iig iets beters dan een radeon 9600 proquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Pumatje het volgende:
wat voor pc heb je nu nodig om dit goed te draaien?![]()
in principe tzelfde systeem als mij, alleen iets betere videokaart danquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef vosss het volgende:
Ik draai hem prima met alles vol open op een overklokte AMD XP3200 met 2 gieg intern en een X1900XTX met 512MB
Ach, het scheelt dat je die bandits in een poep en een scheet neer hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef LoggedIn het volgende:
ik vind het jammer dat de nadruk zo extreem dik ligt op schietgevechten met de eeuwige 'bandits' etc, en je verder weinig in contact komt met het natuurlijke deel van de omgeving (wat dit spel juist zo geniaal maakt). 'The zone' is nu alles behalve verlaten en creepy; volgens mij 'wonen' er nu meer mensen dan in de tijd voordat dat ding ontplofte
Al uren gespeeld, nog steeds een grafspel. Elke keer van locatie naar locatie lopen, jottem. Als je het vergelijkt met de gameplay van bijvoorbeeld Call of Duty dan speelt het gewoon tering-niet-lekker.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien langer spelen dan een uurtje.
Goeie vergelijking...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Al uren gespeeld, nog steeds een grafspel. Elke keer van locatie naar locatie lopen, jottem. Als je het vergelijkt met de gameplay van bijvoorbeeld Call of Duty dan speelt het gewoon tering-niet-lekker.
Stalker is gewoon een first person shooter hoor, dus laat de gameplay ook lekker zijn.quote:
Inderdaad, je hebt gelijk. Stalker is eenzelfde soort game als COD.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Stalker is gewoon een first person shooter hoor, dus laat de gameplay ook lekker zijn.
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Al uren gespeeld, nog steeds een grafspel. Elke keer van locatie naar locatie lopen, jottem. Als je het vergelijkt met de gameplay van bijvoorbeeld Call of Duty dan speelt het gewoon tering-niet-lekker.
Wat maakt mij dat nou uit. De besturing zuigt gewoon. En de rest van deze kutgame ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk. Stalker is eenzelfde soort game als COD.
ik bite je niet, ik zou je recht in je aarsch neuken, zo erg ben ik het er mee eeensquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb hem anders ook aan de kant gekenkerd. Wat een grafspel zeg. Al schiet je iemand 88 keer door z'n Russische rotkop, dan nog staan ze vol op je te schieten.
Nee, die van Bi0 is; "Weet u zeker dat u Stalker en al zijn bijbehorende mappen wilt verwijderen?" Klik, JA!
Bite me, bitches.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |