abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48643680

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Football Manager Topic #31

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 23 april 2007 @ 19:40:16 #2
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_48643761
    We gaan hier wel verder
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48643764
    ff in de conference kijken, het begint te kriebelen
    pi_48643862
    Nog 10 wedstrijden te gaan, en de Scudetto lijkt toch iets te hoog gegrepen voor me, maar een CL-plek moet haalbaar zijn.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_48643905
    een FM Massive Multiplayer Online is aangekondigt!

www.sigames.com
    www.footballmanagerlive.com/
    pi_48644205
    Over doelpunten in de blessuretijd, ik heb er 'n keer van kunnen genieten

Na de wedstrijd Vitesse - Utrecht (7-2 met 5x Dikke Theo) moest ik voor de CL uit tegen Werder Bremen, mijn grootste concurrent voor de 2e plaats. Na 20 minuten keek ik met m'n veel te aanvallende tactiek al tegen 'n 2-0 achterstand aan. Ik besloot de tactiek aan te houden maar Purovic te wisselen voor López Rodríguez (echte targetman). Deze wissel betaalde zich uit in de 70e minuut. Na veel aanvallen en druk op de goal van W.B. legde López Rodríguez aan vanuit de linkerhoek strafschopgebied en raak in de verre hoek. Tja daar had ik nog nix aan maar ik had niet veel op de bank zitten dus dan maar volle bak op de aanval en wat tactische influisteringen gedaan.

92e minuut en Dikke Theo krijgt de bal op zo'n 30 meter afstand en ziet 't gaatje bij Wiese en krult die bal perfect tussen de paal en goalie

Ik had 'm afgeschreven, maar hij is toch echt cult bij Vitesse
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_48644450
    Dan zijn ze leuk idd.

Ik verspeel net vrijwel zeker kans op het kampioenschap door uit bij Fiorentina met 1-2 voor te staan, en dan een gelijkmaker te incasseren in de 94e minuut.

Daarna thuis tegen Juve, 1-0 voor, 89e minuut 1-1.

Lekker programma ook :

pi_48644540
    Al Tijdrekken geprobeerd? Een iets verdedigendere tactiek in de eindfase?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_48644590
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Al Tijdrekken geprobeerd? Een iets verdedigendere tactiek in de eindfase?
    Beiden geprobeerd in die wedstrijd bij Fiorentina ja.
    pi_48644671
    Concentratie en conditie slecht?
    pi_48644772
    Nee heb een aardig geconcentreerd team lopen, en hooguit 1 speler die nogal snel moe is.

Ach ja het zal wel pech zijn, net ook nog 0-1 verloren tegen Milan, ga denk ik maar even wat anders doen
    pi_48644808
    Ik kopieer even mijn post uit het vorige topic naar deze.

Mijn 3e seizoen met Swansea begint bijna. Ben bondcoach van het Engelse nationale (onder 21) team geworden. Eerste wedstrijd met -21 met 6-0 gewonnen van N-Ierland-21 met 3 Swansea spelers.
    De enige speler zonder Brits paspoort in mijn elftal is Aaritalo.

Huidige (augustus 2008) selectie:

Lewis Price, GK, 24 jaar, Welsh, 14 caps | free transfer, afkomstig van Ipswich, zomer 2008
    Paul Henderson, GK, 23 jaar, Iers, 2 caps | 200k, afkomstig van Preston, zomer 2007
    Tommy Forecast, GK, 21 jaar, Engels | 9k, afkomstig van Tottenham, zomer 2007
    Michael Poke, GK, 22 jaar, Engels | free transfer, afkomstig van Southampton, zomer 2007

Alan Tate, CB/RB/DM, 25 jaar, Engels | vanaf start game bij Swansea
    Paul Dixon, LB, 21 jaar, Schots, -21 caps | 16k, afkomstig van Dundee, zomer 2006
    Leon Barnett, CB, 22 jaar, Engels | 1.5M, afkomstig van Luton, zomer 2007
    Marcos Painter, CB, 21 jaar, Iers, -21 caps | vanaf start game bij Swansea
    Thomas Spalding, CB, 18 jaar, Engels | 16k, afkomstig van Wolves, zomer 2007
    Kevin Amankwaah, RB, 25 jaar, Engels/Ghanees | vanaf start game bij Swansea
    Stephen Caldwell, CB, 27 jaar, Schots, 17 caps | free transfer, afkomstig van Burnley, zomer 2008
    Brian McLean, CB, 23 jaar, N-Iers, 14 caps | 375k, afkomstig van Beitar Jeruzalem(!), zomer 2008

Fabrice Muamba, DMC, 20 jaar, Engels, -21 caps | free transfer, afkomstig van Arsenal, zomer 2008
    Jamie Adams, DMC, 20, Schots, -21 caps | 400k, afkomstig van Kilmarnock, winter 07/08
    Owain Tudur Jones, DMC, 23 jaar, Welsh, 6 caps | vanaf start game bij Swansea
    Jay Tabb, AMRLC, 24 jaar, Iers, -21 caps | 350k, afkomstig van Coventry, zomer 2007
    Darren Pratley, AMC, 23 jaar, Engels | vanaf start game bij Swansea
    Gavin Rothery, AMC, 20 jaar, Engels, -21 caps | 35k, afkomstig van Leeds, zomer 2006
    Ryan McCord, AMC, 18, Schots, -19 caps | 375k, afkomstig van Dundee Utd, zomer 2007
    Peter Murphy, LB/AMLC, 27 jaar, Iers | 40k, afkomstig van Carlisle, winter 06/07
    Chris Eagles, AMRC, 22 jaar, Engels | free transfer, afkomstig van Man Utd, zomer 2008

Mika Aaritalo, FC, 23 jaar, Fins, 8 caps| 24k, afkomstig van TPS, zomer 2006
    Stephen Hindmarch, AMC/FC, 18 jaar, Engels, -21 caps | 90k, afkomstig van Carlisle, zomer 2007
    Tom Lyons, ST, 20 jaar, Iers, -21 caps | 140k, afkomstig van Crystal Palace, zomer 2007
    Lee Trundle, ST, 31 jaar, Engels/Iers | vanaf start game bij Swansea
    Theo Robinson, 19 jaar, Engels | 300k, afkomstig van Watford, zomer 2007

update: eerste PL wedstrijd met 0-2 van Sunderland ( ) gewonnen.
    + ik ben nog op zoek naar versterkingen want ik heb nog 11M te besteden.
    pi_48645947
    Lekker jong team, Fides.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48646788
    Ben met de gemiddelde leeftijd wel zeer tevreden, ben alleen nog op zoek naar een fatsoenlijke linksbuiten, en misschien nog wel een extra talentje voor op linksback.

Mijn basiselftal is in principe: Price-Tate,McLean,Barnett,Dixon-Eagles,Muamba,Pratley,Tabb-Aaritalo,Trundle. Gemiddeld 22 jaar oid dus.
    pi_48646878
    Ik denk dat de chemie nu echt tussen Swansea en mij is uitgewerkt.
    Ondanks de aankopen Sergio Ramos (29 jaar inmiddels) Christiano Ronaldo (30 jaar) en Carlos Vela gaat het dit jaar slechter dan ooit.
    Sta op de 6de plaats voorlopig na 22 wedstrijden.
    Hopelijk kan ik me nog herpakken en in ieder geval CL halen.
    pi_48646955
    Is je taktiek 'gekraakt' door de AI?
    pi_48646983
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef Fides het volgende:
    Is je taktiek 'gekraakt' door de AI?
    Ja ik denk het wel.
    Maar dat mag ook wel na 10 seizoenen
      maandag 23 april 2007 @ 21:33:11 #18
    125053 stefmans
    pi_48648460
    Iemand een CV die maar Borusia Munchengladbach wil komen max 4 miljoen. Liefst beetje ervaring.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48649485
    Sidnei of Schmoller, maar geen ervaring. Wel goeie talenten

Misschien Sturgis of Drost ook nog 'n aanrader?
    pi_48654912
    Zojuist de groepsfase CL overleefd na 'n klinkende 5-0 overwinning op Spartak Moskou Vitesse gaat Europees scoren en de landstitel binnenslepen natuurlijk
      dinsdag 24 april 2007 @ 11:55:23 #21
    125053 stefmans
    pi_48662140
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Sidnei of Schmoller, maar geen ervaring. Wel goeie talenten

Misschien Sturgis of Drost ook nog 'n aanrader?
    Sidnei en Schmoller zijn nog geen 18 dus mogen niet komen, en Drost wil niet.
      dinsdag 24 april 2007 @ 13:42:44 #22
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48665807
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

Sidnei en Schmoller zijn nog geen 18 dus mogen niet komen, en Drost wil niet.
    Cesar Arzo?

@Fides: misschien kun je Daniel Galbraith halen? Die doet het in mijn Cisco-game (maar ook eerder in m'n SCH-game waar hij bij Chelsea speelde) erg goed.. Een ruwe diamant, maar je kunt er veel plezier mee beleven
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      dinsdag 24 april 2007 @ 14:52:59 #23
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48668623
    Met Cisco moest ik in de voorrondes CL een tweeluik spelen tegen Levski Sofia.. De heenwedstrijd in Bulgarije was lastig, maar wist ik desondanks met 0-2 te winnen.. In de return schoot Dica na 3 minuten een vrije trap binnen en nog voor rust maakte Aissati na een schitterende aanval 2-0.. Tweede helft gecontroleerd uitgespeeld, 4-0 over 2 wedstrijden. Vrijdags volgde de loting, ik werd ingedeeld bij Manchester United, Paris St. Germain en AZ.. Een pittige poule, maar ik ben niet ontevreden gezien enkele andere tegenstanders die we hadden kunnen treffen.. We zullen wel zien wat de CL ons brengt
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    pi_48670843
    tvp
      dinsdag 24 april 2007 @ 17:16:26 #25
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48674409
    Bayern biedt 11miljoen, 20% doorverkoopclausule en Lucas Podolski voor Kasper Schmeichel.. ik heb Jourdren nog op de bank en begin seizoen 6 komt het 16-jarig supertalent Simone Bindi (alhoewel die nog heel veel moet leren/groeien). Wang Dalei is verhuurd, maar kan ik terugroepen. Doen of niet? Ik twijfel een beetje, Schmeichel pakt namelijk wel erg veel punten voor me en Jourdren is wat wisselvallig
    Aan de andere kant krijg ik met Podolski (is al akkoord gegaan met m'n aangeboden contract) er wel een superspits bij
    pi_48674634
    Zeker doen.

Hoewel ik de stats van KSmeichel niet ken... Maar 11m + 20% + Prinz Poldi is erg veel. Hoe zit je in je spitsen?
      dinsdag 24 april 2007 @ 17:27:30 #27
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48674761
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Bayern biedt 11miljoen, 20% doorverkoopclausule en Lucas Podolski voor Kasper Schmeichel.. ik heb Jourdren nog op de bank en begin seizoen 6 komt het 16-jarig supertalent Simone Bindi (alhoewel die nog heel veel moet leren/groeien). Wang Dalei is verhuurd, maar kan ik terugroepen. Doen of niet? Ik twijfel een beetje, Schmeichel pakt namelijk wel erg veel punten voor me en Jourdren is wat wisselvallig
    Aan de andere kant krijg ik met Podolski (is al akkoord gegaan met m'n aangeboden contract) er wel een superspits bij
    Schmeichel bij de reserves in mijn ManCity game Geen stat boven de 15.

ik zit nu bij Morecambe in de conference national
      dinsdag 24 april 2007 @ 17:31:31 #28
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48674883
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Zeker doen.

Hoewel ik de stats van KSmeichel niet ken... Maar 11m + 20% + Prinz Poldi is erg veel. Hoe zit je in je spitsen?
    Stats zijn redelijk goed, eind augustus vrijwel alles rond de 14 met een paar uitschieters, mentaal sterk (leiderschap) en erg beweeglijk (fysiek). Jourdren zat daar echter niet heel ver onder..

Ääritalo, Bernacci, Galbraith en daarnaast kan Dica ook nog in de spits spelen.. Verder nog wat jong talent, echter heb ik het idee dat die nog niet Serie A-waardig zijn, wel komt volgend seizoen Simone Ferreti over van Bologna en probeer ik ook Torre nog los te weken (wil een zo Italiaans mogelijk team maken ).. Ik ben ook maar akkoord gegaan, heb nog de clubloze 36-jarige Sicignano als derde keeper achter Jourdren en Wang Dalei aangetrokken.. Daar moet ik het maar mee proberen te redden. Heb nu iig weer wat budget voor een Italiaanse verdedigende middenvelder en/of rechtervleugelverdediger

edit: in een tweetal oefenwedstrijdjes tegen een stel amateurs schoot 'ie er iig 5 respectievelijk 4 in, waarvan een paar op hele knappe wijze.. vooralsnog ben ik dus tevreden

[ Bericht 9% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 24-04-2007 17:52:42 ]
    pi_48677389

[ Bericht 100% gewijzigd door -Willempie- op 24-04-2007 18:57:17 ]
    It Never Hurts To Help!
    pi_48680899
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

edit: in een tweetal oefenwedstrijdjes tegen een stel amateurs schoot 'ie er iig 5 respectievelijk 4 in, waarvan een paar op hele knappe wijze.. vooralsnog ben ik dus tevreden
    Prinz Poldi kan ook zeer verdienstelijk ballen, is imo zelfs een wereldspits. Vandaar dat het zo'n mooie transfer is.
    pi_48682209
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Cesar Arzo?

@Fides: misschien kun je Daniel Galbraith halen? Die doet het in mijn Cisco-game (maar ook eerder in m'n SCH-game waar hij bij Chelsea speelde) erg goed.. Een ruwe diamant, maar je kunt er veel plezier mee beleven
    Is in mijn game wel een aardige speler maar (nog) niet haalbaar en bovendien niet de spits die ik in mijn taktiek gebruik.
    Ik speel met 1 target man/kopper en 1 type van Makaay/RvN (hoge finishing/off the ball/composure) of een speelse dribbelaar.
      dinsdag 24 april 2007 @ 21:46:42 #32
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_48683932
    Zometeen en morgen verder met seizoen 2 van Anderlecht. weet niet meer of ik de beker won in seizoen 1
    pi_48684010
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
    Zometeen en morgen verder met seizoen 2 van Anderlecht. weet niet meer of ik de beker won in seizoen 1
    Kan je toch terug zien
      dinsdag 24 april 2007 @ 23:53:50 #34
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48689562
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Cesar Arzo?

Mag ik dan een screen P2bDf van Daniel Galbraith?

Ben nu een game met Juventus begonnen, eerste jaar is te makkelijk .. maar zoek nog [gratis/goedkope] defensieve talenten (liefst EU-spelers) voor het komende jaar in de Serie A ...
    P.S. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe challenge? Ik bied me aan voor de banner + datafile
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 25 april 2007 @ 01:01:23 #35
    139407 jorienvdherik
    pi_48691246
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kan je toch terug zien
    Beker en Super Cup gewonnen in seizoen 1.

Nu grote schoonmaak. ben benieuwd naar seizoen 2.
    pi_48692721
    Zo, ik heb even het legendarische tactische topic van de user WWfan: New theorems and frameworks 07 (te vinden in het tactic forum, op www.sigames.com, eerst even registreren) goed doorgelezen en heb emt behulp hiervan een paar goede tactieken opgesteld. Het werpt z'n vruchten af, ben een carriere begonnen bij Arsenal. Ik speel op counter attack, dus scoor zodoende niet altijd veel goals. Maar het staat degelijk en ik krijg zowat geen tegengoals. Tot nutoe alle wedstrijden gewonnen die iks erieus gemanaged heb (niet de friendlies), dus ben zeer tevreden tot nu toe

pi_48695142
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Mag ik dan een screen P2bDf van Daniel Galbraith?

Ben nu een game met Juventus begonnen, eerste jaar is te makkelijk .. maar zoek nog [gratis/goedkope] defensieve talenten (liefst EU-spelers) voor het komende jaar in de Serie A ...
    P.S. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe challenge? Ik bied me aan voor de banner + datafile
    Heeft bij mij overigens momenteel geen basisplaats met Omar Esparza, Ismaïl Aissati en Nicolae Dica voor zich in de pikorde..

Hij presteert in de wedstrijden die hij speelt zeer naar behoren. In m'n SCH-game had 'ie bij Chelsea allemaal stats ronde de 16-17 als ik het me goed herinner en fysiek/mentaal was 'ie daar erg sterk.

Defensieve talenten: Alessandro Tuia (Lazio) wordt hier al 3 games achter elkaar een topper, daarnaast was Reto Ziegler (Spurs) bij mij in 2007 transfervrij, hij is al seizoenen 1 van m'n sleutelspelers op linksachter.. Daarnaast lopen er in Frankrijk vaak ontzettend veel talentvolle en betaalbare verdedigers rond..

Tot dusver gaat het uitstekend met Cisco in het nieuwe seizoen. Podolski scoorde in z'n officiële debuut de 1-0 en 2-0 tegen Torino, Ääritalo zorgde voor de 3-0 eindstand. In de Serie A sta ik met 18 uit 6 nu fier aan de leiding, naast nr. 2 Ascoli heb ik echter alleen nog maar laag geklasseerde ploegen getroffen, de stand zal dus nog wel veranderen. In de CL verrassend een 0-0 gelijkspel op Old Trafford, in Flaminio PSG met 1-0 weggecounterd, nu volgt de tweeluik tegen AZ, áls ik die beide wedstrijden win heb ik waarschijnlijk een overwintering te pakken, aangezien PSG van AZ won en nu ws. 2x van ManUtd gaat verliezen
      woensdag 25 april 2007 @ 09:42:12 #38
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48695593
    Bedankt voor de suggesties P2bDf, ga ze even checken
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_48710919
    Gaat echt nergens over de conference, zelfs spelers van Achilles '29 willen niet komen
    pi_48710954
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef AminBen het volgende:
    Gaat echt nergens over de conference, zelfs spelers van Achilles '29 willen niet komen
    Onderschat Achilles`29 niet he!
    pi_48711130
    Ik heb een 34-jarige Zimbabwaanze(schrijf je dat zo?) spits gehaald, genaamd Agent Sawu Die 34 interlands doen het hem denk ik voor de werkvergunning. Verder is zojuist een Moldavier de speler die wel naar mijn club wil, na 50 in het budget passende spelers die niet wouden komen. Maar die zal wel niet een werkvergunning krijgen
    pi_48711166
    Iemand die Agent is, kan alleen maar goed zijn
    pi_48711240
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 17:43 schreef sjimz het volgende:
    Iemand die Agent is, kan alleen maar goed zijn
    Alleen, jij verdient meer.. ¤150 per week
    pi_48711277
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 17:45 schreef AminBen het volgende:

[..]

Alleen, jij verdient meer.. ¤150 per week
    Dat is wel te hopen ja

Heb je ook al geprobeerd veel spelers te huren van britse clubs uit een hogere divisie?
    pi_48711451
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is wel te hopen ja

Heb je ook al geprobeerd veel spelers te huren van britse clubs uit een hogere divisie?
    Ja, alleen voor velen is Morecambe te klein. En ook veel baggerspelers moet ik zeggen, als ik dan in Honduras zo'n talentje zie voor 2K Alleen daar is hetzelfde probleem, willen ook niet.

Even die 30 berichten in de mailbox kijken hoor, als er maar 1 tussenzit die wil
    pi_48711536
    Ik kreeg een ultimatum van het bestuur: als ik niet per direct ontslag zou nemen, dan zouden ze míj ontslaan, wat weer grote gevolgen voor mijn naam zou hebben. Wanneer ik de eer aan mezelf zou houden, zou mijn reputatie niet op het spel komen te staan. Ik heb dus ontslag genomen bij Walsall Vreemd, dat is me volgens mij nog niet eerder overkomen. Jammer ook, want ik had best een leuke selectie. Dat de resultaten achterbleven was natuurlijk wel erg jammer, maar goed, ik was aan het bouwen. Ik wilde niet gelijk een new game beginnen, maar besloot om te kijken of er iets leuks op mijn pad kwam. De Graafschap, 7e na 33 wedstrijden, had net hun coach ontslagen en binnen enkele dagen ben ik bij die club aangenomen Eens kijken of ik er iets van weet te maken met deze ploeg...
    pi_48712770
    Vreemde keuze, onslagen worden of ontslag nemen..:P

Nu maar even verder met mijn Swansea game. Stond na 6/7 wedstrijden iets van 15e oid dacht ik.
    pi_48713327
    Zojuist de 33 jarige Arnold Bruggink aan m'n technische staf toegevoegd. Hij stond in de belangstelling om 'n team te gaan managen, maar blijkbaar wilde 'ie liever bij mij komen trainen

Nog niet eens zo'n slechte stats
    pi_48713560

Man Utd - Cisco 0-0 (zwaar onterecht punt overigens)
    Cisco - PSG 1-0
    Cisco - AZ 5-1 (na een 5-0 voorsprong)
    AZ - Cisco 1-3 (na een 0-3 voorsprong)
    Cisco - Man Utd 1-1 (buitenspelgoal Man Utd)

Stand na 5 wedstrijden:
    Cisco 5-13 (10-3)
    Man Utd 5-7 (4-2)
    Paris 5-4 (4-5)
    AZ 5-4 (5-13)

pi_48714090
    Super! Friezen in Italië, altijd top he
    pi_48714738
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Super! Friezen in Italië, altijd top he
    Meer dan ik had durven dromen.. de competitie gaat ook super momenteel.. sta nu 6 punten los, veel kleine overwinningen, maar ik heb na 13 wedstrijden nog maar 2x gelijk gespeeld, 0-0 bij nr. 3 AS Roma en 1-1 bij hekkensluiter Parma.. moet nog wel 2x tegen Inter (2e), maar Milan (1-0 thuis), titelverdediger Fiorentina (3-1 thuis) en Juve (0-1 uit) zijn al een keer verslagen.. Helaas was de Coppa Italia een minder groot succes. Genoa nam in de Eerste Ronde na 2x 1-1 de strafschoppen véél beter (en daar wil ik het wat betreft de beker maar even bij laten, stelletje prutsers )
    pi_48715065
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef Fides het volgende:
    Vreemde keuze, onslagen worden of ontslag nemen..:P
    Ja, nogal..maargoed, het verschil zit 'm in het feit dat ik nu geen schade aan mijn reputatie heb, die ik bij een ontslag wel had gekregen.
    De eerste twee wedstrijden met De Graafschap heb ik beide gewonnen, dus dat geeft hoop. De club had voor mijn aanstelling al een periodetitel gewonnen, dus ik richt me dan ook volledig op de nacompetitie. Ik wil uiteraard direct promotie afdwingen
      woensdag 25 april 2007 @ 20:24:24 #53
    125053 stefmans
    pi_48717048
    Ik kan maar niet relaxed FM spelen met dit weer.
    pi_48718430
    Ik lig nu met de laptop op bed naar 't voetbal te kijken en FM op de achtergrond

In de winterstop van seizoen '10/'11 enkele aankopen gedaan bij Vitesse, te weten: Joao Carlos (Arias is te wisselvallig en Zieler is gehuurd), Eduardo Ratinho (goedkoop en topper voor de toekomst) en Daniel Drinkwater (enkele "reserves" staan op 't punt te vertrekken, dus toekomst).

Vooral Ratinho verwacht ik veel van, hij mag ook meteen in de basis starten vanwege de blessure van Sidnei. Hierdoor gaat Sturgis in 't centrum spelen en Ratinho dus op rechts.
    pi_48718539
    tvp
    :) (:
    pi_48720537
    Ben de laatste tijd ook door nood aan het afkicken van FM
    pi_48721167
    Ik merk trouwens nu pas op dat ik de opvolger van Sabri Lamouchi in de gelederen heb

Hij heeft Soufiane Laghmouchi Ook 'n linksbuiten
    pi_48730303
    Hmm tactiek maken gaat me niet zo goed af. Met Feyenoord 7-1 verloren uit bij NAC
    pi_48730562
    Als ongeslagen lijstaanvoerder met een voorsprong van 8 punten aan 2011 begonnen, wachtte op 9 januari Inter.. in een gelijkopgaande wedstrijd schoot Zlatan vanuit buitenspelpositie in de 89e minuut de 2-1 binnen
    Een week later in een megaslechte wedstrijd tegen het tegen degradatie vechtende Torino onverdiend 0-2 gewonnen..
    Vervolgens nr. 18 Bologna thuis.. Na welgeteld 23 seconden schoof Tuia de bal in eigen doel. Na 2 minuut 14 leverde keeper Jourdren de bal in bij een aanvaller, 0-2.. In de 93e minuut werd het dan ook nog 0-3.. dat werd straftraining

Daarna de zware uitwedstrijd bij nummer 4 Ascoli.. ik vertelde de spelers dat er geen druk op zat en dat werd na 23 minuten beloond met een pegel van grote afstand: Dica 0-1. In de tweede helft bewees Podolski z'n waarde, na 9 uur niet te hebben gescoord maakte hij een schitterende hattrick 0-4. Het tegendoelpunt in de 96e (!!) minuut was een kleine domper, maar door puntverlies van Inter sta ik nu weer 8 (verlies-)punten los

In de achtste finale CL wacht Fenerbahce.. mocht ik dat overleven tref ik normaal gesproken Man Utd, Liverpool, Arsenal, Milan, Inter, Real of Barca, leuk vooruitzicht
    pi_48736736
    Ik heb als manager een ban gekregen van de FA....dit was echt al het 3de buitenspel doelpunt en ik flipte echt:P...
    pi_48736887
    Ook maakt FM soms fouten met buitenspel.
    Spelers A1 wil de bal spelen naar A2, die op dat moment niet buitenspel staat, maar de bal gaat via een been/lichaam van speler B1 (tegenstander dus) naar A2, dan geeft men buitenspel wanneer speler A2 buitenspel staat bij het aanraken van de bal door B1, terwijl men moet kijken wanneer A1 de bal speelt.
    Hoop dat t duidelijk is :p
    pi_48742665
    Helaas, ik heb geen promotie weten te realiseren met De Graafschap. Was ook iets te veel van het goede geweest, want vrijwel alle goede spelers hadden al getekend bij andere clubs. Bij promotie zou ik het dus heel lastig krijgen. VVV was in drie wedstrijden(1-1, 2-2 en 0-2) uiteindelijk te sterk. Cambuur Leeuwarden won de play-offs en is gepromoveerd, ten koste van Willem II.
    Door de vele transfers heeft De Graafschap een metamorfose ondergaan: maarliefst 20 spelers heb ik aangetrokken. Natuurlijk niet allemaal voor het eerste elftal, maar het grootste gedeelte zit wel direct bij de selectie. Het zijn voornamelijk jonge spelers, ik wil gaan bouwen op een jong team. De gemiddelde leeftijd van mijn selectie is zéér jong: 21 jaar. Mijn elftal gaat er ongeveer als volgt uitzien:
    4-3-3
    GK. Raymond Lenting
    DL. Ard van Peppen
    DC. Zoltan Kovacs
    DC. Humphrey Rudge
    DR. Dirk Marcellis
    MC. Andrej Mlinaric(overgenomen van mijn vorige club Walsall)
    MC. Danny Holla
    MC. Rogier Meijer
    SC. Jermain Lens
    SC. Par Cederqvist(ook meegekomen van Walsall)
    SC. Michiel Hemmen

Op de bank, onder andere:
    Gino Mommers
    Robbert Maruanaya
    Joost Volmer
    Leon Hese
    Hans Mulder
    Mitchell Donald
    Geert Arend Roorda
    Kevin Gordan(topscorer in Walsall-jeugd met maarliefst 48 goals in 44 wedstrijden)
    Lars Hutten
    Genero Zeefuik

Het kan een groot nadeel zijn dat ik zo'n jonge selectie heb, er is zeer weinig ervaring aanwezig. Alleen Rudge, Meijer en Cederqvist hebben redelijk wat ervaring in het betaalde voetbal, de rest moet zich nog bewijzen. Maargoed, dat kan ook weer heel goed uitpakken.
    Ik heb een beperkt transferbudget, maar ik ga nog proberen om een ervaren speler te halen, liefst een middenvelder.
      donderdag 26 april 2007 @ 16:53:08 #63
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48744018
    Je moet je team geleidelijk opbouwen.. ik verwacht [sorry] dat je na dit jaar nog niet promoveert...
      donderdag 26 april 2007 @ 16:54:41 #64
    139407 jorienvdherik
    pi_48744073
    Het 2e seizoen met Anderlecht is KUT begonnen
    pi_48744158
    Nog steeds transferperiode eerste seizoen bij Morcambe Heb inmiddels wel een selectie die gewoon de titel moet winnen.
      donderdag 26 april 2007 @ 17:02:25 #66
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48744333
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef AminBen het volgende:
    Nog steeds transferperiode eerste seizoen bij Morcambe Heb inmiddels wel een selectie die gewoon de titel moet winnen.
    Aaritalo niet te porren?
    pi_48744405
    Ik ga denk ik met een nieuw team spelen. Denk dat ik ook maar de richting induik van Zuid-Amerika.
    Iemand suggesties?
    pi_48744492
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef donroyco het volgende:
    Je moet je team geleidelijk opbouwen.. ik verwacht [sorry] dat je na dit jaar nog niet promoveert...
    Klopt, dat verwacht ik ook niet. Ik wil wel meespelen om de titel, en in ieder geval een periodetitel in de wacht slepen. Kwalitatief heb ik een goede selectie, maar met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar verwacht ik niet met gemak kampioen te worden.
    Doordat veel spelers vertrokken was het overigens wel nodig om veel spelers aan te trekken...
      donderdag 26 april 2007 @ 17:08:32 #69
    125053 stefmans
    pi_48744522
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
    Ik ga denk ik met een nieuw team spelen. Denk dat ik ook maar de richting induik van Zuid-Amerika.
    Iemand suggesties?
    Newells mischien heb ik wel eens een leuke game mee gehad
    pi_48744552
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Aaritalo niet te porren?
    Kan ik niet eens betalen zelfs
      donderdag 26 april 2007 @ 17:10:45 #71
    139407 jorienvdherik
    pi_48744593
    Pff weer veels te grote selectie met rsca
      donderdag 26 april 2007 @ 17:12:42 #72
    125053 stefmans
    pi_48744664
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
    Pff weer veels te grote selectie met rsca
    Spelers die je niet verkocht krijgt en nutteloos zijn in je team gewoon een vrijetransfer geven
    pi_48744693
    ik ga het spel maar eens op mijn laptop zetten zo dat ik met dit mooie weer lekker buiten kan gamen als ik me verveel
    pi_48744743
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:13 schreef AirRaid het volgende:
    ik ga het spel maar eens op mijn laptop zetten zo dat ik met dit mooie weer lekker buiten kan gamen als ik me verveel
    dat wil ik mijn laptop niet aan doen
      donderdag 26 april 2007 @ 17:17:06 #75
    139407 jorienvdherik
    pi_48744790
    Deed ik vorig jaar ook vaak, maar is klote met die licht inval
    pi_48744964
    Random heeft bepaald dat ik Pumas coach in Mexico.
    Heb alle zuid en noord amerikaanse leagues geselceteerd.
    Hopelijk bevalt het me!
      donderdag 26 april 2007 @ 17:24:36 #77
    139407 jorienvdherik
    pi_48744989
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:
    Hopelijk bevalt het me!
    Succes, wat voor spelers ga je halen, nog nederlandse ?

'Verhuur Bojan Krkic mogelijk aan Ajax'

donderdag 26 april, door Louis, Stein, 15:38u, Sport
    Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. (Sport)

Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.

zou die in fm ook zo veel scoren
    pi_48745059
    Ik ga geen enkele nederlander halen, ik probeer het tot mexicanen en een enkele verdwaalde braziliaan of argentijn te houden.
    pi_48745131
    Zojuist 'n aanbod van de Spurs aanvaard, en dat terwijl ik 1e stond met Vitesse in de Eredivisie Nu moet ik weer tegen degradatie vechten en Spurs vanuit de 17e plaats naar veilige haven sturen.

Ach ja, ik zit in ieder geval in m'n geliefde Engeland en hoop z.s.m. de overstap naar Man U te maken, ben benieuwd of dat er nu nog inzit
    pi_48745163

Wat een held voor de conference
    pi_48745395
    Romano Denneboom weten te strikken Een geweldige aanvaller voor De Graafschap. Voor het middenveld heb ik Martijn Reuser weggeplukt bij RKC Waalwijk. Hij heeft het afgelopen seizoen maar een handvol wedstrijden gespeeld en wilde dolgraag naar mijn club komen.
    Met deze spelers erbij is mijn team zo goed als rond. Ik ben links en rechts nog bezig met wat spelers, voornamelijk van Nederlandse topclubs. Ik probeer jongens als Lindenbergh en Schreuder te verleiden om voor De Graafschap te voetballen. Maar goed, met deze squad ga ik toch echt proberen om voor het kampioenschap mee te spelen
    pi_48745760
    Ik ben net begonnen met Barcelona.
    Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met de opstelling

Wingers lijkt me niet handig, want dan zit je met een gat op het middenveld. Een spits is ook geen optie volgens mij. En ik wil Ronaldinho, Messie, Deco, Iniesta en Xavi laten spelen
    pi_48746019
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:
    Hopelijk bevalt het me!
    Leuke club. Altante was misschien alleen iets meer een uitdaging geweest. Pumas is al een van de grootste van het land en heeft geweldige faciliteiten + jeugdopleiding. Maar succes in Mehicho
    pi_48746102
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef JeroenV het volgende:
    Ik ben net begonnen met Barcelona.
    Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met de opstelling

Wingers lijkt me niet handig, want dan zit je met een gat op het middenveld. Een spits is ook geen optie volgens mij. En ik wil Ronaldinho, Messie, Deco, Iniesta en Xavi laten spelen
    Een 343/433 spelen:

Valdes
    Belleti-Puyol-Marquez-Gio
    Xavi-Deco-Iniesta
    Messi-Eto'o-Ronaldinho

ongeveer.

Zo snel mogelijk betere backs kopen.
    pi_48746205
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Fides het volgende:

[..]

Een 343/433 spelen:

Valdes
    Belleti-Puyol-Marquez-Gio
    Xavi-Deco-Iniesta
    Messi-Eto'o-Ronaldinho

ongeveer.

Zo snel mogelijk betere backs kopen.
    Messi en Ronaldinho komen volgens FM niet echt het beste uit de verf in de spits. Dus of het dan handig is?
      donderdag 26 april 2007 @ 18:11:11 #86
    139407 jorienvdherik
    pi_48746377
    Trouwens, in het 1e jaar was Serhat Akin verhuurd aan Koln. Maar wou hem toch wel terughebben in 2e seizoen.

Maar nu in 2e seizoen 7 wedstrijden gespeeld en 6 goals, erg netjes.
    Maar heb veel opties voor rechts voor, rechts half.

Akin, Hassan, Legear, Mpenza

Goede speler
    pi_48746526
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef Fides het volgende:

[..]

Leuke club. Altante was misschien alleen iets meer een uitdaging geweest. Pumas is al een van de grootste van het land en heeft geweldige faciliteiten + jeugdopleiding. Maar succes in Mehicho
    Atlante heeft dat ook bij mij in de game.
    Atlante wordt 9e volgens de kenners, Pumas wordt als 7e geschat.
    pi_48746699
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wordt als 8e geschat, maar bij de bets ben ik 1e
    pi_48747366
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Messi en Ronaldinho komen volgens FM niet echt het beste uit de verf in de spits. Dus of het dan handig is?
    Dan zet je ze op AML en AMR met pijltje net naast de spits (Eto'o).
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat Atlante ook geweldige faciliteiten heeft Maar ik dacht dat Pumas wel een van de absolute topclubs was met een behoorlijke hoge reputatie, maar dat blijkt wel mee te vallen.
    pi_48750267
    tvp wat gaat het snel, ik lette niet op
      donderdag 26 april 2007 @ 21:45:28 #91
    139407 jorienvdherik
    pi_48753975
    In de groepsronde 1-2 bij barca gewonnen en thuis was het 3-3

en daarna speel je gelijk bij gent uit
    pi_48754462
    Ik heb carlos Vela voor een jaartje naar de Pumas weten te halen
      donderdag 26 april 2007 @ 22:44:10 #93
    139407 jorienvdherik
    pi_48756508
    Heb weer 10 miljoen te besteden in de winter,

Buffel en Koevermans wil niemand

Wil gewoon Liedson in de spits hebben
      vrijdag 27 april 2007 @ 10:56:12 #94
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48769915
    De ontknoping van seizoen 5 Cisco komt er aan.. Met 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden (tegen Mantova 1-1, Genoa 3-2 en Ternana 0-1) begon ik aan de serie Fenerbahce (uit), Roma (thuis), Milan (uit), Juventus (thuis), Fenerbahce (thuis), Fiorentina (uit). Gelukkig zat nummer 2 Inter ook in een dip met 5 punten uit de laatste 6 wedstrijden, Milan en Fiorentina hebben hiervan deels weten te profiteren, ze staan nu samen met Inter op 26 gespeeld, 50 punten. Ik heb ondanks m'n slechte serie een voorsprong van 10 punten (19 winst, 3 gelijk, 4 verloren) en inmiddels is de heenwedstrijd (8e finale CL) in Turkije achter de rug. Mede dankzij een uitblinkende Sunny won ik door 2 doelpunten van Dica met 0-2, een prima uitgangspositie voor de return. Nu proberen om in de komende 4 competitiewedstrijden 5 punten te halen, dan moet de titel haalbaar zijn
      vrijdag 27 april 2007 @ 12:25:15 #95
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48773137

Die kende ik nog niet
    pi_48773211
    En opnieuw een topper weten te strikken met De Graafschap: Sun Xiang Zijn huurcontract bij PSV werd niet verlengt, dus deed ik een bod van 725k op hem. Da's bijna mijn volledige transferbudget, maar dat had ik er wel voor over. Gek genoeg wilde Sun maar al te graag bij mijn club komen voetballen, waardoor ik dus een echte sterspeler heb weten te halen
    Laat de strijd om het kampioenschap nu maar losbarsten
      vrijdag 27 april 2007 @ 12:32:04 #97
    139407 jorienvdherik
    pi_48773415
    Serhat , Goor, Mpenza willen niet verlengen zit in december 2007, en loopt in juni 2008 af

In de poule met Roma, Barcelona en Olympiakos
    Ben ik 2e geworden, nu tegen arsenal
    pi_48775289
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
    Heb weer 10 miljoen te besteden in de winter,

Buffel en Koevermans wil niemand

Wil gewoon Liedson in de spits hebben
    Je weet dat je elftal uit 11 spelers bestaat en niet alleen uit een spits?
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef Winski05 het volgende:
    En opnieuw een topper weten te strikken met De Graafschap: Sun Xiang Zijn huurcontract bij PSV werd niet verlengt, dus deed ik een bod van 725k op hem. Da's bijna mijn volledige transferbudget, maar dat had ik er wel voor over. Gek genoeg wilde Sun maar al te graag bij mijn club komen voetballen, waardoor ik dus een echte sterspeler heb weten te halen
    Laat de strijd om het kampioenschap nu maar losbarsten
    Worden mooie merchandise-inkomsten dan!
      vrijdag 27 april 2007 @ 13:31:18 #99
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48775506
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
    Serhat , Goor, Mpenza willen niet verlengen zit in december 2007, en loopt in juni 2008 af
    Als je ze wilt behouden, veel slijmen, opstellen en een goed contract aanbieden. Meestal lukt het dan wel, tenzij ze menen dat ze 'hogerop' willen

Cisco-update:
    Na de 0-2 overwinning bij Fenerbahce werd aartsrivaal AS Roma met 3-0 verslagen, vervolgens werd ik in San Siro door Milan met 3-1 het bos ingestuurd. Eerste helft kwamen we kansloos 2-0 achter, 2e helft knap teruggevochten, maar de individuele klasse van spelers als Kaka en Sergio Aguero maakte het verschil

Daarna Juventus thuis. Door een blunder van Omar Esparza en een knap uitgevoerde counter 0-2 Na de rust onder aanvoering van een weergaloze Lukas Podolski in de 91e minuut 3-2 (een 4e treffer werd afgekeurd wegens buitenspel)
    De daaropvolgende uitwedstrijd tegen titelverdediger en nummer 2 Fiorentina werd onnodig met 1-0 verloren. Vervelender is echter de blessure van de laatste weken in topvorm verkeerde Podolski Doordat Inter, Milan en Fiorentina in hun overige wedstrijden punten blijven morsen sta ik met nog 8 wedstrijden te gaan 11 punten voor, komende 3 wedstrijden is tegen staartploegen, met 9 pt ben ik een heel end richting Scudetto

Om het feest compleet te maken won ik ook de 2e wedstrijd tegen Fenerbahce, nu met 1-0. Cisco staat in de kwartfinale Champions League en komt uit tegen: Fiorentina (Serie A: thuis 3-1 winst, uit 1-0 verlies)

[ Bericht 1% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 27-04-2007 14:46:19 ]
      vrijdag 27 april 2007 @ 15:07:08 #100
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48779431
    Pfff.. na het competitieverlies tegen Fiorentina ontving ik Udinese thuis: 2-0, daarna naar hekkensluiter Atalanta, 2-0 verloren in een baggerpot. Vervolgens thuis kwartfinale CL tegen Fiorentina, weer 0-1 verloren

Met die slechte resultaten op zak naar Palermo, wat 4 wedstrijden op rij ongeslagen was en rond de 5e plek bivakkeerde.. Ondanks een rode kaart voor Sunny (nominatie voor Speler van het Jaar) met 2-5 gewonnen

3 dagen later de CL-return bij Fiorentina, na 8 minuten maakt Lukas Podolski 0-1, echter door doelpunten van Elano in de 27e en 32e minuut met een kansloze 2-1 de rust in. 2e helft had ik weinig te vertellen, maar de laatste 20 minuten alles op de aanval gezet, hetgeen werd beloond door een fantastische slalom van Podolski in de 83e minuut 2-2... Diezelfde Podolski maakt in de 86e een schwalbe van heb-ik-jou-daar, de scheids tuint er in en hij voltrekt zelf het vonnis, 2-3 De laatste 5 minuten + blessuretijd met 10 man de eigen 16 verdedigd en door naar halve finale CL op uitdoelpunten Hier kom ik Inter tegen, andere halve finale gaat tussen Real en Arsenal

In de competitie sta ik met 5 wedstrijden te gaan 11 punten voor en ik heb 3 thuis-wedstrijden voor de boeg tegen resp. Parma (14e), Empoli (17e) en Sampdoria (7e). De titel gaat naar Flaminio dit jaar
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')