Binnen hengelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef AminBen het volgende:
hehe, Aston Villa bied Chris Sutton voor 0 pennies bij me aan. De conference dus![]()
Da's jammer, wil Machlas niet komenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hij zou eventueel willen komen als hij de mogelijkheden heeft verkleind. Afwachten dus.
Nee, dat soort standaard spelers willen niet komen. Ik kijk vooral bij clubs in Slovenië/Polen/Slowakije etc. en in Afrika. Want zelfs amateurs uit de bekendere landen willen niet komen, het ego daar is gewoon te grootquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's jammer, wil Machlas niet komen![]()
Ik win net met 8-0 van mijn directe concurrentenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het kan zijn dat je ontslagen wordt bij een overname. Het is dus niet alleen maar rozengeur en manenschijn.
Dat is bij mij met Metz ook gebeurd. Dan gebeurt er niks schokkends.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik win net met 8-0 van mijn directe concurrentenDus snel zullen ze me niet ontslaan! Want de voorzitter wordt waarschijnlijk vervangen door de vice voorzitter.
Heb ik ook een maand of 4 gehad. Vervelend. Eerst met een Parijze investeerder een aantal maanden, maar dat ging niet door. En daarna nog een tijd met mn vice-voorzitter.quote:Op zondag 29 april 2007 08:56 schreef sjimz het volgende:
Ik krijg nu al meer dan een half jaar het bericht: Takeover could be close
En elke keer naar dat bericht volgt er dit bericht: Takeover on the rocks!
Dat is nu denk ik al 15 keer gebeurd![]()
Als je als speler een cruciale fout maakt (of een penalty weggeeft hoe nodig die ook is, bijvoorbeeld) heb je altijd een 4/5 tenzij je zelf ook scoort. Heel raar, I agree.quote:Op zondag 29 april 2007 12:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laatste poulewedstrijd seizoen 6 met 7-2 van Celtic gewonnen thuis, 3-0 werd 3-2 en 7-2.. Wedstrijd ging nergens meer over, Liverpool en ik waren beide al gekwalificeerd in een groep waar als 4e ploeg Partizan was ingeloot. Doelpunten: 1x Ferretti, 1x Anderson, 1x Podolski, 4x Obafemi Martins.. Wat een speler
Overigens kreeg Pirlo het voor elkaar om in deze wedstrijd een 5 te halen (hij was veroorzaker van 1 van de 2 tegendoelpunten), lekkere beoordeling dan...
Wambertoquote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:
Heb met weinig geld toch al veel spelers binnen kunnen halen.
Onder andere Mravac, van der Wiel, Wambertoen Stenlid komen.
Kijken naar de concentratie van je verdedigers, kijken naar de conditie van het team.quote:Op zondag 29 april 2007 14:12 schreef Egamer het volgende:
Hmm, elke wedstrijd wordt er in de laatste tien minuten een tegendoelpunt gescoord. Hoe kan ik dat verhelpen?Ik heb vele tactieken geprobeerd.
Kans op zo'n einde is nihil.quote:Op zondag 29 april 2007 14:30 schreef AminBen het volgende:
Ze zouden zo'n climax en de daarbij loskomende emoties, als in de eredivisie nu, eens moeten proberen in het spel te krijgen![]()
Welke skin is dat?quote:Op maandag 30 april 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Niet zo spannend als gisteren maar dit was toch ook bloedstollend![]()
hoeveelste keer op rij kampioen ?quote:Op maandag 30 april 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel tofquote:
quote:
Iets spannender (clickable, maar xs2 is een beetje traag atm):quote:Op maandag 30 april 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Dat was in mijn 2de jaar, nu 7 keer achter elkaar kampioenquote:Op maandag 30 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveelste keer op rij kampioen ?
Aquaskinquote:
Conditie en Concentratie van de verdedigers ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef Zwoerd het volgende:
Vedomme ik krijg zo vaak doelpunten in de laatste minuten tegen, wat ik ook doe.
Die deed het niet bij mijquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Conditie en Concentratie van de verdedigers ?
Ja als mensen eens de topics doorlezen hoefden wij het niet de hele tijd te posten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tis wel vaak hetzelfde de laatste tijd
Ik heb nog eens gekeken, het valt nog best wel meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Conditie en Concentratie van de verdedigers ?
Als ze goede stats hebben moet je ze ook zo gebruiken op die goede statsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb nog eens gekeken, het valt nog best wel meeWas alleen frustratie omdat Fiorentina de 1-1 scoorde in de blessuretijd.
Ik heb er veel meer last van dat ik zoveel wedstrijden gelijkspeel. En verlies wedstrijden terwijl ik minstens net zo goed speel als mn tegenstander. Ik heb in de verdediging ook veel last van blessures en mn aanvallers hebben ondanks hun stats toch veel moeite om te scoren, keepers spelen tegen mij ook altijd een topwedstrijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |