quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
ongekend..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb echt een topic-sluit-ziekte de laatste tijd
Staat daar ook iets over in de statestieken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb echt een topic-sluit-ziekte de laatste tijd
Niet dat ik weet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staat daar ook iets over in de statestieken?
Op dit tempo halen we de 106 makkelijk vandaag.
Whehequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef Muck het volgende:
ik dacht: wtf, sinds wanneer hebben wij een zeehond in huis?!
blijkt het het vriendje van mijnhuisgenote
te zijn die zo vaag lacht
echt welquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef Piovan het volgende:
Ik ga in september ook op kamers
Is dat sjiek?
pssst, kijk eens in de OPquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Zeeltje het volgende:
elke ochtend een koffie richting werk.. mmmmm
Ja je hebt wat gemist joh.quote:
Nee, tenzij het kamers in een villa zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef Piovan het volgende:
Ik ga in september ook op kamers
Is dat sjiek?
Ritme?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
haha.. wat voor ritme hanteer jij ?![]()
Kamers in villa'squote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, tenzij het kamers in een villa zijn.![]()
Mag niet hè.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef Piovan het volgende:
vtp
Dioquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Diovarus het volgende:
pauze over enzo
Komt ie nou pas achter.quote:
ik woon op kamers in een mooi, oud herenhuisquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef Muck het volgende:
ik dacht: wtf, sinds wanneer hebben wij een zeehond in huis?!
blijkt het het vriendje van mijnhuisgenote
te zijn die zo vaag lacht
PC nog steeds kapot en collega is er niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dio
Hoe'st met je collega?
Doet z'n computer het alweer?
wat is asperger ook alweer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
Ja, zijn lange dagen eer-ikIs de zwaarste uni studie van het land
Maargoed, ome MPG is er weer, met aspergesoep, broodje kroket en boterhammetjes
whehe, wat is er mis met die kerel, dat je zo'n hekel aan 'm hebt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
PC nog steeds kapot en collega is er niet.
Ziek gemeld zag ikhoop dat ie sterft enzo
daar is ook niks mis meequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon op kamers in een mooi, oud herenhuis
oehquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon op kamers in een mooi, oud herenhuis
PTV's mogen nogquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Mogen VTP's nou ook al niet?
jeetje.
En KKLTV's, mogen die ook nog?quote:
Hij praat kakkerig en doet ook zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat is er mis met die kerel, dat je zo'n hekel aan 'm hebt?
ongeveer 12 vierkante meterquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee
Je had er nog een over he, hoe groot is die?
als ie groter dan 4m2 is dan komt eerik bij je wonenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee
Je had er nog een over he, hoe groot is die?
smakelijk en neem ff koffie mee, was ik vergetenquote:
Het was niet echt iets boeiends. Gewoon een topic net als ieder ander maar dan met nummer 100.quote:
Asperge! Dat zijn die witte groentes die onder de grond groeienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is asperger ook alweer?
Maar dat is zeker een lange studie
Die zien we door de vingers. Waar staat het voor?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En KKLTV's, mogen die ook nog?![]()
dan moet ie inderdaad doodquote:
Asperger is een gedragsstoornis in het autische spectrumquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is asperger ook alweer?
Maar dat is zeker een lange studie
en CCTV's dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En KKLTV's, mogen die ook nog?![]()
maar hier gaat het over asperge... in de soep welteverstaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Asperger is een gedragsstoornis in het autische spectrum
Keurige Kleuren Televisie'squote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Die zien we door de vingers. Waar staat het voor?
Wacht maar tot je naast een hoopje paupers woont. Dan verlang je af en toe naar de kakkersquote:
Had jij daar niet een werkstuk ofzo over moeten maken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:
Jep, 'gedrags een aandachtstoornissen bij kinderen' was het. We hebben vast geen voldoende maarja dat zien we over 7 weken dan wel weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Had jij daar niet een werkstuk ofzo over moeten maken?
autisme?
Nog wat gehad aan mijn link?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep, 'gedrags een aandachtstoornissen bij kinderen' was het. We hebben vast geen voldoende maarja dat zien we over 7 weken dan wel weer
mwaaaa.. ik weet niet hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je naast een hoopje paupers woont. Dan verlang je af en toe naar de kakkers![]()
Syndroom van Aspergerquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
en vies dat het isquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Asperge! Dat zijn die witte groentes die onder de grond groeien
En tis sowieso een lange studie... maar wel ene hele mooie
Nee, ik heb er geen informatie uit gebruikt. Beetje onbetrouwbare bron.quote:
Joa precies, tijd zatquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
7 weken, das nog ver weg Cross.
dat snap ik, maar dat deed de vraag wat 'asperger' was bij me oprijzenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
maar hier gaat het over asperge... in de soep welteverstaan
Het is een moeilijke keus. Maar liever van die kakkers die in zoeen dikke auto rijden, dan paupers die je 's nachts om half 1 wakker schreeuwen.quote:
Echte goeie verse Asperges met ei en boter!!!!!!!quote:
Trustenquote:
Mwaaah.. in de soep gaat nog welquote:
oh.. ok danquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was niet echt iets boeiends. Gewoon een topic net als ieder ander maar dan met nummer 100.
ja hequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie
wij zitten wel op een lijn geloof ik
Whehe.. persoon Xquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen. Dalijk weer bezoek, hoop ik
heeft ze tegen d'r moeder gezegd dat ze dan beter wél had kunnen blijven pitten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen. Dalijk weer bezoek, hoop ik
Echt welquote:
whahaha.. is ze tussendoor alleen voor te maffen naar huis geweestquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ze tegen d'r moeder gezegd dat ze dan beter wél had kunnen blijven pitten?
kakkersquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
zeg muck, wie moet er dood en waarom?
Het topic is zelfs vroegtijdig gesloten voor OA.quote:
Moet ik dan ook dood?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
kakkers
en waarom? omdat ze kakkers zijn
en ja, oude kaas![]()
Mijn collegaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
zeg muck, wie moet er dood en waarom?
Jaja, het kost wat tijd en moeite om je ouders op te voedenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
whahaha.. is ze tussendoor alleen voor te maffen naar huis geweest?
Nee, ja, ook, maar ik was vergeten om m'n knetterkoude halve litertje melkquote:
Laat je kaas dan ook niet vallenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het topic is zelfs vroegtijdig gesloten voor OA.
doe eens wat harde praten dan, dan kan ik het beoordelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ik dan ook dood?
Of ben ik net geen kakker?
Oh-ooh, dat klinkt niet OKquote:
wat is er aan het handje?quote:
das domquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ja, ook, maar ik was vergeten om m'n knetterkoude halve litertje melkmee te nemen
Gezien m'n haar in m'n foboquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
doe eens wat harde praten dan, dan kan ik het beoordelen
melkquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ja, ook, maar ik was vergeten om m'n knetterkoude halve litertje melkmee te nemen
Wel zo hard dat hij het niet meer lekker vindt hequote:
whehe .... je kan ze ook naar buiten schoppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n katten kaalscheren zo
Ben het onderhand wel zat met die apparaten nu
hmmmm, heb je ook een roze polo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gezien m'n haar in m'n fobo
Maar dat is al normaal nu, en ik praat mijns insziens niet als een kakker, ook al vinden mensen op vakantie dat wel altijd
Ik snap dat nooit
Scheer jezelf even kaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
of kraagje omhoogquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmmm, heb je ook een roze polo?
en draag je weleens truien om je schouders met de mouwen subtiel geknoopt om je hals?
Dat is verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mag ik ze dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel zo hard dat hij het niet meer lekker vindt he
haha, dat zal niet voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe .... je kan ze ook naar buiten schoppen
misschien tyfen ze dan wel net als bij frutsel in de vijver
Resp. nee en ja, maar ik draag m'n trui heeeeeeeeeeel af en toe zo, omdat ik weiger 'm om m'n middel te knopen. Ik draag geen ralph lauren, tommy hilfiger of Polo (is dat niet van RL?)...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmmm, heb je ook een roze polo?
en draag je weleens truien om je schouders met de mouwen subtiel geknoopt om je hals?
of nog erger: meerder kraagjes omhoog over elkaarquote:
Zwak hart kerel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk!![]()
Maar geen reden om mijn oude hard zo te laten schrikken![]()
Neem aan dat je harT bedoelt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk!![]()
Maar geen reden om mijn oude hard zo te laten schrikken![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Resp. nee en ja, maar ik draag m'n trui heeeeeeeeeeel af en toe zo, omdat ik weiger 'm om m'n middel te knopen. Ik draag geen ralph lauren, tommy hilfiger of Polo (is dat niet van RL?)...
Is het al te erg gesteld met me?
whaaaaah teh horrorquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
of nog erger: meerder kraagjes omhoog over elkaar![]()
M'n kraag staat wel eens omhoogquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
of nog erger: meerder kraagjes omhoog over elkaar![]()
alleen maar omdat ik misschien 1 keer per jaar m'n trui zo draag?quote:
kakkersquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwak hart kerel?
Kijk maar uit dattie niet overslaat naarmate je dichter bij je vriendin komt
Nee, want ze zijn wel liev.quote:
neckermanquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik misschien 1 keer per jaar m'n trui zo draag?
In de neckerman hebben alle mannen dat
Over geschoren poesjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
WAAR HEBBEN JULLIE HET OVER!!!!?????.....![]()
mag ik dan 1 keer per jaar heel hard aan je mouwen trekken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik misschien 1 keer per jaar m'n trui zo draag?
In de neckerman hebben alle mannen dat
ik vind RL stiekem wel leuk....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n kraag staat wel eens omhoog
Maar dat komt omdat ik dan m'n trui uitgetrokken heb, en m'n kraag zo is blijven staan
Normaliter let ik erop, dat dat ding gewoon naar beneden staat
Ik hou wel erg van polo's...
Is dat erg?
Maar dan geen RL polo's enzo he...
Ik koop niks bij de neckermannquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind RL stiekem wel leuk....![]()
whehehquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing![]()
zondag
Dat is goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
mag ik dan 1 keer per jaar heel hard aan je mouwen trekken?
die neiging krijg ik namelijk altijd bij kakkers
oh ja, das waarquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En bovendien: ik ben toch gewoon aardig
Ja hoor, je moet je aleen niet spiegelen aan zoeen catalogusquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik koop niks bij de neckermann
bijna al m'n kleren komen bij de WE vandaan
Nee, maar ik heb geen bepaalde kledingstijl, ik koop gewoon wat ik mooi vind
Ik vind mezelf geen kakker, ook al heb ik soms (blaikbaar) kleren aan die kakkers aanhebben...
quote:
Nee, iemand anders uit m'n klasquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ze tegen d'r moeder gezegd dat ze dan beter wél had kunnen blijven pitten?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat mag je ff uitleggen schat...?![]()
jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is goed.
Zal ik dan voor de gelegenheid bij de meet even m'n trui zo doen?
Ik probeerde het alleen als excuus te gebruiken, om aan te geven dat niet iedereen die niet in een bandshirt loopt (da's ook weer het andere uiterste imo) een kakker isquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, je moet je aleen niet spiegelen aan zoeen catalogus
En aardig benje zeker
Ik kan JJ niet kwalificeren als kakkerquote:
dan is het goooooedquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan JJ niet kwalificeren als kakker![]()
Mezelf overigens ook niet.![]()
JJ (hoi) is Eer-ik een kakker voor zover jij weet?
Nee he, JJquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mijn kleding koop ik vaak bij MEXX...Zara..Mango...tja als dat mij een kakker maakt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik koop niks bij de neckermann
bijna al m'n kleren komen bij de WE vandaan
Nee, maar ik heb geen bepaalde kledingstijl, ik koop gewoon wat ik mooi vind
Ik vind mezelf geen kakker, ook al heb ik soms (blaikbaar) kleren aan die kakkers aanhebben...
quote:
Die is geniaal....quote:
Jij bent toch geen kakker gekkie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn kleding koop ik vaak bij MEXX...Zara..Mango...tja als dat mij een kakker maakt...![]()
nee eer-ik is zekers GEEN kakker...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij snapt hem meteenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ai wiel saij thies ownly ouwance!
no needs...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij snapt hem meteen
Wijd de vrienidn ook even in in deze geniale humor
goodmeuwningquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is geniaal....
maar ik refereerde hier naar Monsieur Alphonse![]()
nee....quote:
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
goodmeuwning
ik heb mijn broer voor zijn verjaardag een DVD-box gegeven
o Reuné old me in your armzzz....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
You stupid woomàààn...
was limited edition enn iet meer verkrijgbaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.
Ik wil die box ook
welke is dat...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.
Ik wil die box ook
Listen carefully, Michelle said this only once.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
You stupid woomàààn...
officer crabtreequote:
Oh Yvette! If only the war was over..!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
o Reuné old me in your armzzz....![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
o Reuné old me in your armzzz....![]()
Die engelse plisiemanquote:
ja..heb ik wel vaker last van...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
ik zit hier grinnikend achter de computer
Me2quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
ja diequote:
ken je ALLO ALLO niet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
jongens, waar gaat het over?
Laat mij eens een filmpje zien?
Ik hou me in . Ik krijg anders nieuwsgierige collega's op m'n dakquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
neequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ken je ALLO ALLO niet......OMFG....shame on you...
![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..heb ik wel vaker last van...![]()
![]()
quote:
Same here. ik vind dat echt niet grappig.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, daar ben ik weer. Ik dacht dat mijn pc overleden was, maar na een oud-DIG topic te hebben doorgespit kwam ik erachter dat ik eventjes mijn printer moest disconnecten
Dussss maar goed, ik ben er weer, heeft even wat voeten in de aarde gehad. Het is trouwens best lastig om zonder muis jullie te vinden hoorDe batterijen van het beestje liggen even aan de voeding!
Hallo!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef ScarFace- het volgende:
Ha mensen ik neem ook maar weer een bakje koffie.![]()
Zo...nummer 103 alweer![]()
echt niet Cross...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here. ik vind dat echt niet grappig.
Monty Python wel
echt niet?quote:
hebbe hebbe hebbequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
kzit naar Coldpaly te luisteren......I'll Try To Fix U....
..zooo mooi...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
echt niet?
odner welke steen leef jij?!
goeie zaakquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
achter mijn link staan hele seizoenen op youtube
Nee dat niet. Wel fragmentjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt niet Cross...weleens een hele afleverig gekeken....?
![]()
de jeugd van tegenwoordig....![]()
Oh! Wat een sadisten en moordenaars!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
Heb jij wel eens een huisdier vermoord/verwond?
hierom heb ik ook ontzettend moeten lachen, hoe gemeen dat misschien ook is
monty pythonquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here. ik vind dat echt niet grappig.
Monty Python wel
je moet eeens een heel seizoen kijkenquote:
opgelucht...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Ok, even klagen hoor.
Dit briljante schoolgebouw wordt gerenoveerd enzo heh. Dat is heel leuk, uiteindelijk. Hoop ik. MAAR GVD WAT EEN TIEVESHERRIE AL DE HELE DAG AAN MN KOP![]()
![]()
.
Zo. Sorry.let's move on.
enne?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker, ik zit nu een aflevering te kijken![]()
'Allo 'Allo! Season1 Pilot (PART 3)
ok erg leuk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w
Ministry of Silly walks![]()
lukt j aardig zo te zien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeeey Muck
Best lastig om iemand te quoten using only your keyboard
vingerspieren oefeningen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik ben alleen aan het shift+tab'en voor het leven!
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qoquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE........![]()
![]()
![]()
whehequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik ben alleen aan het shift+tab'en voor het leven!
ach, ik kan het amper met een muisquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeeey Muck
Best lastig om iemand te quoten using only your keyboard
Ik moet er even inkomen, maar ik vind het 't wel geinigquote:
pcies die ja....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo![]()
echt wel.. collectief allo allo kijken en quotenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef ScarFace- het volgende:
Hmmz ik ga maar eens naar een ander topic de koffie smaakt goedmaar hier is blijkbaar niet veel te beleven nu. Zie jullie later
![]()
Hehe.. t wordt pas geniaal verderop in de serie als iedereen tot over zn oren in allerlei zaakjes verwikkeld zitquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er even inkomen, maar ik vind het 't wel geinig
Niet helemaal mijn humor, maar 't is niet dat ik 't volkomen kut vind ofzo...
droge, engelse humor is wel tof
Ja. Jammer genoeg drilboren ze nog fijn de hele dag door.quote:
Als ik ergens een grafthekel aan heb, is het wel een muis met een staartje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
schaf dan ook een muis aan met een staartje
niet alles verklappen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. t wordt pas geniaal verderop in de serie als iedereen tot over zn oren in allerlei zaakjes verwikkeld zit
okquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. t wordt pas geniaal verderop in de serie als iedereen tot over zn oren in allerlei zaakjes verwikkeld zit
ga naar huis danquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Jammer genoeg drilboren ze nog fijn de hele dag door.
ik hou mn mond alquote:
gezellie...!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens mijn tas inpakken enzo denk ik...
vanavond ga ik bij mijn ouders slapen
koop een laptopquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik ergens een grafthekel aan heb, is het wel een muis met een staartje!Steeds te kort, het is aan de ene kant wel handig, altijd werkend enzo, maar ik moet er niet aan denken. Nu kan ik m'n muis overal neergooien. Net als mijn toetsenbord trouwens!
Gezelligquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens mijn tas inpakken enzo denk ik...
vanavond ga ik bij mijn ouders slapen
Even zitten kijken! Echt supermooi ja! Die hele film is briljantquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dit vind ik helemaal briljant14.gif
die kun je ook overal neergooien jaquote:
ja, ik heb vanavond ledenvergadering, en mijn ouders wonen daar dichterbij dan ikquote:
whehehquote:
Je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het prima zo!quote:
ledenvergadering van?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb vanavond ledenvergadering, en mijn ouders wonen daar dichterbij dan ik
en natuurlijk vind ik het ook gewoon leuk hoor
jaquote:
Gaat niet, te druk hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef MPG het volgende:
ga naar huis dan
of gezellige dingetjes doen met JD
laptop is zo cool....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het prima zo!Ik zou best een laptop willen hebben, daar niet van
Maar voor nu is dit wel even prima! Ben blij dat het ouwe beestje het weer doet
Ja, ik las het iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het prima zo!Ik zou best een laptop willen hebben, daar niet van
Maar voor nu is dit wel even prima! Ben blij dat het ouwe beestje het weer doet
MPG laptop zelden op schoot neemt... wordt te warm aan de ballenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
met laptop op schoot in kleermakerszit op bed zit
de muziekvereniging waar ik al 14 jaar lid van benquote:
Newbiequote:
Laptop buiten op de tafel heeft staan @ terrasquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
met laptop op schoot in kleermakerszit op bed zit
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG laptop zelden op schoot neemt... wordt te warm aan de ballen![]()
telefoon afgesloten???quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik las het idd
telefoon = afgesloten remember...![]()
wordt er ook gezopen op zo'n avond?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
de muziekvereniging waar ik al 14.gif jaar lid van ben
sinds een jaar ben ik ook secretaris, dus ik heb een zwaar avondje voor de boeg
schrijven schrijven schrijven
ja, die heb ik niet he....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG laptop zelden op schoot neemt... wordt te warm aan de ballen![]()
Whehehquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
de muziekvereniging waar ik al 14 jaar lid van ben
sinds een jaar ben ik ook secretaris, dus ik heb een zwaar avondje voor de boeg
schrijven schrijven schrijven
dat scheelt dan wel jaquote:
Maar das voor mij al 4e keer ofzo vandaagquote:
das allemaal rond deze tijd hequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh
ik heb maandag ledenvergadering gehad.. van de zwemclub waar ik al bijna 17 jaar bij zit
oeh..ja...idd....beetje te weing geslapen of zo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar das voor mij al 4e keer ofzo vandaag
das mooi kloten danquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Door wanbetalers kan ik mijn telefoonrekening niet betalen...
quote:
die van mij wordt wel warm, maar hij is wel helemaal geweldigquote:
Mijn laptop wordt niet warm, maar ik heb dan ook een goeie laptop![]()
zondag moet het zijn....ZONDAG....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak, daar het toch vrijdag avond is...
zeker weten.quote:
juist genoeg vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh..ja...idd....beetje te weing geslapen of zo...![]()
jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak, daar het toch vrijdag avond is...
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
die van mij wordt wel warm, maar hij is wel helemaal geweldig
Packard Bell.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..
Ik had eerst een acer en dat was huilen met de pet op.
ik wilde vragen: hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..
Ik had eerst een acer en dat was huilen met de pet op.
Dude... Fawlty Towers!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
weet iemand hoe die shit heet, van monty python, dat ze in dat hotel zitten?
Macsquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook een mac
maar das zo tering duur.. ik doe nog 1 jaartje met deze laptop, dan mag ie dan na 5 jaar met pensioen
Maar dan post ik juist weer niet, want dan ben ik brakquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dus voortaan te weinig slapen is DE oplossing...
![]()
![]()
dacht ff dat je het over Mc Donalds had...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook een mac
maar das zo tering duur.. ik doe nog 1 jaartje met deze laptop, dan mag ie dan na 5 jaar met pensioen
Farty Towels?quote:
NAC is zo hard gepwnd.quote:
koffie dan maar...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar dan post ik juist weer niet, want dan ben ik brak
Oh?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dus voortaan te weinig slapen is DE oplossing...
![]()
![]()
Apple MAcintosh....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht ff dat je het over Mc Donalds had...![]()
En daarna jij hem zeker!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef Muck het volgende:
mijn laptop deed eerst heel vervelend en traaaaaag, maar sinds mijn vriend hem afgelopen weekend onder handen heeft genomen, ben ik weer helemaal gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |