Maar dan kan ie zn groenten met zalm en garnalen niet meer wokken!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee de vlamverdelers van het kooktoestel
Jaap offert zich opquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kan ie zn groenten met zalm en garnalen niet meer wokken!![]()
Met pen, niet op de pc en daarbij haalt hij zijn neus erg luidruchtig opquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap neemt zijn draaiboek door
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:21 schreef mootie het volgende:
Ontzettend goor sn neus ophalen is een speciale traktatie voor de streamers?
Gasverdelers, of pitten. Niet superslim... En ook niet erg nuttig nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:20 schreef carpediem23 het volgende:
Wat hij ook aan het verstoppen is het is van niet echt belangrijk...kom op iets uit de keuken....daar heb je iedereen pist over, en al helemaal als het om eten gaat; Jaap zelf
ja, das het nadeel met Jaap. Hij moet dan eerst weer anderhalf uur nadenken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:20 schreef Document1 het volgende:
Lol ok ze doen het en die dikke dude ziet er niet uit met die hoed
maar geen actie
Weheheh lachen toch...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:24 schreef noucky het volgende:
Wat is Jaap toch zeer kinderachtig bezig, nu alles door het kantoor aan het smijten.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Groot voordeel.... Palma weer over de zeik, maandag
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef Loserkid het volgende:
Jaap: "Terror terror terror! stelletje fucking... BASTARDS! ik zal ze krijgen!" terwijl hij een spel kaarten door het kantoor gooit....
Dan zal de Security wel komenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:28 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of hij gevaarlijk gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |