damn wat gaat het hardquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij gaat alles gewoon z'n gangetje hier!![]()
Er staat geen rem meer op deze SC...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
damn wat gaat het hard
gister 100 dicht, nu al bij 110
voor jou altijd BrandX...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef BrandX het volgende:
hé Fruts! Goedemorgen! Hier alles chill. Fijn dat je goed geslapen hebt![]()
JJ, heb je voor mij ook nog een bakkie? staat hier een giga rij voor de automaat![]()
heyquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef BrandX het volgende:
hé Fruts! Goedemorgen! Hier alles chill. Fijn dat je goed geslapen hebt![]()
JJ, heb je voor mij ook nog een bakkie? staat hier een giga rij voor de automaat![]()
In het begin wilde het nog wel eens langzaam gaan.quote:
Doet u mij maar een cappu!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor jou altijd BrandX.......gewone koffie of capuccinno...
![]()
![]()
????
Een KSC terras!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cappu!
@ frutsel: ik kom wel bij je op het virtuele KSC terras zitten met mijn eigen, door JJ vergeven, bakkie![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
moge.
Morgen eer-ik...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
moge.
gezellig...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cappu!
@ frutsel: ik kom wel bij je op het virtuele KSC terras zitten met mijn eigen, door JJ vergeven, bakkie![]()
Natuurlijk vind ik dat goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Een KSC terras!![]()
Ik schuif ook aan als je het goed vindt!!![]()
Dan ga ik nu even een nieuwe pot verse koffie zetten!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gezellig...
tis alleen grijs en grauw buiten en nog nie e cht warm
hopelijk is het virtueel warmer![]()
ik heb jou toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:40 schreef BrandX het volgende:
[..]we hebben toch van die fantastische terras-lantaarn-warmte-afgeef-dingen, dus is hier heerlijk hoor, op het terras
(weet niet meer hoe die dingen heten)
en mij natuurlijk he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat goed!
Zodra je de nieuwe pot klaar hebt, neem gelijk een bakkie mee voor Fruts en mij![]()
eer-ik!
same here...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gezellig...
tis alleen grijs en grauw buiten en nog nie e cht warm
hopelijk is het virtueel warmer![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
uiteraard
![]()
Excusez moi, ik had je niet zien buitenkomen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goh, die heb ik nog nooit gehoord
moge fruts.
* geeft bakkie aan Fruts & Brandquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat goed!
Zodra je de nieuwe pot klaar hebt, neem gelijk een bakkie mee voor Fruts en mij![]()
eer-ik!
ik word maar steeds vergeten...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft bakkie aan Fruts & Brand
En eentje voor mezelf natuurlijk!![]()
Heeft dit iets met 128 te maken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goh, die heb ik nog nooit gehoord
moge fruts.
* geeft een dubbele bak met koekjes aan JJquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word maar steeds vergeten...![]()
![]()
![]()
![]()
dankjewel....quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft een dubbele bak met koekjes aan JJ![]()
Je noemde me schatquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Dio..schat...![]()
...goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je verdient het!quote:
aaaaaaaaaaahhhquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
* geeft bakkie aan Fruts & Brand
En eentje voor mezelf natuurlijk!![]()
Ik heb 'm zelfs al gebruikt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat de-smilie is toegevoegd aan de FullQuickReply??
![]()
Ik nam direct aan dat jij een tijd in 128 hebt gezeten en vandaar (mastub)erik werd genoemd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, ik ben net wakker, maar dit begrijp ik echt even niet
wat is een fullquickreply?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat de-smilie is toegevoegd aan de FullQuickReply??
![]()
Môgge Frist!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs al gebruikt!![]()
ask eer-ik...quote:
hey Frits...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Môge iedereen
Ik denk dat mijn computer echt de geest gegeven heeft, zit nu op een andere pc in huis.
Ik ga nu werken voor Heineken![]()
Daarna college en dan op huis aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |