abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:30:13 #1
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46074235
De topictitel zegt het al.
Ikzelf niet, al liet ik het wel perongeluk een mes vallen vlak naast de kat.
A.F.C. Ajax
pi_46074325
Mijn vogel per ongeluk de lucht uit geslagen, beestje ging vliegen terwijl ik met iets wapperde om hem van mijn gordijnen af te krijgen. Vloog vol mijn vuist in, wonderbaarlijk genoeg alleen een geschrokken vogel. Voelde echt zijn borstje tegen mijn vuist aanknallen. Sterk beestje dus.
pi_46074376
Perongeluk een keer onze grasparkiet tussen de deur gedrukt met zijn voetje!
Zit dat beesie op de deurrand er boven.
Deur dicht zonder dat je hem ziet: PIEPEPIEIIEIPEPIEPEPIEIP! En dan heeft dat pijn aan zijn voetje Arme beesie
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:42:01 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_46074603
Nou, ik kende wel een meisje dat regelmatig haar kat sneed
zzz
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:51:14 #5
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46074863
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, ik kende wel een meisje dat regelmatig haar kat sneed


Ontopic

Ik sta wel eens heel per ongeluk op de staart van mn hond, maar dat overkomt iedereen Toch?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46074962
per ongeluk met nagels knippen (van de valkparkiet) te ver knippen doordat ze zo tegenstribbelt, met als gevolg dat zij en ik onder het bloed zitten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:59:18 #7
13250 Lod
Sapere aude!
pi_46075084
Eigen huisdieren of die van anderen?

Eigen: Cavia, door er een groter konijn bij te zetten en 's morgens was de cavia geplet.

Niet eigen: honden, katten, varkens en een paard
GNU Terry Pratchett
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:03:04 #8
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_46075197
Nee, ik heb wel eens op de staart getrapt van mijn hond ...

Zijn vliegen huisdieren ? Anders ja !
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
pi_46075199
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]



Ontopic

Ik sta wel eens heel per ongeluk op de staart van mn hond, maar dat overkomt iedereen Toch?
Ja, af en toe sta ik ook op de staart van een van de katten.. in het algemeen wordt ik vaker verwond door mijn katten dan ik hen.

Heel vroeger heb ik de goudvis zeg maar vermoord. (Ik was toen een jaartje of 6) Nou moet ik wel zeggen, dat de arme goudvis (blubje) een beetje suicidaal was, want in de laatste weken van zijn/haar leventje sprong hij/zij heel vaak uit zijn/haar kom.

Blubje was uit zijn kom gesprongen.. Omdat ik nog jong was zwaaide ik me vader altijd uit als hij naar zijn werk ging. Ik leg mijn hand om te leunen op de vensterbank.. met mijn volle gewicht op de goudvis. Daarna heeft mijn moeder de vis weer in zijn kom gegooid.. 1 a 2 dag(-en) later was Blubje dood..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:04:09 #10
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46075228
Oh ja Ik had ooit vissen, na een week vakantie ineens niet meer
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:04:47 #11
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46075251
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ja, af en toe sta ik ook op de staart van een van de katten.. in het algemeen wordt ik vaker verwond door mijn katten dan ik hen.

Heel vroeger heb ik de goudvis zeg maar vermoord. (Ik was toen een jaartje of 6) Nou moet ik wel zeggen, dat de arme goudvis (blubje) een beetje suicidaal was, want in de laatste weken van zijn/haar leventje sprong hij/zij heel vaak uit zijn/haar kom.

Blubje was uit zijn kom gesprongen.. Omdat ik nog jong was zwaaide ik me vader altijd uit als hij naar zijn werk ging. Ik leg mijn hand om te leunen op de vensterbank.. met mijn volle gewicht op de goudvis. Daarna heeft mijn moeder de vis weer in zijn kom gegooid.. 1 a 2 dag(-en) later was Blubje dood..
Je hebt m geplet
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46075258
Hamster ontsnapt

Eerste paar keer had ik m zo te pakken, daarna verdween ie achter het keukenkastje waar de eigenaar van het huis de vloer niet goed had dicht gemaakt. Zat het beest dus onder de vliering

Andere hamster ook ontsnapt maar goed, nieuwbouwhuis dus die kon nergens heen. Teruggevonden in de drankenkast
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:05:31 #13
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_46075277
Op de staart van poes trappen idd. Of over dat beest struikelen. Of de deur dichtgooien met dat beest ertussen.
Maar het blijft altijd bij een beetje gekrijs en een verontwaardige blik.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:10:41 #14
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46075431
Ik heb als kind onze nieuwe cavia doodgeknepen. Ik kan het me niet meer herinneren, maar voel me nog schuldig bij de gedachte.

Ook dacht ik eens: waarom gaat die deur toch niet helemaal dicht? En die kat loopt óók nog in de weg!
Zat z'n staart ertussen. Hij heeft er de rest van z'n leven een knik in gehad.

Een paar jaar geleden heb ik ons konijn bijna een flauwte geslagen. Hij zat op schoot en beet keihard in m'n been. Uit reactie 'mepte' ik zijn kant op om 'm van schoot te krijgen. Precies op z'n kop. Hij heeft wel een uur languit in z'n hok gelegen en heel raar met z'n koppie gezwaaid. Al die tijd heb naast het hok staan huilen dat ik m'n konijn vermoord had. Gelukkig leeft ie nog!

Ook knip ik héél af en toe in het leven als ik de nageltjes van m'n cavia knip. Dat bloedt een beetje, maar hij lijkt er geen last van te hebben.

M'n moeder stond eens met de nieuwe teckel van de buurvrouw in d'r armen.
En m'n moeder was katten gewend.
En een kat hoef je niet echt op de grond te zetten. Die laat als het ware uit je armen 'vallen'.
Je voelt 'm al...
Ze pletterde het arme beestje zo met z'n pootjes wijd op het parket.
Hij hield er niks aan over, maar de buurvrouw was sindsdien niet zo aardig meer...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:15:04 #15
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_46075545
Ben wel eens op mn hamster gaan zitten maar wonderbaarlijk genoeg overleefde hij het...

Wat je ook doet die beestjes zijn niet dood te krijgen.
Jaaa!
pi_46075560
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je hebt m geplet
Zoveel woog ik ook weer niet toen ik 6 was...

Ach heb nog wel eens vaker vissen vermoord, indirect..

Een van de katten slaapt graag in de kamer van mijn zusje (haar terratorium), terwijl de andere kat weer graag in mijn kamer slaapt.

Mijn zusje had net vissen gekocht/gekregen. De kat van mijn zusje stond hard te miauwen, van ik wil naar binnen. Ik had mijn zusje nog niet gesproken, wist ik veel dat zij net vissen had gekocht..

Kom een uurtje later beneden.. Zeg me zusje pissig. Heb jij de kat binnen in mijn kamer gelaten. Ik heel verbaast vragend . Dat wil zij toch wel vaker.. Toen zei me zusje dat ze nog maar 5 vissen had ipv van de 15 guppies die ze had gekregen.

De schuldige kat kwam heel onschuldig binnen lopen, met een visje in zijn bek.. Kijk eens wat ik heb gevangen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:16:22 #17
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46075581
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef mesang het volgende:
Ben wel eens op mn hamster gaan zitten maar wonderbaarlijk genoeg overleefde hij het...

Wat je ook doet die beestjes zijn niet dood te krijgen.
Als je m van de trap gooit wil ie best dood
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46075598
Heel vroeger toen ik nog klein was en in de zandbak speelde, heb ik een mooi zandkasteel gebouwd (al het zand op een grote hoop gegooid). In het kasteel heb ik vervolgens gangen uitgegraven en toen het af was heb ik het kasteel aan mijn konijn geschonken. Konijn vond het een mooi kasteel, maar wilde toch een extra gang aanleggen. Helaas was hier het kasteel niet op berekend en zakte het in met konijn er ergens midden in. Mijn moeder heeft konijn na een paar minuten graven toch nog weten te redden!
Het uitzicht hierboven is daar beneden....
pi_46075710
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef mesang het volgende:
Ben wel eens op mn hamster gaan zitten maar wonderbaarlijk genoeg overleefde hij het...

Wat je ook doet die beestjes zijn niet dood te krijgen.
Moet je m eens laten ontsnappen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46075739
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]



Ontopic

Ik sta wel eens heel per ongeluk op de staart van mn hond, maar dat overkomt iedereen Toch?


Ik had vroeger zo'n zwarte vis met bolle ogen. Die was ik helemaal zat en toen ben ik gestopt met verschonen van de bak en ik gaf hem nog maar zelden eten. Op een gegeven moment was het water bijna net zo zwart als die vis. Heeft dat beest nog bijna een half jaar volgehouden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46075781
met jeu de boules dacht de hond dat het een tennisbal was ofzo en die kopte toen die ijzeren bal uit de lucht.

  woensdag 7 februari 2007 @ 15:23:32 #22
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46075808
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]



Ik had vroeger zo'n zwarte vis met bolle ogen. Die was ik helemaal zat en toen ben ik gestopt met verschonen van de bak en ik gaf hem nog maar zelden eten. Op een gegeven moment was het water bijna net zo zwart als die vis. Heeft dat beest nog bijna een half jaar volgehouden.
Mijn vissen kregen een week geen eten Afgesloten bak. Maar toen ik terugkwam waren ze allemaal weg
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:24:10 #23
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46075823
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:22 schreef Repeat het volgende:
met jeu de boules dacht de hond dat het een tennisbal was ofzo en die kopte toen die ijzeren bal uit de lucht.

Heus?

Ik mest stiekem lachen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46075824
Zovaak mn hamsters uit mn klauwen laten vallen toen ik klein was Voor de rest ben ik geen voorstander van dierenleed
† The 3 Kings †
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:24:21 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46075826
een huisdier doden is iets anders dan een huisdier vermoorden. Bij het laatste is sprake van opzet en ik hoop dat dat bij geen van de Fokkers het geval is .

ik heb wel eens een hamster laten vallen die na een paar uur dood ging (hij was ook te vroeg geboren), ik ben een paar keer vergeten mijn hamster eten te geven... dat soort dingen.

Verder sta ik natuurlijk wel eens op de staart van m'n katten. Moeten ze maar niet in het donker voor de drempel gaan liggen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')