Zo he op zo'n leeftijd al. Is het een talent of kan ie beter gaan basketballen ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Scoort Briand veel bij jou?
Een jeugdspeler bij mij:
[afbeelding]
Ach, hij is een verdediger dus misschien wordt het wat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Linkovi het volgende:
[..]
Zo he op zo'n leeftijd al. Is het een talent of kan ie beter gaan basketballen ofzo?
Briand is bij mij bijna het hele seizoen geblesseerdEn ik heb hem nog maar net gekocht. Hij staat op 6 wedstrijden 3 goals
![]()
www.sortitoutsi.netquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Sjechov het volgende:
Is er een site waar ik die skins eerst kan bekijken en vervolgens downloaden?
manutd.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Sjechov het volgende:
Is er een site waar ik die skins eerst kan bekijken en vervolgens downloaden?
Hmm...vastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef Sjechov het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaden duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan heeeeeeeeeeeeeeeb jeeeeeeeeeeeeee oooooooooooooookkkkk weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt heeeeeeeeeeeeeeee
Lobont is binnen, voor 2.9M.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij is niet echt kopsterk, maar misschien kun je Dica terug halen? Deed het erg leuk in mijn Cisco-game.. Andere optie is Cipran Andrei Marica, toekomstig Roemeense topper.. Echt kopsterke Roemeense spitsen ken ik overigens niet.. Als doelman is Lobont misschien haalbaar? Of anders Coman?
Heb je Victoras Iacob weggedaan? Hij is volgens mij lang genoeg en hij deed het bij mij goed als aanspeelpunt (maar dat was in FM2006). Roemenie is overigens wel een leuke competitie, zeker nu ze meer CL-plekken hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik ben een game begonnen met Steaua. Leuk team, leuke competitie. Veel transfers in de winterstop gedaan.
Dit seizoen met een 'Eredivisie-ontknoping' kampioen geworden. Grote namen zijn Chygrynskyi, Nicolita, Janczyck.
Nu ben ik op zoek naar een Roemeense kopsterke spits en keeper, vanwege de buitenlander-regel (max. 5 buitenlanders in je wedstrijdselectie).
Iemand enig idee over die spits?
Inderdaad verkocht aan Rapid Boekarestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb je Victoras Iacob weggedaan? Hij is volgens mij lang genoeg en hij deed het bij mij goed als aanspeelpunt (maar dat was in FM2006). Roemenie is overigens wel een leuke competitie, zeker nu ze meer CL-plekken hebben.
Over wie gaat het dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
Raar dat half Europa achter zo'n middelmatige speler aanloopt
Ik heb nooit gesnapt wat MANU in hem zietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oh, niet eens in de gaten
Mikael Silvestre..
- Begin een nieuwe game in de Braziliaanse derde divisiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef sjimz het volgende:
De verveling begint er bij mij een beetje in te sluipen![]()
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
Leuk dat nu op dit moment het euro -17 kampioenschap bezig is.
In de wedstrijd Spanje-Frankrijk spelen onder andere Bojan, Joris Delle, Henri Saivet en Omar Benzerga.
Leuk om al die FM talenten in het echt te zien spelen.
Hmm, misschien hebben ze bij jou voor Nederland gekozen? Bij mij was er al een wedstrijd gespeeld toen ik bondscoach werd, en deze spelers zaten toen al bij de selectie. Vaag dat dat per game verschilt danquote:Op zondag 6 mei 2007 09:11 schreef sjimz het volgende:
Winski05
Hoe kan het dat Sherjill MacDonald, Grot, Hellings en Fleur voor Suriname spelen?
Bij mij hebben ze wel Suriname als 2e nationaliteit maar kan ik ze niet oproepen.
Ik heb echt een bout selectiequote:Op zondag 6 mei 2007 13:49 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hmm, misschien hebben ze bij jou voor Nederland gekozen? Bij mij was er al een wedstrijd gespeeld toen ik bondscoach werd, en deze spelers zaten toen al bij de selectie. Vaag dat dat per game verschilt dan
Ja, das minder... ben game begonnen met Boca Juniors.. maar is misschien te makkelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb echt een bout selectie
Ik kan van de nederlandse spelers alleen Engelaar, Douglas, Elshot,Slory,Timisela en Derveld selecteren![]()
Doe je die Man utd challenge dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, das minder... ben game begonnen met Boca Juniors.. maar is misschien te makkelijk
Nope.. geen challenge atm is er dan een van ManUtd?quote:
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nope.. geen challenge atm is er dan een van ManUtd?
Je kunt ook weinig kopen hoor [budget is 1,? mln].. heb alleen Argentinie geselecteerdquote:Op zondag 6 mei 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Gaat over 1 seizoen met Boca, waarin je niemand mag kopen.
Je mag alleen nieuwe spelers alen door middel van huurcontracten![]()
Wat ga je proberen?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Kadoc het volgende:
Ook maar eens proberen.
Da's wel heel snel! Goede resultaten tot nu toe? Wat is je selectie? Zijn er al goede FRED's in je spel gekomen? Hoe kan het dat je nu al wordt gevraagd als bondscoach..of ben je het spel gestart als "ex-profvoetballer" of iets dergelijks?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ben net 2 jaar met Suriname bezig, wordt ik gevraagd als bondscoach van Nederland.
Doe het lekker niet![]()
Ik ben het spel gestart met de standaard instellingen qua manager.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Da's wel heel snel! Goede resultaten tot nu toe? Wat is je selectie? Zijn er al goede FRED's in je spel gekomen? Hoe kan het dat je nu al wordt gevraagd als bondscoach..of ben je het spel gestart als "ex-profvoetballer" of iets dergelijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |