Dat doe je goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh ik heb zojuist ff 10 euro printtegoed van Inholland omgezet in 25 euro cash.
in principe wel, mits ik 40 posters kan verkopen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doe je goedkan je dat ook met 100 euro?
Ons is al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik nog iets gemist behalve jullie de afgelopen anderhalve week?
![]()
Je bestaat nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik nog iets gemist behalve jullie de afgelopen anderhalve week?
![]()
Klinkt als vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah kinders...moeders leeft nogBen ruim een week kindloos
internetloos en nog veel meer loos
![]()
Nahhh zit nu in voorburg waar ik eik in Amsterdam had moeten zitten, dus ben niet helemaal in jubelstemming...eerder inquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's toch meer reden voor dattum:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, zonder diagnose, maar ben wat adhd-erig vandaag
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh zit nu in voorburg waar ik eik in Amsterdam had moeten zitten, dus ben niet helemaal in jubelstemming...eerder in-stemming.
Maargoed...lekker hard zielige liedjes luisteren, amaretto erbij (nog meer boeeehoeeee want dat vind ik pas lekker door hem) en hopelijk in een vroegtijdige coma raken![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn coma nog niet in ieder geval...ben nog steeds wakker![]()
O, god.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh zit nu in voorburg waar ik eik in Amsterdam had moeten zitten, dus ben niet helemaal in jubelstemming...eerder in-stemming.
Maargoed...lekker hard zielige liedjes luisteren, amaretto erbij (nog meer boeeehoeeee want dat vind ik pas lekker door hem) en hopelijk in een vroegtijdige coma raken![]()
mikaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
O, god.
Ik ga vanavond uit met een paar vrouwen, ergo wel in juichstemming. (En nog wat zaken maar die meldt ik hier maar ff niet; da's nog niet helemaal openbaar)
Zomer![]()
Mika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CkGp72d0Ny0
Te vaak in de ballen getrapt om nog leuk te kunnen zingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
O, god.
Ik ga vanavond uit met een paar vrouwen, ergo wel in juichstemming. (En nog wat zaken maar die meldt ik hier maar ff niet; da's nog niet helemaal openbaar)
Zomer![]()
Mika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CkGp72d0Ny0
Ik zag 'tquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mika![]()
Veul plezier vanaaf...vandaar je adhd-mood![]()
Ohja en mocht je iets kwijt willen, post maar in mijn fobo die wordt toch niet bekeken![]()
Zeg; Freddy Mercury is toch een van de beste zangers ooit n'est pas?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te vaak in de ballen getrapt om nog leuk te kunnen zingen
Zwitserlaaaaaaaaaaaaand. Naja, dat klinkt toch wat minderquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Zondag dan
Nee, totaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zeg; Freddy Mercury is toch een van de beste zangers ooit n'est pas?
Ik van zondag tot woensdagquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn jullie de hele week weg?
Geen idee. Als 't goed is van zondag tot ergens eind volgende week, maar da's gelukkig allemaal ad-hocquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn jullie de hele week weg?
Kansloos; dan is een deel van onze "harde kern' wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Dusse vrijdag geen mini-diner-meet? Week erna dan?
Donderdag dan maar meeten? Volgens de poll kunnen dan sowieso meer mensen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Bravebart het volgende:
Vrijdag kan ik in principe nooit.
Komende ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Donderdag dan maar meeten? Volgens de poll kunnen dan sowieso meer mensen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Lucille het volgende:
Autoreply is een week weg, doodsverwensing.
Ok, dat kan volgens mij welquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Mij komt de donderdag na de vakantie het beste uit![]()
Mag ik dan de hele avond deuren open en dicht doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
vrijdag na de mei-vakantie zijn degene die ik uitnodig van harte welkom bij mij thuis
Dan zul je het zonder mij moeten doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
vrijdag na de mei-vakantie zijn degene die ik uitnodig van harte welkom bij mij thuis
Yeah!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja ben in amsterdam nuhij vindt me toch wel lief
![]()
Je weet het nietquote:
hmm daar zeg je me watquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet het nietMisschien is dagwaarde eigenlijk wel een gestoorde psychopaat die SOL heeft omgelegd en nu onder haar account post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |