ze hebben eieren voor hun geld gekozen, en zijn opgerot voordat ik m'n bed uit moest komen....quote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad zeg
jaag dat volk maar gauw weg
verstandige jongeluiquote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze hebben eieren voor hun geld gekozen, en zijn opgerot voordat ik m'n bed uit moest komen....
trusten eer-ikquote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga trouwens nog eens proberen te pitten.
A demain iedereen
G'nightquote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga trouwens nog eens proberen te pitten.
A demain iedereen
Wheheh.. ik hoop eigenlijk op tijd te komenquote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke succes met verslapen, ik duim voor je
Sanderquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond allemaal.![]()
Ik heb zin in koffie ooh, dat ga ik zo eerst eens effe pakken.![]()
insgelijksquote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey MPG, fijn om je weer te zien.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 23 april 2007 23:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, heb nog buiten gezeten.![]()
En ik ben ook nog effe naar de plantenzaak geweest.![]()
jammer, zocht je iets zeer specifieks dan?quote:Op maandag 23 april 2007 23:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, ze hadden niet wat ik zocht.![]()
Jazeker, ik was opzoek naar een mooie cactus.quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
jammer, zocht je iets zeer specifieks dan?
Wel op blijven letten hequote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
Hee, jullie gaan toch niet slowchatten zonder mij he
Nou schuif aan en praat gezellig mee.quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
Hee, jullie gaan toch niet slowchatten zonder mij he
hmm.. wellicht volgende keer een andere zaak proberen...quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker, ik was opzoek naar een mooie cactus.
Was ff bezig..quote:
* crossover neemt stoel.quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou schuif aan en praat gezellig mee.![]()
Ik ben er al bij vele geweest, tuincentrums enzo maar weinig keus in cactus soorten helaas.quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
hmm.. wellicht volgende keer een andere zaak proberen...
ik weet niet of die toko nog bestaat, maar voorheen zat er in Reuver (of all places) een totko die heette cactusworld... daar hadden ze echt alles op het gebied van cactussen enzo
zie mij editquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben er al bij vele geweest, tuincentrums enzo maar weinig keus in cactus soorten helaas.![]()
En ik zoek vaak ook een specifiek soort, en van die kleintjes hou ik niet van, ik wil vrij grote cactussen !
Jij mag klagen... wat is de reden als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Was ff bezig..
[..]
* crossover neemt stoel.
Mag ik hier klagen op vrouwen in z'n algemeen? Bij deze
(behalve de koffie drinkers uiteraard)
Mja het loopt niet lekker met mevr. Xquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mag klagen... wat is de reden als ik vragen mag?
Sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
nouja zeg.. denk ik et een goed gesprek te starten, gata meneer pitten..
Welterusten dan maar
Aha.. dat verklaart.. ik zal mijn vraag bewarenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja het loopt niet lekker met mevr. X
Vraag er morgen nog maar eens na.. ga nu ff slapen
In Reuver, Noord-limburg, aan de provinciaalse weg tussen Venlo en Roermondquote:
Huh welke site.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
In Reuver, Noord-limburg, aan de provinciaalse weg tussen Venlo en Roermondstaat ook op de site
quote:
die sitequote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
hmm.. wellicht volgende keer een andere zaak proberen...
ik weet niet of die toko nog bestaat, maar er zit in Reuver (of all places) een toko die heet cactuswereld... daar hebben ze echt alles op het gebied van cactussen enzo
http://www.cactuswereld.nl/
Geen dankquote:
Ik heb geen planten, ik woon nog bij mijn ouders en die hebben wel plantenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Maar heb jij planten of hou je er helemaal niet van ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |