Lijkt me ook echt super ja om daar eens op vakantie te gaanquote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef mschol het volgende:
even in de herhaling voor de sfeer.
http://www.hlswilliwaw.com/GhostTown/index.htm
ik zou er ook best doorheen willen gaan door het gebied, als ik dat verslag zo lees..
alleen zonder speciale vergunningen kom je nergens ... (overigens wel vreemd, zolang jij maar iets ondertekend dat het je eigen verantwoordelijkheid is)
nee, het stadion is een voetbal/sport stadion in het centrum van prypiat, net voorbij het busstation waar de Monolith hun basis hebben. als je daar door de 'voordeur' naar binnen wandelt krijg je het filmpje als bij een groot gevecht, maar dan laadt hij meteen de volgende level.quote:Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef Omkron het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele bug meegemaakt.. ? met het stadion wordt de arena bedoelt?
mmm ofwel ben ik daar nooit geweest, ofwel ben ik het vergeten.quote:Op maandag 23 april 2007 07:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, het stadion is een voetbal/sport stadion in het centrum van prypiat, net voorbij het busstation waar de Monolith hun basis hebben. als je daar door de 'voordeur' naar binnen wandelt krijg je het filmpje als bij een groot gevecht, maar dan laadt hij meteen de volgende level.
Over welke militry heb je het? Die 6 veterans van het vorige veld die in de parkeergarage blijven wachten.? Ben ik soms te snel doorgelopen daar en had ik het veld moeten clearen ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef P4nic het volgende:
Arena ondertussen gevonden, maar nix van wedstrijd ofzo hoor.
Verder ben ik wel in de reactor geraakt.
Je laat die military hun werk doen, verder ga je binnen langs het gat dat in de muur geblazen wordt naast het wachtershuisje. Sniper op rechts laat je zitten (deze knalt military af die in je rug anders komt) dan vecht je je een baan langs links van het terrein, helicopter schiet wel op je maar richt niet veel schade aan, vervolg je weg het best onder de oliepijpbuizen, ondertussen schakel je sniper op links uit eens je er bijna naastonder staat. Schieten en hopen dat je blijft leven, dan sluip je naar de ingang toe (staan veel monolith) loop je en evt. een "red bull" drinken om erin te raken. Dan wandel je verder en op links zie je een trap naar beneden. Dan ben je de reactor.
bug stadion, is wanneer je op het einde van pripyat bent ? Dan zag ik idd in het filmpje een soort van stadion, en met die beesten over het veld die ge-anomalied worden.
nog 6 te gaan!quote:Op maandag 23 april 2007 19:53 schreef P4nic het volgende:
Zo uitgespeeld, eigenlijk maar een kuteinde.
Yup die blijven echt niet wachten hoor, Tjerno wordt binnengevallen van alle kanten. Kweet zelf niet welke parkeergarage jij bedoelt, veld door, linksaf dan rechtdoor tot aan de ingang.quote:Op maandag 23 april 2007 20:47 schreef Omkron het volgende:
[..]
Over welke militry heb je het? Die 6 veterans van het vorige veld die in de parkeergarage blijven wachten.? Ben ik soms te snel doorgelopen daar en had ik het veld moeten clearen ofzo?
Om andere einde's te krijgen, moet je je geld zien kwijt te raken, wat niet zo makkelijk is.quote:
Is dit dat kamp waar het alarm onmiddelijk afgaat ?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef j0rrit het volgende:
Vind het maar lastig hoor. Ben nu bij level 3, en moet zo'n halve basis aanvallen. Maar word echt continue afgeschoten.
Beter dan HL2 inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Elegy het volgende:
Ik moest het maar weer eens gaan spelen, ben nog helemaal niet ver maar vind het toch wel erg leuk. En ja, beter dan HL2
not smart, toen ik de sarco binnenging had ik nog zo'n 400 bullets van de GP 37. Ennuh eenmaal binnen heb je ze wel degelijk nodig hoor !! Daar wachten er nog zo'n stuk of 25 military. Zorg wel dat je het pak van bij die professor heb, anders doet de straling je de das om.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:14 schreef Omkron het volgende:
Nou.. ik ben eindelijk in de sarcofaag.. viel nog best mee.. ff andere taktiek gebruikt.. direkt naar binnen voordat ze allemaal naar buiten komen.
Enkel zit ik nu zonder ammo binnen..
ga de gebouwen in en zoek naar een trap naar beneden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kom ik dat x18 lab in? Ik heb een kwartier lang alles bij die kraan onderzocht maar niks
Gebouw in met openstaande deur; rechts aan houden op een gegeven moment kom je in ene ruimte uit met enkele trappen naar benedenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kom ik dat x18 lab in? Ik heb een kwartier lang alles bij die kraan onderzocht maar niks
Eenmaal bij de NPP van Tjerno kun je idd niet meer terug.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:07 schreef Omkron het volgende:
Speciaal pak vank 30K. Lijkt op die oranje van de doctor maar is van beter materiaal en is zwart. Met groot vizier.
ff een ander vraagje, ik zit nu in de reactor maar ik wil terug.. dat gaat zeker niet meer of wel?
soldaten bij de brug??quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom het eerste fucking level niet eens door zonder dat ze me kapot schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
soldaten bij de brug??Die moet je toch laten voor wat ze zijn, en dan iets verder doorlopen naar achteren en dan het spoor over racen? Zo deed ik dat tenminste. Tegen die tijd ben je ook wat hoger in level/armor/wapens en dan kan je ze vanaf de andere kant makkelijker omleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
[..]
soldaten bij de brug??Neuh, die brug ren ik wel voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die kuthonden na die brug men
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Bovenin aan de rechterkant kun je zo over het spoor naar de andere kant.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef P4nic het volgende:
Mensen Mensen die soldaten aan de brug kun je simpelweg betalen en ze laten je zo door
HaHa
Wil het ook nog eens opnieuw spelen maar zie op tegen al die kills terug...
Je hoeft maar weinig te betalen ik vond meer dan ik betaalde.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bovenin aan de rechterkant kun je zo over het spoor naar de andere kant.
Don't forget to run![]()
Je moet in dat compound lopen en dan kun je ergens naar benenden met een grote trap. Tis wel even zoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zit vast klote.
Ik moet de ingang van zo`n lab vinden.
Ook nog geen goede game guide gevonden op inet
Weet iemand waar de ingang is of heeft iemand een link voor me?
[..]
soldaten bij de brug??punt2. dat wist ik niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is mij althans nooit gelukt.
punt1. wat zijn dat?
Links van de soldaten heb je een tunnel met een eletrische anomalie. Daar kan je niet voorbij, tenminste niet in het begin want dan wordt je uit elkaar getrokken. Er is daar wel een quest in de buurt, iets met de wilde dieren uitroeien dacht ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
punt2. dat wist ik niet..is mij althans nooit gelukt.
punt1. wat zijn dat?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je eigenlijk in godsnaam met Artifacts?
ik heb er na et lab 2 die bleeding +400% (positief dus) doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:52 schreef LoggedIn het volgende:
ben maar weer eens opnieuw begonnen.. Het spel heeft toch potentie
Ik vind het wel kut dat er zo weinig traders zijn (lees: je moet urenlang spelen om bij een trader te komen). Ik loop echt met 25Kg artifacts rond te zeulen, en al die medestalkers hebben maar weinig geld bij zichToch is het wel gaaf als je een Artifact in je zak hebt zitten dat 'extremely rare' is
Ik wil alleen zo graag een artifact dat iets tegen bleeding doet
Anyway, wat is nou precies het nut van geld? Traders zijn er amper, dus een goed wapen kopen is praktisch onmogelijk. Voor de rest ben ik nog niet in een situatie terecht gekomen waar geld een verschil maakte?
Gebruiken om je (beter) te beschermen tegen invloeden van buitenaf. En voor 1000en RU verkopen natuurlijkquote:
ik denk dat je dan veel minder snel bloed en dat het bloeden zelf veel sneller stopt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef RickoKun het volgende:
hoe ken dat nou, 400%regenerate je dan juist bloed?
hmm.. Ik kom net uit de Underground, ben ik dan in de buurt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er na et lab 2 die bleeding +400% (positief dus) doen
geen flauw ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hmm.. Ik kom net uit de Underground, ben ik dan in de buurt?
Maar heeft het direct effect? ( je hoeft het niet te equipen oid? )quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Gebruiken om je (beter) te beschermen tegen invloeden van buitenaf. En voor 1000en RU verkopen natuurlijk
Als je ze in je inventory niet rechtsboven in je belt zet hebben ze geen effect (buiten dan natuurlijk dat je extra gewicht meesleept, maargoed, die dingen wegen niks).quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maar heeft het direct effect? ( je hoeft het niet te equipen oid? )
Zwel je dan op tot een gigantische bloedblaar ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die doet +100 die doet ook radiation -30.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
-267 bleed klinkt eigenlijk als een anti radiation artifact ofzo met als nadeel dat je er keihard van gaat bloeden..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Cheiron het volgende:
Ik had op Got een discussie of er in de ongepatchte versie van de game geen fout zit met de bleed-artifacts. Sinds ik een -267 bleed arti gebruik lijk ik na elk schot wel te bloeden. Dit was niet zo toen ik hem niet gebruikte. Die ervaring werd door een aantal Gotters gedeeld. Hier iemand met dezelfde ervaring?
welke?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef Jack_is_Back het volgende:
Waar kan ik de doktor vinden?
Klopt ja, maar om een bepaalde reden is hij hostile geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef Under_Score het volgende:
medkitje geven ofzo? vaak vragen ze daar wel om als ze die nodig hebben
Als dat die kerel is uit het begin je had hem beter kunnen helpen je krijgt er wat voor terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:19 schreef Blinker het volgende:
[..]
Klopt ja, maar om een bepaalde reden is hij hostile geworden.
Ik heb em maar uit zn lijden verlost
iig iets beters dan een radeon 9600 proquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Pumatje het volgende:
wat voor pc heb je nu nodig om dit goed te draaien?![]()
in principe tzelfde systeem als mij, alleen iets betere videokaart danquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef vosss het volgende:
Ik draai hem prima met alles vol open op een overklokte AMD XP3200 met 2 gieg intern en een X1900XTX met 512MB
Ach, het scheelt dat je die bandits in een poep en een scheet neer hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef LoggedIn het volgende:
ik vind het jammer dat de nadruk zo extreem dik ligt op schietgevechten met de eeuwige 'bandits' etc, en je verder weinig in contact komt met het natuurlijke deel van de omgeving (wat dit spel juist zo geniaal maakt). 'The zone' is nu alles behalve verlaten en creepy; volgens mij 'wonen' er nu meer mensen dan in de tijd voordat dat ding ontplofte
Al uren gespeeld, nog steeds een grafspel. Elke keer van locatie naar locatie lopen, jottem. Als je het vergelijkt met de gameplay van bijvoorbeeld Call of Duty dan speelt het gewoon tering-niet-lekker.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien langer spelen dan een uurtje.
Goeie vergelijking...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Al uren gespeeld, nog steeds een grafspel. Elke keer van locatie naar locatie lopen, jottem. Als je het vergelijkt met de gameplay van bijvoorbeeld Call of Duty dan speelt het gewoon tering-niet-lekker.
Stalker is gewoon een first person shooter hoor, dus laat de gameplay ook lekker zijn.quote:
Inderdaad, je hebt gelijk. Stalker is eenzelfde soort game als COD.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Stalker is gewoon een first person shooter hoor, dus laat de gameplay ook lekker zijn.
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Al uren gespeeld, nog steeds een grafspel. Elke keer van locatie naar locatie lopen, jottem. Als je het vergelijkt met de gameplay van bijvoorbeeld Call of Duty dan speelt het gewoon tering-niet-lekker.
Wat maakt mij dat nou uit. De besturing zuigt gewoon. En de rest van deze kutgame ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk. Stalker is eenzelfde soort game als COD.
ik bite je niet, ik zou je recht in je aarsch neuken, zo erg ben ik het er mee eeensquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb hem anders ook aan de kant gekenkerd. Wat een grafspel zeg. Al schiet je iemand 88 keer door z'n Russische rotkop, dan nog staan ze vol op je te schieten.
Nee, die van Bi0 is; "Weet u zeker dat u Stalker en al zijn bijbehorende mappen wilt verwijderen?" Klik, JA!
Bite me, bitches.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb het een paar maanden geleden gespeeld, maar toen ben ik vastgelopen bij de reactor. Iemand een tip hoe ik die het beste kan spelen?
Enkele posts (of topic?) heb ik uitgelegd hoe ik het gedaan heb.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb het een paar maanden geleden gespeeld, maar toen ben ik vastgelopen bij de reactor. Iemand een tip hoe ik die het beste kan spelen?
Sorry hoor, maar dit spel mag niet eens de schoenen van Oblivion poetsen. Ik heb hem pas 1 dag geinstalleerd, maar ik heb nu al mijn twijfels, hebben ze er jaren over gedaan om dat kutspel op de markt te krijgen, blijkt het alsnog een productie te zijn waar nog geen chihuahua tegen aan wil pissen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef Dragonetti het volgende:
Heb hem eergisteren "even" geprobeerd op mijn nieuwe systeem. Eenmaal geen last meer systeembeperkingen kon ik nu pas echt genieten van het spel. Het is geen supertopper misschien maar de sfeer en "vrijheid" spreken me zeker aan...
Eindelijk een soort oblivion in een modern jasje...
graphics zijn prima voor deze tijd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:05 schreef Zipportal het volgende:
Het is gewoon een kutspel. Verrote graphics, snap niet dat dit spel ook zulke hoge systeemeisen heeft meegekregen. Het is al behoorlijk achterhaald dit. Het speelt ook gewoon niet lekker weg. En dan bedoel ik niet qua performance. Bijvoorbeeld het pistool, je raakt er niks mee.
Bugs in overvloed.
Soms moet je afstanden van wel enkele kilometers maken, voordat er weer wat actie gaat gebeuren.
En ook behoorlijk dom, dat ze gewoon geen demo van dit spel hebben uitgebracht.
Deel 2 hoef ik dan al helemaal niet te hebben.
Ja in een trailer van jaren geleden zag je wel zo`n wagentje maar die hebben ze er later uitgehaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:31 schreef Elegy het volgende:
Dat lange afstandslopen vind ik ook best wel ruk. Zit ik ergens ver weg en kan ik weer dat hele pokkestuk lopen naar die merchant in het begin. En daarna weer terug...
Er is wel een mod die bestuurbare voertuigen er in stopt. Sowieso een zooitje mods die je eigenlijk MOET installeren zoals float32 en de de Fayakes mod pack.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ja in een trailer van jaren geleden zag je wel zo`n wagentje maar die hebben ze er later uitgehaald.
Heel jammer en zo zijn er nog meer kleine dingen die er best toe doen.
Er komt trouwens een opvolger van S.T.A.L.K.E.R daar zijn ze mee bezig iig.
Bullshit. De graphics zijn gewoon goed. Klaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:02 schreef Zipportal het volgende:
Grafisch gezien vind ik het echt niet bijzonder. Ik speel het spel gewoon met een HD2900XT, met alle DX9 effecten aan. Daar ligt het zeker dus niet aan.
In de meeste reviews, hebben ze ook als minpunt de graphics. Ook fok geeft de graphics een min. Het enige wat er nog een beetje mooi uit ziet, is de lucht.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef vosss het volgende:
Zipp, ik denk overigens dat jij beter een standaard huis-tuin-en-keuken-shooter als Quake of Halo ofzo moet spelen. Daar raak je tenminste wél lekker realistisch iemand op 500 meter afstand met je klappertjespistooltje
In dit spel word er rekening gehouden met de zwaartekracht, dus hoe verder je target weg staat, hoe moeilijker het word om hem te raken en hoe minder schade je kogels doen; afhankelijk van het geweer dan.
Dat is voor zover ik weet redelijk uniek in games en ik vind het eik voor de developer best kut dat daar zoveel over gezeikt word door jan en alleman. Hun dachten dat het een stuk meer realisme in het spel zou brengen en hebben er flink wat tijd in gestoken om het goed te krijgen.
Om te roepen dat het schieten kut is, ligt niet aan het spel, maar aan jou. Dit is zo bedoeld door de developer. Dat de graphics achterhaald zijn is ook complete bullshit. Laat mij anders even een game zien van 2004 bv die er beter uitziet dan STALKER.
Ik vind het een tof spel en dit is er eentje die ik netjes gekocht heb om de developer te steunen en als waardering voor hun werk![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef vosss het volgende:
Laat me niet lachen. Ik bedoelde natuurlijk een game waarbij je net zo'n vrijheid en open omgevingen hebt en niet waarbij je pad uitgestippeld is.
Alleen Far Cry voldoet daat enigsinds aan, maar zelfs met de SM3.0 update is die niet mooier dan STALKER
Moet ik je nu ook al letterlijk gaan quoten. Je rapt hier over 'beter uitziet', dus het grafische gedeelte.quote:Laat mij anders even een game zien van 2004 bv die er beter uitziet dan STALKER.
al was het spel uit 2003 geweest met de graphics van unreal 2, de sfeer is gewoon perfect, de locaties mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Moet ik je nu ook al letterlijk gaan quoten. Je rapt hier over 'beter uitziet', dus het grafische gedeelte.
Kom dan niet achteraf zeggen, dat het over openheid van omgevingen hebt.
Zeg dat dan meteen. Ik kan niet toch gokken wat jij ruikt.
Iedereen zo lijkt 't...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef JanaX het volgende:
[..]
al was het spel uit 2003 geweest met de graphics van unreal 2, de sfeer is gewoon perfect, de locaties mooi.
who gives a fuck about graphics?
Mijn prioriteit ligt in ieder geval niet bij de graphics, als het er schitterend uitziet is het meegenomen, maar als het ten koste van de gameplay gaat, dan laat maar zitten. Het zegt ook al genoeg dat ik sinds Baldurs Gate 2 nooit meer een RPG heb gespeeld die me helemaal in het spel meesleurde, en BG2 moest het toch echt niet van de graphics hebben. STALKER ziet er zeker niet slecht uit, en er hangt ook een duistere sfeer die een hoop doet, maar toch mis ik iets op de een of andere manier. Ik blijf hem wel gewoon spelen, al is het alleen maar om de nummer 1 van de rankinglist te worden, en met mijn huidige score van 10 punten heb ik nog wel effe te gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Iedereen zo lijkt 't...
Sinds de focus meer en meer op graphics liggen speel ik de meeste games in een dag of 2 uit..
"Multiplayer is de toekomst" word er dan gezegd.. Rot op, multiplayer is voor graphic-geile ontwikkelaars die op een makkelijke manier veel gameplay uren willen..
Zodra ze het wapenaccuratie systeem aanvoeren als argument weet je al hoelaat het is...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Omkron het volgende:
Ben het niet met je eens. En ben overigens niet van plan om het te onderbouwen.
wel, het hoeft geen arcade te zijn, maar iemand met een pistool raken op 5m afstand is er niet bij. Dat maakt vooral het begin heel moeilijk. Zodra je eenmaal een AK of iets beters hebt met scope, begint het enigzins speelbaar te worden. Maar tegen die tijd ben je het allang zat dat je geen 30 seconden kan lopen zonder beschoten te worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zodra ze het wapenaccuratie systeem aanvoeren als argument weet je al hoelaat het is...
Sorry hoor, maar ik leg ze wel degelijk om van afstand met mijn pistool. Ik ga ook niet als een pietje precies zitten richten, ik schiet gewoon in een sneltreinvaart mijn hele clip lig, er zijn altijd wel een paar geplaatste treffers bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wel, het hoeft geen arcade te zijn, maar iemand met een pistool raken op 5m afstand is er niet bij. Dat maakt vooral het begin heel moeilijk. Zodra je eenmaal een AK of iets beters hebt met scope, begint het enigzins speelbaar te worden. Maar tegen die tijd ben je het allang zat dat je geen 30 seconden kan lopen zonder beschoten te worden.
Over die graphics:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef P4nic het volgende:
Over smaken en kleuren discussieert men niet maar over games blijkbaar ook niet :p
Zo'n uiteenlopende meningen zeg.
nog iets over over dat mikken: iemand die geen wapentraining heeft gehad kan nog geen kat raken op 5m afstand zonder te trainen... dus degene die het aimen kut vinden moeten zeker niet beginnen over realisme.
graphics aub, geen enkel spel die tot nu toe uitgebracht is komt nog maar aan de kleine teen van ons echt wereldje, zolang het geen blokjes zijn ben ik al tevreden.
Eén en ander hangt natuurlijk af van de toestand van de kat of mens en waar je mee schiet. Als het subject immobiel is en jij schiet een volledige patroonband van een MG-42 of alle patronen van je Spas-12 er op, dan denk ik dat je toch wel iets raaktquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Over die graphics:
er is een spel wat echt dicht erbij komt... extreem dicht. Ik durf zo even niet meer te zeggen welke het is moet ik even in mn gamecollectie duiken
Terug komen op het aimen:
op 5 meter afstand geen kat raken zonder training: OK
op 5 meter afstand geen mens raken zonder training: kan me niet voorstellen.
Op 5 meter een kat raken zonder training, sure, een mens, prima, geen probleem..quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, welk spel jij bedoelt. En trouwens ik vind dat het water in Half-Life 2 episode one, Splinter Cell Double Agent & FEAR er bijzonder goed uitziet, bijna echt zelfsquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Over die graphics:
er is een spel wat echt dicht erbij komt... extreem dicht. Ik durf zo even niet meer te zeggen welke het is moet ik even in mn gamecollectie duiken
Ga het maar proberen, wedden dat je geen 5/10 haalt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Over die graphics:
Doel je op 1.0004? Die lost bij mij niet zo veel op eigenlijk. Wat ik vreemd vind is dat ze na 4 patches nog steeds het belachelijke gedrag van de map op je pda niet hebben opgelostquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:59 schreef Ulreazj het volgende:
Is net een nieuwe patch uit met weer een hoop fixes.
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doel je op 1.0004? Die lost bij mij niet zo veel op eigenlijk. Wat ik vreemd vind is dat ze na 4 patches nog steeds het belachelijke gedrag van de map op je pda niet hebben opgelost
Het scrollwieltje gebruiken van mijn muis zorgt willekeurig voor inzoomen of uitzoomen, geen touw aan vast te knopen. Even op de zijbalk gaan staan en je zit meteen aan de andere kant van de map e.d.quote:
geen last van gehad volgens mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het scrollwieltje gebruiken van mijn muis zorgt willekeurig voor inzoomen of uitzoomen, geen touw aan vast te knopen. Even op de zijbalk gaan staan en je zit meteen aan de andere kant van de map e.d.
heb er op tweakers mee mensen over gehoord. Ik ben pas vorige week van 1.000 overgestapt naar de updates, en het verbaaste mij dat dit er nog in zat. Ook nog veel fouten in de gesprekken: Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalenquote:
ik heb een gekraakte versie gehad..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
heb er op tweakers mee mensen over gehoord. Ik ben pas vorige week van 1.000 overgestapt naar de updates, en het verbaaste mij dat dit er nog in zat. Ook nog veel fouten in de gesprekken: Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen![]()
heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen![]()
Hij zal toch ook snel genoeg wel op gamecopyworld staan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef mschol het volgende:
iemand die de trainer voor 1.0004 bij cheathappens.com kan weghalen?
ik weiger te betalen voor trainers...
ik gok dat het nog wel eff duurt voordattie daar staat...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij zal toch ook snel genoeg wel op gamecopyworld staan?
Woei, ben net die eerste mind-bender (of whatever) weer tegen gekomen. IN tegenstelling tot de eerste keer nu er recht op afgerend en hem voor zn knater geschoten. Ben nu in de military compound. Best pittig.
stenen muren?quote:Op zondag 2 september 2007 17:46 schreef Cheiron het volgende:
Ah, en ze schieten nog steeds door muren heen..
voor de huidige systemen niet echt....quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Dibble het volgende:
Damn dit spel heeft wel hoge requirements![]()
En als je dan klaar bent met Shadow of Cherny staan er nog 2 delen op je te wachtenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Even schaamteloos kicken, maar ik ben net begonnen terwijl dit spel al ruim een jaar op mijn HD staat. Het enige wat me echt tegenstaat aan de game tot nu toe is dat die ABSURD actieve head-bob erin zit...
Maar de sfeer en verhaal maken ontzettend veel goed
Lampje was standaard F of L geloof ik.. Agropom is tof om door te werken, maar die gasten die daar rondhangen zijn wel vrij taai, dus pas opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:56 schreef DeHovenier het volgende:
Kick
Ik speel het nu ook, maar hoe krijg je dat lampje bij je hoofd aan? Of krijg je die pas later? Ik zit nu bij da Agropom Institute, waar ik onder de grond ga om de stash van Strelok te zoeken.
Nooooquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Géén S.T.A.L.K.E.R. 2 helaas:
S.T.A.L.K.E.R. 2 cancelled as studio shuts down
Dit x 100quote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het was toch niks geworden. Stalker is puur een pc game. Het spel had dan veel moeten inleveren, grafisch en qua besturing. Jammer dat je tegenwoordig als relatief kleine studio niet meer op één format kan richten, maar om een beetje geld in het laatje te brengen je ook moet richten op al die console homo's. Dus misschien is het maar beter zo.
Daarbij zijn de Stalker spellen qua moeilijkheidsgraad voor (ver)gevorderde gamers. Deze spellen houden je handje niet vast zoals de meeste first person shooters doen op de consoles. Je wordt in de spelwereld gedropt en verder moet je het maar uitzoeken! En zo hoort het ook.
Haha, op forums pik je ook zo de console homo's eruit die een keertje stoer wilden doen en zich waagden aan een echte fps zoals Stalker. "Boehoe, dit spel is te moeilijk!!" of "Boehoe, ik weet niet wat ik moet doen!!" zijn veelgehoorde kreten. Run and Gun a la CoD: Modern Warfare en Crysis 2 werkt hier niet, vooral niet met de beginwapens.
Nee, eigenlijk ben ik wel blij dat we geen verwaterde console port krijgen en dan met weemoed terug moeten denken aan hoe tof het spel ooit was. Het is een trieste conclusie, maar de console generatie maakt alles kapot wat er ooit zo goed was aan pc gaming.
90% van gsc's klanten wonen in het voormalig oostblok maar gebruiken dus liever illegale kopieeen...quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef RickoKun het volgende:
Nouja kijk, de console peasants kopen die spellen. De pc-ers betalen geen cent en downloaden het gewoon "want die stomme RDM zit erop"
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom het eerste fucking level niet eens door zonder dat ze me kapot schieten
Dit soort reacties zeggen eigenlijk wel genoeg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu dit topic weer door mijn AT spookt begint 't hier ook wel weer een beetje te jeuken.. Qua sfeer zijn wat mij betreft Shadow of Chernobyl en Call of Pripyat onovertroffen door wat voor game dan ook.quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had er tien uur opzitten en wilde toen maar eens goed opnieuw beginnen.
Het heeft gewoon even nodig voor je erin zit en er helemaal in op gaat. Ik ga binnenkort iig een paar dagen terugtrekken en door de zone lopen...
DRM.quote:Op maandag 12 december 2011 06:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat is RDM?
Ik heb alle Stalker games gewoon netjes gekocht, zoals ik bij al mijn spellen doe. Nogal stigmatiserend om alle pc gamers te betichten van illegaal downloaden.
Bron?quote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DRM.
De meeste pc gamers doen dat. Een vieze flinke meerderheid, kijk ook naar the witcher 2: 1 miljoen verkocht, 4,5 miljoen keer gedownload.
Tel uit je 'verlies'
google en daarmee enkele tientallen nieuwberichten.quote:
Dat is nogal 'n understatementquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
google en daarmee enkele tientallen nieuwberichten.
Dat wij het niet doen is een zegen, maar ik snap de houding van veel downloaders soms ook wel. PC versies hebben de laatste vijf jaar niet de aandacht gekregen die ze verdienen.
De Stalker games waren allemaal 25 euro op release ofzo dacht ik.. Alleen slecht-achtig verkrijgbaar, dat dan weer wel.quote:Maar ik ga er nog steeds prat op, PC speelt negen van de tien keer lekkerder en met een beetje handig winkelen haal je een legale versie van een game voor nog geen dertig in huis. Dat excuus wordt downloaders iig alvast uit handen genomen. (al is het jammer dat STEAM nog hoge prijzen hanteert bij release om de retailers te beschermen, want bij de sales VLIEGEN de aankopen de pan uit)
Steam boycot ik, en dat lijkt me ook niet echt de uitgesproken plaats om scherp geprijsde games te halen (CoD BlackOps 59.99quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
LOL, alleen Call of Pripyat was idd zo'n 25 euro bij de release, maar Shadow of Chernobyl en Clear Sky niet. Die games waren gewoon 40-50 euro. Ik weet niet wat 'slecht-achtig verkrijgbaar' is, maar ik had geen moeite om die spellen ergens te vinden. Call of Pripyat kon je toen ook al via Steam kopen.
Mja, ach.. Ik kan me eerlijk gezegd niet erg verantwoordelijk voelen. Tis gewoon jammer dat developers tegenwoordig bijna geen games meer kunnen uitgeven zonder een gigantische publisher die ze dekt.quote:Ik denk dat downloaders het gewoon lekker makkelijk vinden om vanuit hun luie stoel lekker een filmpje, muziek of een game binnen te trekken zonder daarvoor een cent te hoeven dokken en het maar wat al te graag accepteren dat je kennelijk nergens meer voor hoeft te betalen in dit digitale tijdperk. Maar eigenlijk is het gewoon broodroof en ordinair stelen, want dankzij dit soort tuig van de richel moeten studios zoals GSC nu hun deuren sluiten.
Een groot gemis in Clear Sky is de 100 Rads Bar.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:42 schreef cool15 het volgende:
ik ben echt de enige die clear sky het vetst vond?
Das waarquote:Op donderdag 15 december 2011 17:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Een groot gemis in Clear Sky is de 100 Rads Bar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |