ik bite je niet, ik zou je recht in je aarsch neuken, zo erg ben ik het er mee eeensquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb hem anders ook aan de kant gekenkerd. Wat een grafspel zeg. Al schiet je iemand 88 keer door z'n Russische rotkop, dan nog staan ze vol op je te schieten.
Nee, die van Bi0 is; "Weet u zeker dat u Stalker en al zijn bijbehorende mappen wilt verwijderen?" Klik, JA!
Bite me, bitches.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb het een paar maanden geleden gespeeld, maar toen ben ik vastgelopen bij de reactor. Iemand een tip hoe ik die het beste kan spelen?
Enkele posts (of topic?) heb ik uitgelegd hoe ik het gedaan heb.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb het een paar maanden geleden gespeeld, maar toen ben ik vastgelopen bij de reactor. Iemand een tip hoe ik die het beste kan spelen?
Sorry hoor, maar dit spel mag niet eens de schoenen van Oblivion poetsen. Ik heb hem pas 1 dag geinstalleerd, maar ik heb nu al mijn twijfels, hebben ze er jaren over gedaan om dat kutspel op de markt te krijgen, blijkt het alsnog een productie te zijn waar nog geen chihuahua tegen aan wil pissen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef Dragonetti het volgende:
Heb hem eergisteren "even" geprobeerd op mijn nieuwe systeem. Eenmaal geen last meer systeembeperkingen kon ik nu pas echt genieten van het spel. Het is geen supertopper misschien maar de sfeer en "vrijheid" spreken me zeker aan...
Eindelijk een soort oblivion in een modern jasje...
graphics zijn prima voor deze tijd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:05 schreef Zipportal het volgende:
Het is gewoon een kutspel. Verrote graphics, snap niet dat dit spel ook zulke hoge systeemeisen heeft meegekregen. Het is al behoorlijk achterhaald dit. Het speelt ook gewoon niet lekker weg. En dan bedoel ik niet qua performance. Bijvoorbeeld het pistool, je raakt er niks mee.
Bugs in overvloed.
Soms moet je afstanden van wel enkele kilometers maken, voordat er weer wat actie gaat gebeuren.
En ook behoorlijk dom, dat ze gewoon geen demo van dit spel hebben uitgebracht.
Deel 2 hoef ik dan al helemaal niet te hebben.
Ja in een trailer van jaren geleden zag je wel zo`n wagentje maar die hebben ze er later uitgehaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:31 schreef Elegy het volgende:
Dat lange afstandslopen vind ik ook best wel ruk. Zit ik ergens ver weg en kan ik weer dat hele pokkestuk lopen naar die merchant in het begin. En daarna weer terug...
Er is wel een mod die bestuurbare voertuigen er in stopt. Sowieso een zooitje mods die je eigenlijk MOET installeren zoals float32 en de de Fayakes mod pack.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ja in een trailer van jaren geleden zag je wel zo`n wagentje maar die hebben ze er later uitgehaald.
Heel jammer en zo zijn er nog meer kleine dingen die er best toe doen.
Er komt trouwens een opvolger van S.T.A.L.K.E.R daar zijn ze mee bezig iig.
Bullshit. De graphics zijn gewoon goed. Klaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:02 schreef Zipportal het volgende:
Grafisch gezien vind ik het echt niet bijzonder. Ik speel het spel gewoon met een HD2900XT, met alle DX9 effecten aan. Daar ligt het zeker dus niet aan.
In de meeste reviews, hebben ze ook als minpunt de graphics. Ook fok geeft de graphics een min. Het enige wat er nog een beetje mooi uit ziet, is de lucht.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef vosss het volgende:
Zipp, ik denk overigens dat jij beter een standaard huis-tuin-en-keuken-shooter als Quake of Halo ofzo moet spelen. Daar raak je tenminste wél lekker realistisch iemand op 500 meter afstand met je klappertjespistooltje
In dit spel word er rekening gehouden met de zwaartekracht, dus hoe verder je target weg staat, hoe moeilijker het word om hem te raken en hoe minder schade je kogels doen; afhankelijk van het geweer dan.
Dat is voor zover ik weet redelijk uniek in games en ik vind het eik voor de developer best kut dat daar zoveel over gezeikt word door jan en alleman. Hun dachten dat het een stuk meer realisme in het spel zou brengen en hebben er flink wat tijd in gestoken om het goed te krijgen.
Om te roepen dat het schieten kut is, ligt niet aan het spel, maar aan jou. Dit is zo bedoeld door de developer. Dat de graphics achterhaald zijn is ook complete bullshit. Laat mij anders even een game zien van 2004 bv die er beter uitziet dan STALKER.
Ik vind het een tof spel en dit is er eentje die ik netjes gekocht heb om de developer te steunen en als waardering voor hun werk![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef vosss het volgende:
Laat me niet lachen. Ik bedoelde natuurlijk een game waarbij je net zo'n vrijheid en open omgevingen hebt en niet waarbij je pad uitgestippeld is.
Alleen Far Cry voldoet daat enigsinds aan, maar zelfs met de SM3.0 update is die niet mooier dan STALKER
Moet ik je nu ook al letterlijk gaan quoten. Je rapt hier over 'beter uitziet', dus het grafische gedeelte.quote:Laat mij anders even een game zien van 2004 bv die er beter uitziet dan STALKER.
al was het spel uit 2003 geweest met de graphics van unreal 2, de sfeer is gewoon perfect, de locaties mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Moet ik je nu ook al letterlijk gaan quoten. Je rapt hier over 'beter uitziet', dus het grafische gedeelte.
Kom dan niet achteraf zeggen, dat het over openheid van omgevingen hebt.
Zeg dat dan meteen. Ik kan niet toch gokken wat jij ruikt.
Iedereen zo lijkt 't...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef JanaX het volgende:
[..]
al was het spel uit 2003 geweest met de graphics van unreal 2, de sfeer is gewoon perfect, de locaties mooi.
who gives a fuck about graphics?
Mijn prioriteit ligt in ieder geval niet bij de graphics, als het er schitterend uitziet is het meegenomen, maar als het ten koste van de gameplay gaat, dan laat maar zitten. Het zegt ook al genoeg dat ik sinds Baldurs Gate 2 nooit meer een RPG heb gespeeld die me helemaal in het spel meesleurde, en BG2 moest het toch echt niet van de graphics hebben. STALKER ziet er zeker niet slecht uit, en er hangt ook een duistere sfeer die een hoop doet, maar toch mis ik iets op de een of andere manier. Ik blijf hem wel gewoon spelen, al is het alleen maar om de nummer 1 van de rankinglist te worden, en met mijn huidige score van 10 punten heb ik nog wel effe te gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Iedereen zo lijkt 't...
Sinds de focus meer en meer op graphics liggen speel ik de meeste games in een dag of 2 uit..
"Multiplayer is de toekomst" word er dan gezegd.. Rot op, multiplayer is voor graphic-geile ontwikkelaars die op een makkelijke manier veel gameplay uren willen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |