quote:Wat is dat eigenlijk![]()
Daar kan voor gezorgd wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:44 schreef mcDavid het volgende:
Aaaahwwwww
hij was bang dat zijn moeder de foto zou zien!
Staat Bart net voor m'n deur om een reservehuissleutel te halenquote:Op donderdag 26 april 2007 01:05 schreef mcDavid het volgende:Staat bart ineens voor me deur om me fiets te lenen om terug naar Jarno te fietsen om zijn sleutels te halen [afbeelding] [afbeelding]
Ah dan istie dus op de helft!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Staat Bart net voor m'n deur om een reservehuissleutel te halen![]()
Ja, anders dan uuhmquote:
Ach, je had altijd nog op de bank kunnen tukken hierquote:
Ja okiquote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, je had altijd nog op de bank kunnen tukken hier![]()
Maargoed, ik ga echt slapen. Tukse heren![]()
Anders was ik de sjaak geweest denk ik zo...quote:
Nah, jij nam niet op...quote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Anders was ik de sjaak geweest denk ik zo....
je weet waar zen huis woontquote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
Die homo heeft dus mooi wel mijn band lek gereden gisteravond!![]()
En mijn sleutel gejat. Dood moet ie!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
Die homo heeft dus mooi wel mijn band lek gereden gisteravond!![]()
Dát sowieso!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En mijn sleutel gejat. Dood moet ie!
Ik heb je spam ontvangen en heb eigenlijk niks te doen morgenavond, alhoewel ik niet van punk hou zit ik er wel over te denken om te komenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen uit Delft die vrijdag niks te doen hebben
Ja flikker ff lekker opquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik krijg nog 10 euro van je voor een nieuwe band!
Ik had je ook buiten kunnen laten staan hequote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja flikker ff lekker opIk ga niet het volle bedrag betalen als ik hem 20 minuten gebruik
![]()
Jep. Maar zo ben je nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had je ook buiten kunnen laten staan he
Lees zelf maar bijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
praat me eens bij ;')
Als ik jouw computer tegen een bushokje aan tief betaal ik toch ook niet maar 5 euro vergoeding omdat de vlucht van mijn hand tot bushokje maar 2 sec duurde ?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja flikker ff lekker opIk ga niet het volle bedrag betalen als ik hem 20 minuten gebruik
Zeg dat nou nog even niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Ik was 'm zelfs nog wel komen brengen als 't noodzakelijk was geweest![]()
Wat is er mis met hulpvaardigheidquote:Op donderdag 26 april 2007 18:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg dat nou nog even niet! [afbeelding]
ik zou je heelgraag eens ontmoeten Shaunquote:Op donderdag 26 april 2007 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je spam ontvangen en heb eigenlijk niks te doen morgenavond, alhoewel ik niet van punk hou zit ik er wel over te denken om te komen
Ja maar Bart moet eerst het gevoel krijgen dat ik zo'n beetje zijn leven heb gered, gecombineerd met een gigantisch schuldgevoel!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is er mis met hulpvaardigheidJe maakt jezelf er ook schuldig aan
![]()
Ik wil wel, maar dan wel de Triangel. Ik ben vrijdag nog in Delftquote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef mcDavid het volgende:
Mala vita in speakers vrijdag, wie gaat er mee?
Nergens; vanavond blijven we bierlooschquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Originele_Naam het volgende:
waar is het bier vanavond dan?
Morgen blijf ik thuis, zaterdagochtend eerste werkdag. Kan daar niet onuitgerust komen dat begrijp je welquote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nergens; vanavond blijven we bierloosch![]()
Ben je er morgen ook bij? Lijkt me tof om je weer 's irl te zien![]()
OK, doe maar ff een sms-je als je er bentquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Morgen blijf ik thuis, zaterdagochtend eerste werkdag. Kan daar niet onuitgerust komen dat begrijp je wel
Miss heel ff naar de tri
Appels met peren vergelijken, danku.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik jouw computer tegen een bushokje aan tief betaal ik toch ook niet maar 5 euro vergoeding omdat de vlucht van mijn hand tot bushokje maar 2 sec duurde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |