Beter dan HL2 inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Elegy het volgende:
Ik moest het maar weer eens gaan spelen, ben nog helemaal niet ver maar vind het toch wel erg leuk. En ja, beter dan HL2
not smart, toen ik de sarco binnenging had ik nog zo'n 400 bullets van de GP 37. Ennuh eenmaal binnen heb je ze wel degelijk nodig hoor !! Daar wachten er nog zo'n stuk of 25 military. Zorg wel dat je het pak van bij die professor heb, anders doet de straling je de das om.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:14 schreef Omkron het volgende:
Nou.. ik ben eindelijk in de sarcofaag.. viel nog best mee.. ff andere taktiek gebruikt.. direkt naar binnen voordat ze allemaal naar buiten komen.
Enkel zit ik nu zonder ammo binnen..
ga de gebouwen in en zoek naar een trap naar beneden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kom ik dat x18 lab in? Ik heb een kwartier lang alles bij die kraan onderzocht maar niks
Gebouw in met openstaande deur; rechts aan houden op een gegeven moment kom je in ene ruimte uit met enkele trappen naar benedenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kom ik dat x18 lab in? Ik heb een kwartier lang alles bij die kraan onderzocht maar niks
Eenmaal bij de NPP van Tjerno kun je idd niet meer terug.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:07 schreef Omkron het volgende:
Speciaal pak vank 30K. Lijkt op die oranje van de doctor maar is van beter materiaal en is zwart. Met groot vizier.
ff een ander vraagje, ik zit nu in de reactor maar ik wil terug.. dat gaat zeker niet meer of wel?
soldaten bij de brug??quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom het eerste fucking level niet eens door zonder dat ze me kapot schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
soldaten bij de brug??Die moet je toch laten voor wat ze zijn, en dan iets verder doorlopen naar achteren en dan het spoor over racen? Zo deed ik dat tenminste. Tegen die tijd ben je ook wat hoger in level/armor/wapens en dan kan je ze vanaf de andere kant makkelijker omleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
soldaten bij de brug??Neuh, die brug ren ik wel voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die kuthonden na die brug men
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Bovenin aan de rechterkant kun je zo over het spoor naar de andere kant.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef P4nic het volgende:
Mensen Mensen die soldaten aan de brug kun je simpelweg betalen en ze laten je zo door
HaHa
Wil het ook nog eens opnieuw spelen maar zie op tegen al die kills terug...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |