abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51575886
Ben het niet met je eens. En ben overigens niet van plan om het te onderbouwen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:33:16 #152
97079 Jeff89
Conquer All
pi_51577749
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Omkron het volgende:
Ben het niet met je eens. En ben overigens niet van plan om het te onderbouwen.
Zodra ze het wapenaccuratie systeem aanvoeren als argument weet je al hoelaat het is...
pi_51578461
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Zodra ze het wapenaccuratie systeem aanvoeren als argument weet je al hoelaat het is...
wel, het hoeft geen arcade te zijn, maar iemand met een pistool raken op 5m afstand is er niet bij. Dat maakt vooral het begin heel moeilijk. Zodra je eenmaal een AK of iets beters hebt met scope, begint het enigzins speelbaar te worden. Maar tegen die tijd ben je het allang zat dat je geen 30 seconden kan lopen zonder beschoten te worden.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:01:18 #154
117098 Hathor
Effe niet
pi_51578662
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wel, het hoeft geen arcade te zijn, maar iemand met een pistool raken op 5m afstand is er niet bij. Dat maakt vooral het begin heel moeilijk. Zodra je eenmaal een AK of iets beters hebt met scope, begint het enigzins speelbaar te worden. Maar tegen die tijd ben je het allang zat dat je geen 30 seconden kan lopen zonder beschoten te worden.
Sorry hoor, maar ik leg ze wel degelijk om van afstand met mijn pistool. Ik ga ook niet als een pietje precies zitten richten, ik schiet gewoon in een sneltreinvaart mijn hele clip lig, er zijn altijd wel een paar geplaatste treffers bij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51608367
Over smaken en kleuren discussieert men niet maar over games blijkbaar ook niet :p

Zo'n uiteenlopende meningen zeg.

nog iets over over dat mikken: iemand die geen wapentraining heeft gehad kan nog geen kat raken op 5m afstand zonder te trainen... dus degene die het aimen kut vinden moeten zeker niet beginnen over realisme.

graphics aub, geen enkel spel die tot nu toe uitgebracht is komt nog maar aan de kleine teen van ons echt wereldje, zolang het geen blokjes zijn ben ik al tevreden.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_51617460
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef P4nic het volgende:
Over smaken en kleuren discussieert men niet maar over games blijkbaar ook niet :p

Zo'n uiteenlopende meningen zeg.

nog iets over over dat mikken: iemand die geen wapentraining heeft gehad kan nog geen kat raken op 5m afstand zonder te trainen... dus degene die het aimen kut vinden moeten zeker niet beginnen over realisme.

graphics aub, geen enkel spel die tot nu toe uitgebracht is komt nog maar aan de kleine teen van ons echt wereldje, zolang het geen blokjes zijn ben ik al tevreden.
Over die graphics:
er is een spel wat echt dicht erbij komt... extreem dicht. Ik durf zo even niet meer te zeggen welke het is moet ik even in mn gamecollectie duiken

Terug komen op het aimen:
op 5 meter afstand geen kat raken zonder training: OK
op 5 meter afstand geen mens raken zonder training: kan me niet voorstellen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 19 juli 2007 @ 07:48:19 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51617503
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Over die graphics:
er is een spel wat echt dicht erbij komt... extreem dicht. Ik durf zo even niet meer te zeggen welke het is moet ik even in mn gamecollectie duiken

Eén en ander hangt natuurlijk af van de toestand van de kat of mens en waar je mee schiet. Als het subject immobiel is en jij schiet een volledige patroonband van een MG-42 of alle patronen van je Spas-12 er op, dan denk ik dat je toch wel iets raakt
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:31:20 #158
97079 Jeff89
Conquer All
pi_51625100
quote:

[..]
Op 5 meter een kat raken zonder training, sure, een mens, prima, geen probleem..
Maar niet met een roestig stuk sovettuig als waarmee je het begin van stalker speelt.. Pas bij dat ene m4 achtige ding word 't interessant.. (en dat is na een krap uurtje spelen al zover..)
Zodra je fatsoenlijke wapens krijgt, met die silvere kogels zegmaar (5.nogwat NATO), is dat accuracy probleem weg... Dat ligt gewoon aan de crummy russchische wapens..
pi_51626460
quote:

[..]

Over die graphics:

Ben wel benieuwd, welk spel jij bedoelt. En trouwens ik vind dat het water in Half-Life 2 episode one, Splinter Cell Double Agent & FEAR er bijzonder goed uitziet, bijna echt zelfs .

En wat een onzin zeg, over dat aimen. Het is en blijft gewoon kut. Wat nou training nodig? Je mag toch wel verwachten, dat een beetje Stalker wel een kan schieten.

Als ik Chernobyle sfeer wil, dan wacht ik wel op Call of Duty 4 .

[ Bericht 8% gewijzigd door Zipportal op 19-07-2007 14:56:40 ]
pi_51635448
quote:

[..]

Over die graphics:

Ga het maar proberen, wedden dat je geen 5/10 haalt.

ps: stalkers zijn mensen zoals jij en ik die gewoon effe wat gaan uitzoeken, dus waarom zouden we wapentraining gehad hebben...
Pain is weakness leaving the brain !
pi_51635464
Ben net voor het eerst zo'n anomily ding tegengekomen, in die tunnels onder zo'n fabriek geval.
Was wel ff wat anders dan een normaal hondje af schieten :p
pi_51715584
Overigens sweepte ik hele velden door headshots te doen met dat hand pistool+demper.. werkte perfect.. lekker veel ammo ook overal.
  zondag 22 juli 2007 @ 13:54:58 #163
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51716465
die artifacts lijken ook nergens naar
pi_52836963
de tinbox is inmiddels nog maar 30 euro..

ik zit er, ondanks dat mijn systeem het er zwaar mee heeft, aan te denken om em te kopen..
de sfeer is geweldig, alleen die paar bugs zijn irritant (worden gefixt met patches) en ik zal vanaf het begin moeten gaan spelen..
pi_52837023
Is net een nieuwe patch uit met weer een hoop fixes.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:06:03 #166
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52837202
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:59 schreef Ulreazj het volgende:
Is net een nieuwe patch uit met weer een hoop fixes.
Doel je op 1.0004? Die lost bij mij niet zo veel op eigenlijk. Wat ik vreemd vind is dat ze na 4 patches nog steeds het belachelijke gedrag van de map op je pda niet hebben opgelost
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52837589
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:06 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Doel je op 1.0004? Die lost bij mij niet zo veel op eigenlijk. Wat ik vreemd vind is dat ze na 4 patches nog steeds het belachelijke gedrag van de map op je pda niet hebben opgelost
wat bedoel je?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:41:40 #168
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52838225
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:19 schreef mschol het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Het scrollwieltje gebruiken van mijn muis zorgt willekeurig voor inzoomen of uitzoomen, geen touw aan vast te knopen. Even op de zijbalk gaan staan en je zit meteen aan de andere kant van de map e.d.
pi_52838277
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Het scrollwieltje gebruiken van mijn muis zorgt willekeurig voor inzoomen of uitzoomen, geen touw aan vast te knopen. Even op de zijbalk gaan staan en je zit meteen aan de andere kant van de map e.d.
geen last van gehad volgens mij
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:47:22 #170
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52838380
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef mschol het volgende:

[..]

geen last van gehad volgens mij
heb er op tweakers mee mensen over gehoord. Ik ben pas vorige week van 1.000 overgestapt naar de updates, en het verbaaste mij dat dit er nog in zat. Ook nog veel fouten in de gesprekken: Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen
pi_52838436
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

heb er op tweakers mee mensen over gehoord. Ik ben pas vorige week van 1.000 overgestapt naar de updates, en het verbaaste mij dat dit er nog in zat. Ook nog veel fouten in de gesprekken: Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen
ik heb een gekraakte versie gehad..
maar nu zelfs de tinbox maar 30 euro is wil ik em wel kopen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:53:22 #172
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52838528
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:

Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen
heb ik ook gehad.

Maar wat nog veel irritanter was, dat die KANKER deur van Sidorivich ineens dicht zat!?
Hij zat fysiek dicht, en ik kon hem niet met de USE knop open trekken, dus moest ik er tegen aan rennen zodat ie misschien nog een beetje open kwam, hij kwam slechts met een kiertje open!

Ik dus weer overnieuw beginnen en nu heb ik er een doos voor die deur gelegd!
Ik ga nu naar die ecologists, en ik heb gisteren nog ff die arena gedaan! Best wel redelijke AI vind ik in het spel zitten, al zou ik dat niet verwachten.
pi_52844773
woei
radiation editie voor 30 euro bij de van leest weggehaald
pi_52864878
iemand die de trainer voor 1.0004 bij cheathappens.com kan weghalen?
ik weiger te betalen voor trainers...
pi_52865392
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef mschol het volgende:
iemand die de trainer voor 1.0004 bij cheathappens.com kan weghalen?
ik weiger te betalen voor trainers...
Hij zal toch ook snel genoeg wel op gamecopyworld staan?

Woei, ben net die eerste mind-bender (of whatever) weer tegen gekomen. IN tegenstelling tot de eerste keer nu er recht op afgerend en hem voor zn knater geschoten. Ben nu in de military compound. Best pittig.
pi_52865773
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hij zal toch ook snel genoeg wel op gamecopyworld staan?

Woei, ben net die eerste mind-bender (of whatever) weer tegen gekomen. IN tegenstelling tot de eerste keer nu er recht op afgerend en hem voor zn knater geschoten. Ben nu in de military compound. Best pittig.
ik gok dat het nog wel eff duurt voordattie daar staat...
pi_52869246
Maar als je hem hebt hou ik mij ook aanbevolen
  zondag 2 september 2007 @ 17:46:27 #178
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52895294
Ah, en ze schieten nog steeds door muren heen..
pi_52895420
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:46 schreef Cheiron het volgende:
Ah, en ze schieten nog steeds door muren heen..
stenen muren?
  zondag 2 september 2007 @ 18:33:38 #180
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52896306
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:52 schreef mschol het volgende:

[..]

stenen muren?
Yup.