Beiden geprobeerd in die wedstrijd bij Fiorentina ja.quote:Op maandag 23 april 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al Tijdrekken geprobeerd? Een iets verdedigendere tactiek in de eindfase?
Ja ik denk het wel.quote:Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef Fides het volgende:
Is je taktiek 'gekraakt' door de AI?
Sidnei en Schmoller zijn nog geen 18 dus mogen niet komen, en Drost wil niet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sidnei of Schmoller, maar geen ervaring. Wel goeie talenten
Misschien Sturgis of Drost ook nog 'n aanrader?
Cesar Arzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sidnei en Schmoller zijn nog geen 18 dus mogen niet komen, en Drost wil niet.
Schmeichel bij de reserves in mijn ManCity gamequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bayern biedt 11miljoen, 20% doorverkoopclausule en Lucas Podolski voor Kasper Schmeichel.. ik heb Jourdren nog op de bank en begin seizoen 6 komt het 16-jarig supertalent Simone Bindi (alhoewel die nog heel veel moet leren/groeien). Wang Dalei is verhuurd, maar kan ik terugroepen. Doen of niet? Ik twijfel een beetje, Schmeichel pakt namelijk wel erg veel punten voor me en Jourdren is wat wisselvallig
Aan de andere kant krijg ik met Podolski (is al akkoord gegaan met m'n aangeboden contract) er wel een superspits bij![]()
Stats zijn redelijk goed, eind augustus vrijwel alles rond de 14 met een paar uitschieters, mentaal sterk (leiderschap) en erg beweeglijk (fysiek). Jourdren zat daar echter niet heel ver onder..quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeker doen.
Hoewel ik de stats van KSmeichel niet ken... Maar 11m + 20% + Prinz Poldi is erg veel. Hoe zit je in je spitsen?
Prinz Poldi kan ook zeer verdienstelijk ballen, is imo zelfs een wereldspits. Vandaar dat het zo'n mooie transfer is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: in een tweetal oefenwedstrijdjes tegen een stel amateurs schoot 'ie er iig 5 respectievelijk 4 in, waarvan een paar op hele knappe wijze.. vooralsnog ben ik dus tevreden![]()
Is in mijn game wel een aardige speler maar (nog) niet haalbaar en bovendien niet de spits die ik in mijn taktiek gebruik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Cesar Arzo?
@Fides: misschien kun je Daniel Galbraith halen? Die doet het in mijn Cisco-game (maar ook eerder in m'n SCH-game waar hij bij Chelsea speelde) erg goed.. Een ruwe diamant, maar je kunt er veel plezier mee beleven
Kan je toch terug zienquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen en morgen verder met seizoen 2 van Anderlecht. weet niet meer of ik de beker won in seizoen 1
Mag ik dan een screen P2bDf van Daniel Galbraith?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Cesar Arzo?
@Fides: misschien kun je Daniel Galbraith halen? Die doet het in mijn Cisco-game (maar ook eerder in m'n SCH-game waar hij bij Chelsea speelde) erg goed.. Een ruwe diamant, maar je kunt er veel plezier mee beleven
Heeft bij mij overigens momenteel geen basisplaats met Omar Esparza, Ismaïl Aissati en Nicolae Dica voor zich in de pikorde..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik dan een screen P2bDf van Daniel Galbraith?
Ben nu een game met Juventus begonnen, eerste jaar is te makkelijk.. maar zoek nog [gratis/goedkope] defensieve talenten (liefst EU-spelers)
voor het komende jaar in de Serie A
...
P.S. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe challenge? Ik bied me aan voor de banner + datafile![]()
Onderschat Achilles`29 niet he!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef AminBen het volgende:
Gaat echt nergens over de conference, zelfs spelers van Achilles '29 willen niet komen![]()
Alleen, jij verdient meer.. ¤150 per weekquote:Op woensdag 25 april 2007 17:43 schreef sjimz het volgende:
Iemand die Agent is, kan alleen maar goed zijn![]()
Dat is wel te hopen jaquote:Op woensdag 25 april 2007 17:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Alleen, jij verdient meer.. ¤150 per week![]()
Ja, alleen voor velen is Morecambe te klein. En ook veel baggerspelers moet ik zeggen, als ik dan in Honduras zo'n talentje zie voor 2Kquote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja
Heb je ook al geprobeerd veel spelers te huren van britse clubs uit een hogere divisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |