Denk dat Jaap gewoon naar bed gaat zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
nou, dit wordt nog een lange nacht vrees ik.
Jaap heeft al geslapen, en trekt zijn kleren aan, dus ...
Die ik gebruik van florisd zijn altijd goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef carpediem23 het volgende:
De Vol streams doen het nu weer super! Tussen 11.00 en 24.00 zijn ze kut en kun je bijna niet kijken, ik alleen s nachts
Niet origineel maar anders had iedereen al 2 uur liggen te slapen.... Huub en Eric en ook Jaap zijn de streams aanzien waard...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef Ionesco het volgende:
ik vind dit gewoon niet leuk, echt kansloos... Eric en Huub zakken totaal bij mij... Ik vind het elke keer al idioot...![]()
![]()
Hij moet er gewoon in gaan liggen nu.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
waarom gaat Jaap niet in het bed van Huub schijten...dat stond toch op zn terror list?
Dat mag niet. Dat is geweld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:48 schreef MissHobje het volgende:
wrom gooit ie niet die gasten in het zwembad
Nou met die zwabbers gepord worden is wel normaal zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat mag niet. Dat is geweld.
Nare zwabbers dat is meer in de lijn van natte watjes gooien natuurlijk.
volgens mij mag het ook niet, maar ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric en Huub zitten Jaap letterlijk te bezwabberen.... [afbeelding]
Hmmm, dat moet niet mogen, ik vind het te ver gaan.
Met die zwabbers vond ik ook genant en goorquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou met die zwabbers gepord worden is wel normaal zeker![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mag niet vanwege de zenders van 1500 euro of zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:48 schreef MissHobje het volgende:
wrom gooit ie niet die gasten in het zwembad
Ah joh, heb je dat vroeger nooit gedaan zulke dingen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef MissHobje het volgende:
Dus dat... O men ik keur het af maar ja, we "vermaken" ons er wel meequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah joh, heb je dat vroeger nooit gedaan zulke dingen?
Beetje kinderkliederij, zo vermaakte wij ons vaak vroeger. Natte watjes, natte stofdoeken en plumois, plantenspuiten... Gewoon lollig en je voelt er eigenlijk bijna niks van.
Ja tuuk wel .. maar niet met te gore dingen.. en op een gegeven moment is het gewoon klaar en niet meer grappig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah joh, heb je dat vroeger nooit gedaan zulke dingen?
Beetje kinderkliederij, zo vermaakte wij ons vaak vroeger. Natte watjes, natte stofdoeken en plumois, plantenspuiten... Gewoon lollig en je voelt er eigenlijk bijna niks van.
en alle badschuim, parfums etc. zit ie leeg te gooienquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:57 schreef Veulen het volgende:
Dit is toch gewoon vet grappig. En het enige wat jaap kan verzinnen is een bad vullen met handdoeken.
En dat wordt dan een waarschuwing... parfum is persoonlijk bezitquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en alle badschuim, parfums etc. zit ie leeg te gooien![]()
Oeps gatver wat zal dat stinken zeg. Beter was het geweest als ie dat dan over huub en eric had gegooidquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
en alle badschuim, parfums etc. zit ie leeg te gooien![]()
Oh vast wel.. maar Eric en Huub verdienen er onderhand ook wel 1.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt dan een waarschuwing... parfum is persoonlijk bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |