Mogguhquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:51 schreef warrel het volgende:
Jullie gaan zo snel!!
Goedemorgen Delfterds
dat dat woord in jouw vocabulair niet voorkomt wil nog niet zeggen dat het geen regulier Nederlands woord is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die het woord 'kwantiteitverschil' gebruiken zijn sowieso niet beter
Ideetje. @ my place? Ik ben nu ietwat brak, wellicht is dat morgen minderquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Leiden is beter man, kijk alleen naar de kwantiteitverschillen
Wat doe je 12 mei?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Oude bekende van me, kwam er kort geleden achter dat ie die sport beoefende maar hij gaat morgen naar duitsland ofzo met de zwevertje een weekje vliegen en een soort race ofzo![]()
Tot nu toe staat er niet veel op de planningquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ideetje. @ my place? Ik ben nu ietwat brak, wellicht is dat morgen minder![]()
[..]
Op het station en in de kroegen is het echt absurd hoeveel mooie vrouwen je af en toe tegen komt.
[..]
Wat doe je 12 mei?
Bij mij kan ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
We zien wel. Bieren lijkt me wel een strak plan. Heb je twee weken trouwensquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bij mij kan ook
Ik heb vakantie, dus vrij om tedoen wat ik wil![]()
ik ben nu vrij, dus ja eigenlijk wel 2 weken, maar ik ga volgende week, precies wanneer bart ook gaat ( ja hoe ironisch denk je van hem weg getegaan gaat hij ook naar barcaquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
We zien wel. Bieren lijkt me wel een strak plan. Heb je twee weken trouwens![]()
feestje in leiden was egt vet, jammer dat AR er ook wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Op het station en in de kroegen is het echt absurd hoeveel mooie vrouwen je af en toe tegen komt.
[..]
Wat doe je 12 mei?
Inderdaad, ik had beter thuis kunnen blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:45 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
feestje in leiden was egt vet, jammer dat AR er ook was![]()
Leidenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Originele_Naam het volgende:
waar was het?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, dat deden we weer ergens andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ff eten
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja nou, moet toch ook gebeurenquote:
Pauperuserquote:
Wat doe je morgenavond?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef Originele_Naam het volgende:
heul niet
Eensch is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Pauperuser![]()
Mensen uit Hengelo
Bart![]()
Domme vragen bestaan wel degelijk klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:34 schreef Originele_Naam het volgende:
wat zijn we vandaag sloom met antwoorden![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan wel degelijk klaarblijkelijk![]()
Morgen is de dag na vandaag. Woensdag dus..
ajt in de bediening? kan ik dan gratis komen zuupen een keertje. hoorde dat luuk ook aangenomen is gaan jullie samen werken op welke dagen allemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef Agiath het volgende:
Ik ben aangenomen op de Beestenmarkt, in dat nieuwe cafe/restaurant waar eerst de Stapperij zat
geen enkele vraag is dom, want door te vragen ontvang je nieuwe informatie waardoor je wat slimmer wordt. Maar om je vraag te beantwoorden, woensdag train ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan wel degelijk klaarblijkelijk![]()
Morgen is de dag na vandaag. Woensdag dus..
Vraag: Is Nederland groter dan de VS ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:47 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
geen enkele vraag is dom, want door te vragen ontvang je nieuwe informatie waardoor je wat slimmer wordt. Maar om je vraag te beantwoorden, woensdag train ik
als je het niet wistquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vraag: Is Nederland groter dan de VS ?
Antwoord: Ja, duh.
Nou, lekker slim wel
Moet je dat erbij zeggen.quote:
quote:
Misschien. Beter morgen.quote:
Top, doen we het morgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Morgen helemaal prima![]()
Opgetogen omdat ik vakantie heb![]()
Same here.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Fraai; vanavond ff een avondje ontnuchteren geloof ik![]()
Niet veel. Beetje in Amsterdam geweest, beetje Utrecht, beetje Rotterdamquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren nou eigenlijk uitgespookt?
Ik heb serieus niks hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Ok, ik heb met spoed 2 lege diskettes nodig! Iemand?
ik heb hier nog wel floppies liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Ok, ik heb met spoed 2 lege diskettes nodig! Iemand?
adres -> PM!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel floppies liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |