soldaten bij de brug??quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom het eerste fucking level niet eens door zonder dat ze me kapot schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
soldaten bij de brug??Die moet je toch laten voor wat ze zijn, en dan iets verder doorlopen naar achteren en dan het spoor over racen? Zo deed ik dat tenminste. Tegen die tijd ben je ook wat hoger in level/armor/wapens en dan kan je ze vanaf de andere kant makkelijker omleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
[..]
soldaten bij de brug??Neuh, die brug ren ik wel voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die kuthonden na die brug men
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Bovenin aan de rechterkant kun je zo over het spoor naar de andere kant.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef P4nic het volgende:
Mensen Mensen die soldaten aan de brug kun je simpelweg betalen en ze laten je zo door
HaHa
Wil het ook nog eens opnieuw spelen maar zie op tegen al die kills terug...
Je hoeft maar weinig te betalen ik vond meer dan ik betaalde.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bovenin aan de rechterkant kun je zo over het spoor naar de andere kant.
Don't forget to run![]()
Je moet in dat compound lopen en dan kun je ergens naar benenden met een grote trap. Tis wel even zoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zit vast klote.
Ik moet de ingang van zo`n lab vinden.
Ook nog geen goede game guide gevonden op inet
Weet iemand waar de ingang is of heeft iemand een link voor me?
[..]
soldaten bij de brug??punt2. dat wist ik niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is mij althans nooit gelukt.
punt1. wat zijn dat?
Links van de soldaten heb je een tunnel met een eletrische anomalie. Daar kan je niet voorbij, tenminste niet in het begin want dan wordt je uit elkaar getrokken. Er is daar wel een quest in de buurt, iets met de wilde dieren uitroeien dacht ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
punt2. dat wist ik niet..is mij althans nooit gelukt.
punt1. wat zijn dat?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je eigenlijk in godsnaam met Artifacts?
ik heb er na et lab 2 die bleeding +400% (positief dus) doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:52 schreef LoggedIn het volgende:
ben maar weer eens opnieuw begonnen.. Het spel heeft toch potentie
Ik vind het wel kut dat er zo weinig traders zijn (lees: je moet urenlang spelen om bij een trader te komen). Ik loop echt met 25Kg artifacts rond te zeulen, en al die medestalkers hebben maar weinig geld bij zichToch is het wel gaaf als je een Artifact in je zak hebt zitten dat 'extremely rare' is
Ik wil alleen zo graag een artifact dat iets tegen bleeding doet
Anyway, wat is nou precies het nut van geld? Traders zijn er amper, dus een goed wapen kopen is praktisch onmogelijk. Voor de rest ben ik nog niet in een situatie terecht gekomen waar geld een verschil maakte?
Gebruiken om je (beter) te beschermen tegen invloeden van buitenaf. En voor 1000en RU verkopen natuurlijkquote:
ik denk dat je dan veel minder snel bloed en dat het bloeden zelf veel sneller stopt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef RickoKun het volgende:
hoe ken dat nou, 400%regenerate je dan juist bloed?
hmm.. Ik kom net uit de Underground, ben ik dan in de buurt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er na et lab 2 die bleeding +400% (positief dus) doen
geen flauw ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hmm.. Ik kom net uit de Underground, ben ik dan in de buurt?
Maar heeft het direct effect? ( je hoeft het niet te equipen oid? )quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Gebruiken om je (beter) te beschermen tegen invloeden van buitenaf. En voor 1000en RU verkopen natuurlijk
Als je ze in je inventory niet rechtsboven in je belt zet hebben ze geen effect (buiten dan natuurlijk dat je extra gewicht meesleept, maargoed, die dingen wegen niks).quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maar heeft het direct effect? ( je hoeft het niet te equipen oid? )
Zwel je dan op tot een gigantische bloedblaar ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die doet +100 die doet ook radiation -30.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
-267 bleed klinkt eigenlijk als een anti radiation artifact ofzo met als nadeel dat je er keihard van gaat bloeden..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Cheiron het volgende:
Ik had op Got een discussie of er in de ongepatchte versie van de game geen fout zit met de bleed-artifacts. Sinds ik een -267 bleed arti gebruik lijk ik na elk schot wel te bloeden. Dit was niet zo toen ik hem niet gebruikte. Die ervaring werd door een aantal Gotters gedeeld. Hier iemand met dezelfde ervaring?
welke?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef Jack_is_Back het volgende:
Waar kan ik de doktor vinden?
Klopt ja, maar om een bepaalde reden is hij hostile geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef Under_Score het volgende:
medkitje geven ofzo? vaak vragen ze daar wel om als ze die nodig hebben
Als dat die kerel is uit het begin je had hem beter kunnen helpen je krijgt er wat voor terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:19 schreef Blinker het volgende:
[..]
Klopt ja, maar om een bepaalde reden is hij hostile geworden.
Ik heb em maar uit zn lijden verlost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |