fuck no, morgen naar myrthequote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef OA het volgende:
Morgen weer werken eer-ik?
Even een aanvulling dan:quote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
BrandX - 35 jr - project-/verbetermanager en HBO bedrijfskundestuudje
Muckie - 21 jaar - student / administratief medewerkster / secretaresse bij het bedrijfje van mijn vriend
MPG - 21 jaar - Operator in een groentesnijderij en verder voltijds student elektrotechniek
buzzer - 37 jaar - roostermaker op een school
eer-ik, 21 jaar, pakkettenbezorger, af en toe ontwerper
stap 1: Doe frisgewassen lakens op je bedjequote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef eer-ik het volgende:
he MPG, wat was je cognactip dan?
truste OAquote:
haha, dat had ik even niet gelezen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
stap 1: Doe frisgewassen lakens op je bedje
stap 2: Neem een lekkere warme douche
stap 3: Geniet van een goed glas cognac
stap 4: Ga in je bedje liggen, val in slaap en slaap als een blok
Als jij een TT weet zou ik zeggen: Go aheadquote:Op maandag 23 april 2007 22:42 schreef BrandX het volgende:
is iemand al de nieuwe klaarzetten?
Anders doe ik dat zo?
ik mis de clou even denk ik?quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
nog zeven bakkies te gaan
Hmmm... 2 van de 4 stappen, waaronder de meest essentiële (3) missen... Dat gaat niet werken.... ben ff out of ideasquote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, dat had ik even niet gelezen...
schoon bed: check.
warme douche en de rest: niet
ik denk dat de rest van het huis hier niet echt vrolijk wordt als ik nu ga douchen...
en alcohol op een lege maag lijkt me ook niet echt verstandig...
quote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
BrandX - 35 jr - project-/verbetermanager en HBO bedrijfskundestuudje
Muckie - 21 jaar - student / administratief medewerkster / secretaresse bij het bedrijfje van mijn vriend
MPG - 21 jaar - Operator in een groentesnijderij en verder voltijds student elektrotechniek
buzzer - 37 jaar - roostermaker op een school
eer-ik, 21 jaar, pakkettenbezorger, af en toe ontwerper
OA, 25 jaar, Inkoopcoördinator
crossover, 19 jaar, student, schoonmaker in fabriek / oproepkracht Bavaria
Nee man, 1.quote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
nog 2 bakkies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |