precies die adviesprijzen worden nergens betaaldquote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, die adviesprijzen van die producten slaan nergens op...![]()
Alleen zo'n bon van sunweb is wel makkelijker..
quote:
Was net onderweg, maar kreeg ff bezoek van mn begeleider hier, dusja.. excuses!quote:Op maandag 23 april 2007 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wachtte tot degene die 'em sloot een nieuwe opende
gefeliciteerdquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
100ste stage topicvoor mij..
Moet ik dat nou zien als hoogte- of dieptepunt
Geen probleemquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Was net onderweg, maar kreeg ff bezoek van mn begeleider hier, dusja.. excuses!
sparenquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
449.000 rentepunten + 4.490 euro voor een Aygo ofzo
hoe kom je in hemelsnaam aan die punten?
heel veel geld op je internet spaarrekening zetten. en aan die acties meedoen om extra rentepunten te krijgen. en dat alles binnen drie jaar anders ben je je rentepunten weer kwijtquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
449.000 rentepunten + 4.490 euro voor een Aygo ofzo
hoe kom je in hemelsnaam aan die punten?
maar er komen dan nog wel verzendkosten bijquote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Die adviesprijzen zijn idd ook niet helemaal correct geloof ik. Je betaalt nogsteeds dezelfde prijs als normaal
Vanmorgen nog 2 saucijzenbroodjes gehadquote:
Nou ik denk dat er 5 euro afgaat en dat je dan nog 4000 rentepunten kwijt bentquote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wacht eigenlijk nog tot het moment dat de Postbank games gaat verkopen via de rentepunten. Hopelijk wel goedkoper dan in de winkel, dan ga ik namleijk wel mijn rentepunten gebruiken
dat is VEEL meer sporten voor jou. die dingen stikken van de rotzooiquote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog 2 saucijzenbroodjes gehad!
en er komt ¤ 7,95 (geloof ik) verzendkosten bijquote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er 5 euro afgaat en dat je dan nog 4000 rentepunten kwijt bent
zekerquote:Op maandag 23 april 2007 16:25 schreef Sok41 het volgende:
Haf uwtje nog
quote:Op maandag 23 april 2007 16:26 schreef Freshthinking het volgende:
Ooh, wij hebben Pringles en knabbelnoten. Ze zijn naar Makro geweest
Maar de meeste games hebben toch al een adviesprijs bepaald door de gameconcerns?quote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er 5 euro afgaat en dat je dan nog 4000 rentepunten kwijt bent
Neej joh, kan t nog wel hebbenquote:Op maandag 23 april 2007 16:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is VEEL meer sporten voor jou. die dingen stikken van de rotzooi
quote:Op maandag 23 april 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, kan t nog wel hebben!
lekkahquote:
neuk'nquote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet gaan doen eigenlijk..
Tot morgenquote:
quote:
Tuurlijk, jij welquote:
Sporten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Sok41 het volgende:
mijn avond is alweer volgeplandquote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Sok41 het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef Sok41 het volgende:
Lol vanmorgen zat ik nog op 960 posts en nu op 1020.. heb een mijlpaal gemist
K ga ook ff fitnessen (in mijn 1tje, moatie kon nietquote:
geen Voetbal Insite, met Martin van Geelquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn avond is alweer volgepland
Na het eten gamen
om 20:30 uur Grey's anatomy kijken![]()
om 21:30 uur Standoff kijkendie Raquel Alessi
![]()
daarna naar bed![]()
is pas om half 11quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
geen Voetbal Insite, met Martin van Geel!
nee, ik ga geen voetbalprogramma's kijken. Het weekend is weer voorbij, dus hoef geen voetbal meer te zien tot komende zondagquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
geen Voetbal Insite, met Martin van Geel!
Raquel Alessiquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn avond is alweer volgepland
Na het eten gamen
om 20:30 uur Grey's anatomy kijken![]()
om 21:30 uur Standoff kijkendie Raquel Alessi
![]()
daarna naar bed![]()
quote:
quote:
tijd gaat altijd langzaam op stage...quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Sala-adin het volgende:
Als je niks uithaalt gaat de tijd wel erg langzaam
doei Sok, tot morgenquote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef Sok41 het volgende:
Ik zeg ook maar alvast toedeledokie, even proberen 15 min wat nuttigs te doen kuch*
Lattraaa
quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef denB het volgende:
Anders zit ik even steeds in het verkeerde topic te kijken
hoogtepunt natuurlijk!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
100ste stage topicvoor mij..
Moet ik dat nou zien als hoogte- of dieptepunt
die kan zo bovenaan de OPquote:Op maandag 23 april 2007 20:05 schreef Goover het volgende:
Op mijn stage ben ik bezig met het aansturen van een paneeltje met knopjes en een LCD via een serieele verbinding. Toen het een beetje werkte heb ik dit even snel gemaakt:
[afbeelding]
Die 3 zwarte blokjes knipperen en dan staan er FTW, maar de foto zonder die zwarte blokjes is mislukt..
Klinkt simpeler dan het is trouwens.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:10 schreef francis997 het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond![]()
FOK! moet wel met hoofdletters, he hèquote:Op maandag 23 april 2007 20:05 schreef Goover het volgende:
Op mijn stage ben ik bezig met het aansturen van een paneeltje met knopjes en een LCD via een serieele verbinding. Toen het een beetje werkte heb ik dit even snel gemaakt:
[afbeelding]
Die 3 zwarte blokjes knipperen en dan staan er FTW, maar de foto zonder die zwarte blokjes is mislukt..
Klinkt simpeler dan het is trouwens.
en dat moet met een è --> hèquote:Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
he
ja, ja, dat weet ik. Maar dan nog moet FOK! met hoofdlettersquote:
echt te ziek voor woordenquote:
Dat plaatjequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
Effe een opvrolijkert
Smerige string uit wasmand gejat
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:07 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiesmorgens
Lamme Roycooooo is dr nog niet
Fok! vind ik beter staan dan FOK! Maar volgens mij hoort het met hoofdletters ja..quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ja, dat weet ik. Maar dan nog moet FOK! met hoofdletters![]()
Ik laat misplaatste grappen achterwege.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Qwea het volgende:
hmm morgen toch naar stage. Bussen rijden weer
Ben alleen benieuwd of ik naar westerbork moet of naar beilentis nog steeds niet opgelost qua het vervoer naar beilen
het hoort inderdaad met hoofdletters, dus in feite maakt het niet uit wat men beter vind staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Fok! vind ik beter staan dan FOK! Maar volgens mij hoort het met hoofdletters ja..
bij mij duurt het best wel een tijdjequote:
Jawel, ik vind Fok! mooier dus ik schrijf meestal Fok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het hoort inderdaad met hoofdletters, dus in feite maakt het niet uit wat men beter vind staan
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef denB het volgende:
nee idd, meet Fok! is moeilijker typen dan capslock/shift en gaan!
quote:
lekker op tijd thuisquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef denB het volgende:
koffie koffie!
Gister nog vergarderd op stage was om half10 thuis![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik laat misplaatste grappen achterwege.
Woon je in Drenthe?
Dude, twee dagen? Das best relaxed:Pquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef DaFan het volgende:
Kan me nu al verheugen op het weekend....daarna gelukkig 2 dagen vrij (maandag en dinsdag).
ze staan hier boven aan de helling. maar door de twee bomen die op een stukje er tussen staan, kan ik niet zien wat er gebeurd. Ik geloof dat men daar bezig was met bouwwerkzaamheden, dus ik ga er vanuit dat de gewonde of erger een bouwvakker is.quote:
Ik woon tegen over een ziekenhuis, in het begin keek ik nog wel eens. Maar tegenwoordig overal waar een ambu voor bij komt zetten kijk ik niet eens meer opquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze staan hier boven aan de helling. maar door de twee bomen die op een stukje er tussen staan, kan ik niet zien wat er gebeurd. Ik geloof dat men daar bezig was met bouwwerkzaamheden, dus ik ga er vanuit dat de gewonde of erger een bouwvakker is.
frusterend is dat.. ik hoor ze ook constant over vliegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Heb d'r vandaag al een stuk of 5 van deze langs zien komen hier...
Zin in vakantie ook!
Sponsor ze?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
casual, ik wil ook wel.. alleen zijn mn vrienden niet zo rijk
komt goed, regel ik nu evenquote:
ik heb iets op mijn bijbaantje, 1 of ander nieuw event... maar daarna wel BBQ-enquote:
Fok!-ken??quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
meurning!!![]()
valt er hier nog wat te uhh...
Zeg maar Martijn..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
casual, ik wil ook wel.. alleen zijn mn vrienden niet zo rijk
mijn vriendin wil gewoon alles zelf betalenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef Casual-T het volgende:
Ik sponsor m'n vriendin ook een beetje, naar draagkracht..
Erg gaat niks boven in een auto zonder airco met 40 graden vast te staan tijdens Zwarte Zaterdag op de Route du Soleilquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
uhm denB, ik zou het wel kúnnen, maar das beetje overdone natuurlijk.
ff kijken of ik misschien met mn verse meissie weg kan ofzo.. ergens beetje in de buurt..
ze meldt alleen ff leuk dat ze hoogtevrees heeft, en vliegangst... hmz.. cursus dunkt mij.. ik heb weinig trek om jaren rond NL te blijven met auto..
vliegtuig richting Z-amerika ofzo FTW
Nieuw-Amsterdamquote:
Ja die van mij ook wel, maar omdat ik én m'n gewone bijbaan-salaris heb, én stagevergoeding, én stufi waar ik nog 1000 euro van overhou per jaar, wilde ik gewoon zegmaar een prijzige vakantie. Dusja, dan is het wel lullig dat ik daarmee al die paar kassa-centjes per maand van haar opslok met deze vakantie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn vriendin wil gewoon alles zelf betalenwant zegt ze: "ik werk er toch voor..."
hij is zonder sirenes weer weg gereden, dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Ik woon tegen over een ziekenhuis, in het begin keek ik nog wel eens. Maar tegenwoordig overal waar een ambu voor bij komt zetten kijk ik niet eens meer op
Heh lekker dicht bij mekaar ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuw-Amsterdam
Gelukkig woon ik ook partime in Den Helder
lulligquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg gaat niks boven in een auto zonder airco met 40 graden vast te staan Zwarte Zaterdag op de Route du Soleil
duidelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja die van mij ook wel, maar omdat ik én m'n gewone bijbaan-salaris heb, én stagevergoeding, én stufi waar ik nog 1000 euro van overhou per jaar, wilde ik gewoon zegmaar een prijzige vakantie. Dusja, dan is het wel lullig dat ik daarmee al die paar kassa-centjes per maand van haar opslok met deze vakantie.![]()
3,5 euro per uur .. dat verdiende ik op mijn 16de...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
mijn vriendin loopt nu stage en heeft geen bijbaantje.. haar vorige bijbaantje gaf dr 3,50 per uur..
voor dat geld kom ik mijn nest niet uit.. wtf he. op zaterdag (150%) verdien ik ¤15,- p uur.. dás pas geld.. (of iig beter dan 3,50)
Watskeburtquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:39 schreef denB het volgende:
[..]
Sponsor ze?
Dit jaar ook geen vakantie voor mij, moet stagelopen in de zomervakantie vanwege het feit dat ik in dec/jan/feb in het ziekenhuis heb door gebracht en thuis om te revalideren
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg gaat niks boven in een auto zonder airco met 40 graden vast te staan tijdens Zwarte Zaterdag op de Route du Soleil
iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
3,5 euro per uur .. dat verdiende ik op mijn 16de...![]()
Ausie, lijkt me ook super vet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nog geen idee waar ik dit jaar naar op vakanite ga. Nadat ik afgelopen najaar naar Australië geweest ben, kan ik alleen maar tegenvallen als je in de buurt blijft en weer een vakantie die zo ver weg is, laat de bank op het moment ff niet toe
Ik snap niet waarom die mensen niet gewoon een dag eerder vrijnemen en op donderdagnacht weggaan. heb je niks geen sores.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
De laatste keer dat ik daar reed hadden we gelukkig een auto mét airco. Alhoewel.. Een Ford Ka die vol moest blazen om ook maar enigzins een beetje koel te blijven van binnen
en dan begin ik te kuilenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom binnen rennen, kraaiend met een pistool
Ach ja, 12 jaar geleden was airco nog niet standaard in een autoquote:
zwaaiend, ja de printer vlekt een beetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom binnen rennen, kraaiend met een pistool
Doen mijn ouders ook, of ze gaan net voor het hoogseizoen.. maar dan kan het ook gerust 40 graden zijn in Zuid Frankrijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die mensen niet gewoon een dag eerder vrijnemen en op donderdagnacht weggaan. heb je niks geen sores.
Maar toch altijd behaaglijk daar door de heerlijke windquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doen mijn ouders ook, of ze gaan net voor het hoogseizoen.. maar dan kan het ook gerust 40 graden zijn in Zuid Frankrijk![]()
Lunaquote:
hou er nou over oooooooooooopquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zwaaiend, ja de printer vlekt een beetje
'loquote:
van je mobiel?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:05 schreef Sok41 het volgende:
In de verte zat het me aan te staren, ik draaide er maar omheen "komt straks wel" dacht ik.. Uiteindelijk voordat ik er vandoor ging keek ik stiekem toch.. Het zweet brak me uit en ik kreeg even zwart voor m'n ogen, 152... 152 fucking euro telefoonrekening.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Echt heerlijk geen gedonder meer met die taalfouten
ja met mijn ouders (en mijn broer) Heb wel 1/4 betaald van de vakantie, dus alles eerlijk verdeeld. We zijn van plan om over 5 jaar nog een keer te gaan, maar dan de andere kant. Hebben nu Western Australia gehad, dus volgende keer de kant van Sydney. Voor een aantal foto's zie: fotoalbumquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ausie, lijkt me ook super vet!
met je ouders ofzo nog? Of alleen rond trekken?
Ben vorig jaar in Alanya geweest met paar moaties, dit jaar weer last minute proberen.![]()
Ze zitten vlakbij Nice.. Wat ik een beetje vond tegenvallen... net als St Trophez, zie je allemaal paparazzi in bootjes liggen... om fotootjes te maken van de jacht van Puff Daddyquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar toch altijd behaaglijk daar door de heerlijke wind
Tenzij je in de Provence tussen de zonnebloemen zit.
356 smsjes en 4+ uren gebeld..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker Sok!
Dat krijg je met scharrelsZeker 300 smsjes?
Hm richting Monaco vind ik persoonlijk mooier. Menton enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zitten vlakbij Nice.. Wat ik een beetje vond tegenvallen... net als St Trophez, zie je allemaal paparazzi in bootjes liggen... om fotootjes te maken van de jacht van Puff Daddy![]()
ik heb meestal maar 20 euro (gewoon het maandbedrag)quote:
Wil ik ook nog een keer heen. Later als ik groot benquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja met mijn ouders (en mijn broer) Heb wel 1/4 betaald van de vakantie, dus alles eerlijk verdeeld. We zijn van plan om over 5 jaar nog een keer te gaan, maar dan de andere kant. Hebben nu Western Australia gehad, dus volgende keer de kant van Sydney. Voor een aantal foto's zie: fotoalbum
K vaak rond de 40/50 euriquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb meestal maar 20 euro (gewoon het maandbedrag)alles wat ik bel en sms, valt gewoon in de bundel (ik sms/bel dus niet verschrikkelijk veel
)
alleen sms-en als ik op vakantie in het buitenland ben en mms-en zorgen soms voor hogere maandlasten
Volgens mij correleert de hoogte van de telefoonrekening met het feit of en hoe lang je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb meestal maar 20 euro (gewoon het maandbedrag)alles wat ik bel en sms, valt gewoon in de bundel (ik sms/bel dus niet verschrikkelijk veel
)
alleen sms-en als ik op vakantie in het buitenland ben en mms-en zorgen soms voor hogere maandlasten
ik heb 125 minuten of 250 smsjes; dus als ik 1 minuut bel, kan ik nog maar 248 smsjes sturen etc.quote:
Ja of omgekeerd, want ik ben zo lief voor mijn vriendin ofzo dat mijn schoonvader mijn rekening betaald..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij correleert de hoogte van de telefoonrekening met het feit of en hoe lang je een vriendin hebt
Bleh, ik voel me nu wel flink in de aap gelogeerd..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb 125 minuten of 250 smsjes; dus als ik 1 minuut bel, kan ik nog maar 248 smsjes sturen etc.heb ik over het algemeen genoeg aan (afgezien van de reeds genoemde uitzonderingen) en ik heb nu ook nog tot eind juni onbeperkt sms-en
Kheb Telfort 200 (+100 bonus) en 30 smsjes voor 28,75 ofzo p.m.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:13 schreef DaFan het volgende:
Lol holy shit ik heb meestal 30 euri. Ik ga nu zelfs een abonnement lager, verlengen Vodafone 27.50 euro voor 2 jaar, hou lekker mn telefoontje![]()
En ik krijg er gratis een iPod Nano black 8 GB bij
Gratis = 12 euro trouwens. Ipv 249
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:15 schreef Sok41 het volgende:
Donderdag ga ik mn bundel verhogen..
zoiets heb ik ook, ga em vehogen naar 40 of 50 denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb abbo. van 25 euri bij Hi! Hoe en wat weet ik niet![]()
dat is dacht ik 150 minuten - 300 smsjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Jah, klopt .. Wist ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is dacht ik 150 minuten - 300 smsjes
Heb ik ook.. een meestal meer dan genoegquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
dus mms staat gelijk aan sms?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik ook.. een meestal meer dan genoeg![]()
Aantal minuten/sms of mms 175 / 350 / 175
ja.. alleen je datakosten zijn niet inbegrepen...quote:
de kosten omdat het verzonden moet worden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. alleen je datakosten zijn niet inbegrepen...![]()
Leuk werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef DaFan het volgende:
Ik mag zo 100 visitekaartjes gaan inkloppen in mn zelfgebouwde Leveranciersdatabase.
De grootte van de bestanden geloof ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de kosten omdat het verzonden moet worden?
kan je niet zo een visitekaartje-scanner kopen? veel makkelijker..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef DaFan het volgende:
Ik mag zo 100 visitekaartjes gaan inkloppen in mn zelfgebouwde Leveranciersdatabase.
deze dus: http://www.teledirekt.nl/catalog/product_info.php?cPath=95&products_id=728quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kan je niet zo een visitekaartje-scanner kopen? veel makkelijker..
Tof mbo-werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef DaFan het volgende:
Dit kan ook wel eens therapeutisch zijn, alleen maar dom werk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef DaFan het volgende:
Gok op Man U. jij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Manchester United of AC Milan???
me 2quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gok op Man U. jij?
Lui zijn ijzersterk dit seizoen, met die waus van een Ronaldo wat ineens begint te ballen als nooit te voren. Rooney dr bij!
ik ga voor Liverpoolquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Manchester United of AC Milan???
Manchester Unitedquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2ik hoop op finale Manchester United - Liverpool, maar denk dat het Manchester United - Chelsea gaat worden
Te gek bootjequote:
Ben je er vroeg bijquote:
Louis!!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Hej you, always on the run!
Heb dit lied nog een keer met de playbackshow gedaan, k was Mel B.![]()
wel kalmquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga vandaag de gang behangen als cadeautje voor m'n mama!![]()
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga vandaag de gang behangen als cadeautje voor m'n mama!![]()
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
Verdomme volgens mij word ik ziek ;o
Ahquote:
Das niiiiiiii best!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
Verdomme volgens mij word ik ziek ;o
Kaartjes voor de Toppers/Tobbers gekregen bij een zak chips zeker?quote:
ik heb net ook een gebakje opquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van gebakjeHeb boerenjongens op, ook wel bekend als rum-rozijn
ja, hier!!!quote:
Daar vind ik dan weer niks aan.. maar die serie..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kaartjes voor de Toppers/Tobbers gekregen bij een zak chips zeker?![]()
mijn meissie en ik luisteren nu veel geer..quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:28 schreef DaFan het volgende:
Is de nieuwe Heroes al beschikbaar?
Next-episode.net is down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna binnen![]()
met die flashende omaquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Casual-T het volgende:
Die aflevering op die bejaardenboot uit seizoen 1 blijft toch mijn favoriet...![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]Ik laat m door mn huisgenoot op mn eigen FTP zetten. Lees: Even wachten tot ie op het netwerk van de UT staat, hij wakker is (over een uur ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna binnen) hem erop gezet heeft en daarna moet ik m zelf nog downen. Ik wacht wel ff, ga geen Torrentshit installeren, geen flauw idee hoe het werkt
![]()
druk bezig met hun project zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
wel henig hier vandaag, waar zijn Roycoooooo en Damzkieee gebleven?
ik kan het me niet echt voorstellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
druk bezig met hun project zeker?
ik deed maar een voorstel. ik ga trouwens nog wel ff verder. Heb als doel om het vandaag af te makenquote:
Zo tijd voor een broodje kaasquote:
hier is het ook een beetje bewolkt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is nu tijd om te eten en daarna nog ff genieten van de buitenlucht. Waar er helaas geen zon te zien is
voor hier kan je dat een beetje wel weg latenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hier is het ook een beetje bewolkt..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is nu tijd om te eten en daarna nog ff genieten van de buitenlucht. Waar er helaas geen zon te zien is
uhm... geen idee? ik niet iig, zou best wel vrij willen hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]idd, en wie is er weer vrij vandaag
![]()
jij!!!! whahahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]idd, en wie is er weer vrij vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij!!!! whahahahaha![]()
ROF!!!!L!OOL!!!!COPter!!!!L!!JH!G!VF!!
vanavond AH-event + BBQ, morgenavond voetbal kijken, donderdagavond trainenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
vanavond sportenwoensdag werken
donderdag Korenmarkt
vanavond gamenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
vanavond sportenwoensdag werken
donderdag Korenmarkt
als we zo gaan beginnen: vrijdag de hele dag vrijquote:
wat een leven! vrijdag van 1000 ¬ 2100 werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond gamen, woensdag en donderdag sporten
, vrijdagmiddag vrij
zolang er gerookt wordt in de kroeg mijd ik die plaatsen. (eigen keuze, en mis het niet)quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een leven! vrijdag van 1000 ¬ 2100 werkendan de kroeg denk ik
en maandag ook vrijquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: vrijdag de hele dag vrij![]()
's avonds knallen in Apeldoorn
en vanaf half mei is mijn stage afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |