Denk dat Jaap gewoon naar bed gaat zoquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
nou, dit wordt nog een lange nacht vrees ik.
Jaap heeft al geslapen, en trekt zijn kleren aan, dus ...
Die ik gebruik van florisd zijn altijd goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef carpediem23 het volgende:
De Vol streams doen het nu weer super! Tussen 11.00 en 24.00 zijn ze kut en kun je bijna niet kijken, ik alleen s nachts
Niet origineel maar anders had iedereen al 2 uur liggen te slapen.... Huub en Eric en ook Jaap zijn de streams aanzien waard...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef Ionesco het volgende:
ik vind dit gewoon niet leuk, echt kansloos... Eric en Huub zakken totaal bij mij... Ik vind het elke keer al idioot...![]()
![]()
Hij moet er gewoon in gaan liggen nu.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
waarom gaat Jaap niet in het bed van Huub schijten...dat stond toch op zn terror list?
Dat mag niet. Dat is geweld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:48 schreef MissHobje het volgende:
wrom gooit ie niet die gasten in het zwembad
Nou met die zwabbers gepord worden is wel normaal zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat mag niet. Dat is geweld.
Nare zwabbers dat is meer in de lijn van natte watjes gooien natuurlijk.
volgens mij mag het ook niet, maar ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric en Huub zitten Jaap letterlijk te bezwabberen.... [afbeelding]
Hmmm, dat moet niet mogen, ik vind het te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |