echt te ziek voor woordenquote:
Dat plaatjequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
Effe een opvrolijkert
Smerige string uit wasmand gejat
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:07 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiesmorgens
Lamme Roycooooo is dr nog niet
Fok! vind ik beter staan dan FOK! Maar volgens mij hoort het met hoofdletters ja..quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ja, dat weet ik. Maar dan nog moet FOK! met hoofdletters![]()
Ik laat misplaatste grappen achterwege.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Qwea het volgende:
hmm morgen toch naar stage. Bussen rijden weer
Ben alleen benieuwd of ik naar westerbork moet of naar beilentis nog steeds niet opgelost qua het vervoer naar beilen
het hoort inderdaad met hoofdletters, dus in feite maakt het niet uit wat men beter vind staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Fok! vind ik beter staan dan FOK! Maar volgens mij hoort het met hoofdletters ja..
bij mij duurt het best wel een tijdjequote:
Jawel, ik vind Fok! mooier dus ik schrijf meestal Fok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het hoort inderdaad met hoofdletters, dus in feite maakt het niet uit wat men beter vind staan
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef denB het volgende:
nee idd, meet Fok! is moeilijker typen dan capslock/shift en gaan!
quote:
lekker op tijd thuisquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef denB het volgende:
koffie koffie!
Gister nog vergarderd op stage was om half10 thuis![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik laat misplaatste grappen achterwege.
Woon je in Drenthe?
Dude, twee dagen? Das best relaxed:Pquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef DaFan het volgende:
Kan me nu al verheugen op het weekend....daarna gelukkig 2 dagen vrij (maandag en dinsdag).
ze staan hier boven aan de helling. maar door de twee bomen die op een stukje er tussen staan, kan ik niet zien wat er gebeurd. Ik geloof dat men daar bezig was met bouwwerkzaamheden, dus ik ga er vanuit dat de gewonde of erger een bouwvakker is.quote:
Ik woon tegen over een ziekenhuis, in het begin keek ik nog wel eens. Maar tegenwoordig overal waar een ambu voor bij komt zetten kijk ik niet eens meer opquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze staan hier boven aan de helling. maar door de twee bomen die op een stukje er tussen staan, kan ik niet zien wat er gebeurd. Ik geloof dat men daar bezig was met bouwwerkzaamheden, dus ik ga er vanuit dat de gewonde of erger een bouwvakker is.
frusterend is dat.. ik hoor ze ook constant over vliegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Heb d'r vandaag al een stuk of 5 van deze langs zien komen hier...
Zin in vakantie ook!
Sponsor ze?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
casual, ik wil ook wel.. alleen zijn mn vrienden niet zo rijk
komt goed, regel ik nu evenquote:
ik heb iets op mijn bijbaantje, 1 of ander nieuw event... maar daarna wel BBQ-enquote:
Fok!-ken??quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
meurning!!![]()
valt er hier nog wat te uhh...
Zeg maar Martijn..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
casual, ik wil ook wel.. alleen zijn mn vrienden niet zo rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |