Nee hij blijft redelijk zoetjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:28 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of hij gevaarlijk gaat worden
waar komt dat ineens vandaan zou je zeggen in dat kantoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef Loserkid het volgende:
ooh hij speelt dat hij last van zn ogen heeft door het schoonmaakmiddel.
Doet wel vaker alsof hij een hartaanval heeft of zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef Veulen het volgende:
Wat doet ie daar op de vloer. Te piepen? Van z'n stoel gevallen en nou heeft ie pijn ofzo?
Ik zag net wel Eric naar de villa rennen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef Loserkid het volgende:
ooh hij speelt dat hij last van zn ogen heeft door het schoonmaakmiddel.
Ja wacht eens... Eric was ook net naar buiten gesneakt ... zou hij het zijn geweest ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap draait rond op de vloer van het kantoor en roept alleen Fucking hell
Dit is echt buiten proporties, fucking schoonmaakmiddel in mijn oog spuiten...
Dat was al een paar minuten daarvoor. Volgens mij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag net wel Eric naar de villa rennen...
Ja die verdenk ik dus ook idd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zag net wel Eric naar de villa rennen...
Redelijk strak ervoor hoor.. en ineens zien we Jaap zo..quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was al een paar minuten daarvoor. Volgens mij.
zou kunnen met die verschillende snelheid van de streams.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was al een paar minuten daarvoor. Volgens mij.
We zien Jaap de telefoon pakken, niks aan de hand.... streamlock van een paar seconden en ineens ligt Jaap op de vloer te kreunen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Redelijk strak ervoor hoor.. en ineens zien we Jaap zo..
Dan zit je met je handen voor je gezicht, dan lig je echt niet op de grond te schwalben!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
zou kunnen met die verschillende snelheid van de streams.
Maar goed, dan lazer je toch nog niet op de grond?
Welnee, 1 shot later staat ie met nico in de keuken zonder schoonmaakmiddelen. Tenzij die kan tijdreizen lijkt het me sterk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef MissHobje het volgende:
Ja die verdenk ik dus ook idd...
Moet haast wel..
Jawel toen zat ie ook al auw te hebben aan de foonquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef mootie het volgende:
[..]
We zien Jaap de telefoon pakken, niks aan de hand.... streamlock van een paar seconden en ineens ligt Jaap op de vloer te kreunen?
Oh dat had ik niet gezien, maar daarvoor was hij toch niet bij de deur geweest ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jawel toen zat ie ook al auw te hebben aan de foon
Weggooien is zo gedaan hequote:Op zaterdag 21 april 2007 04:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welnee, 1 shot later staat ie met nico in de keuken zonder schoonmaakmiddelen. Tenzij die kan tijdreizen lijkt het me sterk.
Jaap stelt zich gewoon aan... Daar heeft ie een handje van, hoopt dat ie er wat mee berijkt ook.
Kan ook tactiek zijn. Bijna iedereen weet dat er altijd weggesapt word dan wel een lock als er gebeld word.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef mootie het volgende:
We zien Jaap de telefoon pakken, niks aan de hand.... streamlock van een paar seconden en ineens ligt Jaap op de vloer te kreunen?
ik hoop dat je een filmpje maakt van de teraarde storting, en wat er aan vooraf ging?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we niet slapen ?
vanavond?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop dat je een filmpje maakt van de teraarde storting, en wat er aan vooraf ging?
hij hangt aan de telefoon in de keukenquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:41 schreef noucky het volgende:
Jaap heeft vast zelfmmord gepleegd :-) We mogen niks meer zien.
Wil je ons kwijt ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we niet slapen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |