Ahh memories....quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Butch Cassidy and the Sundance Kid??
Via iemand "straffen" kan wel goed uitpakken... Jaap zegt gewoon, als Eric en Huub zo niet hadden gedaan hadden jullie nog handdoeken...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
Dit is ook zo gruwelijk dom van Jaap, hij gooit nu alles weg van de mensen die beneden slapen..... en dat zijn niet Huub en Eric.
Volgens mij pleurt ie alles bij de handdoekenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
Dit is ook zo gruwelijk dom van Jaap, hij gooit nu alles weg van de mensen die beneden slapen..... en dat zijn niet Huub en Eric.
Tja maar de vraag is of dat nog werkt als je de vijand bent van iedereen. Zelfs natasia was net bereid om mee te doen. Dat zegt toch ook wel iets.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Via iemand "straffen" kan wel goed uitpakken... Jaap zegt gewoon, als Eric en Huub zo niet hadden gedaan hadden jullie nog handdoeken...
Ach ja.. er zijn er daar meer die doordraaienquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:10 schreef Loserkid het volgende:
Wat een soebel is t toch ook met zn hoed en zonnebril op..
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
Foutje Jaap, je hindert dan anderen in hun studie.......
Hij is zoo lekkerrrr, hmquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind t zo mooi om nicolaas heerlijk rustig te zien liggen
Alles zien en alleen lachen.. prachtig.
Heeft ie zelf gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
Hee d'r dreef een zwabber in het zwembad... Dat had ik nog niet eens gezien. Moet jaap daar niet boos over zijn?
ik zou er zo naast willen kruipenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind t zo mooi om nicolaas heerlijk rustig te zien liggen
Alles zien en alleen lachen.. prachtig.
Jaaaaaahaaaa, op zichzelf!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
Hee d'r dreef een zwabber in het zwembad... Dat had ik nog niet eens gezien. Moet jaap daar niet boos over zijn?
uh nou ik niet maar t is gewoon mooi om te zien dat hij er zo ver boven staat en er toch van geniet.quote:
Pff nou daar bereikt ie ook echt wat mee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:16 schreef STAP01 het volgende:
Jaaaaaahaaaa, op zichzelf!
nee de vlamverdelers van het kooktoestelquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:17 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap lijkt flessen drank te verstoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |