quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoals je ziet werk ik erg hard
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
En ik ben Bart, die kanloos schoenen probeert te kopen
Game on!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Voor een stad buitengewoon. Als woonplek gaat 't welquote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef rashudo het volgende:
Delft is relaxed.
Gaarquote:
Het ligt vooral aan de hoeveelheid cash. Indien je meer dan 8 kruiwagens kan vullen met duizend-eurobiljetten zit dat ook wel snor.quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Voor een stad buitengewoon. Als woonplek gaat 't wel![]()
Ik kom toch echt op 25 uit. You failed the nerd-test...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kom toch echt op 25 uit. You failed the nerd-test...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is de vraag wie nu de gróótste spuit 11 isquote:![]()
Vanavondquote:Op maandag 23 april 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga naar leiden.
Als je ook met buschauffeurs gaat kletsen...quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vanavond![]()
Zelfde feestje toevallig?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Onze Manneke met witbier en een zweefvliegtuig![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vrouwen die Technische Informatica studeren
quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vrouwen die Technische Informatica studeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Het laatste feestje met dat soort mensen waren er alleen maar nerds.Tja heb je met TU DelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 21:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zullen we trouwen als je 18 wordt?
Mensen die het woord 'kwantiteitverschil' gebruiken zijn sowieso niet beterquote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Leiden is beter man, kijk alleen naar de kwantiteitverschillen
Tot nuquote:
Wat moet ik zonder het Delft forum, stukken gezelliger dan het Den Haag topicquote:
Wanneer ben je weer unbanned ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:43 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Wat moet ik zonder het Delft forum, stukken gezelliger dan het Den Haag topic
quote:
Ghehe, okquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:53 schreef chromosoompje het volgende:
[..]ssst
![]()
Vrijdag pas weer![]()
Pfff en ik ben verdrietig, ik zou komende week naar groningen gaan om met iemand voor de eerste keer mee gaan in een zweefvliegtuig maar gaat niet door![]()
Oude bekende van me, kwam er kort geleden achter dat ie die sport beoefende maar hij gaat morgen naar duitsland ofzo met de zwevertje een weekje vliegen en een soort race ofzoquote:
Okquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Oude bekende van me, kwam er kort geleden achter dat ie die sport beoefende maar hij gaat morgen naar duitsland ofzo met de zwevertje een weekje vliegen en een soort race ofzo![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkJa, das wel jammer ja
Naja ik ben pitten en zulks
U oock straksquote:
Mogguhquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:51 schreef warrel het volgende:
Jullie gaan zo snel!!
Goedemorgen Delfterds
dat dat woord in jouw vocabulair niet voorkomt wil nog niet zeggen dat het geen regulier Nederlands woord is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die het woord 'kwantiteitverschil' gebruiken zijn sowieso niet beter
Ideetje. @ my place? Ik ben nu ietwat brak, wellicht is dat morgen minderquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Leiden is beter man, kijk alleen naar de kwantiteitverschillen
Wat doe je 12 mei?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Oude bekende van me, kwam er kort geleden achter dat ie die sport beoefende maar hij gaat morgen naar duitsland ofzo met de zwevertje een weekje vliegen en een soort race ofzo![]()
Tot nu toe staat er niet veel op de planningquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ideetje. @ my place? Ik ben nu ietwat brak, wellicht is dat morgen minder![]()
[..]
Op het station en in de kroegen is het echt absurd hoeveel mooie vrouwen je af en toe tegen komt.
[..]
Wat doe je 12 mei?
Bij mij kan ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
We zien wel. Bieren lijkt me wel een strak plan. Heb je twee weken trouwensquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bij mij kan ook
Ik heb vakantie, dus vrij om tedoen wat ik wil![]()
ik ben nu vrij, dus ja eigenlijk wel 2 weken, maar ik ga volgende week, precies wanneer bart ook gaat ( ja hoe ironisch denk je van hem weg getegaan gaat hij ook naar barcaquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
We zien wel. Bieren lijkt me wel een strak plan. Heb je twee weken trouwens![]()
feestje in leiden was egt vet, jammer dat AR er ook wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Op het station en in de kroegen is het echt absurd hoeveel mooie vrouwen je af en toe tegen komt.
[..]
Wat doe je 12 mei?
Inderdaad, ik had beter thuis kunnen blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:45 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
feestje in leiden was egt vet, jammer dat AR er ook was![]()
Leidenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Originele_Naam het volgende:
waar was het?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, dat deden we weer ergens andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ff eten
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja nou, moet toch ook gebeurenquote:
Pauperuserquote:
Wat doe je morgenavond?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef Originele_Naam het volgende:
heul niet
Eensch is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Pauperuser![]()
Mensen uit Hengelo
Bart![]()
Domme vragen bestaan wel degelijk klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:34 schreef Originele_Naam het volgende:
wat zijn we vandaag sloom met antwoorden![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan wel degelijk klaarblijkelijk![]()
Morgen is de dag na vandaag. Woensdag dus..
ajt in de bediening? kan ik dan gratis komen zuupen een keertje. hoorde dat luuk ook aangenomen is gaan jullie samen werken op welke dagen allemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef Agiath het volgende:
Ik ben aangenomen op de Beestenmarkt, in dat nieuwe cafe/restaurant waar eerst de Stapperij zat
geen enkele vraag is dom, want door te vragen ontvang je nieuwe informatie waardoor je wat slimmer wordt. Maar om je vraag te beantwoorden, woensdag train ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan wel degelijk klaarblijkelijk![]()
Morgen is de dag na vandaag. Woensdag dus..
Vraag: Is Nederland groter dan de VS ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:47 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
geen enkele vraag is dom, want door te vragen ontvang je nieuwe informatie waardoor je wat slimmer wordt. Maar om je vraag te beantwoorden, woensdag train ik
als je het niet wistquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vraag: Is Nederland groter dan de VS ?
Antwoord: Ja, duh.
Nou, lekker slim wel
Moet je dat erbij zeggen.quote:
quote:
Misschien. Beter morgen.quote:
Top, doen we het morgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Morgen helemaal prima![]()
Opgetogen omdat ik vakantie heb![]()
Same here.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Fraai; vanavond ff een avondje ontnuchteren geloof ik![]()
Niet veel. Beetje in Amsterdam geweest, beetje Utrecht, beetje Rotterdamquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren nou eigenlijk uitgespookt?
Ik heb serieus niks hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Ok, ik heb met spoed 2 lege diskettes nodig! Iemand?
ik heb hier nog wel floppies liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Ok, ik heb met spoed 2 lege diskettes nodig! Iemand?
adres -> PM!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel floppies liggen![]()
Spuit 111 met je uilquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Lutser. Hopelijk wel een back-up? [afbeelding]
omg, half fok woont in Delft ofsoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En ik maar kloten met hidden html enzeauw. Twas zo simpel![]()
[limg ]http://i17.tinypic.com/35at3s5.gif[/limg] Linksquote:Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef Agiath het volgende:
Hoe doe je die uil nou?
Ja gaat bestquote:
Je gebruikt nog steeds de whoops extensie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En ik maar kloten met hidden html enzeauw. Twas zo simpel![]()
Dúhquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Lutser. Hopelijk wel een back-up? [afbeelding]
Voorzover je van sociaal kan spreken met z'n tweeën...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef chromosoompje het volgende:
SOL is wel heel erg bezig net haar sociale leven he?
Er is een kans dat ik dan nog een plekje over heb qua vliegen. Bovendien zou dat in Haamstede zijn, dus da's vlakbij.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef chromosoompje het volgende:das waar
Wat was er ook alweer met 12 mei?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik dan nog een plekje over heb qua vliegen. Bovendien zou dat in Haamstede zijn, dus da's vlakbij.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Anyway; vanavond bieren @ my place dus![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Je mag wel meefietsen!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef seekfaM het volgende:
Best, bij jou dan?
Doe dan jouw aderess nog maar even per PMof msn
WAUW ziet er wel onwijs cool uitquote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
chemtrails!!! de reptielenregering zit erachter! ik zeg het je!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Wat is dat eigenlijk![]()
Daar kan voor gezorgd wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:44 schreef mcDavid het volgende:
Aaaahwwwww
hij was bang dat zijn moeder de foto zou zien!
Staat Bart net voor m'n deur om een reservehuissleutel te halenquote:Op donderdag 26 april 2007 01:05 schreef mcDavid het volgende:Staat bart ineens voor me deur om me fiets te lenen om terug naar Jarno te fietsen om zijn sleutels te halen [afbeelding] [afbeelding]
Ah dan istie dus op de helft!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Staat Bart net voor m'n deur om een reservehuissleutel te halen![]()
Ja, anders dan uuhmquote:
Ach, je had altijd nog op de bank kunnen tukken hierquote:
Ja okiquote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, je had altijd nog op de bank kunnen tukken hier![]()
Maargoed, ik ga echt slapen. Tukse heren![]()
Anders was ik de sjaak geweest denk ik zo...quote:
Nah, jij nam niet op...quote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Anders was ik de sjaak geweest denk ik zo....
je weet waar zen huis woontquote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
Die homo heeft dus mooi wel mijn band lek gereden gisteravond!![]()
En mijn sleutel gejat. Dood moet ie!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
Die homo heeft dus mooi wel mijn band lek gereden gisteravond!![]()
Dát sowieso!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En mijn sleutel gejat. Dood moet ie!
Ik heb je spam ontvangen en heb eigenlijk niks te doen morgenavond, alhoewel ik niet van punk hou zit ik er wel over te denken om te komenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen uit Delft die vrijdag niks te doen hebben
Ja flikker ff lekker opquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik krijg nog 10 euro van je voor een nieuwe band!
Ik had je ook buiten kunnen laten staan hequote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja flikker ff lekker opIk ga niet het volle bedrag betalen als ik hem 20 minuten gebruik
![]()
Jep. Maar zo ben je nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had je ook buiten kunnen laten staan he
Lees zelf maar bijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
praat me eens bij ;')
Als ik jouw computer tegen een bushokje aan tief betaal ik toch ook niet maar 5 euro vergoeding omdat de vlucht van mijn hand tot bushokje maar 2 sec duurde ?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja flikker ff lekker opIk ga niet het volle bedrag betalen als ik hem 20 minuten gebruik
Zeg dat nou nog even niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Ik was 'm zelfs nog wel komen brengen als 't noodzakelijk was geweest![]()
Wat is er mis met hulpvaardigheidquote:Op donderdag 26 april 2007 18:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg dat nou nog even niet! [afbeelding]
ik zou je heelgraag eens ontmoeten Shaunquote:Op donderdag 26 april 2007 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je spam ontvangen en heb eigenlijk niks te doen morgenavond, alhoewel ik niet van punk hou zit ik er wel over te denken om te komen
Ja maar Bart moet eerst het gevoel krijgen dat ik zo'n beetje zijn leven heb gered, gecombineerd met een gigantisch schuldgevoel!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is er mis met hulpvaardigheidJe maakt jezelf er ook schuldig aan
![]()
Ik wil wel, maar dan wel de Triangel. Ik ben vrijdag nog in Delftquote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef mcDavid het volgende:
Mala vita in speakers vrijdag, wie gaat er mee?
Nergens; vanavond blijven we bierlooschquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Originele_Naam het volgende:
waar is het bier vanavond dan?
Morgen blijf ik thuis, zaterdagochtend eerste werkdag. Kan daar niet onuitgerust komen dat begrijp je welquote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nergens; vanavond blijven we bierloosch![]()
Ben je er morgen ook bij? Lijkt me tof om je weer 's irl te zien![]()
OK, doe maar ff een sms-je als je er bentquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Morgen blijf ik thuis, zaterdagochtend eerste werkdag. Kan daar niet onuitgerust komen dat begrijp je wel
Miss heel ff naar de tri
Appels met peren vergelijken, danku.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik jouw computer tegen een bushokje aan tief betaal ik toch ook niet maar 5 euro vergoeding omdat de vlucht van mijn hand tot bushokje maar 2 sec duurde ?
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh ik heb zojuist ff 10 euro printtegoed van Inholland omgezet in 25 euro cash.
in principe wel, mits ik 40 posters kan verkopen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doe je goedkan je dat ook met 100 euro?
Ons is al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik nog iets gemist behalve jullie de afgelopen anderhalve week?
![]()
Je bestaat nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik nog iets gemist behalve jullie de afgelopen anderhalve week?
![]()
Klinkt als vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah kinders...moeders leeft nogBen ruim een week kindloos
internetloos en nog veel meer loos
![]()
Nahhh zit nu in voorburg waar ik eik in Amsterdam had moeten zitten, dus ben niet helemaal in jubelstemming...eerder inquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's toch meer reden voor dattum:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, zonder diagnose, maar ben wat adhd-erig vandaag
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh zit nu in voorburg waar ik eik in Amsterdam had moeten zitten, dus ben niet helemaal in jubelstemming...eerder in-stemming.
Maargoed...lekker hard zielige liedjes luisteren, amaretto erbij (nog meer boeeehoeeee want dat vind ik pas lekker door hem) en hopelijk in een vroegtijdige coma raken![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn coma nog niet in ieder geval...ben nog steeds wakker![]()
O, god.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh zit nu in voorburg waar ik eik in Amsterdam had moeten zitten, dus ben niet helemaal in jubelstemming...eerder in-stemming.
Maargoed...lekker hard zielige liedjes luisteren, amaretto erbij (nog meer boeeehoeeee want dat vind ik pas lekker door hem) en hopelijk in een vroegtijdige coma raken![]()
mikaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
O, god.
Ik ga vanavond uit met een paar vrouwen, ergo wel in juichstemming. (En nog wat zaken maar die meldt ik hier maar ff niet; da's nog niet helemaal openbaar)
Zomer![]()
Mika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CkGp72d0Ny0
Te vaak in de ballen getrapt om nog leuk te kunnen zingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
O, god.
Ik ga vanavond uit met een paar vrouwen, ergo wel in juichstemming. (En nog wat zaken maar die meldt ik hier maar ff niet; da's nog niet helemaal openbaar)
Zomer![]()
Mika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CkGp72d0Ny0
Ik zag 'tquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mika![]()
Veul plezier vanaaf...vandaar je adhd-mood![]()
Ohja en mocht je iets kwijt willen, post maar in mijn fobo die wordt toch niet bekeken![]()
Zeg; Freddy Mercury is toch een van de beste zangers ooit n'est pas?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te vaak in de ballen getrapt om nog leuk te kunnen zingen
Zwitserlaaaaaaaaaaaaand. Naja, dat klinkt toch wat minderquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Zondag dan
Nee, totaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zeg; Freddy Mercury is toch een van de beste zangers ooit n'est pas?
Ik van zondag tot woensdagquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn jullie de hele week weg?
Geen idee. Als 't goed is van zondag tot ergens eind volgende week, maar da's gelukkig allemaal ad-hocquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn jullie de hele week weg?
Kansloos; dan is een deel van onze "harde kern' wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Dusse vrijdag geen mini-diner-meet? Week erna dan?
Donderdag dan maar meeten? Volgens de poll kunnen dan sowieso meer mensen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Bravebart het volgende:
Vrijdag kan ik in principe nooit.
Komende ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Donderdag dan maar meeten? Volgens de poll kunnen dan sowieso meer mensen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Lucille het volgende:
Autoreply is een week weg, doodsverwensing.
Ok, dat kan volgens mij welquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Mij komt de donderdag na de vakantie het beste uit![]()
Mag ik dan de hele avond deuren open en dicht doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
vrijdag na de mei-vakantie zijn degene die ik uitnodig van harte welkom bij mij thuis
Dan zul je het zonder mij moeten doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
vrijdag na de mei-vakantie zijn degene die ik uitnodig van harte welkom bij mij thuis
Yeah!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja ben in amsterdam nuhij vindt me toch wel lief
![]()
Je weet het nietquote:
hmm daar zeg je me watquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet het nietMisschien is dagwaarde eigenlijk wel een gestoorde psychopaat die SOL heeft omgelegd en nu onder haar account post
Iddquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hmm daar zeg je me watkunnen de modjes misschien IP's vergelijken
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Of we gaan dingen vragen die alleen SOL weet
zo erg is hij nu ook weer nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet het nietMisschien is dagwaarde eigenlijk wel een gestoorde psychopaat die SOL heeft omgelegd en nu onder haar account post
Iddquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dagwaarde is zichzelf aan het verdedigen nu toch BraveBart
Gokje: zij resp. jij ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]SOL wie heeft in dat duffe cafe waar we een minimeeting hadden gewonnen met darten
en wie was de winnaar met biljarten
had ut ff laten wetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 04:45 schreef mcDavid het volgende:
Sow, stond ik toch in Den Haag, keurig op de goede straat.
Terwijl het feestje in Amsterdam was
quote:Op zaterdag 28 april 2007 04:45 schreef mcDavid het volgende:
Sow, stond ik toch in Den Haag, keurig op de goede straat.
Terwijl het feestje in Amsterdam was
Nahhh Bart niet vlgns mij, die anderequote:Op zaterdag 28 april 2007 08:58 schreef Originele_Naam het volgende:
Bart heb je weer eens een ban te pakken
Ja, een permbanquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:58 schreef Originele_Naam het volgende:
Bart heb je weer eens een ban te pakken
Gorkumquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Is iemand die hier post in Delft atm ?
atm?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Is iemand die hier post in Delft atm ?
At the momentquote:
Hoi.quote:
En verslagen, lalalalalaquote:
Refr.:quote:
Je weetquote:
Zegt de user met puicke UIquote:
Forum Opties | |