Beiden geprobeerd in die wedstrijd bij Fiorentina ja.quote:Op maandag 23 april 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al Tijdrekken geprobeerd? Een iets verdedigendere tactiek in de eindfase?
Ja ik denk het wel.quote:Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef Fides het volgende:
Is je taktiek 'gekraakt' door de AI?
Sidnei en Schmoller zijn nog geen 18 dus mogen niet komen, en Drost wil niet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sidnei of Schmoller, maar geen ervaring. Wel goeie talenten
Misschien Sturgis of Drost ook nog 'n aanrader?
Cesar Arzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sidnei en Schmoller zijn nog geen 18 dus mogen niet komen, en Drost wil niet.
Schmeichel bij de reserves in mijn ManCity gamequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bayern biedt 11miljoen, 20% doorverkoopclausule en Lucas Podolski voor Kasper Schmeichel.. ik heb Jourdren nog op de bank en begin seizoen 6 komt het 16-jarig supertalent Simone Bindi (alhoewel die nog heel veel moet leren/groeien). Wang Dalei is verhuurd, maar kan ik terugroepen. Doen of niet? Ik twijfel een beetje, Schmeichel pakt namelijk wel erg veel punten voor me en Jourdren is wat wisselvallig
Aan de andere kant krijg ik met Podolski (is al akkoord gegaan met m'n aangeboden contract) er wel een superspits bij![]()
Stats zijn redelijk goed, eind augustus vrijwel alles rond de 14 met een paar uitschieters, mentaal sterk (leiderschap) en erg beweeglijk (fysiek). Jourdren zat daar echter niet heel ver onder..quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeker doen.
Hoewel ik de stats van KSmeichel niet ken... Maar 11m + 20% + Prinz Poldi is erg veel. Hoe zit je in je spitsen?
Prinz Poldi kan ook zeer verdienstelijk ballen, is imo zelfs een wereldspits. Vandaar dat het zo'n mooie transfer is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: in een tweetal oefenwedstrijdjes tegen een stel amateurs schoot 'ie er iig 5 respectievelijk 4 in, waarvan een paar op hele knappe wijze.. vooralsnog ben ik dus tevreden![]()
Is in mijn game wel een aardige speler maar (nog) niet haalbaar en bovendien niet de spits die ik in mijn taktiek gebruik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Cesar Arzo?
@Fides: misschien kun je Daniel Galbraith halen? Die doet het in mijn Cisco-game (maar ook eerder in m'n SCH-game waar hij bij Chelsea speelde) erg goed.. Een ruwe diamant, maar je kunt er veel plezier mee beleven
Kan je toch terug zienquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen en morgen verder met seizoen 2 van Anderlecht. weet niet meer of ik de beker won in seizoen 1
Mag ik dan een screen P2bDf van Daniel Galbraith?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Cesar Arzo?
@Fides: misschien kun je Daniel Galbraith halen? Die doet het in mijn Cisco-game (maar ook eerder in m'n SCH-game waar hij bij Chelsea speelde) erg goed.. Een ruwe diamant, maar je kunt er veel plezier mee beleven
Heeft bij mij overigens momenteel geen basisplaats met Omar Esparza, Ismaïl Aissati en Nicolae Dica voor zich in de pikorde..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik dan een screen P2bDf van Daniel Galbraith?
Ben nu een game met Juventus begonnen, eerste jaar is te makkelijk.. maar zoek nog [gratis/goedkope] defensieve talenten (liefst EU-spelers)
voor het komende jaar in de Serie A
...
P.S. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe challenge? Ik bied me aan voor de banner + datafile![]()
Onderschat Achilles`29 niet he!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef AminBen het volgende:
Gaat echt nergens over de conference, zelfs spelers van Achilles '29 willen niet komen![]()
Alleen, jij verdient meer.. ¤150 per weekquote:Op woensdag 25 april 2007 17:43 schreef sjimz het volgende:
Iemand die Agent is, kan alleen maar goed zijn![]()
Dat is wel te hopen jaquote:Op woensdag 25 april 2007 17:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Alleen, jij verdient meer.. ¤150 per week![]()
Ja, alleen voor velen is Morecambe te klein. En ook veel baggerspelers moet ik zeggen, als ik dan in Honduras zo'n talentje zie voor 2Kquote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja
Heb je ook al geprobeerd veel spelers te huren van britse clubs uit een hogere divisie?
Meer dan ik had durven dromen.. de competitie gaat ook super momenteel.. sta nu 6 punten los, veel kleine overwinningen, maar ik heb na 13 wedstrijden nog maar 2x gelijk gespeeld, 0-0 bij nr. 3 AS Roma en 1-1 bij hekkensluiter Parma.. moet nog wel 2x tegen Inter (2e), maar Milan (1-0 thuis), titelverdediger Fiorentina (3-1 thuis) en Juve (0-1 uit) zijn al een keer verslagen.. Helaas was de Coppa Italia een minder groot succes. Genoa nam in de Eerste Ronde na 2x 1-1 de strafschoppen véél beter (en daar wil ik het wat betreft de beker maar even bij laten, stelletje prutsersquote:Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Super! Friezen in Italië, altijd top he
Ja, nogal..maargoed, het verschil zit 'm in het feit dat ik nu geen schade aan mijn reputatie heb, die ik bij een ontslag wel had gekregen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef Fides het volgende:
Vreemde keuze, onslagen worden of ontslag nemen..:P
Aaritalo niet te porren?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef AminBen het volgende:
Nog steeds transferperiode eerste seizoen bij MorcambeHeb inmiddels wel een selectie die gewoon de titel moet winnen.
Klopt, dat verwacht ik ook niet. Ik wil wel meespelen om de titel, en in ieder geval een periodetitel in de wacht slepen. Kwalitatief heb ik een goede selectie, maar met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar verwacht ik niet met gemak kampioen te worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef donroyco het volgende:
Je moet je team geleidelijk opbouwen.. ik verwacht [sorry] dat je na dit jaar nog niet promoveert...
Newells mischien heb ik wel eens een leuke game mee gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ga denk ik met een nieuw team spelen. Denk dat ik ook maar de richting induik van Zuid-Amerika.
Iemand suggesties?
Spelers die je niet verkocht krijgt en nutteloos zijn in je team gewoon een vrijetransfer gevenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff weer veels te grote selectie met rsca
dat wil ik mijn laptop niet aan doenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:13 schreef AirRaid het volgende:
ik ga het spel maar eens op mijn laptop zetten zo dat ik met dit mooie weer lekker buiten kan gamen als ik me verveel
Succes, wat voor spelers ga je halen, nog nederlandse ?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:
Random heeft bepaald dat ik Pumas coach in Mexico.
Heb alle zuid en noord amerikaanse leagues geselceteerd.
Hopelijk bevalt het me!
Leuke club. Altante was misschien alleen iets meer een uitdaging geweest. Pumas is al een van de grootste van het land en heeft geweldige faciliteiten + jeugdopleiding. Maar succes in Mehichoquote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:
Random heeft bepaald dat ik Pumas coach in Mexico.
Heb alle zuid en noord amerikaanse leagues geselceteerd.
Hopelijk bevalt het me!
Een 343/433 spelen:quote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben net begonnen met Barcelona.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met de opstelling
Wingers lijkt me niet handig, want dan zit je met een gat op het middenveld. Een spits is ook geen optie volgens mij. En ik wil Ronaldinho, Messie, Deco, Iniesta en Xavi laten spelen
Messi en Ronaldinho komen volgens FM niet echt het beste uit de verf in de spits. Dus of het dan handig is?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Fides het volgende:
[..]
Een 343/433 spelen:
Valdes
Belleti-Puyol-Marquez-Gio
Xavi-Deco-Iniesta
Messi-Eto'o-Ronaldinho
ongeveer.
Zo snel mogelijk betere backs kopen.
Atlante heeft dat ook bij mij in de game.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Leuke club. Altante was misschien alleen iets meer een uitdaging geweest. Pumas is al een van de grootste van het land en heeft geweldige faciliteiten + jeugdopleiding. Maar succes in Mehicho
Ik wordt als 8e geschat, maar bij de bets ben ik 1equote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Atlante heeft dat ook bij mij in de game.
Atlante wordt 9e volgens de kenners, Pumas wordt als 7e geschat.
Dan zet je ze op AML en AMR met pijltje net naast de spits (Eto'o).quote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Messi en Ronaldinho komen volgens FM niet echt het beste uit de verf in de spits. Dus of het dan handig is?
Ja, ik weet dat Atlante ook geweldige faciliteiten heeftquote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Atlante heeft dat ook bij mij in de game.
Atlante wordt 9e volgens de kenners, Pumas wordt als 7e geschat.
Je weet dat je elftal uit 11 spelers bestaat en niet alleen uit een spits?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb weer 10 miljoen te besteden in de winter,
Buffel en Koevermans wil niemand
Wil gewoon Liedson in de spits hebben
Worden mooie merchandise-inkomsten dan!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef Winski05 het volgende:
En opnieuw een topper weten te strikken met De Graafschap: Sun XiangZijn huurcontract bij PSV werd niet verlengt, dus deed ik een bod van 725k op hem. Da's bijna mijn volledige transferbudget, maar dat had ik er wel voor over. Gek genoeg wilde Sun maar al te graag bij mijn club komen voetballen, waardoor ik dus een echte sterspeler heb weten te halen
Laat de strijd om het kampioenschap nu maar losbarsten
Als je ze wilt behouden, veel slijmen, opstellen en een goed contract aanbieden. Meestal lukt het dan wel, tenzij ze menen dat ze 'hogerop' willenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Serhat , Goor, Mpenza willen niet verlengen zit in december 2007, en loopt in juni 2008 af
Dankquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker Fries!
Ik ben druk bezigquote:Als je ook de CL wint ben je definitief onklopbaar
Thuis tegen Inter werd het al na 3 minuten 1-0 door Sunny, helaas na 26 minuten 1-1 na een slecht uitverdedigde corner, maar vanaf de aftrap maakte Podolski 2-1. In de 55e minuut knikte Digao nog de 3-1 binnen. Helaas raakte Podolski in deze wedstrijd (weer) voor zo'n 2 weken geblesseerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Doe zometeen even als ik het seizoen heb uitgespeeld een update van de laatste wedstrijden
Ach ja, wie het kleine niet eert, [vul maar in]quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Super Friesje! Alleen jammer van de kleine teleurstelling in de finale. Maar helaas, zo is het leven
quote:Een screentje van de prestaties (bijvoorbeeld uit het begin-scherm) zou fantastisch zijn om de stand op te maken.
Counter met Ajax?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:15 schreef Egamer het volgende:
Ik speel ook atm Football Manager, Ajax, 2e seizoen met een nieuw tactiek; 5-3-2 counter.Ook heb ik de volgende aanwinsten: Soldado, Roque Júnior, Sergio en João Carlos. Top spelers.
![]()
Geen hoge gemiddeldes voor een kampioen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De selectie waarmee ik dit seizoen gespeeld heb (alle spelers die in een officiële wedstrijd zijn uitgekomen):
[afbeelding]
Slechts Daniel Galbraith ontbreekt, hij vertrok in de winterstop naar Inter met 2 wedstrijden in dit seizoen achter z'n naam..
Ik geloof het zelf ook niet, maar het werkt echt.quote:
tutoringquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat betekend TuT ?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat de speler iemand begeleid ?
ben jij de trainer niet dan ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:28 schreef donroyco het volgende:
Juventus na seizoen 1, Del Piero is mijn absolute held
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging wel heel erg makkelijk, doelstelling voor komend seizoen is middenmoot eindigen; maar de trianer wil Europees voetbal afdwingen
Ja, 4 is intertoto. Maar krijg europees met plaats 5 ofzo als de bekerwinnaar al europees heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:26 schreef AminBen het volgende:
5e betekent in Belgie dat je buiten de boot valt voor Europees toch
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij heb jij gewoon een kuttactiek.
Met de selectie van een goede subtopper in zware competities haal je ook niet zo snel een 8 of hoger..quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen hoge gemiddeldes voor een kampioen...
4-4-2quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij heb jij gewoon een kuttactiek.
Heb je de spelers ook specifieke instructies meegegeven ed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-4-2
de links half en rechts half staan naar voren als aanvallende middenvelders.
Jawel hoor, maar met zo'n selectie (versterkingen zijn o.a. Pavon / Salihamidzic / Ziegler / Bojan (gehuurd) / Degre) mag je toch wel hopen op meer dan de middenmootquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben jij de trainer niet dan ?
Ga eens wat andere forumpjes afsporen zoals manutd enzo daar zijn tacktieken te vinden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Neen.
Mij ook wel eens overkomen, alleen op het laatste moment afgeketstquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:40 schreef sjimz het volgende:
Er gaan geruchten rond in mijn spel dat La Louviere wordt overgenomen!
Hopelijk krijg ik dan een mooi transferbudget erbij!
Mendoza, Camara en Laiquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mij ook wel eens overkomen, alleen op het laatste moment afgeketst... dan zijn de pruimen zuur... wie zijn je topspelers uit de gewone selectie
?
Screentjes aubquote:
Binnen hengelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef AminBen het volgende:
hehe, Aston Villa bied Chris Sutton voor 0 pennies bij me aan. De conference dus![]()
Da's jammer, wil Machlas niet komenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hij zou eventueel willen komen als hij de mogelijkheden heeft verkleind. Afwachten dus.
Nee, dat soort standaard spelers willen niet komen. Ik kijk vooral bij clubs in Slovenië/Polen/Slowakije etc. en in Afrika. Want zelfs amateurs uit de bekendere landen willen niet komen, het ego daar is gewoon te grootquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's jammer, wil Machlas niet komen![]()
Ik win net met 8-0 van mijn directe concurrentenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het kan zijn dat je ontslagen wordt bij een overname. Het is dus niet alleen maar rozengeur en manenschijn.
Dat is bij mij met Metz ook gebeurd. Dan gebeurt er niks schokkends.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik win net met 8-0 van mijn directe concurrentenDus snel zullen ze me niet ontslaan! Want de voorzitter wordt waarschijnlijk vervangen door de vice voorzitter.
Heb ik ook een maand of 4 gehad. Vervelend. Eerst met een Parijze investeerder een aantal maanden, maar dat ging niet door. En daarna nog een tijd met mn vice-voorzitter.quote:Op zondag 29 april 2007 08:56 schreef sjimz het volgende:
Ik krijg nu al meer dan een half jaar het bericht: Takeover could be close
En elke keer naar dat bericht volgt er dit bericht: Takeover on the rocks!
Dat is nu denk ik al 15 keer gebeurd![]()
Als je als speler een cruciale fout maakt (of een penalty weggeeft hoe nodig die ook is, bijvoorbeeld) heb je altijd een 4/5 tenzij je zelf ook scoort. Heel raar, I agree.quote:Op zondag 29 april 2007 12:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laatste poulewedstrijd seizoen 6 met 7-2 van Celtic gewonnen thuis, 3-0 werd 3-2 en 7-2.. Wedstrijd ging nergens meer over, Liverpool en ik waren beide al gekwalificeerd in een groep waar als 4e ploeg Partizan was ingeloot. Doelpunten: 1x Ferretti, 1x Anderson, 1x Podolski, 4x Obafemi Martins.. Wat een speler
Overigens kreeg Pirlo het voor elkaar om in deze wedstrijd een 5 te halen (hij was veroorzaker van 1 van de 2 tegendoelpunten), lekkere beoordeling dan...
Wambertoquote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:
Heb met weinig geld toch al veel spelers binnen kunnen halen.
Onder andere Mravac, van der Wiel, Wambertoen Stenlid komen.
Kijken naar de concentratie van je verdedigers, kijken naar de conditie van het team.quote:Op zondag 29 april 2007 14:12 schreef Egamer het volgende:
Hmm, elke wedstrijd wordt er in de laatste tien minuten een tegendoelpunt gescoord. Hoe kan ik dat verhelpen?Ik heb vele tactieken geprobeerd.
Kans op zo'n einde is nihil.quote:Op zondag 29 april 2007 14:30 schreef AminBen het volgende:
Ze zouden zo'n climax en de daarbij loskomende emoties, als in de eredivisie nu, eens moeten proberen in het spel te krijgen![]()
Welke skin is dat?quote:Op maandag 30 april 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Niet zo spannend als gisteren maar dit was toch ook bloedstollend![]()
hoeveelste keer op rij kampioen ?quote:Op maandag 30 april 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel tofquote:
quote:
Iets spannender (clickable, maar xs2 is een beetje traag atm):quote:Op maandag 30 april 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Dat was in mijn 2de jaar, nu 7 keer achter elkaar kampioenquote:Op maandag 30 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveelste keer op rij kampioen ?
Aquaskinquote:
Conditie en Concentratie van de verdedigers ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef Zwoerd het volgende:
Vedomme ik krijg zo vaak doelpunten in de laatste minuten tegen, wat ik ook doe.
Die deed het niet bij mijquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Conditie en Concentratie van de verdedigers ?
Ja als mensen eens de topics doorlezen hoefden wij het niet de hele tijd te posten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tis wel vaak hetzelfde de laatste tijd
Ik heb nog eens gekeken, het valt nog best wel meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Conditie en Concentratie van de verdedigers ?
Als ze goede stats hebben moet je ze ook zo gebruiken op die goede statsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb nog eens gekeken, het valt nog best wel meeWas alleen frustratie omdat Fiorentina de 1-1 scoorde in de blessuretijd.
Ik heb er veel meer last van dat ik zoveel wedstrijden gelijkspeel. En verlies wedstrijden terwijl ik minstens net zo goed speel als mn tegenstander. Ik heb in de verdediging ook veel last van blessures en mn aanvallers hebben ondanks hun stats toch veel moeite om te scoren, keepers spelen tegen mij ook altijd een topwedstrijd![]()
Doe ik ook wel, ik heb gewoon pechquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ze goede stats hebben moet je ze ook zo gebruiken op die goede stats![]()
Ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien je verdedigings-linie iets dieper zetten, en de laatste 10/20 minuten timewasting vol aan zetten ?
(en waarom niet breed spelen als je wel voor focus passing over de flanken kiest eigenlijk ? )
Dat viel me ook al op. Ik speel een soortgelijk systeem maar dan een flat 4-5-1.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien je verdedigings-linie iets dieper zetten, en de laatste 10/20 minuten timewasting vol aan zetten ?
(en waarom niet breed spelen als je wel voor focus passing over de flanken kiest eigenlijk ? )
Vorige pagina ook al gevraagdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Sjechov het volgende:
Hebben we nog ergens een lijstje staan met wat goedkope talenten?
Volgens mij heb ik in het verleden zoiets eens voorbij zien komen, maar kan het niet weer vinden ...
Keepers:quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Sjechov het volgende:
Hebben we nog ergens een lijstje staan met wat goedkope talenten?
Volgens mij heb ik in het verleden zoiets eens voorbij zien komen, maar kan het niet weer vinden ...
Ja hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Zou Gerrard een goede spelmaker zijn?
Dat is wel een heel oud lijstjequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Keepers:
Joris Delle
Vincent Degre
Jourdren
Verdedigers:
Garay
Middenvelders:
Vincenzo Esposito
Sunny
Mika Aaritalo
Chinedu Ogbuke (Edu)
Spitsen:
Charles-Andre Doudin
Marco Bertolina
Nikita Andreev
Net even uit mijn hoofd gedaanquote:
Wat niet kan, ik gebruik Xabi altijd als controleur, en Steven Gerrard is de creatieve manquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Kun je ook met 2 spelmakers spelen? Xabi Alonso en Steven Gerrard
Xabi als VM zetten die blijft dan strooien met passen, en Gerrard als 10quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Kun je ook met 2 spelmakers spelen? Xabi Alonso en Steven Gerrard
Op Eurosport? of ergens anders te bekijken, lijkt me wel mooi om te zienquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
Leuk dat nu op dit moment het euro -17 kampioenschap bezig is.
In de wedstrijd Spanje-Frankrijk spelen onder andere Bojan, Joris Delle, Henri Saivet en Omar Benzerga.
Leuk om al die FM talenten in het echt te zien spelen.
Het is op Eurosport te bekijken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op Eurosport? of ergens anders te bekijken, lijkt me wel mooi om te zien![]()
Jammer dat ik geen Eurosport hebquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is op Eurosport te bekijken!
Volgens mij komt zo de herhaling van Spanje-Frankrijk.
hoeveel scoort milvesky per seizoen bij je ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef Linkovi het volgende:
Estrup wel, Brill weet ik niet, denk het wel. Hij speelde bij mij in 06/07 bij Hannover 96 (A)
Dit is zijn 2e seizoen bij mij. 1e seizoen 8 in de eredivisie en 15 totaal (met europees en beker). In het 2e seizoen staat hij nu op 6 in de eredivisie (uit 8 wedstrijden) en op 12 totaal. 1e seizoen was (hopelijk) dus een opwarmer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveel scoort milvesky per seizoen bij je ?
13.25quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat koste die ? 15 mil zeker
Kan Ääritalo nog mee komen, want in mijn games werd hij nooit goed genoeg voor de top?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Qua resultaten mag ik niet klagen.. Ääritalo ligt er echter nu ook al weer 2 maanden uit.. en dat allemaal tijdens wedstrijden. Heb overal 5-sterrentraining, de spelers zijn dus normaal gesproken in uitstekende conditie en ook m'n faciliteiten/fysiotherapeuten zijn uitstekend.. Het vertoonde spel is echter wel een stuk minder door het vele improviseren en ik pak mijns inziens teveel gele kaarten (25 in 33 wedstrijden)
Hij speelt vooral bij Onder -20 en af en toe mag 'ie invallen bij 't Eerste. Hij komt inderdaad kwaliteit tekort voor het topniveau.. Ik had 'm echter in seizoen 2 een contract voor 5 jaar aangebodenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Kan Ääritalo nog mee komen, want in mijn games werd hij nooit goed genoeg voor de top?
Een skin met .exe?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef PPWB84 het volgende:
De beste skin tot nu toe:
Screenshots werken even niet, maar downloaden is zo gebeurd. Neem een kijkje:
LINK : http://www.mediafire.com/?dmornnn0qng
Scoort Briand veel bij jou?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef Linkovi het volgende:
De grote held Purrel Frankel niet eens op de bank, schande.
Ik heb net de andere club uit Milan verslagen in een echte thriller (uit was 2-1 voor Milan). Zometeen maar even bijkomen tijdens RBC thuis.
[afbeelding]
Zo he op zo'n leeftijd al. Is het een talent of kan ie beter gaan basketballen ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Scoort Briand veel bij jou?
Een jeugdspeler bij mij:
[afbeelding]
Ach, hij is een verdediger dus misschien wordt het wat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Linkovi het volgende:
[..]
Zo he op zo'n leeftijd al. Is het een talent of kan ie beter gaan basketballen ofzo?
Briand is bij mij bijna het hele seizoen geblesseerdEn ik heb hem nog maar net gekocht. Hij staat op 6 wedstrijden 3 goals
![]()
www.sortitoutsi.netquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Sjechov het volgende:
Is er een site waar ik die skins eerst kan bekijken en vervolgens downloaden?
manutd.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Sjechov het volgende:
Is er een site waar ik die skins eerst kan bekijken en vervolgens downloaden?
Hmm...vastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef Sjechov het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaden duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan heeeeeeeeeeeeeeeb jeeeeeeeeeeeeee oooooooooooooookkkkk weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt heeeeeeeeeeeeeeee
Lobont is binnen, voor 2.9M.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij is niet echt kopsterk, maar misschien kun je Dica terug halen? Deed het erg leuk in mijn Cisco-game.. Andere optie is Cipran Andrei Marica, toekomstig Roemeense topper.. Echt kopsterke Roemeense spitsen ken ik overigens niet.. Als doelman is Lobont misschien haalbaar? Of anders Coman?
Heb je Victoras Iacob weggedaan? Hij is volgens mij lang genoeg en hij deed het bij mij goed als aanspeelpunt (maar dat was in FM2006). Roemenie is overigens wel een leuke competitie, zeker nu ze meer CL-plekken hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik ben een game begonnen met Steaua. Leuk team, leuke competitie. Veel transfers in de winterstop gedaan.
Dit seizoen met een 'Eredivisie-ontknoping' kampioen geworden. Grote namen zijn Chygrynskyi, Nicolita, Janczyck.
Nu ben ik op zoek naar een Roemeense kopsterke spits en keeper, vanwege de buitenlander-regel (max. 5 buitenlanders in je wedstrijdselectie).
Iemand enig idee over die spits?
Inderdaad verkocht aan Rapid Boekarestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb je Victoras Iacob weggedaan? Hij is volgens mij lang genoeg en hij deed het bij mij goed als aanspeelpunt (maar dat was in FM2006). Roemenie is overigens wel een leuke competitie, zeker nu ze meer CL-plekken hebben.
Over wie gaat het dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
Raar dat half Europa achter zo'n middelmatige speler aanloopt
Ik heb nooit gesnapt wat MANU in hem zietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oh, niet eens in de gaten
Mikael Silvestre..
- Begin een nieuwe game in de Braziliaanse derde divisiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef sjimz het volgende:
De verveling begint er bij mij een beetje in te sluipen![]()
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
Leuk dat nu op dit moment het euro -17 kampioenschap bezig is.
In de wedstrijd Spanje-Frankrijk spelen onder andere Bojan, Joris Delle, Henri Saivet en Omar Benzerga.
Leuk om al die FM talenten in het echt te zien spelen.
Hmm, misschien hebben ze bij jou voor Nederland gekozen? Bij mij was er al een wedstrijd gespeeld toen ik bondscoach werd, en deze spelers zaten toen al bij de selectie. Vaag dat dat per game verschilt danquote:Op zondag 6 mei 2007 09:11 schreef sjimz het volgende:
Winski05
Hoe kan het dat Sherjill MacDonald, Grot, Hellings en Fleur voor Suriname spelen?
Bij mij hebben ze wel Suriname als 2e nationaliteit maar kan ik ze niet oproepen.
Ik heb echt een bout selectiequote:Op zondag 6 mei 2007 13:49 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hmm, misschien hebben ze bij jou voor Nederland gekozen? Bij mij was er al een wedstrijd gespeeld toen ik bondscoach werd, en deze spelers zaten toen al bij de selectie. Vaag dat dat per game verschilt dan
Ja, das minder... ben game begonnen met Boca Juniors.. maar is misschien te makkelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb echt een bout selectie
Ik kan van de nederlandse spelers alleen Engelaar, Douglas, Elshot,Slory,Timisela en Derveld selecteren![]()
Doe je die Man utd challenge dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, das minder... ben game begonnen met Boca Juniors.. maar is misschien te makkelijk
Nope.. geen challenge atm is er dan een van ManUtd?quote:
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nope.. geen challenge atm is er dan een van ManUtd?
Je kunt ook weinig kopen hoor [budget is 1,? mln].. heb alleen Argentinie geselecteerdquote:Op zondag 6 mei 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Gaat over 1 seizoen met Boca, waarin je niemand mag kopen.
Je mag alleen nieuwe spelers alen door middel van huurcontracten![]()
Wat ga je proberen?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Kadoc het volgende:
Ook maar eens proberen.
Da's wel heel snel! Goede resultaten tot nu toe? Wat is je selectie? Zijn er al goede FRED's in je spel gekomen? Hoe kan het dat je nu al wordt gevraagd als bondscoach..of ben je het spel gestart als "ex-profvoetballer" of iets dergelijks?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ben net 2 jaar met Suriname bezig, wordt ik gevraagd als bondscoach van Nederland.
Doe het lekker niet![]()
Ik ben het spel gestart met de standaard instellingen qua manager.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Da's wel heel snel! Goede resultaten tot nu toe? Wat is je selectie? Zijn er al goede FRED's in je spel gekomen? Hoe kan het dat je nu al wordt gevraagd als bondscoach..of ben je het spel gestart als "ex-profvoetballer" of iets dergelijks?
speel je tijdens de finalequote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef sjimz het volgende:
Net met 2-0 van Mexico gewonnen!
2 keer een goal van Mark de Vries![]()
![]()
Renfurm heeft bedankt voor het Surinaams Elftal, ik heb nu echt een dunne spoeling om uit te kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |