niemand weet dat ik wel eens in 128 kijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik nam direct aan dat jij een tijd in 128 hebt gezeten en vandaar (mastub)erik werd genoemd...![]()
![]()
128..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niemand weet dat ik wel eens in 128 kijk
Nou ja, wist
Maar ik kom daar ook serieus niet vaak hoor, dus dat zou wel bizar zijn
Maar de naam (masturb)erik is niet bepaald nieuw ofzo...
'vroeger' zeiden 'ze'' dat ook al.
't geeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
128..![]()
Ik heb het nooit eerder gehoord tot een vriend van me, die zelf Erik heet , er eens mee kwam...
"Hoi, ik ben Erik Masturberik" ofzoiets... Maar goed, hij leek me niet nieuw nee![]()
Ik legde iig meteen die link...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niemand weet dat ik wel eens in 128 kijk
Nou ja, wist
Maar ik kom daar ook serieus niet vaak hoor, dus dat zou wel bizar zijn
Maar de naam (masturb)erik is niet bepaald nieuw ofzo...
'vroeger' zeiden 'ze'' dat ook al.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik legde iig meteen die link...![]()
zegt wellicht meer over mijn bezoek aan 128 topic 987245...![]()
Ah, MPG's topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik legde iig meteen die link...![]()
zegt wellicht meer over mijn bezoek aan 128 topic 987245...![]()
Oh, vertel...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, MPG's topic
Ik had trouwens gedroomd dat jij me boos opbelde
Nee, jij belde mij boos opquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, vertel...had ik je koffie weggespoeld...
![]()
Mogge Tim....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef TIM-846 het volgende:
MogeIk was gisteren niet op kantoor.. vandaar dat jullie mij hebben moeten missen
Wegwerken maar niet versnipperen? Dat betekend dat je het zo snel mogelijk op het bureaux van iemand anders neer dumptquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Zoals gisteren al gezegd, krijg ik het vandaag druk...![]()
Vanaf nu staat dit topic uiteraard nog wel open, maar ik zal veel minder aanwezig zijn...![]()
Ik moet een enorme stapel papier wegwerken (niet versnipperen)
Vanmiddag moet/ga ik aan de studie. Aanstaande vrijdag heb ik examen, dus nog wat oefening komt wellicht van pas...![]()
![]()
Nee, vrij vandaag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe gaat het hier? Iedereen weer druk?
welke chick? heb je een druk weekend gehad?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, vrij vandaag.
Het enige wat ik hoef te doen vandaag, is wachten tot de chick belt dat ze wakker is
Bonjour...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wegwerken maar niet versnipperen? Dat betekend dat je het zo snel mogelijk op het bureaux van iemand anders neer dumpt![]()
Goedenmorgen overigens
![]()
altijd druk bezigquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe gaat het hier? Iedereen weer druk?
old news baby...old news....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
welke chick? heb je een druk weekend gehad?![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, vrij vandaag.
Het enige wat ik hoef te doen vandaag, is wachten tot de chick belt dat ze wakker is
Heb nog steeds niets ontvangen hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij boos op
We hadden afgesproken dat jij een of ander blad zou krijgen van me, wat ik op de post zou doen, zodat je het de dag erna zou krijgen ofzo, en daar was ik te laat mee, dus de volgende dag belde jij boos op dat je het niet gehad had, maar je moest het hebben voor het weekend. Maar ik had het dus zaterdag pas op de post gedaan, waardoor je het maandag pas zou krijgen
Maar precies op het moment dat je belde, kwamen er wat vrienden van me om bier te drinken
't gaat nergens over dus
Je bent niet echt bij hequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
welke chick? heb je een druk weekend gehad?![]()
Et tu, mon amourquote:
Niet iedereen verkeert in die luxepositie...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemorgendeze morgen
![]()
Het is nartuurlijk praktischer om gewoon naast de chick wakker te worden![]()
Laat maar zitten dan...quote:
Ja, da's waar, maar dat zat er effe niet in..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemorgendeze morgen
![]()
Het is nartuurlijk praktischer om gewoon naast de chick wakker te worden![]()
Ok Cool!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent niet echt bij he
Nee, maar ik moet vandaag even aan d'r vertellen wat ik van d'r vindt, maar goed, dan moet ze wel eerst wakker zijn. Heb vandaag met d'r afgesproken.
ik had het weer druk het weekend.. en gisteren ook niet hier geweest.. Sorry , wij hebben niet allemaal een overvloed aan tijdquote:
was niet slecht bedoeld lieverd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik had het weer druk het weekend.. en gisteren ook niet hier geweest.. Sorry , wij hebben niet allemaal een overvloed aan tijd![]()
![]()
EN...!!!! ik spreek eer-ik vaak op msn...dus zodoende..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik had het weer druk het weekend.. en gisteren ook niet hier geweest.. Sorry , wij hebben niet allemaal een overvloed aan tijd![]()
![]()
Morgen moet ik hier voor de koffie zorgen. Donderdag heb ik helaas ADV, dus kom ik waarschijnlijk niet (veel) koffieën. Het is idd bijna weekendquote:
Ik ook niet, zaterdag niet, zondag dacht ik ook niet, heel effe misschien...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok Cool!Wist ik niet nee.. ben het hele weekend druk geweest.. zelfs bijna niet gekoffied
Maar 't is al zo oud, dat het al zeker een week meegaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Donderdag ADV...oehhh...wat erg voor je....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen moet ik hier voor de koffie zorgen. Donderdag heb ik helaas ADV, dus kom ik waarschijnlijk niet (veel) koffieën. Het is idd bijna weekend![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
Oh, en hoi allen die na mij zijn gekomen vanochtend![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was niet slecht bedoeld lieverd...![]()
![]()
![]()
jaah, ikkeh! iets te fanatiek getraind gisterquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ik las iets over een blauw oog? Heb je iemand in elkaar geslagen?
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:32 schreef BrandX het volgende:
eh, speedchatters, hoe kan ik ook een fullquickreply activeren?
Je hebt iedereen laten schrikken denk ik.quote:
nee hoor mij niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt iedereen laten schrikken denk ik.![]()
ik zou het niet wten gebruik het nietquote:
ja, maar wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij zitten daar meer handige snufjes op
middag tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was me het ochtendje wel zeg..
Ochtend?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was me het ochtendje wel zeg..
mjah... altijd bang dat dan niets meer werktquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar wat is het probleem dan?
Waarom neem je 't niet gewoon dan?
weet ik niet, ik zie ze welquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom zie ik bij mijn FQR geen smileys
ja, je praat echt poep fruts...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah... altijd bang dat dan niets meer werkt
en ik moet het ff ergens vandaan toveren ^^
Maar goed... ik zie wel![]()
ik lul weer uit me nek
Ik krijg h em niet geïnstalleerd, er zit geen instal bij, ja een: install.rdfquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FullQuickReply
Veel plezier!quote:
FF is een prima programma idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, je praat echt poep fruts...
je kunt het gewoon blijven draaien naast internet explrer enzo
http://www.mozilla.com/en-US/
Daar kun je 'm vandaan halen
Ik gebruik het al jaren, en alles werkt gewoon nog naar behoren...
Dat is dus geen argument meer om 't niet te gaan gebruiken
klopt, en het werkt voor mij een heel stuk fijner als IE, terwijl ik tot een jaartje geleden altijd IE gebruikt heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij zitten daar meer handige snufjes op
heb je firefox?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik krijg h em niet geïnstalleerd, er zit geen instal bij, ja een: install.rdf
waarmee moet ik deze openen?
Iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
FF is een prima programma idd.
Gebruik het ook al jaren zonder problemen![]()
Problemen die je wel vaak hebt bij IEheb je niet meer...
idd..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Aleen het is wel eens lastig dat er nog steeds mensen zijn die een website volledig IE compatible maken, en niet voor andere browsers
whehequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
idd..
en vaak duurt het vrij lang voordat ik dat doorheb...![]()
Dat komt omdat de grote massa die niks van techniek af weet automatisch IE gebruikt waardoor websites dus net zo automatisch voor IE gemaakt worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Aleen het is wel eens lastig dat er nog steeds mensen zijn die een website volledig IE compatible maken, en niet voor andere browsers
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vast omdat ik de text_only heb
Daar zit wat in idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt omdat de groter massa die niks van techniek af weet automatisch IE gebruikt waardoor websites dus net zo automatisch voor IE gemaakt worden.![]()
![]()
Lang leve het Microsucks monopolie
![]()
Er was eens een bedrijf, dat maakte een grafisch operating system (gejat van Apple). Dat systeem werkte met processoren langzamer dan 3GHz. Weet jij nog wanneer de eerste 3Ghz processoren op de markt kwamen? En weet jij dat we tot op de dag van vandaag zitten te wachten op een windows die snellere processoren aan kan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zit wat in idd.
En toch is het matig, dom en kortzichtig
Pas op dat je niet wegspoeltquote:
Ik weet niet meer precies wanneer die op de markt kwamen nee, maar ik weet wel dat nog met windows 3.11 gewerkt hebquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er was eens een bedrijf, dat maakte een grafisch operating system (gejat van Apple). Dat systeem werkte met processoren langzamer dan 3GHz. Weet jij nog wanneer de eerste 3Ghz processoren op de markt kwamen? En weet jij dat we tot op de dag van vandaag zitten te wachten op een windows die snellere processoren aan kan?![]()
Zeer kortzichtig, ja![]()
zit er dik inquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op dat je niet wegspoelt![]()
![]()
Onze computernerd heeft alles zo ingesteld (hier op werk) dat IE het gewoon niet doet...quote:
Die komt zo ook zeker onder de douche te staan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou..neem die stoel dan toch maar mee dan....![]()
dan klopt 't dat ie het niet doet, het werkt alleen in FF.quote:
goed bezigquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Onze computernerd heeft alles zo ingesteld (hier op werk) dat IE het gewoon niet doet...
Alleen FF is dus mogelijk!![]()
Is niet eens nodig. je kan het direct naar je browserscherm slepen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan klopt 't dat ie het niet doet, het werkt alleen in FF.
Je moet als je FF op hebt staan, even het add-on schermpje openen, en dan dat bestandje naar dat schermpje slepen.
Dan werkt het
ah, ok, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. je kan het direct naar je browserscherm slepen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |