nah, in de loop van de week wordt het rustiger hoor. er zijn zelfs al mensen die verplicht vrij moeten nemenquote:Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen het ineens druk heeft op het werk
Jij, OA, eer-ik, ik... het kan niet op
Heb jij ff mazzel, tenzij je graag vrij had willen hebbenquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, in de loop van de week wordt het rustiger hoor. er zijn zelfs al mensen die verplicht vrij moeten nemen
ik gelukkig niet!
onbetaald verlofquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, tenzij je graag vrij had willen hebben
ik had ook een druk weekend, maar dan niet op mijn werkquote:Ik heb de drukte ook achter de rug... maar het was me het weekendje wel zeg
ja, die heeft de man in mijn favoriete turkse winkeltje vandaag vers gemaaktquote:
lekker danquote:Op maandag 23 april 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
Heel gezellig...
ik heb dit weekend buiten zwemmen en bed niet veel meer dan werk gezien![]()
zaterdag van 8-20 en zondag na het zwemmen van 12 tot 18 gewerkt
gelukkig heb ik wel veel plezier in mn werk, maar zo moet het toch niet al te vaak gaanquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel veel plezier in mn werk, maar zo moet het toch niet al te vaak gaan
kunnen we niet een mooi lijstje opnemen in de OP ?quote:
en dan ook hoe oud iedereen isquote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
kunnen we niet een mooi lijstje opnemen in de OP ?
Operator in een groentesnijderij.. Bij ons in de fabriek worden groenten gesneden, gewassen en verpakt. Mijn taak is het beheren, instellen en bijstellen van een of meerdere verpakkingslijnen. Ik zorg voor de machine instellingen, kwaliteitscontrole en aansturing van productiepersoneel dat verpakkingen in dozen stopt en dozen opstapelt op pallets enzoquote:
Internet was effe downquote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht het al... Komt allemaal wel in orde kerel....
Morgen zie je haar weer, en wordt het eens tijd voor een goed gesprek![]()
Hopelijk ben je morgen een stukje wijzer over hoe het verder gaat![]()
![]()
![]()
Voor nu: leg frisse, schone lakens op je bed, neem een warme douche en drink een goed glas cognac, en je zult zien, je kunt prima uitgeslapen morgen naar d'r toe
Ik nog niet, geen tijd voor gehadquote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, dan heb je dat
ik heb afgelopen weekend ook vrij weinig geslapen, maardat heb ik alweer ingehaald
Ja, en dat terwijl het een rustige periode moest zijnquote:Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen het ineens druk heeft op het werk
Jij, OA, eer-ik, ik... het kan niet op
zal ik ook maar dan?quote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef BrandX het volgende:
ok, ik zal starten dan:
BrandX - 35 jr - project-/verbetermanager
ah leukquote:Op maandag 23 april 2007 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Operator in een groentesnijderij.. Bij ons in de fabriek worden groenten gesneden, gewassen en verpakt. Mijn taak is het beheren, instellen en bijstellen van een of meerdere verpakkingslijnen. Ik zorg voor de machine instellingen, kwaliteitscontrole en aansturing van productiepersoneel dat verpakkingen in dozen stopt en dozen opstapelt op pallets enzo
edit: das dus mijn bijbaantje, ik ben 21 jaar en verder voltijds student elektrotechniek
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Voor dat slapen gaan, zie mijn tip met onder andere de cognacquote:Op maandag 23 april 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Internet was effe down
Anyway, het duurt me allemaal te lang tot morgen
Ik wil gewoon pitten, en dan een fatsoenlijke tijd.
Niet steeds om het half uur weer 10 minuten wakker liggen
[..]
Ik nog niet, geen tijd voor gehad
[..]
Ja, en dat terwijl het een rustige periode moest zijn
buzzer - 37 jaar - roostermaker op een schoolquote:Op maandag 23 april 2007 22:10 schreef BrandX het volgende:
BrandX - 35 jr - project-/verbetermanager en HBO bedrijfskundestuudje
Muckie - 21 jaar - student / administratief medewerkster / secretaresse bij het bedrijfje van mijn vriend
MPG - 21 jaar - Operator in een groentesnijderij en verder voltijds student elektrotechniek
onze roostermaker was echt kei engquote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
buzzer - 37 jaar - roostermaker op een school
dat was ik vast nietquote:
Bij ons was er steeds een andere, waarschijnlijk omdat ze niet met de stress overweg konden ofzoquote:
roostermaker en stress in één zin ?quote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons was er steeds een andere, waarsachijnlijk omdat ze niet met de stress overweg konden ofzo
uhuh.. dielui waren bij on altijd ontzettend gestressed enzo... En nooit waren de roosters op tijd af.. kreeg je de eerste 6 weken elke week wel een roosterwijzigingquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
roostermaker en stress in één zin ?
Hiervoor was ik dienstindeler bij COnnexxion, dat was pas stress
fuck no, morgen naar myrthequote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef OA het volgende:
Morgen weer werken eer-ik?
Even een aanvulling dan:quote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
Muckie - 21 jaar - student / administratief medewerkster / secretaresse bij het bedrijfje van mijn vriend
MPG - 21 jaar - Operator in een groentesnijderij en verder voltijds student elektrotechniek
eer-ik, 21 jaar, pakkettenbezorger, af en toe ontwerper
stap 1: Doe frisgewassen lakens op je bedjequote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef eer-ik het volgende:
he MPG, wat was je cognactip dan?
truste OAquote:
haha, dat had ik even niet gelezen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
stap 1: Doe frisgewassen lakens op je bedje
stap 2: Neem een lekkere warme douche
stap 3: Geniet van een goed glas cognac
stap 4: Ga in je bedje liggen, val in slaap en slaap als een blok
Als jij een TT weet zou ik zeggen: Go aheadquote:Op maandag 23 april 2007 22:42 schreef BrandX het volgende:
is iemand al de nieuwe klaarzetten?
Anders doe ik dat zo?
ik mis de clou even denk ik?quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
nog zeven bakkies te gaan
Hmmm... 2 van de 4 stappen, waaronder de meest essentiële (3) missen... Dat gaat niet werken.... ben ff out of ideasquote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, dat had ik even niet gelezen...
schoon bed: check.
warme douche en de rest: niet
ik denk dat de rest van het huis hier niet echt vrolijk wordt als ik nu ga douchen...
en alcohol op een lege maag lijkt me ook niet echt verstandig...
quote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
eer-ik, 21 jaar, pakkettenbezorger, af en toe ontwerper
OA, 25 jaar, Inkoopcoördinator
crossover, 19 jaar, student, schoonmaker in fabriek / oproepkracht Bavaria
Nee man, 1.quote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
nog 2 bakkies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |