Sorry je bent m'n type niet, en ik heb geen zin om hier off-topic te gaan zitten baggeren...quote:
het zou nog leuker zijn met een broek aan haar billenquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:31 schreef Veulen het volgende:
Natasia doet dit keer leuk mee. Ze helpt zelfs de stofzuiger pakken om het ongedierte op te zuigen.
Yep, viel me ook opquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:32 schreef carpediem23 het volgende:
he Syl is wakker.......Hoe dat die slaapt altijd overal doorheen
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
zo hehe eindelijk goeie plaatje![]()
Had ff ruzie ermee
Ze vallen me nog niet eens zo erg tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou nog leuker zijn met een broek aan haar billen![]()
Heh wat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry je bent m'n type niet, en ik heb geen zin om hier off-topic te gaan zitten baggeren...
Mocht je mijn kijk op jou willen wijzigen zit ik hier: [SC # 38] Altijd on-topic!!
De plek waar die andere off-topic bagger ook thuishoort
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
Op welk net is dat nu te volgen?
Ik kijk ze altijd, doen het bijna altijd prima.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:40 schreef carpediem23 het volgende:
De Vol streams doen het nu weer super! Tussen 11.00 en 24.00 zijn ze kut en kun je bijna niet kijken, ik alleen s nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |