geen Voetbal Insite, met Martin van Geelquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn avond is alweer volgepland
Na het eten gamen
om 20:30 uur Grey's anatomy kijken![]()
om 21:30 uur Standoff kijkendie Raquel Alessi
![]()
daarna naar bed![]()
is pas om half 11quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
geen Voetbal Insite, met Martin van Geel!
nee, ik ga geen voetbalprogramma's kijken. Het weekend is weer voorbij, dus hoef geen voetbal meer te zien tot komende zondagquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
geen Voetbal Insite, met Martin van Geel!
Raquel Alessiquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn avond is alweer volgepland
Na het eten gamen
om 20:30 uur Grey's anatomy kijken![]()
om 21:30 uur Standoff kijkendie Raquel Alessi
![]()
daarna naar bed![]()
quote:
quote:
tijd gaat altijd langzaam op stage...quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Sala-adin het volgende:
Als je niks uithaalt gaat de tijd wel erg langzaam
doei Sok, tot morgenquote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef Sok41 het volgende:
Ik zeg ook maar alvast toedeledokie, even proberen 15 min wat nuttigs te doen kuch*
Lattraaa
quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef denB het volgende:
Anders zit ik even steeds in het verkeerde topic te kijken
hoogtepunt natuurlijk!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
100ste stage topicvoor mij..
Moet ik dat nou zien als hoogte- of dieptepunt
die kan zo bovenaan de OPquote:Op maandag 23 april 2007 20:05 schreef Goover het volgende:
Op mijn stage ben ik bezig met het aansturen van een paneeltje met knopjes en een LCD via een serieele verbinding. Toen het een beetje werkte heb ik dit even snel gemaakt:
[afbeelding]
Die 3 zwarte blokjes knipperen en dan staan er FTW, maar de foto zonder die zwarte blokjes is mislukt..
Klinkt simpeler dan het is trouwens.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:10 schreef francis997 het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond![]()
FOK! moet wel met hoofdletters, he hèquote:Op maandag 23 april 2007 20:05 schreef Goover het volgende:
Op mijn stage ben ik bezig met het aansturen van een paneeltje met knopjes en een LCD via een serieele verbinding. Toen het een beetje werkte heb ik dit even snel gemaakt:
[afbeelding]
Die 3 zwarte blokjes knipperen en dan staan er FTW, maar de foto zonder die zwarte blokjes is mislukt..
Klinkt simpeler dan het is trouwens.
en dat moet met een è --> hèquote:Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
he
ja, ja, dat weet ik. Maar dan nog moet FOK! met hoofdlettersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |