goeie zaakquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
achter mijn link staan hele seizoenen op youtube
Nee dat niet. Wel fragmentjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt niet Cross...weleens een hele afleverig gekeken....?
![]()
de jeugd van tegenwoordig....![]()
Oh! Wat een sadisten en moordenaars!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
Heb jij wel eens een huisdier vermoord/verwond?
hierom heb ik ook ontzettend moeten lachen, hoe gemeen dat misschien ook is
monty pythonquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here. ik vind dat echt niet grappig.
Monty Python wel
je moet eeens een heel seizoen kijkenquote:
opgelucht...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Ok, even klagen hoor.
Dit briljante schoolgebouw wordt gerenoveerd enzo heh. Dat is heel leuk, uiteindelijk. Hoop ik. MAAR GVD WAT EEN TIEVESHERRIE AL DE HELE DAG AAN MN KOP![]()
![]()
.
Zo. Sorry.let's move on.
enne?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker, ik zit nu een aflevering te kijken![]()
'Allo 'Allo! Season1 Pilot (PART 3)
ok erg leuk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w
Ministry of Silly walks![]()
lukt j aardig zo te zien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeeey Muck
Best lastig om iemand te quoten using only your keyboard
vingerspieren oefeningen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik ben alleen aan het shift+tab'en voor het leven!
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qoquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE........![]()
![]()
![]()
whehequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik ben alleen aan het shift+tab'en voor het leven!
ach, ik kan het amper met een muisquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeeey Muck
Best lastig om iemand te quoten using only your keyboard
Ik moet er even inkomen, maar ik vind het 't wel geinigquote:
pcies die ja....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo![]()
echt wel.. collectief allo allo kijken en quotenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef ScarFace- het volgende:
Hmmz ik ga maar eens naar een ander topic de koffie smaakt goedmaar hier is blijkbaar niet veel te beleven nu. Zie jullie later
![]()
Hehe.. t wordt pas geniaal verderop in de serie als iedereen tot over zn oren in allerlei zaakjes verwikkeld zitquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er even inkomen, maar ik vind het 't wel geinig
Niet helemaal mijn humor, maar 't is niet dat ik 't volkomen kut vind ofzo...
droge, engelse humor is wel tof
Ja. Jammer genoeg drilboren ze nog fijn de hele dag door.quote:
Als ik ergens een grafthekel aan heb, is het wel een muis met een staartje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
schaf dan ook een muis aan met een staartje
niet alles verklappen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. t wordt pas geniaal verderop in de serie als iedereen tot over zn oren in allerlei zaakjes verwikkeld zit
okquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. t wordt pas geniaal verderop in de serie als iedereen tot over zn oren in allerlei zaakjes verwikkeld zit
ga naar huis danquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Jammer genoeg drilboren ze nog fijn de hele dag door.
ik hou mn mond alquote:
gezellie...!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens mijn tas inpakken enzo denk ik...
vanavond ga ik bij mijn ouders slapen
koop een laptopquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik ergens een grafthekel aan heb, is het wel een muis met een staartje!Steeds te kort, het is aan de ene kant wel handig, altijd werkend enzo, maar ik moet er niet aan denken. Nu kan ik m'n muis overal neergooien. Net als mijn toetsenbord trouwens!
Gezelligquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens mijn tas inpakken enzo denk ik...
vanavond ga ik bij mijn ouders slapen
Even zitten kijken! Echt supermooi ja! Die hele film is briljantquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dit vind ik helemaal briljant14.gif
die kun je ook overal neergooien jaquote:
ja, ik heb vanavond ledenvergadering, en mijn ouders wonen daar dichterbij dan ikquote:
whehehquote:
Je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het prima zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |