quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
Verdomme volgens mij word ik ziek ;o
Ahquote:
Das niiiiiiii best!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
Verdomme volgens mij word ik ziek ;o
Kaartjes voor de Toppers/Tobbers gekregen bij een zak chips zeker?quote:
ik heb net ook een gebakje opquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van gebakjeHeb boerenjongens op, ook wel bekend als rum-rozijn
ja, hier!!!quote:
Daar vind ik dan weer niks aan.. maar die serie..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kaartjes voor de Toppers/Tobbers gekregen bij een zak chips zeker?![]()
mijn meissie en ik luisteren nu veel geer..quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:28 schreef DaFan het volgende:
Is de nieuwe Heroes al beschikbaar?
Next-episode.net is down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna binnen![]()
met die flashende omaquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Casual-T het volgende:
Die aflevering op die bejaardenboot uit seizoen 1 blijft toch mijn favoriet...![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]Ik laat m door mn huisgenoot op mn eigen FTP zetten. Lees: Even wachten tot ie op het netwerk van de UT staat, hij wakker is (over een uur ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna binnen) hem erop gezet heeft en daarna moet ik m zelf nog downen. Ik wacht wel ff, ga geen Torrentshit installeren, geen flauw idee hoe het werkt
![]()
druk bezig met hun project zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
wel henig hier vandaag, waar zijn Roycoooooo en Damzkieee gebleven?
ik kan het me niet echt voorstellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
druk bezig met hun project zeker?
ik deed maar een voorstel. ik ga trouwens nog wel ff verder. Heb als doel om het vandaag af te makenquote:
Zo tijd voor een broodje kaasquote:
hier is het ook een beetje bewolkt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is nu tijd om te eten en daarna nog ff genieten van de buitenlucht. Waar er helaas geen zon te zien is
voor hier kan je dat een beetje wel weg latenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hier is het ook een beetje bewolkt..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is nu tijd om te eten en daarna nog ff genieten van de buitenlucht. Waar er helaas geen zon te zien is
uhm... geen idee? ik niet iig, zou best wel vrij willen hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]idd, en wie is er weer vrij vandaag
![]()
jij!!!! whahahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]idd, en wie is er weer vrij vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij!!!! whahahahaha![]()
ROF!!!!L!OOL!!!!COPter!!!!L!!JH!G!VF!!
vanavond AH-event + BBQ, morgenavond voetbal kijken, donderdagavond trainenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
vanavond sportenwoensdag werken
donderdag Korenmarkt
vanavond gamenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
vanavond sportenwoensdag werken
donderdag Korenmarkt
als we zo gaan beginnen: vrijdag de hele dag vrijquote:
wat een leven! vrijdag van 1000 ¬ 2100 werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond gamen, woensdag en donderdag sporten
, vrijdagmiddag vrij
zolang er gerookt wordt in de kroeg mijd ik die plaatsen. (eigen keuze, en mis het niet)quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een leven! vrijdag van 1000 ¬ 2100 werkendan de kroeg denk ik
en maandag ook vrijquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: vrijdag de hele dag vrij![]()
's avonds knallen in Apeldoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |