en CCTV's dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En KKLTV's, mogen die ook nog?![]()
maar hier gaat het over asperge... in de soep welteverstaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Asperger is een gedragsstoornis in het autische spectrum
Keurige Kleuren Televisie'squote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Die zien we door de vingers. Waar staat het voor?
Wacht maar tot je naast een hoopje paupers woont. Dan verlang je af en toe naar de kakkersquote:
Had jij daar niet een werkstuk ofzo over moeten maken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:
Jep, 'gedrags een aandachtstoornissen bij kinderen' was het. We hebben vast geen voldoende maarja dat zien we over 7 weken dan wel weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Had jij daar niet een werkstuk ofzo over moeten maken?
autisme?
Nog wat gehad aan mijn link?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep, 'gedrags een aandachtstoornissen bij kinderen' was het. We hebben vast geen voldoende maarja dat zien we over 7 weken dan wel weer
mwaaaa.. ik weet niet hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je naast een hoopje paupers woont. Dan verlang je af en toe naar de kakkers![]()
Syndroom van Aspergerquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef crossover het volgende:
[..]
en vies dat het isquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Asperge! Dat zijn die witte groentes die onder de grond groeien
En tis sowieso een lange studie... maar wel ene hele mooie
Nee, ik heb er geen informatie uit gebruikt. Beetje onbetrouwbare bron.quote:
Joa precies, tijd zatquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
7 weken, das nog ver weg Cross.
dat snap ik, maar dat deed de vraag wat 'asperger' was bij me oprijzenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
maar hier gaat het over asperge... in de soep welteverstaan
Het is een moeilijke keus. Maar liever van die kakkers die in zoeen dikke auto rijden, dan paupers die je 's nachts om half 1 wakker schreeuwen.quote:
Echte goeie verse Asperges met ei en boter!!!!!!!quote:
Trustenquote:
Mwaaah.. in de soep gaat nog welquote:
oh.. ok danquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was niet echt iets boeiends. Gewoon een topic net als ieder ander maar dan met nummer 100.
ja hequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie
wij zitten wel op een lijn geloof ik
Whehe.. persoon Xquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen. Dalijk weer bezoek, hoop ik
heeft ze tegen d'r moeder gezegd dat ze dan beter wél had kunnen blijven pitten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen. Dalijk weer bezoek, hoop ik
Echt welquote:
whahaha.. is ze tussendoor alleen voor te maffen naar huis geweestquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ze tegen d'r moeder gezegd dat ze dan beter wél had kunnen blijven pitten?
kakkersquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
zeg muck, wie moet er dood en waarom?
Het topic is zelfs vroegtijdig gesloten voor OA.quote:
Moet ik dan ook dood?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
kakkers
en waarom? omdat ze kakkers zijn
en ja, oude kaas![]()
Mijn collegaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
zeg muck, wie moet er dood en waarom?
Jaja, het kost wat tijd en moeite om je ouders op te voedenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
whahaha.. is ze tussendoor alleen voor te maffen naar huis geweest?
Nee, ja, ook, maar ik was vergeten om m'n knetterkoude halve litertje melkquote:
Laat je kaas dan ook niet vallenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het topic is zelfs vroegtijdig gesloten voor OA.
doe eens wat harde praten dan, dan kan ik het beoordelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ik dan ook dood?
Of ben ik net geen kakker?
Oh-ooh, dat klinkt niet OKquote:
wat is er aan het handje?quote:
das domquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ja, ook, maar ik was vergeten om m'n knetterkoude halve litertje melkmee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |