Zodra ze het wapenaccuratie systeem aanvoeren als argument weet je al hoelaat het is...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Omkron het volgende:
Ben het niet met je eens. En ben overigens niet van plan om het te onderbouwen.
wel, het hoeft geen arcade te zijn, maar iemand met een pistool raken op 5m afstand is er niet bij. Dat maakt vooral het begin heel moeilijk. Zodra je eenmaal een AK of iets beters hebt met scope, begint het enigzins speelbaar te worden. Maar tegen die tijd ben je het allang zat dat je geen 30 seconden kan lopen zonder beschoten te worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zodra ze het wapenaccuratie systeem aanvoeren als argument weet je al hoelaat het is...
Sorry hoor, maar ik leg ze wel degelijk om van afstand met mijn pistool. Ik ga ook niet als een pietje precies zitten richten, ik schiet gewoon in een sneltreinvaart mijn hele clip lig, er zijn altijd wel een paar geplaatste treffers bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wel, het hoeft geen arcade te zijn, maar iemand met een pistool raken op 5m afstand is er niet bij. Dat maakt vooral het begin heel moeilijk. Zodra je eenmaal een AK of iets beters hebt met scope, begint het enigzins speelbaar te worden. Maar tegen die tijd ben je het allang zat dat je geen 30 seconden kan lopen zonder beschoten te worden.
Over die graphics:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef P4nic het volgende:
Over smaken en kleuren discussieert men niet maar over games blijkbaar ook niet :p
Zo'n uiteenlopende meningen zeg.
nog iets over over dat mikken: iemand die geen wapentraining heeft gehad kan nog geen kat raken op 5m afstand zonder te trainen... dus degene die het aimen kut vinden moeten zeker niet beginnen over realisme.
graphics aub, geen enkel spel die tot nu toe uitgebracht is komt nog maar aan de kleine teen van ons echt wereldje, zolang het geen blokjes zijn ben ik al tevreden.
Eén en ander hangt natuurlijk af van de toestand van de kat of mens en waar je mee schiet. Als het subject immobiel is en jij schiet een volledige patroonband van een MG-42 of alle patronen van je Spas-12 er op, dan denk ik dat je toch wel iets raaktquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Over die graphics:
er is een spel wat echt dicht erbij komt... extreem dicht. Ik durf zo even niet meer te zeggen welke het is moet ik even in mn gamecollectie duiken
Terug komen op het aimen:
op 5 meter afstand geen kat raken zonder training: OK
op 5 meter afstand geen mens raken zonder training: kan me niet voorstellen.
Op 5 meter een kat raken zonder training, sure, een mens, prima, geen probleem..quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, welk spel jij bedoelt. En trouwens ik vind dat het water in Half-Life 2 episode one, Splinter Cell Double Agent & FEAR er bijzonder goed uitziet, bijna echt zelfsquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Over die graphics:
er is een spel wat echt dicht erbij komt... extreem dicht. Ik durf zo even niet meer te zeggen welke het is moet ik even in mn gamecollectie duiken
Ga het maar proberen, wedden dat je geen 5/10 haalt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Over die graphics:
Doel je op 1.0004? Die lost bij mij niet zo veel op eigenlijk. Wat ik vreemd vind is dat ze na 4 patches nog steeds het belachelijke gedrag van de map op je pda niet hebben opgelostquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:59 schreef Ulreazj het volgende:
Is net een nieuwe patch uit met weer een hoop fixes.
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doel je op 1.0004? Die lost bij mij niet zo veel op eigenlijk. Wat ik vreemd vind is dat ze na 4 patches nog steeds het belachelijke gedrag van de map op je pda niet hebben opgelost
Het scrollwieltje gebruiken van mijn muis zorgt willekeurig voor inzoomen of uitzoomen, geen touw aan vast te knopen. Even op de zijbalk gaan staan en je zit meteen aan de andere kant van de map e.d.quote:
geen last van gehad volgens mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het scrollwieltje gebruiken van mijn muis zorgt willekeurig voor inzoomen of uitzoomen, geen touw aan vast te knopen. Even op de zijbalk gaan staan en je zit meteen aan de andere kant van de map e.d.
heb er op tweakers mee mensen over gehoord. Ik ben pas vorige week van 1.000 overgestapt naar de updates, en het verbaaste mij dat dit er nog in zat. Ook nog veel fouten in de gesprekken: Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalenquote:
ik heb een gekraakte versie gehad..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
heb er op tweakers mee mensen over gehoord. Ik ben pas vorige week van 1.000 overgestapt naar de updates, en het verbaaste mij dat dit er nog in zat. Ook nog veel fouten in de gesprekken: Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen![]()
heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Bij een kerel waarmee ik een scrapyard moest verdedigen kon ik op een gegeven moment alleen nog zijn laatste zin herhalen![]()
Hij zal toch ook snel genoeg wel op gamecopyworld staan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef mschol het volgende:
iemand die de trainer voor 1.0004 bij cheathappens.com kan weghalen?
ik weiger te betalen voor trainers...
ik gok dat het nog wel eff duurt voordattie daar staat...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij zal toch ook snel genoeg wel op gamecopyworld staan?
Woei, ben net die eerste mind-bender (of whatever) weer tegen gekomen. IN tegenstelling tot de eerste keer nu er recht op afgerend en hem voor zn knater geschoten. Ben nu in de military compound. Best pittig.
stenen muren?quote:Op zondag 2 september 2007 17:46 schreef Cheiron het volgende:
Ah, en ze schieten nog steeds door muren heen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |