echt te ziek voor woordenquote:
Dat plaatjequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
Effe een opvrolijkert
Smerige string uit wasmand gejat
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:07 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiesmorgens
Lamme Roycooooo is dr nog niet
Fok! vind ik beter staan dan FOK! Maar volgens mij hoort het met hoofdletters ja..quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ja, dat weet ik. Maar dan nog moet FOK! met hoofdletters![]()
Ik laat misplaatste grappen achterwege.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Qwea het volgende:
hmm morgen toch naar stage. Bussen rijden weer
Ben alleen benieuwd of ik naar westerbork moet of naar beilentis nog steeds niet opgelost qua het vervoer naar beilen
het hoort inderdaad met hoofdletters, dus in feite maakt het niet uit wat men beter vind staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Fok! vind ik beter staan dan FOK! Maar volgens mij hoort het met hoofdletters ja..
bij mij duurt het best wel een tijdjequote:
Jawel, ik vind Fok! mooier dus ik schrijf meestal Fok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het hoort inderdaad met hoofdletters, dus in feite maakt het niet uit wat men beter vind staan
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef denB het volgende:
nee idd, meet Fok! is moeilijker typen dan capslock/shift en gaan!
quote:
lekker op tijd thuisquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef denB het volgende:
koffie koffie!
Gister nog vergarderd op stage was om half10 thuis![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik laat misplaatste grappen achterwege.
Woon je in Drenthe?
Dude, twee dagen? Das best relaxed:Pquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef DaFan het volgende:
Kan me nu al verheugen op het weekend....daarna gelukkig 2 dagen vrij (maandag en dinsdag).
ze staan hier boven aan de helling. maar door de twee bomen die op een stukje er tussen staan, kan ik niet zien wat er gebeurd. Ik geloof dat men daar bezig was met bouwwerkzaamheden, dus ik ga er vanuit dat de gewonde of erger een bouwvakker is.quote:
Ik woon tegen over een ziekenhuis, in het begin keek ik nog wel eens. Maar tegenwoordig overal waar een ambu voor bij komt zetten kijk ik niet eens meer opquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze staan hier boven aan de helling. maar door de twee bomen die op een stukje er tussen staan, kan ik niet zien wat er gebeurd. Ik geloof dat men daar bezig was met bouwwerkzaamheden, dus ik ga er vanuit dat de gewonde of erger een bouwvakker is.
frusterend is dat.. ik hoor ze ook constant over vliegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Heb d'r vandaag al een stuk of 5 van deze langs zien komen hier...
Zin in vakantie ook!
Sponsor ze?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
casual, ik wil ook wel.. alleen zijn mn vrienden niet zo rijk
komt goed, regel ik nu evenquote:
ik heb iets op mijn bijbaantje, 1 of ander nieuw event... maar daarna wel BBQ-enquote:
Fok!-ken??quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
meurning!!![]()
valt er hier nog wat te uhh...
Zeg maar Martijn..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
casual, ik wil ook wel.. alleen zijn mn vrienden niet zo rijk
mijn vriendin wil gewoon alles zelf betalenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef Casual-T het volgende:
Ik sponsor m'n vriendin ook een beetje, naar draagkracht..
Erg gaat niks boven in een auto zonder airco met 40 graden vast te staan tijdens Zwarte Zaterdag op de Route du Soleilquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
uhm denB, ik zou het wel kúnnen, maar das beetje overdone natuurlijk.
ff kijken of ik misschien met mn verse meissie weg kan ofzo.. ergens beetje in de buurt..
ze meldt alleen ff leuk dat ze hoogtevrees heeft, en vliegangst... hmz.. cursus dunkt mij.. ik heb weinig trek om jaren rond NL te blijven met auto..
vliegtuig richting Z-amerika ofzo FTW
Nieuw-Amsterdamquote:
Ja die van mij ook wel, maar omdat ik én m'n gewone bijbaan-salaris heb, én stagevergoeding, én stufi waar ik nog 1000 euro van overhou per jaar, wilde ik gewoon zegmaar een prijzige vakantie. Dusja, dan is het wel lullig dat ik daarmee al die paar kassa-centjes per maand van haar opslok met deze vakantie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn vriendin wil gewoon alles zelf betalenwant zegt ze: "ik werk er toch voor..."
hij is zonder sirenes weer weg gereden, dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Ik woon tegen over een ziekenhuis, in het begin keek ik nog wel eens. Maar tegenwoordig overal waar een ambu voor bij komt zetten kijk ik niet eens meer op
Heh lekker dicht bij mekaar ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuw-Amsterdam
Gelukkig woon ik ook partime in Den Helder
lulligquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg gaat niks boven in een auto zonder airco met 40 graden vast te staan Zwarte Zaterdag op de Route du Soleil
duidelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja die van mij ook wel, maar omdat ik én m'n gewone bijbaan-salaris heb, én stagevergoeding, én stufi waar ik nog 1000 euro van overhou per jaar, wilde ik gewoon zegmaar een prijzige vakantie. Dusja, dan is het wel lullig dat ik daarmee al die paar kassa-centjes per maand van haar opslok met deze vakantie.![]()
3,5 euro per uur .. dat verdiende ik op mijn 16de...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
mijn vriendin loopt nu stage en heeft geen bijbaantje.. haar vorige bijbaantje gaf dr 3,50 per uur..
voor dat geld kom ik mijn nest niet uit.. wtf he. op zaterdag (150%) verdien ik ¤15,- p uur.. dás pas geld.. (of iig beter dan 3,50)
Watskeburtquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:39 schreef denB het volgende:
[..]
Sponsor ze?
Dit jaar ook geen vakantie voor mij, moet stagelopen in de zomervakantie vanwege het feit dat ik in dec/jan/feb in het ziekenhuis heb door gebracht en thuis om te revalideren
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg gaat niks boven in een auto zonder airco met 40 graden vast te staan tijdens Zwarte Zaterdag op de Route du Soleil
iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
3,5 euro per uur .. dat verdiende ik op mijn 16de...![]()
Ausie, lijkt me ook super vet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nog geen idee waar ik dit jaar naar op vakanite ga. Nadat ik afgelopen najaar naar Australië geweest ben, kan ik alleen maar tegenvallen als je in de buurt blijft en weer een vakantie die zo ver weg is, laat de bank op het moment ff niet toe
Ik snap niet waarom die mensen niet gewoon een dag eerder vrijnemen en op donderdagnacht weggaan. heb je niks geen sores.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
De laatste keer dat ik daar reed hadden we gelukkig een auto mét airco. Alhoewel.. Een Ford Ka die vol moest blazen om ook maar enigzins een beetje koel te blijven van binnen
en dan begin ik te kuilenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom binnen rennen, kraaiend met een pistool
Ach ja, 12 jaar geleden was airco nog niet standaard in een autoquote:
zwaaiend, ja de printer vlekt een beetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom binnen rennen, kraaiend met een pistool
Doen mijn ouders ook, of ze gaan net voor het hoogseizoen.. maar dan kan het ook gerust 40 graden zijn in Zuid Frankrijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die mensen niet gewoon een dag eerder vrijnemen en op donderdagnacht weggaan. heb je niks geen sores.
Maar toch altijd behaaglijk daar door de heerlijke windquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doen mijn ouders ook, of ze gaan net voor het hoogseizoen.. maar dan kan het ook gerust 40 graden zijn in Zuid Frankrijk![]()
Lunaquote:
hou er nou over oooooooooooopquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zwaaiend, ja de printer vlekt een beetje
'loquote:
van je mobiel?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:05 schreef Sok41 het volgende:
In de verte zat het me aan te staren, ik draaide er maar omheen "komt straks wel" dacht ik.. Uiteindelijk voordat ik er vandoor ging keek ik stiekem toch.. Het zweet brak me uit en ik kreeg even zwart voor m'n ogen, 152... 152 fucking euro telefoonrekening.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Echt heerlijk geen gedonder meer met die taalfouten
ja met mijn ouders (en mijn broer) Heb wel 1/4 betaald van de vakantie, dus alles eerlijk verdeeld. We zijn van plan om over 5 jaar nog een keer te gaan, maar dan de andere kant. Hebben nu Western Australia gehad, dus volgende keer de kant van Sydney. Voor een aantal foto's zie: fotoalbumquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ausie, lijkt me ook super vet!
met je ouders ofzo nog? Of alleen rond trekken?
Ben vorig jaar in Alanya geweest met paar moaties, dit jaar weer last minute proberen.![]()
Ze zitten vlakbij Nice.. Wat ik een beetje vond tegenvallen... net als St Trophez, zie je allemaal paparazzi in bootjes liggen... om fotootjes te maken van de jacht van Puff Daddyquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar toch altijd behaaglijk daar door de heerlijke wind
Tenzij je in de Provence tussen de zonnebloemen zit.
356 smsjes en 4+ uren gebeld..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker Sok!
Dat krijg je met scharrelsZeker 300 smsjes?
Hm richting Monaco vind ik persoonlijk mooier. Menton enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zitten vlakbij Nice.. Wat ik een beetje vond tegenvallen... net als St Trophez, zie je allemaal paparazzi in bootjes liggen... om fotootjes te maken van de jacht van Puff Daddy![]()
ik heb meestal maar 20 euro (gewoon het maandbedrag)quote:
Wil ik ook nog een keer heen. Later als ik groot benquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja met mijn ouders (en mijn broer) Heb wel 1/4 betaald van de vakantie, dus alles eerlijk verdeeld. We zijn van plan om over 5 jaar nog een keer te gaan, maar dan de andere kant. Hebben nu Western Australia gehad, dus volgende keer de kant van Sydney. Voor een aantal foto's zie: fotoalbum
K vaak rond de 40/50 euriquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb meestal maar 20 euro (gewoon het maandbedrag)alles wat ik bel en sms, valt gewoon in de bundel (ik sms/bel dus niet verschrikkelijk veel
)
alleen sms-en als ik op vakantie in het buitenland ben en mms-en zorgen soms voor hogere maandlasten
Volgens mij correleert de hoogte van de telefoonrekening met het feit of en hoe lang je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb meestal maar 20 euro (gewoon het maandbedrag)alles wat ik bel en sms, valt gewoon in de bundel (ik sms/bel dus niet verschrikkelijk veel
)
alleen sms-en als ik op vakantie in het buitenland ben en mms-en zorgen soms voor hogere maandlasten
ik heb 125 minuten of 250 smsjes; dus als ik 1 minuut bel, kan ik nog maar 248 smsjes sturen etc.quote:
Ja of omgekeerd, want ik ben zo lief voor mijn vriendin ofzo dat mijn schoonvader mijn rekening betaald..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij correleert de hoogte van de telefoonrekening met het feit of en hoe lang je een vriendin hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |