beetjequote:
Die kreeg bezoek d8 ikquote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
Heeft iemand nog iets van JJ vernomen eik?
topicje of 3 a 4?quote:Op maandag 23 april 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
een heel klein beetje, maar alles is gefixt nu
Oow daar.. zo ver kom ik eik niet echt... loop normaliter van de TU linea recta naar perron 2quote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je vanuit het station aan de kant van de AH/Burger King naar buitenloopt, meteen links en dan recht vooruit op zo'n schuin grasveldje
okquote:
uhuh, ik heb 106, 107, 109 en 110 toegevoegdquote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
topicje of 3 a 4?
Wij zijn ook niet enorm aanwezig geweest he, dit weekend...
Laten we het daar maar op gooien
is verzetquote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Dat gaat alvast de goeie kant op dus...
wanneer moest ze nou beginnen met werken dan?
Of staat dat nog steeds op 31 april?
liever laat dan nooit tochquote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
uhuh, ik heb 106, 107, 109 en 110 toegevoegd
Lag denk ik indd aan de drukte van het weekend dat we nu ff de zeilen bij moesten zetten
neuh, niet bepaald hier.quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
is verzetnaar 1 mei
en onze JJ maar denken dat dat net als in Frankrijk, België en Germanië een vrije dag is
Oeh ik ook meestal perron 2. Waar moet je heen dan? (ik naar helmond cs)quote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow daar.. zo ver kom ik eik niet echt... loop normaliter van de TU linea recta naar perron 2
Als je eens naar mijn sig kijkt, zie je daar een plaatsnaam in staanquote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh ik ook meestal perron 2. Waar moet je heen dan? (ik naar helmond cs)
Ik was nog wel over het TU terrein gelopen om naar het station te komen. Stomme bussen
Ah ja, herkenbaarquote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eens naar mijn sig kijkt, zie je daar een plaatsnaam in staan
Ik neem dan ook van perron 2 de intercity die bijna overal stopttot aan zijn eindstation, om .02 of .32
quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, ik geloof dat ik straks nog naar buiten moet ook
Er staat een lading volk op de stoep hier te toeteren en herrie te maken
Kutjeugd
Tjongejongejongejonge 't mot nou toch niet gekker worden zeg!quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, ik geloof dat ik straks nog naar buiten moet ook
Er staat een lading volk op de stoep hier te toeteren en herrie te maken
Kutjeugd
quote:
Ik ga d'r effe een in elkaar papier macheënquote:
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Tjongejongejongejonge 't mot nou toch niet gekker worden zeg!
Die jeugd van tegenwoordig... tuigg is het, schorem
Hoe laat ben jij morgen daar?quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah ja, herkenbaar
Als je morgen MPG op je voorhoofd schrijft herken ik je
(ik kan ook wel crossover opschrijven, maar zo'n groot voorhoofd heb ik niet)
inderdaad zegquote:Op maandag 23 april 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Daar zit je toch niet op te wachten als je wilt gaan pitten![]()
Rapajle...
Pff dat zijn lange dagen. Ik heb van 9.45 tot 13.30 les, dusja..quote:Op maandag 23 april 2007 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij morgen daar?
ik kom gepland aan om 8:30 op spoor 6
ik vertrek om 17:32 of 18:02 van spoor 2
dan zie ik je 's ochtends, als ik me verslaap misschien welquote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff dat zijn lange dagen. Ik heb van 9.45 tot 13.30 les, dusja..
Oke succes met verslapen, ik duim voor jequote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
dan zie ik je 's ochtends, als ik me verslaap misschien wel
ze hebben eieren voor hun geld gekozen, en zijn opgerot voordat ik m'n bed uit moest komen....quote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad zeg
jaag dat volk maar gauw weg
verstandige jongeluiquote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze hebben eieren voor hun geld gekozen, en zijn opgerot voordat ik m'n bed uit moest komen....
trusten eer-ikquote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga trouwens nog eens proberen te pitten.
A demain iedereen
G'nightquote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga trouwens nog eens proberen te pitten.
A demain iedereen
Wheheh.. ik hoop eigenlijk op tijd te komenquote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke succes met verslapen, ik duim voor je
Sanderquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond allemaal.![]()
Ik heb zin in koffie ooh, dat ga ik zo eerst eens effe pakken.![]()
insgelijksquote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey MPG, fijn om je weer te zien.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 23 april 2007 23:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, heb nog buiten gezeten.![]()
En ik ben ook nog effe naar de plantenzaak geweest.![]()
jammer, zocht je iets zeer specifieks dan?quote:Op maandag 23 april 2007 23:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, ze hadden niet wat ik zocht.![]()
Jazeker, ik was opzoek naar een mooie cactus.quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
jammer, zocht je iets zeer specifieks dan?
Wel op blijven letten hequote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
Hee, jullie gaan toch niet slowchatten zonder mij he
Nou schuif aan en praat gezellig mee.quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
Hee, jullie gaan toch niet slowchatten zonder mij he
hmm.. wellicht volgende keer een andere zaak proberen...quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker, ik was opzoek naar een mooie cactus.
Was ff bezig..quote:
* crossover neemt stoel.quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou schuif aan en praat gezellig mee.![]()
Ik ben er al bij vele geweest, tuincentrums enzo maar weinig keus in cactus soorten helaas.quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
hmm.. wellicht volgende keer een andere zaak proberen...
ik weet niet of die toko nog bestaat, maar voorheen zat er in Reuver (of all places) een totko die heette cactusworld... daar hadden ze echt alles op het gebied van cactussen enzo
zie mij editquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben er al bij vele geweest, tuincentrums enzo maar weinig keus in cactus soorten helaas.![]()
En ik zoek vaak ook een specifiek soort, en van die kleintjes hou ik niet van, ik wil vrij grote cactussen !
Jij mag klagen... wat is de reden als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Was ff bezig..
[..]
* crossover neemt stoel.
Mag ik hier klagen op vrouwen in z'n algemeen? Bij deze
(behalve de koffie drinkers uiteraard)
Mja het loopt niet lekker met mevr. Xquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mag klagen... wat is de reden als ik vragen mag?
Sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
nouja zeg.. denk ik et een goed gesprek te starten, gata meneer pitten..
Welterusten dan maar
Aha.. dat verklaart.. ik zal mijn vraag bewarenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja het loopt niet lekker met mevr. X
Vraag er morgen nog maar eens na.. ga nu ff slapen
In Reuver, Noord-limburg, aan de provinciaalse weg tussen Venlo en Roermondquote:
Huh welke site.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
In Reuver, Noord-limburg, aan de provinciaalse weg tussen Venlo en Roermondstaat ook op de site
quote:
die sitequote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
hmm.. wellicht volgende keer een andere zaak proberen...
ik weet niet of die toko nog bestaat, maar er zit in Reuver (of all places) een toko die heet cactuswereld... daar hebben ze echt alles op het gebied van cactussen enzo
http://www.cactuswereld.nl/
Geen dankquote:
Ik heb geen planten, ik woon nog bij mijn ouders en die hebben wel plantenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Maar heb jij planten of hou je er helemaal niet van ?
Je woont bij je ouders, maar dan kun je toch nog wel planten in je kamer planten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen planten, ik woon nog bij mijn ouders en die hebben wel planten
als ik op mezelf ga komen er vast ook een paar planten, maar dan wel planten die een niet TE intensieve verzorging eisen
Dat kan ja, maar omdat wij beneden in de woonkamer al planten hebben en mijn slaapkamer redelijk vol is, zie ik er toch van afquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je woont bij je ouders, maar dan kun je toch nog wel planten in je kamer planten.![]()
En dat laatste, dan zouden cactussen een zeer goede uitkomst voor je zijn, neem een cactus.![]()
Hoezo je kamer vol? Vol met wat? Leeg hem dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar omdat wij beneden in de woonkamer al planten hebben en mijn slaapkamer redelijk vol is, zie ik er toch van af![]()
En een cactus lijkt mij ook wel een ideale plant om te nemen
Ik zou het leuk vinden als jij er ook één zou nemen, en me vertelt over de vorderingen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
Haha.. je probeert me wel over te halen he
en het ergste is.. het werkt ook nog...
ik zit hier nu te twijfelen of ik niet toch eens een cactus moet aanschaffen voor op mijn kamer
Haha, ik ga het in ieder geval in overweging nemen.. en dan misschien wel op zoek naar een cactus die bij me pastquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als jij er ook één zou nemen, en me vertelt over de vorderingen.![]()
Ik zelf vind het heel leuk, en heb er ook meerdere staan, en ik gun het jou ook.
Stiekem hoop ik dat jij er ook één neemt, bedoel kom op maak effe ruimte in je kamer.![]()
Tis net zo gezellig verlaat jij me weer, nu moet ik bijna gaan huilen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, ik ga het in ieder geval in overweging nemen.. en dan misschien wel op zoek naar een cactus die bij me past
Maar voor nu ga ik slapen, morgen weer een drukke dag op het program
Tis inderdaad erg gezelligquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tis net zo gezellig verlaat jij me weer, nu moet ik bijna gaan huilen.![]()
Zoek een cactus en ik hoor het nog wel.
Voor mij is het koffie tijd.![]()
Je vorige bericht vind ik eerlijk waar echt heel netjes gezegd van jouw.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tis inderdaad erg gezellig
Ik laat wel weten als er vorderingen op cactustechnisch gebied zijn
Laat de koffie smaken vriend
Het was me weer een grote eer en een waar genoegen, de chat te mogen delen met onze NachtWacht
Whehehquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je vorige bericht vind ik eerlijk waar echt heel netjes gezegd van jouw.![]()
We hebben het er nog wel een keer over, lijkt me erg leuk.![]()
Blijf je nog op of... ??
De NachtWacht tref je altijd in de Nacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh
We komen er zeker nog op terug, voor nu ga ik echt naar bedje toe
Welterusten en tot morgen(nacht) NachtWacht
Haha wat leuk dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:49 schreef erkel het volgende:
Heej NachtWacht Sander
Ben je nog een beetje tevreden met jouw koffie-topic?
Man, zo'n mooie koffie-reeks hebben wij toch maar mooi aan het begin van gestaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha wat leuk dat je dat vraagt.![]()
Nou om eerlijk te zijn geniet ik er nog elke dag van,
en ik ben nog steeds hartstikke blij met mijn naam in de OP van mijn koffie-topic.![]()
En ik ben vooral trots op jouw beste vriend, alleen jammer dat ik jou zo weinig spreek de laatste tijd.![]()
Ik zou het heel fijn en gezellig vinden als je in de nacht iets vaker zou verschijnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Man, zo'n mooie koffie-reeks hebben wij toch maar mooi aan het begin van gestaan![]()
Ik kickte jouw koffie-topic eens op een nacht omhoog en het begon ineens te lopen, geweldig toch![]()
Tsjah, kom hier laatste tijd ook wat minder vaak, maar zal 's nachts wat vaker langskomenDan kunnen we het hebben over de goeie ouwe tijd
![]()
Eigenaren kunnen we ons niet meer noemenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou het heel fijn en gezellig vinden als je in de nacht iets vaker zou verschijnen.![]()
Ja want wij zijn als het ware de oprichters zelf van dit hele gebeuren, zeg maar eigenaren haha.![]()
En daar ben ik trots op, ik heb je trouwens al lang niet meer gesproken !
Tuurlijk zijn we en blijven we dan nog steeds eigenaren, koffie-topic blijft door ons ontworpen !quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Eigenaren kunnen we ons niet meer noemen, de slowchatters hebben het helemaal overgenomen en doen dat trouwens uitstekend
Kijk naar die prachtige OP
De oprichters zijn we wel
![]()
Ik ga nu helaas pittenspreek je wel een volgende keer Sander, slaapse
![]()
Morgen.. ja, gister een drukke dag gehad, alleen in de avond ff aanwezig geweest hier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al lang crossie........goedemorgen trouwens....
![]()
![]()
![]()
![]()
met mij alles prima...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef BrandX het volgende:
Hé JJ & vdv!! Alles goed?ik ben zelfs laat... Normaal zit ik al een kwartier op kantoor maar heb een extra uurtje slaap gepikt
Dus ik ga met een kwartiertje, Ik ga nog ff ontbijten en dan in Tuut naar kantoor
En vanaf daar zal ik weer zwaaien!
en ik zag net in de spiegel dat mijn oog prachtig mooi blauw is geworden
quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij alles prima.....zo'n uurtje extra slaap is af en toe best lekker idd......
...hoe kom je aan je blauwe oog....
...beetje TE enthousiast getraind gister....
![]()
???
hey Buzz...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:28 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Het wordt een vergaderdagje vandaag, dus ik zal er niet veel zijn...
Have funquote:
niet echt..moet eigenlijk weer een hoop doen, maar tis zooo mooi weer enzo...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:11 schreef crossover het volgende:
Nog plannen voor vandaag JJ?
Môgguh OA....quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:15 schreef OA het volgende:
Zeg Brand, waarom heb jij een blauw oog?![]()
Of moet ik het vorige deel doorspitten?![]()
Beetje naar schoolquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet echt..moet eigenlijk weer een hoop doen, maar tis zooo mooi weer enzo...misschien op zieken bezoek bij mijn beste vriendin...
...jij???
![]()
JJquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Môgguh OA....![]()
![]()
![]()
..als je een klein stukje verder leest heb je zo antwoord op je vraag...
![]()
![]()
moggûh, OA!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:15 schreef OA het volgende:
Zeg Brand, waarom heb jij een blauw oog?![]()
Of moet ik het vorige deel doorspitten?![]()
Dag Cross!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Beetje naar school
Verder weet ik niet.
Ik ben weg, got a train to catch
Mogguhquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Fruts...![]()
![]()
![]()
...lekker geslapen...
???
one coffee coming up....quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh
Voor het eerst sinds tijden weer eens boven gemiddeld goed inderdaadthx
Is er nog koffie over?
Volgens mij gaat alles gewoon z'n gangetje hier!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
thx
hoe is het hier? nog nieuwtjes?
damn wat gaat het hardquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij gaat alles gewoon z'n gangetje hier!![]()
Er staat geen rem meer op deze SC...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
damn wat gaat het hard
gister 100 dicht, nu al bij 110
voor jou altijd BrandX...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef BrandX het volgende:
hé Fruts! Goedemorgen! Hier alles chill. Fijn dat je goed geslapen hebt![]()
JJ, heb je voor mij ook nog een bakkie? staat hier een giga rij voor de automaat![]()
heyquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef BrandX het volgende:
hé Fruts! Goedemorgen! Hier alles chill. Fijn dat je goed geslapen hebt![]()
JJ, heb je voor mij ook nog een bakkie? staat hier een giga rij voor de automaat![]()
In het begin wilde het nog wel eens langzaam gaan.quote:
Doet u mij maar een cappu!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor jou altijd BrandX.......gewone koffie of capuccinno...
![]()
![]()
????
Een KSC terras!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cappu!
@ frutsel: ik kom wel bij je op het virtuele KSC terras zitten met mijn eigen, door JJ vergeven, bakkie![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
moge.
Morgen eer-ik...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
moge.
gezellig...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cappu!
@ frutsel: ik kom wel bij je op het virtuele KSC terras zitten met mijn eigen, door JJ vergeven, bakkie![]()
Natuurlijk vind ik dat goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Een KSC terras!![]()
Ik schuif ook aan als je het goed vindt!!![]()
Dan ga ik nu even een nieuwe pot verse koffie zetten!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gezellig...
tis alleen grijs en grauw buiten en nog nie e cht warm
hopelijk is het virtueel warmer![]()
ik heb jou toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:40 schreef BrandX het volgende:
[..]we hebben toch van die fantastische terras-lantaarn-warmte-afgeef-dingen, dus is hier heerlijk hoor, op het terras
(weet niet meer hoe die dingen heten)
en mij natuurlijk he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat goed!
Zodra je de nieuwe pot klaar hebt, neem gelijk een bakkie mee voor Fruts en mij![]()
eer-ik!
same here...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gezellig...
tis alleen grijs en grauw buiten en nog nie e cht warm
hopelijk is het virtueel warmer![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
uiteraard
![]()
Excusez moi, ik had je niet zien buitenkomen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goh, die heb ik nog nooit gehoord
moge fruts.
* geeft bakkie aan Fruts & Brandquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat goed!
Zodra je de nieuwe pot klaar hebt, neem gelijk een bakkie mee voor Fruts en mij![]()
eer-ik!
ik word maar steeds vergeten...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft bakkie aan Fruts & Brand
En eentje voor mezelf natuurlijk!![]()
Heeft dit iets met 128 te maken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goh, die heb ik nog nooit gehoord
moge fruts.
* geeft een dubbele bak met koekjes aan JJquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word maar steeds vergeten...![]()
![]()
![]()
![]()
dankjewel....quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft een dubbele bak met koekjes aan JJ![]()
Je noemde me schatquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Dio..schat...![]()
...goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je verdient het!quote:
aaaaaaaaaaahhhquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft bakkie aan Fruts & Brand
En eentje voor mezelf natuurlijk!![]()
Ik heb 'm zelfs al gebruikt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat de-smilie is toegevoegd aan de FullQuickReply??
![]()
Ik nam direct aan dat jij een tijd in 128 hebt gezeten en vandaar (mastub)erik werd genoemd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, ik ben net wakker, maar dit begrijp ik echt even niet
wat is een fullquickreply?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat de-smilie is toegevoegd aan de FullQuickReply??
![]()
Môgge Frist!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs al gebruikt!![]()
ask eer-ik...quote:
hey Frits...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Môge iedereen
Ik denk dat mijn computer echt de geest gegeven heeft, zit nu op een andere pc in huis.
Ik ga nu werken voor Heineken![]()
Daarna college en dan op huis aan!
niemand weet dat ik wel eens in 128 kijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik nam direct aan dat jij een tijd in 128 hebt gezeten en vandaar (mastub)erik werd genoemd...![]()
![]()
128..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niemand weet dat ik wel eens in 128 kijk
Nou ja, wist
Maar ik kom daar ook serieus niet vaak hoor, dus dat zou wel bizar zijn
Maar de naam (masturb)erik is niet bepaald nieuw ofzo...
'vroeger' zeiden 'ze'' dat ook al.
't geeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
128..![]()
Ik heb het nooit eerder gehoord tot een vriend van me, die zelf Erik heet , er eens mee kwam...
"Hoi, ik ben Erik Masturberik" ofzoiets... Maar goed, hij leek me niet nieuw nee![]()
Ik legde iig meteen die link...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niemand weet dat ik wel eens in 128 kijk
Nou ja, wist
Maar ik kom daar ook serieus niet vaak hoor, dus dat zou wel bizar zijn
Maar de naam (masturb)erik is niet bepaald nieuw ofzo...
'vroeger' zeiden 'ze'' dat ook al.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik legde iig meteen die link...![]()
zegt wellicht meer over mijn bezoek aan 128 topic 987245...![]()
Ah, MPG's topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik legde iig meteen die link...![]()
zegt wellicht meer over mijn bezoek aan 128 topic 987245...![]()
Oh, vertel...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, MPG's topic
Ik had trouwens gedroomd dat jij me boos opbelde
Nee, jij belde mij boos opquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, vertel...had ik je koffie weggespoeld...
![]()
Mogge Tim....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef TIM-846 het volgende:
MogeIk was gisteren niet op kantoor.. vandaar dat jullie mij hebben moeten missen
Wegwerken maar niet versnipperen? Dat betekend dat je het zo snel mogelijk op het bureaux van iemand anders neer dumptquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Zoals gisteren al gezegd, krijg ik het vandaag druk...![]()
Vanaf nu staat dit topic uiteraard nog wel open, maar ik zal veel minder aanwezig zijn...![]()
Ik moet een enorme stapel papier wegwerken (niet versnipperen)
Vanmiddag moet/ga ik aan de studie. Aanstaande vrijdag heb ik examen, dus nog wat oefening komt wellicht van pas...![]()
![]()
Nee, vrij vandaag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe gaat het hier? Iedereen weer druk?
welke chick? heb je een druk weekend gehad?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, vrij vandaag.
Het enige wat ik hoef te doen vandaag, is wachten tot de chick belt dat ze wakker is
Bonjour...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wegwerken maar niet versnipperen? Dat betekend dat je het zo snel mogelijk op het bureaux van iemand anders neer dumpt![]()
Goedenmorgen overigens
![]()
altijd druk bezigquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe gaat het hier? Iedereen weer druk?
old news baby...old news....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
welke chick? heb je een druk weekend gehad?![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, vrij vandaag.
Het enige wat ik hoef te doen vandaag, is wachten tot de chick belt dat ze wakker is
Heb nog steeds niets ontvangen hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij boos op
We hadden afgesproken dat jij een of ander blad zou krijgen van me, wat ik op de post zou doen, zodat je het de dag erna zou krijgen ofzo, en daar was ik te laat mee, dus de volgende dag belde jij boos op dat je het niet gehad had, maar je moest het hebben voor het weekend. Maar ik had het dus zaterdag pas op de post gedaan, waardoor je het maandag pas zou krijgen
Maar precies op het moment dat je belde, kwamen er wat vrienden van me om bier te drinken
't gaat nergens over dus
Je bent niet echt bij hequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
welke chick? heb je een druk weekend gehad?![]()
Et tu, mon amourquote:
Niet iedereen verkeert in die luxepositie...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemorgendeze morgen
![]()
Het is nartuurlijk praktischer om gewoon naast de chick wakker te worden![]()
Laat maar zitten dan...quote:
Ja, da's waar, maar dat zat er effe niet in..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemorgendeze morgen
![]()
Het is nartuurlijk praktischer om gewoon naast de chick wakker te worden![]()
Ok Cool!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent niet echt bij he
Nee, maar ik moet vandaag even aan d'r vertellen wat ik van d'r vindt, maar goed, dan moet ze wel eerst wakker zijn. Heb vandaag met d'r afgesproken.
ik had het weer druk het weekend.. en gisteren ook niet hier geweest.. Sorry , wij hebben niet allemaal een overvloed aan tijdquote:
was niet slecht bedoeld lieverd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik had het weer druk het weekend.. en gisteren ook niet hier geweest.. Sorry , wij hebben niet allemaal een overvloed aan tijd![]()
![]()
EN...!!!! ik spreek eer-ik vaak op msn...dus zodoende..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik had het weer druk het weekend.. en gisteren ook niet hier geweest.. Sorry , wij hebben niet allemaal een overvloed aan tijd![]()
![]()
Morgen moet ik hier voor de koffie zorgen. Donderdag heb ik helaas ADV, dus kom ik waarschijnlijk niet (veel) koffieën. Het is idd bijna weekendquote:
Ik ook niet, zaterdag niet, zondag dacht ik ook niet, heel effe misschien...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok Cool!Wist ik niet nee.. ben het hele weekend druk geweest.. zelfs bijna niet gekoffied
Maar 't is al zo oud, dat het al zeker een week meegaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Donderdag ADV...oehhh...wat erg voor je....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen moet ik hier voor de koffie zorgen. Donderdag heb ik helaas ADV, dus kom ik waarschijnlijk niet (veel) koffieën. Het is idd bijna weekend![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
Oh, en hoi allen die na mij zijn gekomen vanochtend![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was niet slecht bedoeld lieverd...![]()
![]()
![]()
jaah, ikkeh! iets te fanatiek getraind gisterquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ik las iets over een blauw oog? Heb je iemand in elkaar geslagen?
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:32 schreef BrandX het volgende:
eh, speedchatters, hoe kan ik ook een fullquickreply activeren?
Je hebt iedereen laten schrikken denk ik.quote:
nee hoor mij niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt iedereen laten schrikken denk ik.![]()
ik zou het niet wten gebruik het nietquote:
ja, maar wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij zitten daar meer handige snufjes op
middag tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was me het ochtendje wel zeg..
Ochtend?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was me het ochtendje wel zeg..
mjah... altijd bang dat dan niets meer werktquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar wat is het probleem dan?
Waarom neem je 't niet gewoon dan?
weet ik niet, ik zie ze welquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom zie ik bij mijn FQR geen smileys
ja, je praat echt poep fruts...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah... altijd bang dat dan niets meer werkt
en ik moet het ff ergens vandaan toveren ^^
Maar goed... ik zie wel![]()
ik lul weer uit me nek
Ik krijg h em niet geïnstalleerd, er zit geen instal bij, ja een: install.rdfquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FullQuickReply
Veel plezier!quote:
FF is een prima programma idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, je praat echt poep fruts...
je kunt het gewoon blijven draaien naast internet explrer enzo
http://www.mozilla.com/en-US/
Daar kun je 'm vandaan halen
Ik gebruik het al jaren, en alles werkt gewoon nog naar behoren...
Dat is dus geen argument meer om 't niet te gaan gebruiken
klopt, en het werkt voor mij een heel stuk fijner als IE, terwijl ik tot een jaartje geleden altijd IE gebruikt heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij zitten daar meer handige snufjes op
heb je firefox?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik krijg h em niet geïnstalleerd, er zit geen instal bij, ja een: install.rdf
waarmee moet ik deze openen?
Iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
FF is een prima programma idd.
Gebruik het ook al jaren zonder problemen![]()
Problemen die je wel vaak hebt bij IEheb je niet meer...
idd..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Aleen het is wel eens lastig dat er nog steeds mensen zijn die een website volledig IE compatible maken, en niet voor andere browsers
whehequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
idd..
en vaak duurt het vrij lang voordat ik dat doorheb...![]()
Dat komt omdat de grote massa die niks van techniek af weet automatisch IE gebruikt waardoor websites dus net zo automatisch voor IE gemaakt worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Aleen het is wel eens lastig dat er nog steeds mensen zijn die een website volledig IE compatible maken, en niet voor andere browsers
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vast omdat ik de text_only heb
Daar zit wat in idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt omdat de groter massa die niks van techniek af weet automatisch IE gebruikt waardoor websites dus net zo automatisch voor IE gemaakt worden.![]()
![]()
Lang leve het Microsucks monopolie
![]()
Er was eens een bedrijf, dat maakte een grafisch operating system (gejat van Apple). Dat systeem werkte met processoren langzamer dan 3GHz. Weet jij nog wanneer de eerste 3Ghz processoren op de markt kwamen? En weet jij dat we tot op de dag van vandaag zitten te wachten op een windows die snellere processoren aan kan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zit wat in idd.
En toch is het matig, dom en kortzichtig
Pas op dat je niet wegspoeltquote:
Ik weet niet meer precies wanneer die op de markt kwamen nee, maar ik weet wel dat nog met windows 3.11 gewerkt hebquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er was eens een bedrijf, dat maakte een grafisch operating system (gejat van Apple). Dat systeem werkte met processoren langzamer dan 3GHz. Weet jij nog wanneer de eerste 3Ghz processoren op de markt kwamen? En weet jij dat we tot op de dag van vandaag zitten te wachten op een windows die snellere processoren aan kan?![]()
Zeer kortzichtig, ja![]()
zit er dik inquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op dat je niet wegspoelt![]()
![]()
Onze computernerd heeft alles zo ingesteld (hier op werk) dat IE het gewoon niet doet...quote:
Die komt zo ook zeker onder de douche te staan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou..neem die stoel dan toch maar mee dan....![]()
dan klopt 't dat ie het niet doet, het werkt alleen in FF.quote:
goed bezigquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Onze computernerd heeft alles zo ingesteld (hier op werk) dat IE het gewoon niet doet...
Alleen FF is dus mogelijk!![]()
Is niet eens nodig. je kan het direct naar je browserscherm slepen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan klopt 't dat ie het niet doet, het werkt alleen in FF.
Je moet als je FF op hebt staan, even het add-on schermpje openen, en dan dat bestandje naar dat schermpje slepen.
Dan werkt het
ah, ok, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. je kan het direct naar je browserscherm slepen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |