Valt er iets te vieren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:19 schreef cindy10 het volgende:
beschuit met muisjes voor iedereen?? maar dan wel roze,ipv blauwe?
wie heeft trek?
in mijn ogen wel.... in elk geval beter al miereneuken ....dus wil je nou een beschuitje met muisjes of nie???quote:
Ja... *Ik* heb gisteren officieel me intreden gedaan in dgkquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Valt er iets te vieren?
Nou doe maar dan! Maar wel met roze muizen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in mijn ogen wel.... in elk geval beter al miereneuken ....dus wil je nou een beschuitje met muisjes of nie???![]()
Ik zou, als ik jou was, Jaap en Brain GEK maken Melissaquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja... *Ik* heb gisteren officieel me intreden gedaan in dgk
vooruit jouw feestje...jij krijgt ze roze,en neem de blauwe... maar das een geestelijke kwestie! blauwe muisjes zien er voor mij lekkerder uit hahahahquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou doe maar dan! Maar wel met roze muizen!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
Ik had toch een nieuwe COS geopend??
De SC is nog niet vol... [SC # 38] Altijd on-topic!!
Nope, gerechtigheid... God straft meteenquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
Als Jaap zich een hartverlamming schrikt, is het dan moord?
*shit* Beetje aan de haal gaan met me grappen hequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou, als ik jou was, Jaap en Brain GEK maken Melissa![]()
![]()
Nee, zn eigen schuld of die van Carlosquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
Als Jaap zich een hartverlamming schrikt, is het dan moord?
Ik heb de streams nu uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ohja, muziek in de slaapkamer naast Jaap? Vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |