ledenvergadering van?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb vanavond ledenvergadering, en mijn ouders wonen daar dichterbij dan ik
en natuurlijk vind ik het ook gewoon leuk hoor
jaquote:
Gaat niet, te druk hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef MPG het volgende:
ga naar huis dan
of gezellige dingetjes doen met JD
laptop is zo cool....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het prima zo!Ik zou best een laptop willen hebben, daar niet van
Maar voor nu is dit wel even prima! Ben blij dat het ouwe beestje het weer doet
Ja, ik las het iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het prima zo!Ik zou best een laptop willen hebben, daar niet van
Maar voor nu is dit wel even prima! Ben blij dat het ouwe beestje het weer doet
MPG laptop zelden op schoot neemt... wordt te warm aan de ballenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
met laptop op schoot in kleermakerszit op bed zit
de muziekvereniging waar ik al 14 jaar lid van benquote:
Newbiequote:
Laptop buiten op de tafel heeft staan @ terrasquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
met laptop op schoot in kleermakerszit op bed zit
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG laptop zelden op schoot neemt... wordt te warm aan de ballen![]()
telefoon afgesloten???quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik las het idd
telefoon = afgesloten remember...![]()
wordt er ook gezopen op zo'n avond?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
de muziekvereniging waar ik al 14.gif jaar lid van ben
sinds een jaar ben ik ook secretaris, dus ik heb een zwaar avondje voor de boeg
schrijven schrijven schrijven
ja, die heb ik niet he....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG laptop zelden op schoot neemt... wordt te warm aan de ballen![]()
Whehehquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
de muziekvereniging waar ik al 14 jaar lid van ben
sinds een jaar ben ik ook secretaris, dus ik heb een zwaar avondje voor de boeg
schrijven schrijven schrijven
dat scheelt dan wel jaquote:
Maar das voor mij al 4e keer ofzo vandaagquote:
das allemaal rond deze tijd hequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh
ik heb maandag ledenvergadering gehad.. van de zwemclub waar ik al bijna 17 jaar bij zit
oeh..ja...idd....beetje te weing geslapen of zo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar das voor mij al 4e keer ofzo vandaag
das mooi kloten danquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Door wanbetalers kan ik mijn telefoonrekening niet betalen...
quote:
die van mij wordt wel warm, maar hij is wel helemaal geweldigquote:
Mijn laptop wordt niet warm, maar ik heb dan ook een goeie laptop![]()
zondag moet het zijn....ZONDAG....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak, daar het toch vrijdag avond is...
zeker weten.quote:
juist genoeg vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh..ja...idd....beetje te weing geslapen of zo...![]()
jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak, daar het toch vrijdag avond is...
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
die van mij wordt wel warm, maar hij is wel helemaal geweldig
Packard Bell.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..
Ik had eerst een acer en dat was huilen met de pet op.
ik wilde vragen: hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..
Ik had eerst een acer en dat was huilen met de pet op.
Dude... Fawlty Towers!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
weet iemand hoe die shit heet, van monty python, dat ze in dat hotel zitten?
Macsquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook een mac
maar das zo tering duur.. ik doe nog 1 jaartje met deze laptop, dan mag ie dan na 5 jaar met pensioen
Maar dan post ik juist weer niet, want dan ben ik brakquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dus voortaan te weinig slapen is DE oplossing...
![]()
![]()
dacht ff dat je het over Mc Donalds had...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook een mac
maar das zo tering duur.. ik doe nog 1 jaartje met deze laptop, dan mag ie dan na 5 jaar met pensioen
Farty Towels?quote:
NAC is zo hard gepwnd.quote:
koffie dan maar...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar dan post ik juist weer niet, want dan ben ik brak
Oh?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dus voortaan te weinig slapen is DE oplossing...
![]()
![]()
Apple MAcintosh....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht ff dat je het over Mc Donalds had...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |