Zou het? Valt me gewoon op dat ze de nachtcamera's daar nooit gebruiken. Dus dacht ik dat er wel ergens een lamp moest branden. Maar het kan natuurlijk ook van buiten komen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je laat je misleiden door de gevoeligheid van de camera's. De hoeveelheid licht valt best mee.
OKIDOKIquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
OP volgt
Haha, dus Zelda aan het spelen, en ja ik ben helemaal DGK af, maar miste jullie dus zit nu weer in de oude en vertrouwde COSquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je zat, wii-verslaafde![]()
WBquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, dus Zelda aan het spelen, en ja ik ben helemaal DGK af, maar miste jullie dus zit nu weer in de oude en vertrouwde COS
echt zet snel je streams aan.. ze zijn met een rotgrap bezigquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, dus Zelda aan het spelen, en ja ik ben helemaal DGK af, maar miste jullie dus zit nu weer in de oude en vertrouwde COS
Ze spannen linten om jaaps bed, pas op ongedierte. Verder hebben ze de set uit de woonkamer op jaap z'n bed gericht en plakken ze die goed weg. Bedoeling is het om die straks aan te zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik lag ff te suffen... Wat gaan ze doen?
Twee dingen :quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het? Valt me gewoon op dat ze de nachtcamera's daar nooit gebruiken. Dus dacht ik dat er wel ergens een lamp moest branden. Maar het kan natuurlijk ook van buiten komen.
Ik zou me best kunnen vergissen natuurlijk. Lijkt gewoon veel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee dingen :
In de stal hebben ze zeker een lamp aan. Zeker 50-75 watt. Dat is echt niet extreem veel en voldoende voor de normale camera's.
Buiten hebben ze vele malen meer licht, rond de villa/tuin staan voetbalveld-masten. Dat zijn pas echte licht-kannonen.
Terug naar de paarden : Zag je hoe Ellen het veulen voor de eerste keer naar buiten bracht. En vertelde dat het grootste probleem het licht buiten wqs. De stal was 'nogal donker' en het veulen moest het meest wennen aan het zonlicht 'buiten' ........
Jaja, ik ben overalquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh Jij hier.....Las net nog je berichtje.....
Ja idd.. tis spontaan niet meer grappig hehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze nu niet even opschieten? Slaaaaaaaaaaap!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja idd.. tis spontaan niet meer grappig hehehe
Nee, want hoe dieper de rest slaapt hoe heftiger de grap aankomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze nu niet even opschieten? Slaaaaaaaaaaap!
Valt er iets te vieren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:19 schreef cindy10 het volgende:
beschuit met muisjes voor iedereen?? maar dan wel roze,ipv blauwe?
wie heeft trek?
in mijn ogen wel.... in elk geval beter al miereneuken ....dus wil je nou een beschuitje met muisjes of nie???quote:
Ja... *Ik* heb gisteren officieel me intreden gedaan in dgkquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Valt er iets te vieren?
Nou doe maar dan! Maar wel met roze muizen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in mijn ogen wel.... in elk geval beter al miereneuken ....dus wil je nou een beschuitje met muisjes of nie???![]()
Ik zou, als ik jou was, Jaap en Brain GEK maken Melissaquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja... *Ik* heb gisteren officieel me intreden gedaan in dgk
vooruit jouw feestje...jij krijgt ze roze,en neem de blauwe... maar das een geestelijke kwestie! blauwe muisjes zien er voor mij lekkerder uit hahahahquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou doe maar dan! Maar wel met roze muizen!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
Ik had toch een nieuwe COS geopend??
De SC is nog niet vol... [SC # 38] Altijd on-topic!!
Nope, gerechtigheid... God straft meteenquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
Als Jaap zich een hartverlamming schrikt, is het dan moord?
*shit* Beetje aan de haal gaan met me grappen hequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou, als ik jou was, Jaap en Brain GEK maken Melissa![]()
![]()
Nee, zn eigen schuld of die van Carlosquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
Als Jaap zich een hartverlamming schrikt, is het dan moord?
Ik heb de streams nu uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ohja, muziek in de slaapkamer naast Jaap? Vet!
Sorry je bent m'n type niet, en ik heb geen zin om hier off-topic te gaan zitten baggeren...quote:
het zou nog leuker zijn met een broek aan haar billenquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:31 schreef Veulen het volgende:
Natasia doet dit keer leuk mee. Ze helpt zelfs de stofzuiger pakken om het ongedierte op te zuigen.
Yep, viel me ook opquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:32 schreef carpediem23 het volgende:
he Syl is wakker.......Hoe dat die slaapt altijd overal doorheen
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
zo hehe eindelijk goeie plaatje![]()
Had ff ruzie ermee
Ze vallen me nog niet eens zo erg tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou nog leuker zijn met een broek aan haar billen![]()
Heh wat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry je bent m'n type niet, en ik heb geen zin om hier off-topic te gaan zitten baggeren...
Mocht je mijn kijk op jou willen wijzigen zit ik hier: [SC # 38] Altijd on-topic!!
De plek waar die andere off-topic bagger ook thuishoort
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
Op welk net is dat nu te volgen?
Ik kijk ze altijd, doen het bijna altijd prima.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef carpediem23 het volgende:
De Vol streams doen het nu weer super! Tussen 11.00 en 24.00 zijn ze kut en kun je bijna niet kijken, ik alleen s nachts
Denk dat Jaap gewoon naar bed gaat zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
nou, dit wordt nog een lange nacht vrees ik.
Jaap heeft al geslapen, en trekt zijn kleren aan, dus ...
Die ik gebruik van florisd zijn altijd goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef carpediem23 het volgende:
De Vol streams doen het nu weer super! Tussen 11.00 en 24.00 zijn ze kut en kun je bijna niet kijken, ik alleen s nachts
Niet origineel maar anders had iedereen al 2 uur liggen te slapen.... Huub en Eric en ook Jaap zijn de streams aanzien waard...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef Ionesco het volgende:
ik vind dit gewoon niet leuk, echt kansloos... Eric en Huub zakken totaal bij mij... Ik vind het elke keer al idioot...![]()
![]()
Hij moet er gewoon in gaan liggen nu.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
waarom gaat Jaap niet in het bed van Huub schijten...dat stond toch op zn terror list?
Dat mag niet. Dat is geweld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:48 schreef MissHobje het volgende:
wrom gooit ie niet die gasten in het zwembad
Nou met die zwabbers gepord worden is wel normaal zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat mag niet. Dat is geweld.
Nare zwabbers dat is meer in de lijn van natte watjes gooien natuurlijk.
volgens mij mag het ook niet, maar ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric en Huub zitten Jaap letterlijk te bezwabberen.... [afbeelding]
Hmmm, dat moet niet mogen, ik vind het te ver gaan.
Met die zwabbers vond ik ook genant en goorquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou met die zwabbers gepord worden is wel normaal zeker![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mag niet vanwege de zenders van 1500 euro of zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:48 schreef MissHobje het volgende:
wrom gooit ie niet die gasten in het zwembad
Ah joh, heb je dat vroeger nooit gedaan zulke dingen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef MissHobje het volgende:
Dus dat... O men ik keur het af maar ja, we "vermaken" ons er wel meequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah joh, heb je dat vroeger nooit gedaan zulke dingen?
Beetje kinderkliederij, zo vermaakte wij ons vaak vroeger. Natte watjes, natte stofdoeken en plumois, plantenspuiten... Gewoon lollig en je voelt er eigenlijk bijna niks van.
Ja tuuk wel .. maar niet met te gore dingen.. en op een gegeven moment is het gewoon klaar en niet meer grappig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah joh, heb je dat vroeger nooit gedaan zulke dingen?
Beetje kinderkliederij, zo vermaakte wij ons vaak vroeger. Natte watjes, natte stofdoeken en plumois, plantenspuiten... Gewoon lollig en je voelt er eigenlijk bijna niks van.
en alle badschuim, parfums etc. zit ie leeg te gooienquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:57 schreef Veulen het volgende:
Dit is toch gewoon vet grappig. En het enige wat jaap kan verzinnen is een bad vullen met handdoeken.
En dat wordt dan een waarschuwing... parfum is persoonlijk bezitquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en alle badschuim, parfums etc. zit ie leeg te gooien![]()
Oeps gatver wat zal dat stinken zeg. Beter was het geweest als ie dat dan over huub en eric had gegooidquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
en alle badschuim, parfums etc. zit ie leeg te gooien![]()
Oh vast wel.. maar Eric en Huub verdienen er onderhand ook wel 1.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt dan een waarschuwing... parfum is persoonlijk bezit
Ahh memories....quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Butch Cassidy and the Sundance Kid??
Via iemand "straffen" kan wel goed uitpakken... Jaap zegt gewoon, als Eric en Huub zo niet hadden gedaan hadden jullie nog handdoeken...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
Dit is ook zo gruwelijk dom van Jaap, hij gooit nu alles weg van de mensen die beneden slapen..... en dat zijn niet Huub en Eric.
Volgens mij pleurt ie alles bij de handdoekenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
Dit is ook zo gruwelijk dom van Jaap, hij gooit nu alles weg van de mensen die beneden slapen..... en dat zijn niet Huub en Eric.
Tja maar de vraag is of dat nog werkt als je de vijand bent van iedereen. Zelfs natasia was net bereid om mee te doen. Dat zegt toch ook wel iets.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Via iemand "straffen" kan wel goed uitpakken... Jaap zegt gewoon, als Eric en Huub zo niet hadden gedaan hadden jullie nog handdoeken...
Ach ja.. er zijn er daar meer die doordraaienquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:10 schreef Loserkid het volgende:
Wat een soebel is t toch ook met zn hoed en zonnebril op..
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
Foutje Jaap, je hindert dan anderen in hun studie.......
Hij is zoo lekkerrrr, hmquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind t zo mooi om nicolaas heerlijk rustig te zien liggen
Alles zien en alleen lachen.. prachtig.
Heeft ie zelf gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
Hee d'r dreef een zwabber in het zwembad... Dat had ik nog niet eens gezien. Moet jaap daar niet boos over zijn?
ik zou er zo naast willen kruipenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind t zo mooi om nicolaas heerlijk rustig te zien liggen
Alles zien en alleen lachen.. prachtig.
Jaaaaaahaaaa, op zichzelf!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
Hee d'r dreef een zwabber in het zwembad... Dat had ik nog niet eens gezien. Moet jaap daar niet boos over zijn?
uh nou ik niet maar t is gewoon mooi om te zien dat hij er zo ver boven staat en er toch van geniet.quote:
Pff nou daar bereikt ie ook echt wat mee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:16 schreef STAP01 het volgende:
Jaaaaaahaaaa, op zichzelf!
nee de vlamverdelers van het kooktoestelquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:17 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap lijkt flessen drank te verstoppen
Maar dan kan ie zn groenten met zalm en garnalen niet meer wokken!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee de vlamverdelers van het kooktoestel
Jaap offert zich opquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kan ie zn groenten met zalm en garnalen niet meer wokken!![]()
Met pen, niet op de pc en daarbij haalt hij zijn neus erg luidruchtig opquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap neemt zijn draaiboek door
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:21 schreef mootie het volgende:
Ontzettend goor sn neus ophalen is een speciale traktatie voor de streamers?
Gasverdelers, of pitten. Niet superslim... En ook niet erg nuttig nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:20 schreef carpediem23 het volgende:
Wat hij ook aan het verstoppen is het is van niet echt belangrijk...kom op iets uit de keuken....daar heb je iedereen pist over, en al helemaal als het om eten gaat; Jaap zelf
ja, das het nadeel met Jaap. Hij moet dan eerst weer anderhalf uur nadenken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:20 schreef Document1 het volgende:
Lol ok ze doen het en die dikke dude ziet er niet uit met die hoed
maar geen actie
Weheheh lachen toch...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:24 schreef noucky het volgende:
Wat is Jaap toch zeer kinderachtig bezig, nu alles door het kantoor aan het smijten.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Groot voordeel.... Palma weer over de zeik, maandag
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef Loserkid het volgende:
Jaap: "Terror terror terror! stelletje fucking... BASTARDS! ik zal ze krijgen!" terwijl hij een spel kaarten door het kantoor gooit....
Dan zal de Security wel komenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:28 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of hij gevaarlijk gaat worden
Nee hij blijft redelijk zoetjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:28 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of hij gevaarlijk gaat worden
waar komt dat ineens vandaan zou je zeggen in dat kantoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef Loserkid het volgende:
ooh hij speelt dat hij last van zn ogen heeft door het schoonmaakmiddel.
Doet wel vaker alsof hij een hartaanval heeft of zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef Veulen het volgende:
Wat doet ie daar op de vloer. Te piepen? Van z'n stoel gevallen en nou heeft ie pijn ofzo?
Ik zag net wel Eric naar de villa rennen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef Loserkid het volgende:
ooh hij speelt dat hij last van zn ogen heeft door het schoonmaakmiddel.
Ja wacht eens... Eric was ook net naar buiten gesneakt ... zou hij het zijn geweest ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap draait rond op de vloer van het kantoor en roept alleen Fucking hell
Dit is echt buiten proporties, fucking schoonmaakmiddel in mijn oog spuiten...
Dat was al een paar minuten daarvoor. Volgens mij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag net wel Eric naar de villa rennen...
Ja die verdenk ik dus ook idd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag net wel Eric naar de villa rennen...
Redelijk strak ervoor hoor.. en ineens zien we Jaap zo..quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was al een paar minuten daarvoor. Volgens mij.
zou kunnen met die verschillende snelheid van de streams.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was al een paar minuten daarvoor. Volgens mij.
We zien Jaap de telefoon pakken, niks aan de hand.... streamlock van een paar seconden en ineens ligt Jaap op de vloer te kreunen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Redelijk strak ervoor hoor.. en ineens zien we Jaap zo..
Dan zit je met je handen voor je gezicht, dan lig je echt niet op de grond te schwalben!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
zou kunnen met die verschillende snelheid van de streams.
Maar goed, dan lazer je toch nog niet op de grond?
Welnee, 1 shot later staat ie met nico in de keuken zonder schoonmaakmiddelen. Tenzij die kan tijdreizen lijkt het me sterk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef MissHobje het volgende:
Ja die verdenk ik dus ook idd...
Moet haast wel..
Jawel toen zat ie ook al auw te hebben aan de foonquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef mootie het volgende:
[..]
We zien Jaap de telefoon pakken, niks aan de hand.... streamlock van een paar seconden en ineens ligt Jaap op de vloer te kreunen?
Oh dat had ik niet gezien, maar daarvoor was hij toch niet bij de deur geweest ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jawel toen zat ie ook al auw te hebben aan de foon
Weggooien is zo gedaan hequote:Op zaterdag 21 april 2007 04:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welnee, 1 shot later staat ie met nico in de keuken zonder schoonmaakmiddelen. Tenzij die kan tijdreizen lijkt het me sterk.
Jaap stelt zich gewoon aan... Daar heeft ie een handje van, hoopt dat ie er wat mee berijkt ook.
Kan ook tactiek zijn. Bijna iedereen weet dat er altijd weggesapt word dan wel een lock als er gebeld word.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef mootie het volgende:
We zien Jaap de telefoon pakken, niks aan de hand.... streamlock van een paar seconden en ineens ligt Jaap op de vloer te kreunen?
ik hoop dat je een filmpje maakt van de teraarde storting, en wat er aan vooraf ging?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we niet slapen ?
vanavond?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop dat je een filmpje maakt van de teraarde storting, en wat er aan vooraf ging?
hij hangt aan de telefoon in de keukenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:41 schreef noucky het volgende:
Jaap heeft vast zelfmmord gepleegd :-) We mogen niks meer zien.
Wil je ons kwijt ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we niet slapen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |